Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 03:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Sau 2012, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Nežinau, ar labai vykusioje forumo skiltyje temą sukūriau, bet tikrai yra įdomu, su kokiais paslėptais defektais susidūrėte po auto pirkimo. Įdomu ir juokingi dalykai ir rimtos bėdos, už kurias keikėte/keikiate pardavėją.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2012, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.30
Amžius:
39
Pranešimai:
80
Miestas:
Joniskis
Automobiliai:
E34 525tds, E39 530d.
itariu, kad pats keiki stipriai pardaveja del kazkokiu priezasciu...tai gal pirmas ir atsakyk i savo uzduota klausima :D


StandartinėParašytas: 22 Sau 2012, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.25
Amžius:
40
Pranešimai:
324
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
X6
F34
buvo variantas su Ford Focus,pavazinejus 2 savaites,teko keisti indeklus,"daktaro" buvo privaryta #-o


StandartinėParašytas: 22 Sau 2012, 01:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Saviškę tai gan gerai nusipirkau (ką reikės tvarkyti žinojau). Bet kai vieną mašiną apžiūrinėjau servise (norėjau pirkti), pamačiau, kad salono grotelės centrinės kliba. Ištraukiau (laikėsi ant dvipusės juostos) ir pro skylę į keleivio airbag pažiūrėjau... Airbag dangtelis ant kažkokio putplasčio gabalo užklijuotas.

Pažįstamam buvo, kad nusipirko motociklą, o po dienos važinėjimo stabiliai ketvirtas bėgis neįsijungdavo. Dežėje buvo priburta (ten palankstyta, ten pakalta) "tam kartui". Pagydė dėžės keitimu.


Kitas pažįstamas pirko mašiną pagal skelbimą. Nežinau, kaip ten jam sumakalavo pardavėjas, bet nusipirko su sunkiai įšylančiu varikliu. Pavažinėjus pasimatė, kad antifrizas dingsta. Dapilinėjant antifrizą po truputį buvo pripilta tiek, kad visa sistema buvo užpildyta nauju antifrizu. Tada variklis pradėjo jau perkaisti ir antifrizas dingdavo greitai. Išvada: galva suskeldėjus ir deformuota, o į seną antifrizą kažkokio sandariklio, ar kito š pripilta buvo.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2012, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Kas nors aprasytu, kaip atpazinti ar pripilta "daktaro" i varikli. Su geru varikliu, manau, aktualiausia nupirkti.


StandartinėParašytas: 22 Sau 2012, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Šiaip labai vargiai įmanoma pamatyti, ar yra to daktaro tepale, ar nėra. Žinoma tų daktarų visokių yra. Prastesnės kokybės daktarai palieka nuosedas ant tepalo papildymo dangtelio. Taip pat yra būdas pasiimti veidrodėlį ir užlašinti tepalo ant jo (nelabai daug, kad matytųsi "sidabras") . Jeigu pasimatys kažkokių lašėlių tepale, ar nevienalyčių priemaišų, tai jau rimtas signalas. Tarp pirštų tepalas neturi temptis, o lašelis turi nutrūkti iškart, jeigu tepalas tamposi, tai arba jis nekeistas dešimt metų, arba pripilta kažko. "Guminis" tepalas reiškia didelę klampą (tam kartui su klampiu tepalu variklis dirbs gražiai, bet po kelių simtų kilometrų, ar dar greičiau gręsia kapitalinis). Dauguma daktarų yra visiškai nepastebimi. Šiaip daug pasako mašinos kaina. Mašinos, kurių vidutinė kaina rinkoje yra tarkime 15000 lt už 8000 geros nenusipirksi. Bet čia, manau visi ir taip šita žino.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 23 Sau 2012, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
40
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Teko per durna galva nusipirkt E65. Tuo momentu tokiu pat kaina ejo ~40k, radau uz 30k. Atrode tuo momentu viskas ok. Dziaugiausi ne ilgai. Po poros savaiciu pradejo byret, nuvariau i krasta, paskaiciavo daliu uz 45k, ir dar uz 20k darbu. Sakau ačiū. Uzpirkau pigesniu daliu is lauzyno, aptvarkiau, pavazinejau metus laiko, vel pradejo byret ir pardaviau uz 27k baltarusam. Keikiau susirietes ta stora pyd... kuris ji pardave. Dar nieko gyvenime taip keikes nebuvau :D


StandartinėParašytas: 24 Sau 2012, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
pernai iš BRC Autocentro Vilnius pirkau gaidžių gaidį Mazda6 2003 2,3 DOCH VVTi benzą, apžiūrint degė lemputė "check engine", vadybininkas pribūrė, kad tipo turbūt daviklis koks, akumą atjungus klaida dingsta. Taip ir buvo, akumą atjungė, klaida dingo, salono kieme pavažinėjau ramiai nesmaugdamas 1-2 bėgiu, viskas ok, kaina buvo gera ir nupirkau. pasirodo daugiau 3500 sūkių tas variklis normaliai nesisuko, pradėdavo trūkčioti, dariau diagnostiką dviejose vietose ir galų gale Kauno Vistoje savaitę prasikrapštė - verdiktas vienodas - "nuėjęs" VVTi blokas ir peršokusi paskirstymo grandinė. BRC puslapyje jokių pastabų apie defektus nebuvo, vadybininko žodžiais mašina taip pat buvo puiki. Žodžiu, išvažiavo į Baltarusiją, kaip tik ant to pernykščio pirkimo bumo pataikė, nupirko per pusvalandį nieko net netikrinę.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 01 Vas 2012, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.28
Amžius:
33
Pranešimai:
12
Miestas:
Vilnius`
Automobiliai:
[E39] 3.0d 135 kw 2000m.
Nusipirkau vasara E39 3.0d 2000-01m. Grabas totalus.Is pirmo zvilgsnio graziai atrodo ,viskas.Diagnostika nieko rimto neparode.variklis dirbo graziai,bet siek tiek pulsavo ,as ant tiek zalias mechanikas buvau kad jo nepastebejau.Ka gi,praejo 2 savaites,pradejo gest variklis ,pradejom tikrint visa common rail sistema ,nuemus kolektoriu uzmatem kad yra nuluzusios dvi zvakes ,tiesiog suirusios(nekeistos turbut nuo pagaminimo laiku)..praputus davikli ant siurblio problema issisprende,vazineju.Klima neveikia ,sake nera friono,ateis vasara papildysiu bet esu isitikines kad ten yra didesne problema nei frionas,kas liecia klima ziema,tai kai pakeiciau termostata pagaliau masina pradejo pilnai isilt iki darbines temperaturos,maniau klima prades normaliai sildit ,bet vel gi uzduodu 27 per abu masinoj karsta ,bet praejus 20-30 min ventiliatoriaus putimas praktiskai dingsta ir nors uzduok 30 masinoje vistiek salta.Iki siol neissiaiskinau kame suo pakastas.Senas termostatas buvo specialiai islauztas,manau galva vasara kaito del to ir sulauze termostata(vasara manau turesiu problemu su variklio perkaitymu).Siandien masina stovi garaze,nesikuria praktiskai,uzsikuria ,pradeda dusaut ,paspausdamas akseleratoriu pradeda saudyt ir gauliausiai uzgesta,pamaniau,kad kaltas daviklis kuris stovi ant siurblio ,pakeisdamas i nauja jokiu rezultatu.Dariau diagnostika kompiuteris meta 11 klaidu vien is variklio.Taigi ,klausimas?!Ka patartumete daryti investuot pinigus ,remontuot ir dziaugtis arba kaip nors prastumt ta vaiduokli ??? :D


StandartinėParašytas: 02 Vas 2012, 00:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Nelygu, kiek investuoti leidžia galimybės. Galima pabandyti paieškoti kito variklio, nes kainuos panašiai kaip tikėtinos dabartinio variklio remonto išlaidos. Jei šaudo-tikėtina, kad kompresija dingus cilindruose, bet kai neveikia žvakės, taip irgi būna, o pas tave tikriausiai dauguma jų neveikia. O šiaip tai daug daug dalykų gali būti sulūžę kartu-pradedant siurbliais (ir aukšto slėgio), baigiant elektronikos bėdomis. Dėl klimos tai neaišku-jei nėra užpildytas kondicionierius, klima veiks (tik gaudys klaidas ir nešaldys), bet šildyti ji turėtų, nes šildo antifryzas. Galbūt ten kažkas su valdymu prichimičinta. Jei kažkas priburta su termostatu, tai jau lauk bėdu-tokių dalykų nesiimama šiaip sau. Jei kita viskas mašinoje puiku (ypač pavarų dėžė), jei stovis geras, daug navarotų ir šiaip ji tau patinka-tada gal ir verta remontuoti. Nuvažiuok pas gerą dyzelistą ir tegul jis nustato visas bėdas ir pasako sąmatą. Tada galima bus galvoti-ar taisyti, ar ieškoti kito variklio, ar kišti kazachams mašiną.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 02 Vas 2012, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.27
Pranešimai:
144
Automobiliai:
E46 320Cd 04
ex: E39 530D Touring M-Tech 03
ex: E46 320D Touring 04
ex: E39 530D 02
Kinder rašė:
Kas nors aprasytu, kaip atpazinti ar pripilta "daktaro" i varikli. Su geru varikliu, manau, aktualiausia nupirkti.


Atsidarius tepalo užpylimo propkę kiši du pirštus(pvz nykštį ir rodomajį) į tepalą ir sulieti pirštus(geriausia nuo propkės vidaus), jeigu atitraukinėjant pirštus yra lipnumo jausmas ar tysiasi lyg snargliai tarp pirštų reiškia kažko pilta... nes daktras dar kitaip vadinamas medumi, dėl panašios savybės... :mrgreen:


o dėl visų tų apgaulių tai yra geras posakis - pigiai ir gerai nebūna ;) nupirksi pigiai - lauk dovanų, arba džiaukis jei pasisekė :D


StandartinėParašytas: 03 Vas 2012, 02:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Kad tepalas tystu tarp pirstu ten turi but vos ne 1:1 tepalo ir medaus santykis, jai ipilta buteliukas ar du ir zinodamas nelabai suprasi


StandartinėParašytas: 03 Vas 2012, 06:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.05
Amžius:
42
Pranešimai:
21
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320Ci M54B22 02'
ex. E90 330d M57N2 06'
ex. E39 530d Touring M57D30 01'
Prieš perkant ne pro šalį nepagailėt ~350LT ir padaryt pilną diagnostiką Krastoj. Taip nusipirkau savo E39 - žinojau iš karto kas negerai. Keli pardavėjai, sužinoję, kad norėsiu diagnostiką daryt, pasiplovė. :D


StandartinėParašytas: 03 Vas 2012, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
42
Pranešimai:
1526
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 m3, E36 daily
Nusipirkus Nissan Almera (dyzelis), kaip atrodė, gerai nuderėjus, po nepilno mėnesio parėjo kuro siurblys. Pasirodo, buvo prie jo nagai kišti.
Su E38 kol kas bėdų nėra, pirktas netikrintas, su greičių dėžės gedimu. Šiaip, kol kas su mašinomis visiškai laimės dalykas, vieną w203 iškratėm visaip kaip servise, o nusipirkus pasirodė visas užpakalis pjautas ir nuo rūdžių jau skylės lenda.

_________________
If i lay rubber down the street, i pray for traction i can keep, but if i spin and begin to slide, please dear God protect my sweet ride.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2012, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Pirkau kažkada Honda Accord, buvau totaliai žalias ir susižavėjęs tuo automobiliu, po tepalų keitimo pradėjo kalent variklis, po 2-3 mėn. teko keist variklį, apie kitas bėdas net nekalbu. Nuo tada "akimis" mašinos neperku..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery