Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Vas 2025, 06:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Sveiki, mane domina šių modelių charakteristikos.
Paieškoje pavyko rasti tik šiuos duomenis:
520i (M50) - 150HP/5900; sukimo momentas 190/4700;
525i (M20) - 170HP/5800; sukimo momentas 222/4300.

Gal kas nors galėtų išversti į suprantamą buitinę kalbą šių skaičių praktines reikšmes :?: :oops:

Taip pat gal kas papildomai nurodytų šių modelių:
1) vidutines kuro sąnaudas (pagal gamintojo duomenis);
2) įsibėgejimo charakteristikas.

Reikalas tas, kad blaškausi, ką pirkti: '88 525i ar '92 520i.
(Kainų skirtumo ir komplektacijos prašau nekomentuoti :wink: ).


Paskutinį kartą redagavo Bimberiux 18 Bal 2008, 09:59. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
http://www.automobiles.lt/markes/181/

pats tingi ieskot ? :} geriau jau 525 nes sunki masina o sanaudos turetu but panasios. tik gera nenudrozta dar reik surast

_________________
Uždaro klubo narys


Paskutinį kartą redagavo Germany 18 Bal 2008, 09:56. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
sanimda rašė:
http://www.automobiles.lt/markes/181/

pats tingi ieskot ? beje 325 gera, nenudrozta sunku gaut nebent automata


kalba eina apie E34 :roll: .

o imciau ta kurio stovis geresnis. itariu kad 520 bus geriau, metai geresni.

ADD: GOT CHA ANY WAY :twisted: :lol:

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Bimberiux rašė:
Reikalas tas, kad blaškausi, ką pirkti: '88 525i ar '92 520i.

Temos pavadinimas blogai nurodytas :!:

_________________
V8


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Ačiū, Sanimda, už nuorodą.
Ten radau, tik 520 (M50).

O kaip pakomentuotumėte tuos "sukimo momentus" ir pan. ?


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Dinus rašė:
Temos pavadinimas blogai nurodytas :!:


Taikliai pastebėta, ačiū - pasitaisiau.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kuo galingesnis variklis tuo didesnis sukimo momentas :} pvz 325 ir 328 galimsakyt turi ag vienodai o nm skiriasi, ir 328 laimi drage. nm tai sukimosi momentas, toliau ejna apsukos prie kokiu apsuku jis tiek apsisuka, tai 325 turetu variklis prie didesniu apsuku pasiekt pvz 200km/h o 328 prie mazesniu. nu nzn kaip dar paaiskint :} esme tame kad 520 yra 520 o 525 yra 525 :) beto m50 varikliai sako acparus, lengviau turbinimui ar kazkas tokio. o naujesni m52 varikliai ejna ekonomiskesni ir dar pvz su doble vanos kuriam nelabai patinka aukstos apsukos ir t.t

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.29
Pranešimai:
361
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
'88 525i
Мощность 170 л.с. При оборотах 5800
Крутящий момент 222/4300 н*м
Время разгона (0-100 км/ч) 9,5 c
Максимальная скорость 221 км/ч
Расход топлива в городе 13,1 л/100км

'92 520i
Мощность 150 л.с. При оборотах 5900
Крутящий момент 190/4200 н*м
Время разгона (0-100 км/ч) 11.3 c
Максимальная скорость 205 км/ч
Расход топлива Смешанный цикл 9.2 л/100км


Tik cia kuro sanaudos 525 nurodytos mieste, o 520 misrus ciklas, tai nelabai ir palyginti galima. Asmeniskai as, jei pavyktu rasti panasios bukles abu auto, tai imciau, kad ir senesni 525, nes 520 variklis per silpnas, o ir kuro taip isivaizduoju labai panasiai turetu imti... na bet cia nuo vairavimo stiliaus dar aisku priklauso

_________________
Jeigu yra pirmadienio rytas - neišvengiamai bus ir penktadienio vakaras...


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 10:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
zoom rašė:
'88 525i
Мощность 170 л.с. При оборотах 5800
Крутящий момент 222/4300 н*м
Время разгона (0-100 км/ч) 9,5 c
Максимальная скорость 221 км/ч
Расход топлива в городе 13,1 л/100км

'92 520i
Мощность 150 л.с. При оборотах 5900
Крутящий момент 190/4200 н*м
Время разгона (0-100 км/ч) 11.3 c
Максимальная скорость 205 км/ч
Расход топлива Смешанный цикл 9.2 л/100км


Tik cia kuro sanaudos 525 nurodytos mieste, o 520 misrus ciklas, tai nelabai ir palyginti galima. Asmeniskai as, jei pavyktu rasti panasios bukles abu auto, tai imciau, kad ir senesni 525, nes 520 variklis per silpnas, o ir kuro taip isivaizduoju labai panasiai turetu imti... na bet cia nuo vairavimo stiliaus dar aisku priklauso


Ačiū, zoom :)
Mano irgi dūšia linksta prie 525 (M20). Radau senesnio modelio geresnę komplektaciją, o dar tas malonus M20 variklio švilpimas ...
Jaučiu, kad šausiu į senesnį:
arba užsirausiu ant lavono, arba turėsiu beveik "old-timerį" :roll:


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
43
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
nu 2.5 beabejo trauks kazkiek geriau, tik vat ju jau rast padoriu gal kiek sunkiau, nes metai senesni. Na ir jei esi duju megejas, paprascia uuzdujint. Plius kebulas tas pats, tai paliubomu bus "old-timeris" :)

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Ne, Mariau, Old-timeris bus ne kėbulas, o būtent variklis :wink:

Dujos, kaip teisingai pastebėjo forumietis gogy, turi būti virtuvėje ...

"Popieriuje" 2,5 turi daugiau arklių, bet abejonių lieka dėl vožtuvų skaičiaus vienam cilindrui.
Didesnė kubatūra (2,5), bet iš viso 12 vožtuvų ne taip efektyviai dirba, kaip 24 vožtuvai mažesnėje (2,0) kubatūroje.
Iš čia ir kuro sąnaudos didesnės, todėl dar vienas dalykas pamąstymams #-o


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
43
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
nu sukimo momentas tai didesnis, kaip ir AG :wink: tik sakau, daug didesni sansai rast gera M50 nei M20, reti jau pradeda darytis, metai savo daro.

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
40
Pranešimai:
276
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E90
ex BMW E39 M54 01
ex BMW E39 M52 99
ex BMW E34 M50 91
Skype:
dariuxnr1
Nikas:
Darius BMW
imk geresniu metu 520, ir variklis tobulesnis m50 :mrgreen:
kodel neziuri m50b25

_________________
Vulkangrau


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 23:28 
  
 
 
sanimda rašė:
kuo galingesnis variklis tuo didesnis sukimo momentas :} pvz 325 ir 328 galimsakyt turi ag vienodai o nm skiriasi, ir 328 laimi drage. nm tai sukimosi momentas, toliau ejna apsukos prie kokiu apsuku jis tiek apsisuka, tai 325 turetu variklis prie didesniu apsuku pasiekt pvz 200km/h o 328 prie mazesniu. nu nzn kaip dar paaiskint :} esme tame kad 520 yra 520 o 525 yra 525 :) beto m50 varikliai sako acparus, lengviau turbinimui ar kazkas tokio. o naujesni m52 varikliai ejna ekonomiskesni ir dar pvz su doble vanos kuriam nelabai patinka aukstos apsukos ir t.t


Dar galima taip pasakyt - sukimo momentas yra tas skaičius, kuris tau pasako, kuri mašina geriau "trauks". Geriausiai tą trauką galima pailiustruoti važiuojant autostradoj penkta pavara. Paimkim dvi mašinas, viena Mazda RX-8 su 193AG (silpnesnis variantas) ir 211NM sukimo momentu, kita BMW 328 su 193AG ir 280NM sukimo momentu. Mazdos variklio galia yra pasiekiama tik didelių apsukų dėka (7300). Realybėje skirtumas toks, kad važiuojant aukščiausia pavara ir užspaudus iki dugno, BMW mintų ir numintų, o Mazda iš lėto bėgėtųsi, nes sukimo momentas yra mažas.

Taip pat yra pvz. su M3 varikliu. Žinoma, jo sukimo mometas yra didelis, tačiau tokia nežmoniška galia yra pasiekiama tik aukštų apsukų dėka.
Realybėje, t.y. gatvėje, o ne lenktynėse yra geriau variklis su dideliu sukimo momentu, nei su daug apsukų. Tačiau bėda su dideliu sukimo momentu yra ta, kad visi agregatai iki reduktoriaus turi būti gerokai atsparesni. O tai reiškia, kad agregatai bus sunkesni. Todėl ir gamina mašinas su mažesniais, bet daugiau apsukų turinčiais varikliais (na ir ne tik dėl to, yra dar krūva priežasčių).


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Darius BMW rašė:
imk geresniu metu 520, ir variklis tobulesnis m50 :mrgreen:
kodel neziuri m50b25


Jau beveik du mėnesius Lietuvoje intensyviai žiūrinėju E34 520-525 benzininius modelius, tai dulitriniai varikliai būna arba po kapitalinio remonto, arba merdėjantys (priešremontiniai).
Per tą patį laiką "neišbrokavau" nė vieno 2,5l variklio - pasitaikydavo arba skylėtas kėbulas arba salonas-bomžynas.
Trumpiau tariant, ne metai svarbu, o priežiūra (prisižiūrėjusi trisdešimtmetė bus visada mielesnė už persidirbusią dvidešimtmetę).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery