Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[ALL] "Green" oro filtro plovimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=24485 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | zilis [ 14 Bal 2007, 16:03 ] |
Pranešimo tema: | [ALL] "Green" oro filtro plovimas |
sveiki. pas mane masinoj yra plaunamas Green oro filtras, ir jau nebe kaip atrodo. pats laikas butu ji isvalyt, tik va beda nezinau kaip girdejau kad galima plaut su feiriu, benzinu ar paprasciausiu vandeniu... gal kas paskis kaip reikia istikro, nesinori po pirmojo savo plovimo ji jau ir ismesti |
Autorius: | slmz [ 14 Bal 2007, 18:15 ] |
Pranešimo tema: | |
man rodos yra specialus valiklis tokiem filtram |
Autorius: | NerkaBMW [ 14 Bal 2007, 18:20 ] |
Pranešimo tema: | |
isplauni su feiry isdziovini,o paskui sutepi su tepalu,geriausiai tas kur naudojamas motoroleriuose ar motociklose kur specialiai filtram sutept,aisku gali ir paprastu tepalu |
Autorius: | MendozaBMW [ 14 Bal 2007, 18:32 ] |
Pranešimo tema: | |
nu cia as truputi ne i tema bet ar tie sportiniai filtrai nemazina galios? nes kaip skaiciau jis turi gauti salta ora o jei interkulerio nera tai gaunas atvirkscias variantas neprideda o atima nes gauna tik karsta ypac vasara tai norejau paklaust koks variantas geresnis originalus koks stovi ar visgi sportinis oro filtras? |
Autorius: | NerkaBMW [ 14 Bal 2007, 18:57 ] |
Pranešimo tema: | |
orginalus geriau,o ale tas sportinis tik garsa grazesni duoda daugiau is jo gerumo mazai,galim sakyt atvirksciai daugiau praleidzia oro kartu su juo ir daugiau dulkiu. |
Autorius: | all in music [ 16 Bal 2007, 18:00 ] |
Pranešimo tema: | |
slmz rašė: man rodos yra specialus valiklis tokiem filtram
taip, yra tam skirti. panasiai ~20 ltl kainuoja. plaut nesunku, instrukcija yra. |
Autorius: | fructazz [ 16 Bal 2007, 18:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Tas valiklis yra realiai paprastas universalus valiklis Plauti su benzinu negalima !!! Plauk su fairy, o supurksti tai utinai reikia su tuo specialiu tepalu. Tai tiek, vazyneju su K&N oro filtru, ir vargo nematau |
Autorius: | Donskovas [ 17 Bal 2007, 07:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Cia prieopaties norejau paklausti ar yra tiesos kad daukartinio naudojimo orofiltras prideda galios masinai a? ir ar apsimoka ji isideti? |
Autorius: | MIGG75 [ 17 Bal 2007, 08:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei ir pridės tai realiai tu to nepajausi. Sportinis filtras su intercooler'iu prideda apie 10 aj ir tai nieko pajaust neina. Norint iš 318 išspaust tiek galios kad būtų bent kaip 320, reiks tiek pinigų kiek tas 320 ir kainuoja Pats buvau mastęs, bet paskui pergalvojau. |
Autorius: | Donskovas [ 17 Bal 2007, 12:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Na 2l tai tikrai nenoriu padaryti, bet sakau kad esu girdejas kad galios tipo priduoda tai sakau pasiklausiu ir tiek ačiū uz ats:) |
Autorius: | zilis [ 19 Bal 2007, 07:50 ] |
Pranešimo tema: | |
tai kaip suprantu ta spec sutepimui galima auto daliu parduotuvej nusipirkti? del galios ir garso tai ka as zinau, manau tik ne ant 1.8 turetu jaustis |
Autorius: | Kaktusas [ 19 Bal 2007, 08:53 ] |
Pranešimo tema: | |
ka jus cia kliedit,interkuleriai jus interkuleriai prie ko cia interkuleris dabar? |
Autorius: | ememdemsas [ 22 Bal 2007, 13:32 ] |
Pranešimo tema: | |
interkuleris tai tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tai radiatorius, kurio paskirtis – aušinti turbinoje suslėgtą orą prieš šiam patenkant į cilindrus, siekiant sumažinti detonacijos galimybę. Interkuleris paprasati būna šalia aušinimo skysčio radiatoriaus. Vienas jo galas prijungtas prie turbinos, kitas – į variklio maitinimo sistemą. Interkulerio efektyvumas yra pakankamai aukštas – suspausto oro temperatūra sumažėja bent 50%. Jei turbina sukuria slėgį didesnį kaip 0,5 bar (8 psi), interkuleris yra labai rekomenduojamas. Interkuleriai būna dviejų rūšių: oro/oro ir oro/vandens. Pirmojo tipo interkuleriu veikimo principas: suspaustą orą aušina oro srautas iš lauko. Apie tai vat va cia ir kalba. |
Autorius: | Jonas! [ 22 Bal 2007, 13:40 ] |
Pranešimo tema: | |
tie filtrai ga duoda naudos, jei normaliai atskirti nuo pacio variklio, nes kitaip jie ima karsta ora |
Autorius: | Antanas L. [ 23 Bal 2007, 00:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Visos istorijos apie oro filtru itaka galiai tokios..... Marketingines. Variklio galia labiau priklauso nuo oro temperaturos lauke nei nuo filtro. Variklio galia zinoma galima padidinti. Taciau tai pasiekiama kompleksiniu keitimu (filtras+veleneliai+kompiuteris+ismetimo kolektorius). Vien tik filtravimo elemento keitimas apciuopiamos naudos (ismatuojamos, pvz ant galios stendo) neduos. VGTU laboratorijoje buvo atliekami bandymai. Kompleksinis keitimas - brangus. Paprasciau ir pigiau pasikeisti automobili su didesne kubatura. Bet aisku ne mano reikalas kur jus savo pinigus desite. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |