Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=108153
Puslapis 13

Autorius:  Einoras R. [ 10 Kov 2012, 17:02 ]
Pranešimo tema:  [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Neseniai teko bendrauti su vieno Rusijos automobilistų klubo nariais, kurie papasakojo būdą, kaip jie lengvina savo mašinų dyzelinių variklių gyvenimą. Būdas pasirodė įdomus, tad noriu su jumis padiskutuoti šia tema.

Taigi apie būdą: Kaip žinia tiek pas mus, tiek Rusijoje dyzelis yra sausas, t.y. pasižymi blogomis tepimo savybėmis, o dyzeliniuose varikliuose kuro sistema sukurta taip, kad per ją srūvantis dyzelinas atlieka ir mazgų tepimo funkciją. Kai dyzelis sausas mazgai dėvisi greičiau ir gauname remonto išlaidas. Rusijoje kolegos dyzelio tepimo savybes gerina supildami į pilną baką litrą dvitaktės alyvos skirtos motociklams. Pasakoja, kad kuro suvartojimas po to sumažėja, variklis švelniau/tyliau dirba ir remonto dirbtuvėse rečiau lankosi dėl siurblių ir purkštukų. Aš asmeniškai nerandu, kaip toks dalykas gali pakenkti varikliui, tai gal idėja ir gera.

Taigi klausimas-ką jūs manote apie dvitaktę alyvą dyzelyje? Gal kas jau naudojates tokiu būdu?

Autorius:  Smikis100 [ 10 Kov 2012, 17:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [All diesel] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

as i kanistra 20ltr pilu 100ml tepalo. na to pigiausio, kokio elf motec ar pan . Taip vazineju jau 2-3 metai. Masina vaziuoja puikiai :)

Autorius:  Germany [ 10 Kov 2012, 18:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

niekas nepades jeigu tam siurbliui jau puse milijono ir daugiau km yra, kad rusijoi taip daro tai dar ne viskas, ten ir aferizmas daug didesnis nei lietuvoi, pili dyzeli normalioi degalinei, o ne kazkur papigiai negirdeto pavadinimo ir su neaiskiais atsiliepimais ir viskas bus ok. beto pasiskaiciuokit ar isvis beapsimoka vazineti su senais 3-4 litru dyzeliais :}

Autorius:  Einoras R. [ 10 Kov 2012, 20:18 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Važinėti apsimoka. Nėra su jais baisių bėdu, jei sugebi nusipirkti ne su didžiausiu ekranu panelėje, o su geriausiai išsaugotu varikliu :D

Autorius:  Džiunglių Šniūrs [ 11 Kov 2012, 23:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

+1
Va sita mintis man patiko, nes stebint pastarojo metu pirkimo tendencijas didziasias demesis skiriamas navi ir kitiems antraeilems pribombasams.
O kas liecia kuro maisyma su alyva tai cia senas jau patiukrintas budas, ne vien rusai ji naudoja.
Einoras rašė:
Važinėti apsimoka. Nėra su jais baisių bėdu, jei sugebi nusipirkti ne su didžiausiu ekranu panelėje, o su geriausiai išsaugotu varikliu :D

Autorius:  vvilius [ 12 Kov 2012, 00:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

nu tai labai gudru :) nusiperki pvz 335d 08 ar 09 metu ir pili kazkokia chu*nia kad atseit butu geriau :) nesupykit, bet cia nesamone.. As suprantu kad musu dyzelis ne kaip vokietijoj, bet jis tikrai ir ne kaip rus.. O dar geriau atrodytu tai i 740d 09 metu kaip Jus tepala piltumet :D jei jau musu masineliu motoram amen tai teks bet kokiu atveju remontuot, nepades nei medus nei degutas ;)

Autorius:  Einoras R. [ 12 Kov 2012, 00:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Cituoti:
nusiperki pvz 335d 08 ar 09 metu ir pili kazkokia chu*nia kad atseit butu geriau


Kolega, kam keiktis?

