Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Vairo koloneles remontas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=36&t=101333 |
Puslapis 1 iš 13 |
Autorius: | Sviezias [ 21 Lie 2009, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Vairo koloneles remontas |
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 Pagaminimo metai:2000 Variklis:m57 Degalai:dyzelinas Problema/klausimas: Vairo laisvumas Sveiki, noriu pasidalinti savo "patirtimi" remontuojant laisvuma vairo koloneleje. Centrinej padetyj vairas turejo apie 2 cm laisvuma, todel metydavo i sonus vaziuojant per provrzas, drebedavo vairas staigiai stabdant ir barskejo kolonele vaziuojant per duobeta kelia. "Restauracija" buvo atlikta ant keltuvo nenuimant vairo koloneles, t.y. buvo atjungtas vairo velenas nuo koloneles, istrauktas krumpliaratis (velenas), pasuktas 180 laipsniu ir vel istatytas atgal, pries tai sutepus ji tirstu guoliu tepalu. Laisvumas buvo del padilusiu dvieju krumpliaracio dantuku, kurie dazniausiai sudyla esant vairuj centrinej padetyj. Istacius atgal, is naujo "prileista" reguliavimo verzle (prispaudejas) iki tiek, kad sukant rankom uz ratu pakeltai masinai, ratai suktusi lengvai be striginejimu. Siuo atveju man pasiseke, nes vairo kolonele skyscio neleido, todel atsargiai istraukus velena, rieboksliai nesusigadino. Po visos "operacijos" buvo is naujo padarytas suvedimas. Vazineju jau antra savaite, laisvumo nera, vairuojasi maloniai, t.y. pries tai reikedavo "gaudyti" masina, stabdant vairo drebejimo nera ir barskesiu taip pat kol kas nesigirdi. Tikiuosi busiu isgydes liga pigiuoju budu, t.y. nenuiminejant koloneles ir nevezant jos restauruoti. |
Autorius: | Linius [ 21 Lie 2009, 12:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
kiek laiko tvarke ir kokia sio malonumo kaina? |
Autorius: | Sviezias [ 21 Lie 2009, 12:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Tvarke apie 2,5 - 3 val. malonumas gali kainuoti manau iki 200-300 lt, nes man dare pazystamas ir kainavo tiek, kiek kainuoja tauraus gerimo butelis |
Autorius: | Germany [ 21 Lie 2009, 12:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
idomu kaip pas 2000m bmw galejo tiek sudilt kolonele :} is kokios salies yra auto ? o tas restauravimas manau laikinas, bent jau tas varzo paverzimas, paskui sako buna dar blogiau :} |
Autorius: | Sviezias [ 21 Lie 2009, 13:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
auto is makaronsciku vien varsto paverzimas tikrai nieko neduoda, jis skirtas tik prilaikyti krumpliastiebi ,ty. neleisti jam vaikscioti aukstyn zemyn ivorese. Geriausiu atveju varzto paverzimas pades kai yra barskejimas, tiesiog prispaus krumpliastiebi prie ivores, bet laisvumo nepanaikins. Siuo atveju kalbama apie krumpliastiebine sistema, reduktorinese kolonelese galbut kitaip, taciau nezinau, nes nesidomejau. |
Autorius: | Sviezias [ 21 Lie 2009, 13:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Beje, 2000 metu auto yra pakankamai sena ir apie 300 tukst rida (cia geriausiu atveju) vairo kolonelei tikrai turejo itakos, plius neaisku kaip vazinejo makaronas. |
Autorius: | Germany [ 21 Lie 2009, 13:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
aisq, reikes savaja paziuret, nors lyg ir gerai viskas, niekas nekliba, nors jau virs 300 pravaziavus :} |
Autorius: | Andrelisklp [ 21 Lie 2009, 18:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Sviezias rašė: Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 Pagaminimo metai:2000 Variklis:m57 Degalai:dyzelinas Problema/klausimas: Vairo laisvumas Sveiki, noriu pasidalinti savo "patirtimi" remontuojant laisvuma vairo koloneleje. Centrinej padetyj vairas turejo apie 2 cm laisvuma, todel metydavo i sonus vaziuojant per provrzas, drebedavo vairas staigiai stabdant ir barskejo kolonele vaziuojant per duobeta kelia. "Restauracija" buvo atlikta ant keltuvo nenuimant vairo koloneles, t.y. buvo atjungtas vairo velenas nuo koloneles, istrauktas krumpliaratis (velenas), pasuktas 180 laipsniu ir vel istatytas atgal, pries tai sutepus ji tirstu guoliu tepalu. Laisvumas buvo del padilusiu dvieju krumpliaracio dantuku, kurie dazniausiai sudyla esant vairuj centrinej padetyj. Istacius atgal, is naujo "prileista" reguliavimo verzle (prispaudejas) iki tiek, kad sukant rankom uz ratu pakeltai masinai, ratai suktusi lengvai be striginejimu. Siuo atveju man pasiseke, nes vairo kolonele skyscio neleido, todel atsargiai istraukus velena, rieboksliai nesusigadino. Po visos "operacijos" buvo is naujo padarytas suvedimas. Vazineju jau antra savaite, laisvumo nera, vairuojasi maloniai, t.y. pries tai reikedavo "gaudyti" masina, stabdant vairo drebejimo nera ir barskesiu taip pat kol kas nesigirdi. Tikiuosi busiu isgydes liga pigiuoju budu, t.y. nenuiminejant koloneles ir nevezant jos restauruoti. pasuk velea galima max 45 laipsniais kaip vairas sukasi i kaire? |
Autorius: | Sviezias [ 21 Lie 2009, 18:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Paaiskink kodel tik 45 laipsniais? Pas mane buvo persukta 180 laipsniu, t.y. apatiniai krumpliaracio dantukai atsirado virsuje esant centrinei vairo padeciai. vairas sukinejasi i abi vienodai lengvai. |
Autorius: | Andrelisklp [ 21 Lie 2009, 20:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
man taip restauravo, bet man pasuko 45laipsniais t.y. pasuko asi ir sliekas truputeli pasislinko i desine puse. todel man vairas i viena puse susisuka daugiau i kita maziau. |
Autorius: | Linius [ 21 Lie 2009, 20:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Andrelisklp rašė: man taip restauravo, bet man pasuko 45laipsniais t.y. pasuko asi ir sliekas truputeli pasislinko i desine puse. todel man vairas i viena puse susisuka daugiau i kita maziau. as kaip suprantu jam vaira apsuko aukstyn kojom, o tau paslinko pati stoka |
Autorius: | Sviezias [ 21 Lie 2009, 20:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Butent! Gerai cia tau padare... ) Paslinko krumpliastiebi i sona ir suvede ratus atgal is suvedimo reguliavimo sriegiu. Vadinasi jie nebuvo istrauke veleno ir vairas i viena sona sukasi maziau, be to pasiziurek kiek sriegiu paliko isukta is reguliavimo sriegiu, nes vienoj pusej jie bus zymiai giliau isukti, o kitoj gali buti tik ant 3-4 apsisukimu. Mano atveju stokas (krumpliastiebis) paliktas centre, o velenas (krumpliaratis istrauktas ir persuktas puse apsisukimo (180 laipsniu). |
Autorius: | Andrelisklp [ 21 Lie 2009, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Linius rašė: as kaip suprantu jam vaira apsuko aukstyn kojom, o tau paslinko pati stoka taip, man taip padare. as ir galvojau kad taip padarys kad apsuks ten aukstyn kojom. bet tas juodulys man pasake kad neina taip padaryt ir dar pas mane buvo isdile slieke tie dantukai. |
Autorius: | Andrelisklp [ 21 Lie 2009, 21:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
vaziuosiu pas ta juoduly, bilstelt per kauseli kad privire man. pries restauracija man klibejo is pacios koloneles, bet vairavosi viskas normaliai, nedaug buvo isdile, toks bildesiukas girdedavosi. po restauracijos mann esveikai tampo masina, vairuoju su rankom ir dantimis, tai turbut bus del to kad sliekas kitoj vietoj ne per centra. |
Autorius: | Linius [ 21 Lie 2009, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] vairo koloneles remontas |
Sviezias rašė: Butent! Gerai cia tau padare... ) Paslinko krumpliastiebi i sona ir suvede ratus atgal is suvedimo reguliavimo sriegiu. Vadinasi jie nebuvo istrauke veleno ir vairas i viena sona sukasi maziau, be to pasiziurek kiek sriegiu paliko isukta is reguliavimo sriegiu, nes vienoj pusej jie bus zymiai giliau isukti, o kitoj gali buti tik ant 3-4 apsisukimu. Mano atveju stokas (krumpliastiebis) paliktas centre, o velenas (krumpliaratis istrauktas ir persuktas puse apsisukimo (180 laipsniu). idomus ir logiskas tavo problemos sprendimo budas, gal ir man reikes pabandyti si varianta |
Puslapis 1 iš 13 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |