Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[ALL] Papasakokit apie automatines greiciu dezes
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=37962
Puslapis 12

Autorius:  Xolen [ 08 Sau 2008, 22:14 ]
Pranešimo tema:  [ALL] Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Bisky turiu klausimu apie automata-steptronika/triptronika? Ar galima vaziuojant yprastu automato rezimo, pacem pazemint ar paaukstint pavara? Ar automatu galima riedet tarkim nuo kalniuko, pastacius y padety N, ar visiskai sustojus pvz. prie sankryzos reik yjungt neutralia pavara? Jai nebutina, tai ar galima? Ar tas junginejimas kenkia? Ar yra ant automato padetys kaip ziemos rezimas, ekonomas ir t.t. ar tai jau atstoja triptronikas?
Dar del kuro sanaudu, nu kad mieste su automatu daugiau naudoja, tai čia normalu ir aisku, nu bet kodel ir uzmiesty jo sanaudos didesnes? Ar tarkim daug maz stabiliai ir panasiais rezimais vaziuojant kaip su mech. deze sanaudos butu tokios pat? Ar automatas dar del kazkokiu priezasciu naudoja daugiau kuro, nei vien nevisiskai tikslingo pavaru jungimo?

Autorius:  cailas [ 08 Sau 2008, 22:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Ant D niekur nerieda,o ant N elementaru,kad riedes,o N gali ijungt kada nori,net ir vaziuojant.. ;)

Autorius:  kaveiki13 [ 08 Sau 2008, 22:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Girdejau, kad nera gerai i N metyt vaziuojant, sugadinsi automata metant i N. Ir, kad nera jokio tikslo jungt i N nes kuro manau, kad nesusitaupys....:)

Autorius:  Juozukas [ 08 Sau 2008, 23:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Riediet,kiek zinau negalima,nes nesitepa deze,kitaip sakant nereik jokiu "isradimu" daryt su automat deze. Ir tiek visi pastatymai ant neutralo prie raudonos irgi yra tik gadinimas.
O del pavaru metymo tai bent jau pas mane pastumi rycega link saves (is padeties D) tada persijungia i sporta, o jeigu vaziuojant ar stovint pastumi ricega i kuria nors puse, deze savo ruostu imeta atitinkama pavara. Reigu per ilgai uzlaikai drozdamas-deze pati paaustina pavara. Jeigu vaziuodamas pora kart pazemini pavaras masina pati prisistabdo taip su varikliu ir meta pavara. Zodziu viskas labai apgalvota,kad neprilauzyt.

O del kuro sanaudu,tai automatas iki tam tikro greicio laiko ant "praslydimo"

Autorius:  cornis [ 08 Sau 2008, 23:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

bent kiek as ziurejau tai automato (as apie E36) perdavimas geresnis, ir trasoje turetu maziau kuro naudoti, nes ant to pacio greicio apsukos buna zemesnes, taip raso ir manual'e jei neklystu

Autorius:  Xolen [ 09 Sau 2008, 00:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

O y P statyt galima iskart sustojus, ar ir isjungus varikly?

Autorius:  cornis [ 09 Sau 2008, 00:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

jungiu sustojes, variklio negesinu. nezinau cia gerai ar blogai.

Autorius:  Evelstorm [ 09 Sau 2008, 08:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

na, nekritikuosiu smarkiai, bet kaikurie gerai cia pavare... :roll:

"P" - parkingas, jungiamas masianai PILNAI sustojus, nesvarbu ar uzgesintas variklis ar ne.
"R" - atbuline, jungiama irgi masinai pilnai sustojus.
"N" - neutrali, jungiama tempiant masina pvz. JOKIU BUDU nepatariu jos junginet kai masina rieda, t.y. is D i N(tipo kuro taupymo sumetimais, nesamone :shock: )
"D" - drive. Nebutina jos isjunginet prie raudonos (ant N arba P) nebent labai jau ilgas kamstis ir skauda koja spaust stabdi, nu tai jungi "P" ir skaitai sau knyga kokia.. :mrgreen: o seip "D", vaziuojant, sustojant, vel vaziuojant ijungta gali but be problemu.

"S" - sport funkcija, pailgina pavaras (leidzia kilt apsukoms iki REDLINE)

pas ka deze tiptronikas (galimybe jungt pavaras paciam) +/- :
patogus gal dalikas, nors kiek mano pazystamu turi tokias, tai naudojo gal pora kart, pabandymui, bet seip tai nenaudoja, sako: kam? Kuo puikiausiai veikia automatas ir pats..
beje, uzkilus apsukoms iki Redline, deze pati permeta i aukstesne pavara (Audi A8 pvz to nedaro kazkodel :) )

automatine deze savaime aisku siek tiek padidina sanaudas, taciau suteikia daugiau komforto vaziuojant (kamsciuose tai net 200% daugiau komforto :mrgreen: )

sekmes besinaudojant automatais :twisted:

Autorius:  nieknedariau [ 09 Sau 2008, 10:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

nz as asmeniskai ieskojau paprasto automato, elementaru kad tuos begius pac nejunginesi, noretum junginet imtum mechanika, ar pac junksi begius, ar ant D+Sport taippat vaziuosi manau + kad papastos dezes automato tvarkymas palyginus centai pries triptronica ir t.t nesidomejau kazkaip begiu reiksme automate, bet is nuogirdu 2 begis traukimui gerai, 3 ziemos salygomis, 4 nezinau. nz kiek cia tiesos, bet pac tempiau kita auto 2 begiu ysijunges ir pasiteisino

Autorius:  dadas [ 09 Sau 2008, 10:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

cornis rašė:
bent kiek as ziurejau tai automato (as apie E36) perdavimas geresnis, ir trasoje turetu maziau kuro naudoti, nes ant to pacio greicio apsukos buna zemesnes, taip raso ir manual'e jei neklystu

140km vaziuojant 3000 apsuku bent pas mane tiek rodo.

Autorius:  raimis528 [ 09 Sau 2008, 12:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

nu chebra visu pirma tai pas BMW steptronic'as

antra negaliu atsidziaugti automato darbu, jungiasi labai sklandziai
kiek esu skaites tai jeigu stovi kamsciuose ilgiau tai patartina i P perjungti
R i D ir atvirksciai tik visai sustojus. o daugiau tai nieko ten ypatingo.
jeigu gera deze papuls tai negalesi atsidziaugti
mano jau ketvirta masina automatas

Autorius:  Juozukas [ 09 Sau 2008, 14:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

galima paklaust ?
Koks tikslas mieste vazinetis ir paciam pavaras jungineti su tuo steptronicu ?

Ir dar sustojus perjunginejant padetis tarp kiekvienos palaukti? cia tai isvis nesame :D

Autorius:  Syncro [ 09 Sau 2008, 14:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Cituoti:
O y P statyt galima iskart sustojus, ar ir isjungus varikly?


Didelio skirtumo siuo atveju nera,tik pas kaikuriuos modelius,uzgesinus varikly ant P neina rakto istraukti :) o jungineti begiu nepatartina,visgi tai yr automata sir leiskite jam viska daryti.Ir prie kiekvienos sankryzos irgi nezaiskit su deze :lol:

Autorius:  Tadasas [ 09 Sau 2008, 15:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Pats usinu automata ir kamstyje kai koja pavargsta perjungiu i N ir rankini uztraukiu, kad neriedetu. Cia gerai ar blogai? Mano supratimu juk nekenkia dezei, be to i N perjungt tai tik viena pozicija, o i P tai jau trys! Plius i D is N jungiant maziau rankos pastangu reikia :) .

Autorius:  Sincleris [ 09 Sau 2008, 19:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Papasakokit apie automatines greiciu dezes

Syncro rašė:
Didelio skirtumo siuo atveju nera,tik pas kaikuriuos modelius,uzgesinus varikly ant P neina rakto istraukti :) o jungineti begiu nepatartina,visgi tai yr automata sir leiskite jam viska daryti.Ir prie kiekvienos sankryzos irgi nezaiskit su deze :lol:


sumaisei. ant N gal negalima. tam P ir yra kad paliktum masina o rakteli istruktum ir issinestum.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/