Cituoti:
jei jau musu masineliu motoram amen tai teks bet kokiu atveju remontuot, nepades nei medus nei degutas


Tas amen, tai dalykas, manau, kintamas ir priklauso nuo savininko (na ir buvusių savininkų). Su tokiu požiūriu, tai galima alyvos nekeisti, važinėti atrabotke, vistiek variklį remontuoti reikės... Manau, kad dauguma rimtų savininkų mašinos mechaniką stengiasi tausoti, nesvarbu, ar tai 1996 penktukas, ar 2009 septintukas.

Galbūt dyzelinas pas mus ir ne toks prastas kaip Rusijoje, bet tikrai žymiai prastesnis, nei vakarinėje EU dalyje. Vokietijoje užpylus pilną baką ir pavažinėjus ilgiau sąnaudos sumažėja, mašina maloniau traukia, net variklio garsas keičiasi. Šitai teko pajausti ne su viena ir ne su dviem mašinomis.

Autorius:  Džiunglių Šniūrs [ 12 Kov 2012, 00:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Kolega, as nekalbu apie apynaujas auto. Galvoj turiu E39, E46 ir senesnes.
O del kuro kokybes galiu pasakyti, kad tikrai skiriasi bent jau benzo kokybe. Uzsipylus Svedijoj ar Norvegijoj tikrai nuvaziuoju daugiau km nei pilant Lietuvoje. Patikrinta ne viena karta.
Aisku, pilant degalineje problemu nebus, bet cia jei nori kazkiek daugiau sutepti sistema tai tikrai padeda alyva i dyzelina. Asmeniskai zinau zmogu kuris taip pila i E39 TDS jau eile metu ir problemu del siurblio neturejo. Gal tai sutapimas, o gal ir ne.

Autorius:  Einoras R. [ 12 Kov 2012, 00:29 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Alyva, manau, atneša didesnę naudą, nei daugelio mėgstami kuro sistemos valikliai, kurie paremti ėsdinančiomis medžiagomis ir trinties poroms naudos tikrai neatneša.

Autorius:  Eimazz555 [ 12 Kov 2012, 14:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

As i savo passata isvis pilu 50 ant 50 maisyta rusiska saliarka su atrabotke, tepimo gauna pakankamai :lol:

Autorius:  Einoras R. [ 12 Kov 2012, 16:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Kaip važiuoja tokiu mišiniu?

Autorius:  edvinb [ 12 Kov 2012, 16:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

jei dar rašo forume, tai reiškia nepagavo -> važiuoja gerai :D

Autorius:  vvilius [ 12 Kov 2012, 18:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

nusiperki masina, ir pasirodo kad vargsui siurbliui jau paskutinioji, susiremontuoji arba dar geriau, nauja isidedi, ir vaziuoji, labai didelis skirtumas ar atlaikys 200k ar 250k? skirtumas 50, bet jei daug vaziuoji cia menkniekis, o jei mazai tai pora metu anksciau ar veliau... Nu as kazkaip nepriprates kad savo kazka dadet kad masinai butu "geriau" :) kad PIGIAU tai jau kitas klausimas, kaip kolega minejo atrabotke + rusiskas :) logika: jeigu masina butu 3 metu senumo irgi piltumet tepala? ;)

Autorius:  Einoras R. [ 12 Kov 2012, 20:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Jei taip laisvai ipirkčiau padorią 3 metų mašiną kasdieniam važinėjimui, tai pirkčiau minimum 3 litrų benziną, o ten jau jokios alyvos nepapilsi :D

Autorius:  Kancmanas [ 12 Kov 2012, 20:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] Rusiškas būdas prižiūrėti dyzelį

Germany rašė:
niekas nepades jeigu tam siurbliui jau puse milijono ir daugiau km yra

paskaiciau ir susimasciau - gal tikrai cia dauguma E39 vazineja su 180-220 tukst km ("originalios ridos")? Nors 400 tukst autostradoj daug geriau nei 200 mieste. O del tepalo - gal blogiau ir nebus, bet pilant kieki "is akies" nemanau, kad visos sistemos bus patenkintos (kurios kontroliuoja kuro kokybe, ismetimo sistema ir pan.)

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/