Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[ALL] Kelione po Europa, kaip pasiruosti? https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=25737 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Artyi [ 09 Geg 2007, 23:38 ] |
Pranešimo tema: | [ALL] Kelione po Europa, kaip pasiruosti? |
Sveiki, Planuoju prasivaziuot po Europa su automobiliu. Tikiu, kad ne vienas as, toks cia Tai gal pasidalinkime patirtimi, ka reiktu patikrinti pries isvaziuojant i Europa 2000-5000 km.? Kolkas patsai nesiskundziu savo automobiliu, Vilnius-Klaipeda-Vilnius, visai be problemu kelis kart per savaite... Bet, zinot kaip buna, kai prasuki ne 700 km., o siek tiek daugiau... Taigi ka reiktu pasitikrint, pakeisti, paziuret? Gal kam kas jau buvo atsitike kelyje? ačiū! |
Autorius: | PrakalejaS [ 10 Geg 2007, 09:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Aktuali tema, kuria pats buciau uzkures. Planuoju pralekti por vokietija iki italijos pakranciu ir atgal. Is technines buklus ka planuoju ir kas jau yra padaryta: 1. tepalai turi buti sviezus, butina tureti ne maziau 2l atsargu. (butina patikrinti nutekejimus ar nesandarumus - ES grieztos ekologijos taisykles) tas pats liecia ir radiatoriu bei kondicionieriu (jei toks yra) 2. patikrinti butinai sankabos ir dirzeliu bukle 3. kiek imanoma daugiau apriboti signalizacijas arba zinoti kaip ekstra atveju jas bent laikinai isjungti. 4. Tureti atsargines lemputes, dirzelius (bent jau as pasikeiciau neseniai, tai panaudotus pasilikau del viso pikto) 5. butina pratestuoti padangas (pasitikrinti ar atsarginis geras ir tureti bent 1 atsargini rata). Kas liecia pacios keliones: 1. istatymine baze, t.y. max greiciai, kempingai, alkoholio kiekis kraujyje, zenklai, greitkeliu taisykles ir pan. Zodziu uzsienyje vargu ar pasigincysi padares pazeidima. 2. reikia tureti navigacija (dabar suku galva is kur tokia pasiskolinti, nes padori nauja truputi daug kainuoja) 3. geriausia vaziuoti > nei 1 masina, vis sioks toks palaikymas. Gerai butu, kad temoje rasytu patyre zmones, nes kad varyti i servisa reikia, tai manau ir vaikui aisku |
Autorius: | Artyi [ 10 Geg 2007, 10:33 ] |
Pranešimo tema: | |
PrakalejaS rašė: Aktuali tema, kuria pats buciau uzkures. Planuoju pralekti por vokietija iki italijos pakranciu ir atgal. Is technines buklus ka planuoju ir kas jau yra padaryta: 1. tepalai turi buti sviezus, butina tureti ne maziau 2l atsargu. (butina patikrinti nutekejimus ar nesandarumus - ES grieztos ekologijos taisykles) tas pats liecia ir radiatoriu bei kondicionieriu (jei toks yra) Iskilo tokai problem, tepala esu supyles dabar berods 0-30, o garaze guli 5-30, nebaisu, jei netycia supilciau skirtingus i dyzeliuka? Kiek esu girdejes, nulis emociju dyzeliam, svarbu, kad vadnuo nepatektu i varikli. PrakalejaS rašė: 2. patikrinti butinai sankabos ir dirzeliu bukle Automatas... Tai gal tepalo lygi tikrint dezeje. Bet velgi, kazkas forume yra minejas, kad kai pradedi listi prie dezes, tai tada ir problemos prasideda... PrakalejaS rašė: 3. kiek imanoma daugiau apriboti signalizacijas arba zinoti kaip ekstra atveju jas bent laikinai isjungti. Cia teisingai. Jau keli is pazistamu, turejo paplot nemaza sumele, uz tai, kad "netycia" uzsikirto signalizacija ir ja atjungt + dar turi irodyt, kad tavo tikrai automobilis... PrakalejaS rašė: 4. Tureti atsargines lemputes, dirzelius (bent jau as pasikeiciau neseniai, tai panaudotus pasilikau del viso pikto) Kokius dirzelius? Manau, lemputes, tai kiekvienoje degalineje isigyt galima... aiskut, tik kaina skirsis 3 kartus PrakalejaS rašė: 5. butina pratestuoti padangas (pasitikrinti ar atsarginis geras ir tureti bent 1 atsargini rata). Kas liecia pacios keliones: 1. istatymine baze, t.y. max greiciai, kempingai, alkoholio kiekis kraujyje, zenklai, greitkeliu taisykles ir pan. Zodziu uzsienyje vargu ar pasigincysi padares pazeidima. Kur tokai info galima butu rasti, ar tiesiog googlinti? PrakalejaS rašė: 2. reikia tureti navigacija (dabar suku galva is kur tokia pasiskolinti, nes padori nauja truputi daug kainuoja)
3. geriausia vaziuoti > nei 1 masina, vis sioks toks palaikymas. Gerai butu, kad temoje rasytu patyre zmones, nes kad varyti i servisa reikia, tai manau ir vaikui aisku Dekui uz atsakyma, va butent tokiu atsakymu ir tikejaus! Tikrai, rasykite prasau tie, kurie yra susidure ir zino, ka nors is patirties. ačiū! |
Autorius: | PrakalejaS [ 10 Geg 2007, 10:44 ] |
Pranešimo tema: | |
1. Automatas dar nepasiteisinimas, kad nereikia tepalo lygio tikrinti tepalo trukumas gali privesti iki avarinio rezimo arba gedimo, kai tuo tarpu mechaninei tik iki gedimo be to automatines tikrai jautresnes tepalo trukumui ir jo kokybei. Lysti prie greiciu dezes butina, tik nereikia persistengti ir reikia daryti su protu. (tas pats liecia ir reduktoriu). 2. dirzeliai yra generatoriaus, kondicionieriaus, vairo stiprintuvo ir t.t. (tas keiciama zinoma jeigu ne kas kart keiciant tepalus, tai bent jau kas antra, bet visko buna...). Tiesa butina nepamirsti ir itempeju guoliuku bukle, nes jiems uzsikirtus ir atsarginis dirzelis nepades... 3. pvz. del greicio ir maks promiliu buvo kazkur forume. Turiu as gana padoru europos zemelapi, bet ten info pasenusi. Kaip speju nemazai pasikeitimu paskutiniais metais buvo, del to verta surasti visa sviezia info ir strukturizuotai padeti visiems prieinamoje temoje. kas liecia navigacijos, tai tema pakurta, gal netgi ne viena, reikia tiketis, kad sudes protingi zmones tvarkinga info. Berods tomij777 uzsiimineja navigacijomis, reikes ieskoti info apie nuomas ir zinoma blato Artyi rašė: 1. Automatas... Tai gal tepalo lygi tikrint dezeje. Bet velgi, kazkas forume yra minejas, kad kai pradedi listi prie dezes, tai tada ir problemos prasideda...
2. Kokius dirzelius? Manau, lemputes, tai kiekvienoje degalineje isigyt galima... aiskut, tik kaina skirsis 3 kartus 3. Kur tokai info galima butu rasti, ar tiesiog googlinti? |
Autorius: | studentas [ 10 Geg 2007, 11:10 ] |
Pranešimo tema: | |
as vos ne kas tris savaites vazinejau i vokietija cia pries koki menesi, tai galiu papasakot. pirmiausia tai patarciau kad butu ne tik masina drausta bet ir patys asmenys apsidraude. po to kad kaip ir rase padangos butu geros (vaziuojant nevirsyt greicio indekso), po to kad nebutu tepalu pratekejimo(buna policija susistabdo ir turi toki veidrodeli ji kisa po masina ir mato kaip ten su tepalais reikalai, kad masina atitiktu visus standartus kuriu buvo laikomasi kai ji isejo is gamyklos. aikstelese jokiu budu nestatyt masinu i invalidu vietas, laikytis visu zenklu nurodymu. per lenkija vaziuoti atsargiai, buna daug policijos, bet jei pasigausi fura lekencia per miestelius gali paskui drasiai lekt policijos nebus (jie turi racijas), vaziuojant tikrai patarciau nusipirkti racija, jos kaina apie 300lt bet nelaimes atveju galesi prisisaukt lietuviu vairuotoju pagalbos, ir lenkijoj tikrai sutaupysi ant baudu . taip pat jei turi pasiimk nesiojama kompa ir nusipirk GPS imtuva, jo kaina ~150lt naudosi vietoj navigacijos, programa autoroute nebloga kuro patarciau prie lietuvos lenkijos sienos pilt pilna baka, prie lenkijos-vokietijos taip pat, nes i vakarus vaziuojant kuras palaispniui brangsta. i vokietija galima isivest 10ltr kuro, metalineje kanistroje(bet perpildinet negalima, istatymas priestarauja istatymui ) o masinoj ka ten lb priziuresi jei viskas gerai tai ir vaziuoji, geros keliones |
Autorius: | Aitras [ 10 Geg 2007, 11:40 ] |
Pranešimo tema: | |
As kiekviena vasara vaziuoju i vakarus pasivazinet. Tai nuvarau masina diagnostikai, kad pakaba patikrintu pries kelione ir tepalus pasikeiciu. Daugiau as nieko masinai nedarau. Juk ir pas mus su tvarkinga reik vazinet. O tie 5000 km, argi cia atstumas masinai. Be draudimo ir pas mus nevazineji, gali papildomai draustis, bet kam to reikia. Jei esi dirbantis ir sodrai mokescius moki tai net sveikatos nereik draustis papildomai jei po ES vazinesi. Butina pagalba suteiks visi, o islaidas apmokes sodra. Tiesa tada turi ispet kad vestu tik i valstybines ligonines nes privaciose jis negalioja. Navigacija geras dalykas bet uztenka ir paprasciausio GPS. Buk drausmingas vairuotojas ir prie taves nieks nesikabines ir baudu nereiks moketi. Buk dzentelmenas kelyje, jei reikia praleisk, pasitrauk, padekok jei tau ka gero padaro. Paciam ant dusios bus geriau kai i tave kiti vairuotojai ziures kaip i kulturinga lietuvi, o ne kaip i chama kelyje. Kai busi kur nors jau toli nuo Lietuvos, pamates lietuviska numeri pamirksek avarinem, tai zinok yra be galo malonu. Cia patarimai tiems kas metuose syki isvaziuoja i uzsieni, o ne tiems kurie darbo reikalais vazineja kasdien po uzsienius. |
Autorius: | Harlem [ 10 Geg 2007, 11:58 ] |
Pranešimo tema: | |
studentas rašė: jei pasigausi fura lekencia per miestelius gali paskui drasiai lekt policijos nebus
Lenkai turi ir is galo saudancias masinas su jose irengtais radarais (kitaip vadinami triptrakai), todel jei leksit, neuzmirskit pasiziureti ir i galinio vaizdo veiudrodeli, ar nevaziuoja kas nors is paskos, pvz. tamsiai melynos spalvos Ford Mondeo |
Autorius: | Artyi [ 10 Geg 2007, 12:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Tiesa sakant, mastau, kirsti Lenkija su keltu, kad nereiktu per ja vaziuot ir tiesiai i Vokietija atsiplukdyt. Girdejau, kad siais metais kainos sumazejo, zmogui apie 200LT, planuojam dviese vaziuot su viena masina, taigi iseis 400LT su keltu, trunka berods para, kiek esu girdejes. Ar yra plaukusiu, kokie komentarai uz ar pries? P.S. Pats, manau, kad taip saugiau ir geriau paciam automobiliui, atzivelgiant i Lenkijos keliu bukle... studentas rašė: vaziuojant tikrai patarciau nusipirkti racija, jos kaina apie 300lt bet nelaimes atveju galesi prisisaukt lietuviu vairuotoju pagalbos, ir lenkijoj tikrai sutaupysi ant baudu Sutinku, kad gerai.. Bet, tya kysanti ant stogo ilga antena, kazkaip nezavi, ar gal jau yra kazkokiu tobulesniu tu raciju? Siaip samgus dalykas ir Lietuvos keliais vaziuojant, ypac Vilnius-Klaipeda, kai gali paklausti kokio vairuotojo apie stovincius kelios sergetojus Gal yra internete koks puslapis, kas prekiauja su info ir kainom? |
Autorius: | PrakalejaS [ 10 Geg 2007, 12:35 ] |
Pranešimo tema: | |
paskaityk tema apie klubo rengini lenkijoje. Buvo keliu, kurie kokybe koki milijona kartu lenke lietuviskus. Taip kad stereotipas apie lenkijos kelius gali po truputi isnykti. Kitas dalykas - uz 400lt lengvai pravaziuotum per lenkija, vadinas bus pigiau nei keltas. (vaziavau pries nepilnus metus link varsuvos - keliu bukle man pasirode labai padori). Artyi rašė: P.S. Pats, manau, kad taip saugiau ir geriau paciam automobiliui, atzivelgiant i Lenkijos keliu bukle...
|
Autorius: | tomij777 [ 10 Geg 2007, 12:52 ] |
Pranešimo tema: | |
na ikisiu ir as savo trigrasy.. zodziu kas liecia navigacijas tai tikrai patarciau nusipirkti arba bent jau issinuomuoti vaziuojant i kelione nes dauguma atveju ji gali labai praversti. jeigu normali navigacija ji nuves tave iki tasko neklaidindama ir taip sutaupysi begale bendzino ir laiko kuri galesi panaudoti tikslingai..Navigacijose yra tokios funkcijos kaip marsruto planavimas tai tiesiog palengvina keliones tiksla..parasao kiek kilometru,per keik mazdaug iveiksi ta atstuma ir per kur vaziuosi...taip pat tokios papildomos yra funkcijos kaip "safety cam" daugumos vokietijos ir kitu vakaru europos miestu keliu greicio kameras (tai aktualus dalykas ), taip pat visas netoli esancias degalines, viesbucius, kempingus,parduotuves,servizus,muziejus, ir kitas reikalingas vietas kuriu reikia kelioneje... manau sios funkscijos tikrai palegvina ir nuteikia keliauti su geresne nuotaika... |
Autorius: | Jemelia [ 10 Geg 2007, 13:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Cituoti: Tiesa sakant, mastau, kirsti Lenkija su keltu, kad nereiktu per ja vaziuot ir tiesiai i Vokietija atsiplukdyt.
Girdejau, kad siais metais kainos sumazejo, zmogui apie 200LT, planuojam dviese vaziuot su viena masina, taigi iseis 400LT su keltu, trunka berods para, kiek esu girdejes. Ar yra plaukusiu, kokie komentarai uz ar pries? P.S. Pats, manau, kad taip saugiau ir geriau paciam automobiliui, atzivelgiant i Lenkijos keliu bukle... su keltu iseis ne 400, o apie 600 i Hamburga. iseis brangiau, bet uztat nematysi tos durniu salies. tranzitinis kelias per lenkus i vokietija dabar puse bedos, bet jei nuklisi i sona tai kelius ilgam atsiminsi lenkijoj, bent jau man negalioja jokios keliu eismo taisykles(isskyrus neblaivuma) .t.y spaudziu kol baisu paciam vokietijoj autobane greitis neribojamas, tad vaziuoji dar greiciau. jei vaziuosi i prancuzijoja, ispanija tai labai pravers navigacija, nes galesi vaziuot nemokamais kelias, tad susitaupis pora simtu euru. apsidrausk uz kelius litus sveikatos draudimu, nes jei kas nutiks tai saskaitos ispudingos.(pvz.draugui pateike 900e saskaitele uz tai, kad greitoji vaziavo 30km suleisti vaistu). ir stenkis nesugesti autobane nes ADAC irgi lupikauja uz remonta. |
Autorius: | Harlem [ 10 Geg 2007, 13:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Pernai vaziavau pro Lenkija (Vokietija-Sveicarija-Italija- Pietu Prancuzija). Lenkijos keliai nera tokie prasti, kaip sklando mitai...... yra vietomis furu suspaustas asfalfas ir pakrasciai labai iskyle, bet siaip tai Lenkijos kelio bukle vertinciau vidutiniskai.... labiau jau visa eisma gadina kelio apkrovimas, t.y. tai, kad pats kelias yra palyginti siauras, eina per visokius kaimus kaimelius, o juo vyksta intensyvus eismas - vaziuoja furos, autobusai ir Polski Fiat (kitaip vadinami "kelio gumbai"). Vaziuojant per Lenkija, patarciau aplenkti Varsuva (nuo Ostrow Mazowiecka miesto vaziuoti pro Ciechanow, Plock ir prie Kutno miesto sukti i E30 kelia link Vokietijos), nes taip sutaupysit laiko ir sveikatos. Prasciausia kelio bukle, mano akimis, yra nuo Varsuvos link Poznanes iki Konino, bet as kalbu apie nemokama kelia. Beje, si kelio atkarpa buvo taisoma, tai gal siuo metu kiek reikalai pasistume i geraja puse......... Be to, atkarpoje nuo Varsuvos iki Poznanes yra visai nemaza atkarpa mokamo kelio A2 (uz 50 km. 11 zlotu buvo tuo metu, kai vaziavau), kuris yra tikrai geras. |
Autorius: | studentas [ 10 Geg 2007, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | |
varsuvos apvazinet tikrai neapsimoka, daug toliau gaunasi, ir laiko nesutaupysi, as vis per varsuva vaziuodavau penktadieni apie kokia 5h tai kamsciu jokiu ten ziauriu nebudavo o del to mokaumo autobano lenkijoje tai geriau pasirinkti ji, jame yra trys mokejimo vietos po 11zlotu, bet tikrai geriau sumoket ir vaziuot normaliu keliu nei kad tai rajoniniais keliais dabar tiksliai neatsimenu bet reikia pasukt ne prie Konino bet link Lodzes ar poznano 17 kleias lyg ir, jei reikia galiu pabandyt pasitikslint |
Autorius: | Harlem [ 10 Geg 2007, 13:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Vokietijoje ir Sveicarijoje yra tokie moteliukai - Formule 1 - nakties kaina 25-26 eurai Vokietijoje, Sveicarijoje truputi brangiau (smulkiau apie juos cia:http://www.hotelformule1.com). Beje, siuos viesbucius patariu uzsisakyti internetu is anksto, nes tik atvykus i moteli, jame gali ir nebebuti laisvu vietu..... paciuose viesbuciuose yra mokamas internetas, tai isvykstant is vieno, galima pabandyti uzsisakyti jau sekanciai nakvynei vieta kitame motelyje. Sveicarija patariu pravaziuoti per diena (ji nera didele), nes ten pakankamai dideles kainos (mes Sveicarijoje Formule1 motelyje kambario nebegavome, tai uz salia stovejusi kito tu paciu savininku viesbucio kambari ir masinos stovejima sumokejome apie 400 lituku......) Sveicarijoje keliai mokami - prie pasienio posto (pas juos tokie dalykai islike, nes Sveicarija nera ES salis) reikia nupirkti vinjete lengvajam automobiliui (t.y. toks lipdukas su uzrasytais metais, ji kainuoja 40 Sveicrijos franku - apie 90 Lt.), nes jei vaziuosit be jos, policijai sustabdzius gali tekti moketi zymiai daugiau. Jei grisi is Italijos pro Sveicarija, patariu uzsukti i Vokietijoje, Bavarijoje esanti toki miestuka Fussen. Ten yra labai grazi pilis - Neuschwanstein... verta ja aplankyti. O is ten, pro Miunchena link Berlyno...... Ir dar..... nezinau, ar cia tik man buvo, bet pamate lietuviskus numerius pasienio pareigunai (sveicarai, italai, lenkai vykstant is Vokietijos) parodo pavaziuoti i sona ir patikrina (dokumentus, kartais bagazine), kai tuo tarpu kitus europiecius praleidzia net netikrine...... Jeigu vaziuoti per pacia Varsuva, tada visada reikia laikytis E30 kelio - tai tiesiausias ir greiciausias kelias per Varsuva... Dar neparasiau...... jei galvosit apie nakvyne Bavarijoje, ieskokite taip vadinamu nakvynes namu (vokiskai - šlafenhauz)..... Ten pakankamai padori kaina (mes uz trivieti kambari mokejome 58 eurus), juose tvarkinga ir dar pusryciu duoda taip, kad pietu nereikia valgyti..... |
Autorius: | all in music [ 10 Geg 2007, 13:54 ] |
Pranešimo tema: | |
PrakalejaS rašė: paskaityk tema apie klubo rengini lenkijoje. Buvo keliu, kurie kokybe koki milijona kartu lenke lietuviskus. Taip kad stereotipas apie lenkijos kelius gali po truputi isnykti. Kitas dalykas - uz 400lt lengvai pravaziuotum per lenkija, vadinas bus pigiau nei keltas. (vaziavau pries nepilnus metus link varsuvos - keliu bukle man pasirode labai padori).
yra keliu geru, bet kai keliai jungia visus aplinkinius kaimus, tai geru keliu tikrai nera daug... tikrai plaukimas keltu yra geresnis sprendimas. ten ir pamiegoti galesi ir pavalgyti ir islipsi vokietijoj, nuo kurios europa prasideda... o nauju greitkeliu lenkijoje yra surenkamas mokestis. per viena ~20 (USD ar EUR nepamenu) gavosi. gyvenime per lenkija nevaziuosiu. tech - jei auto buvo priziurimas, tai uztenka pasitinkrinti tepalus visus (variklio gerai butu pasikeisti), ir butinai vaziuokle patikrinti. ekologija - buvo at vejis, kad vaziuojant i danija auto buvo su pavaru dezes gedimu, leido tepalus (1ltr / 200 km), praejom viska kiaurai... zinoma gali uztaikyti ir buti nubaustas. zenklu laikytis butina. kas del italijos keli patarimai - jokiu budu ant zebro masinos nestatyti, net 10 cm (nera tokiu kaip 15 m, statai pries, ar po iskarto), taip pat zenklai. vaziuojant per zalia ziureti, kad nenunestu is sono (raudona nevisada reiskia, kad sustos). siaip keliai geri, keliu zenklinimas visai nuostabus, nakti greitkeliai kaikurie apsviesti. p.s. draugiskas patarimas - nestatyti masinos ilgesniam laikui, kur salia marokieciu matosi, ten jiems taisykles negalioja, daro ka nori, baisiau uz cigonus. |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |