Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[ALL] Padangu sukimosi krypties nustatymas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=23784 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Hellscream [ 31 Kov 2007, 19:47 ] |
Pranešimo tema: | [ALL] Padangu sukimosi krypties nustatymas |
Sveiki, Kaip nusidevi padangos protektoriaus blokeliai pagal rato sukimosi krypti? Koks variantas is sito paveiksliuko butu teisingas? (strelyte pazymeta sukimosi kryptis, padangu blokeliu nusidevejimas pazymetas schematiskai) Vienas zmogus tvirtina, kad yra kaip 1 pavyzdy is paveiksliuko, o as kazkodel galvoju, kad teisingas 2 variantas... Kas teisus? Koks variantas tikrasis? |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 31 Kov 2007, 21:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei as gerai pamenu, tai tas nudilimas priklauso nuo to, ant kokios asies ratai buvo uzdeti. Varanciuju ratu nudyla viena briauna, nevaranciuju - priesinga biauna. Pagal tavo pateikta pavyzdi, antram pavaiksliuke turetu but BMW varanciuju ratu nudilimas. Taip iseitu, kad priekiniams diltu priesinga briauna... Pasikartosiu - nesu 100% tikras, nes jau labai senai teko tuo dometis ir neatmetu galimybes, kad per laika zinios eme blukti |
Autorius: | Eimazz555 [ 01 Bal 2007, 00:09 ] |
Pranešimo tema: | |
na man taipat atrodo kaip piktas pinigas kad sake |
Autorius: | Hellscream [ 01 Bal 2007, 01:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Hmm, appaziurejau (apciupinejau ) vasarinius (daugiau padevetus) ir zieminius (maziau padevetos padangos) ratus. Idomus dalykas. Ant visu keturiu vasariniu kryptiniu padangu protektorius nusidevejes kaip 1 pvz. Idomiau yra su zieminiais ratais. Galines (varancios) padangos vienareiksmiskai nudevetos kaip 2 pvz., o vat priekines padangos beveik tolygiai, bet pradeda rysket 1 pvz. tendencijos. Kas keisciausia, ant kairiojo rato stipriau nei ant desinio, nors tai tik niuansai. |
Autorius: | mcdee [ 01 Bal 2007, 11:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Pritariu pinigui del nuomones. O noriu pareikst savo: kiek to protektoriaus pas tave like? jeigu nedaug ar verta gilintis kur eda ir kur det ? na nebent turi itarimu del vaziuokles( sarnyrai, suvedimas ir t.t.) jeigu viskas gerai, kokios problemos. perki devetas parvestas padangas po 80-100lt uz vieneta ir tris vasaras atvaziuoji be problemu. As esu pries pirkima nauju vasariniu, nes pvz. mano michelinai nauji ~720-800lt/vnt o jau triuksmingi tai pries tai naudoti dunlop atrodo kaip pasaka:) nors visokiu michelinu irgi yra |
Autorius: | Hellscream [ 01 Bal 2007, 12:05 ] |
Pranešimo tema: | |
mcdee rašė: Pritariu pinigui del nuomones. O noriu pareikst savo: kiek to protektoriaus pas tave like?
Protektoriaus pakankamai daug. Jo, michelinai gana triuksmingi, nors kol protektoriaus daug, tai nelabai ryskiai jauciasi. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 01 Bal 2007, 13:57 ] |
Pranešimo tema: | |
mcdee rašė: Pritariu pinigui del nuomones. O noriu pareikst savo: kiek to protektoriaus pas tave like? jeigu nedaug ar verta gilintis kur eda ir kur det ? na nebent turi itarimu del vaziuokles( sarnyrai, suvedimas ir t.t.) jeigu viskas gerai, kokios problemos. perki devetas parvestas padangas po 80-100lt uz vieneta ir tris vasaras atvaziuoji be problemu. As esu pries pirkima nauju vasariniu, nes pvz. mano michelinai nauji ~720-800lt/vnt o jau triuksmingi tai pries tai naudoti dunlop atrodo kaip pasaka:) nors visokiu michelinu irgi yra
sumontaves priesinga sukimosi kryptimi nei buvo iki siol, labai greit prarasi apie 1.5 mm protektoriaus. Pacioj pradzioj padangos nedirbs taip kaip turetu, o ir keliamas triuksmas bus gerokai didesnis. Del naudotu padangu galim stipriai pasigincyt. Niekaip nepatikesiu, kad jau patrintos, keliu metu senumo padangos atlaiko 3 sezonus ir kad jos lygiavertes naujoms. Jei kokio kietos, mazo greicio indekso, mazo diametro - teoriskai gal ir butu galima dar tiketis is ju tokio ilgaamziskumo, taciau padangomis vargu ar galima jas vadint - tebus paprasciausi guminiai kaliosai, nepasizymontys jokiomis charakteristikomis. Juos nebet ant kokios priekabos gali maut, arba ant masinos, neisvystancios daugiau 60 km/h ir neisvaziuojancios ir normalius kelius... |
Autorius: | Artūras [ 02 Bal 2007, 12:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Vienareikšmiškai teisingas variantas yra Nr. 1 ir nesvarbu ant kokios ašies jos buvo užmontuotos. Skirtumas tik tas, kad ant varančiosios ašies tas parotektoriaus nelygumas žymiai didesnis. |
Autorius: | PrakalejaS [ 02 Bal 2007, 12:51 ] |
Pranešimo tema: | |
kiek man yra teke ciupineti, tai tinkamas yra 1 variantas (abiem asims). Nzn kodel, bet taip jau yra... Tai ypatingai matosi ant zieminiu minkstu padangu. |
Autorius: | Aitras [ 02 Bal 2007, 14:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Tik pirmas variantas. |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 02 Bal 2007, 14:40 ] |
Pranešimo tema: | |
jooooo.... kiek zmoniu, tiek nuomoniu Cia daba but geriausia medziaga is kito saltinio |
Autorius: | Hellscream [ 02 Bal 2007, 19:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, matau vis gi pirmas varintas laimi. Kiek teko paskutiniu metu pastudijuot ivairias padangas, ir as linkstu prie 1 varianto... |
Autorius: | Harlem [ 03 Bal 2007, 20:02 ] | ||
Pranešimo tema: | |||
Kazka panasaus radau... gal pades Bet jeigu saziningai, tai galvojau panasiai, kaip ir Piktas, t.y., jei varo galas, tai Nr. 2 galiniu, o Nr. 1 - priekiniu........ jei varo priekis, tai atvirksciai
|
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |