Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 10:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lie 2011, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
man taip uzpilde sia vasara, ~130lt kainavo su tuo zaliu tepaliuku, be jo butu lyg 100-110. buvo visiskai tuscia sistema nes buvo vamzdeliai atsukti. veikia viskas ok, garantija yra. kiek pamenu naudojo du balionus pildant, pries pildant padave nemazai baru kad patikrinti sandaruma. nu zodziu viskas ok :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Lie 2011, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
sanimda rašė:
man taip uzpilde sia vasara, ~130lt kainavo su tuo zaliu tepaliuku, be jo butu lyg 100-110. buvo visiskai tuscia sistema nes buvo vamzdeliai atsukti. veikia viskas ok, garantija yra. kiek pamenu naudojo du balionus pildant, pries pildant padave nemazai baru kad patikrinti sandaruma. nu zodziu viskas ok :}


Be jo pildymo pildymu negalima pavadinti. Pildymui yra visa eiga, o ne taip, kad suleidi freoną ir tiek. Po to ir linksta kompresoriai ir t.t.

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 08 Lie 2011, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
as truputi klausinejau kai pilde, tai dave 3 bar'us i sistema ir ziurejo ar nekrenta. siemet freonas pabranges siaip, girdejau ir is pazistamo, ir servise kitam kai siaip tvarkiausi masina.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 00:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
man lyg daugiau buvo padave ir laike apie 10-15min, tipo sake kad kiti servizai mazai paduoda patikrindami, o veliau kaip pripildo freono gaunasi daug didesnis spaudimas ir gali neatlaikyti sistema. nu kaip ten istikruju yra nezinau, bet jeigu garantija duoda patikrinimo darbams tai good :) o del to zalio tepaliuka tai tipo jis jeigu prakiura sistema kad lengviau butu rasti skyles, gal ir sutema dar kompresoriu, bet lyg pats freonas ten tepa kompresoriu. nu zodziu to zalio tereik viena karta, veliau jo tereikia jeigu pakeiti radiatoriu ar kompresoriu ir t.t ir panasiai

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
42
Pranešimai:
248
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex - e21, E30, E34, E36, E38
In this time - E38 740 M62TUB44
Šiaip tikrindavome 18bar'ų slėgiu :wink: Alyva pilama kiekvieną kartą kuomet pildoma sistema, kadangi jai prakiurus freonas išeina kartu su alyva, kuri cirkuliuoja sistemoje su tuo pačiu freonu ir tepa kompresorių... Kuomet tikrinant slėgiu sunku rasti nesandarumus, į alyvą įpilama specialaus skysčio, kuris švyti naudojant UV spindulių lempą, tai tiek :) Šiaip galiu rekomenduoti žmogų, kurio numeris 868539331 (Audrius), sutvarkys neprasčiau nei paminėtos firmos, dirba šioje srityje jau daug metų + nebijo iškylančių sunkumų, atlieka pilną (tikrai pilną) AC sistemų remontą :wink:

_________________
BMW - Be My Wife - ALL MY LIFE


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Nu specialistam pasakysiu taip, stoteles, tai yra sukomplektuotas visas irenginys i kuri ieina svarstyklesm tie patys manometrai su kolektorium, slangos, greitos jungtys, vakumo pompa, balionas, tepalo/dazu uzpildymo irenginys, kompiuterine programa, kuri viska valdo, dar buna papildomu priedu kaip uostikliai freono, UV akiniai, prozektorius ir t.t.
Visa sita galima susipirkti paciam atskirom dalym ir gaunasi daug pigiau, kaip jau minejo, dedi baliona ant svarstykliu ir matai kiek ileidi, matai slegius ir bla bla bla...

Sistemos dapildymui uztenka pasijungt viena puse, o jei sistema tuscia ar nori per nauja uzpildyti, joje dar yra freono, tada galima istraukti freona, yra ivairiu irenginiu, kurie traukia atskirdami tepala nuo saldymo agento ir kur traukia kartu, tai ziurekit, kad nepripiltu s kita karta.
Tada patikrini sistemos sandaruma su azotu, slegis turi but 8-10 baru, nu 18 baru, tai cia pramoninem centralem aktualiau, masinom uztenka 10 per akis ir kaip minejo palaikai 10-15 min ir ziuri su manometru ar nekrenta sistemoj slegis, jei viskas ok, vakumuoji sistema ir tada uzpildai freonu, dapili tepalo, o UV dazu pilti jau nebutina, nes istema sandari, jei butu nesandari, per laika isgaruoja, tada pili UV dazus ir su UV akiniais ir proziku ziuri kur yra nuotekis, jei be UV dazu, tai gali su freono uostikliu ieskot.

Sistema paprasta, purkstukas, garintuvas, kompresorius, kondensatorius, dregmes filtras ir vel ratu viskas.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 11:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
Labai smagu, kad del manes uzvire tokios karstos diskusijos :lol:

As aisku nekompetetingas, nes profkes nebaigiau, bet mano nieko nepagrysta nuomone, tai pilant is baliono reiketu daryti prielaida, kad pilantysis zino kokie turi buti tie manometro parodymai, nes vien jo buvimas man nieko nesako apie Jusu sugebejimus. Taip pat jeigu jau pilantysis zino kokie turetu buti manometro parodymai kiekvienu konkreciu atveju, reiketu daryti dar viena prielaida, kad pas pilantyji manometras nu mazdaug tiksliai kazka ten rodo, o ne buvo surastas pas tevuka garaze, isluptas is kokios tarybines pompos ar nupirktas aleksoto turguje uz 5lt.


O cia kazkam del pastabos apie azoto dujas tai ačiū.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
Ramūnas 320 rašė:
Šiaip tikrindavome 18bar'ų slėgiu :wink: Alyva pilama kiekvieną kartą kuomet pildoma sistema, kadangi jai prakiurus freonas išeina kartu su alyva, kuri cirkuliuoja sistemoje su tuo pačiu freonu ir tepa kompresorių... Kuomet tikrinant slėgiu sunku rasti nesandarumus, į alyvą įpilama specialaus skysčio, kuris švyti naudojant UV spindulių lempą, tai tiek :) Šiaip galiu rekomenduoti žmogų, kurio numeris 868539331 (Audrius), sutvarkys neprasčiau nei paminėtos firmos, dirba šioje srityje jau daug metų + nebijo iškylančių sunkumų, atlieka pilną (tikrai pilną) AC sistemų remontą :wink:

cia kaune tikriausiai? o siaip - koks spaudimas sistemoj buna? man irgi minejo kitas zmogus, kad tikrina su 10 BAR'u. o sistemoj freonui uzkaitus buna ir 30 :roll:

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Gal kas pasakys kaip turetu buti, jei nusprogs ta deficitine 0.2 varza? ar ijungus kondisa ventiliatorius suksis? Klausiu todel, kad turiu restauruota 4 laidu varikli kondisui ir tikrai zinau kad ta varza bloga. pajungus tiesiogiai, variklis veikia, taciau kazdangi tos varzos yra skirtos greiciams reguliuot, tai jei minetoji bloga, tai kaip suprantu varikliukas nesisuks nuspaudus knopke, t.y. reikia kad ta varza arba veiktu arba pajungt tiesiogai(ja apeinant). Norisi parduodant sutvarkyt kaip pridera, be jokiu samaninimu. gal priveliau cia , tai sukonkretinsiu klausima...sakykim viskas veikia iskyrus ta varza...tai kaip suprantu ijungus kondisa,ventiliatorius nesisuks tol, kol bus arba ta varza apeita(pajungta tiesiogiai) arba ji sutvarkyta. Ir atvirkstinis klausimas- jei ji bloga, tai ar kondiso variklis vistiek turetu suktis, tik prapuola vienas is greiciu?

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
nesisuks kondiskes greitis jei bent viena varza bus neveikianti. lemonoj galima uzsakyti atitikmeni (ta ir siulau, o ne devetas ar REM komplekto varzas [180lt], nes kitaip bus kaip man, kai dar 2 kartus isrinkinejau masina kad pakeist), kainuoja 30lt viena. 0.2 Omh 85w keiciama i R22 100w, 0.5 Omh 85w :arrow: R47 100w. reikia truputi papjaustyt ventiliatoriaus plastmasini korpusa kad graziai tilptu. ir galima nudazyt juodais karsciui atspariais dazais. http://img580.imageshack.us/img580/1148/imag0093p.jpg

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 09 Lie 2011, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Ok. Apie varzu alternatyva zinau, galima netgi kazka panasaus i orginala rast(amazon.com kazkada maciau). Kainu irgi ivairiu yra. Pvz http://lt.rsdelivers.com/product/arcol/ ... 8059p.aspx
Man svarbiausia buvo zinot kaip elgiasi pats variklis kai nusprogus varza. ar itart ji pati ar varza del to kad nesisuka. Dabar aiskiau.
O vat dar vienas klausimas... sakykim butu pajungta apeinat varzas-t.y. tiesiogiai. suprantu kad prapuls tie skirtingi greiciai ir ventiliatorius suksis pastoviu didziausiu greiciu. Kokia tada bus itaka kondiso radiatoriaus ausinimui. kuo galetu buti kenksmingas tas didelis sukimosi greitis? atausins per daug radiatoriu ? (joke)
Ir dar del tu atitikmenu. Jei jau jas det, tai ar geriau keist abi iskart i atitikmenas ar viena gali likti ir orginali, jei dar veikia?

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 10 Lie 2011, 00:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
nepagailet geriau 30lt uz kita varza nes kaip sakiau jau uzsimerkes moku isrinkt visa prieki iki ventiliatoriaus. patikrinimas paprastas duodi i ruda laida + nuo bet kokio akumo ir prie kitu triju laidu dedi minusa ir matai ar sukasi ventiliatorius ar ne. jei ne ventiliatoriaus varikliukas sugedes, tai kazkuris greitis dar veiks. nezinau ka ten zaist su amazon/ebay, lemonoj per 3 dienas atveze uzsakyma. sakau, 188lt Vs. 60lt, jusu teise rinktis :)

http://bmwfans.info/parts/catalog/67328371873/

Dalies numeris: 67 32 8 371 873
Kaina: 188,54 Lt

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 10 Lie 2011, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
na ne is tos puses ziurom. as zinau ir pigiau nei 30 lt uz alternatyva :wink: ir ~45 lt uz kazka labai panasaus i orginala is amazon. Taciau ten paveikslelis zinoma gali buti bet koks todel ir sakau kad uz "kazka". Apie remkomplekta orginalu as net minciu neturiu :wink:
Taigi dar lieka atviras vienas klausimas-kas butu blogai(o gal jokio skirtumo?!) jei butu pajungta tiesiogiai, apeinant varzas/uztrumpinant jas. Klausiu siaip del smalsumo, nes esu mates tokiu variantu. bent jau ta 0.2 , kuri dazniausiai nusprogsta

P.S. mazas pastebejimas...i ruda laida duodam mase/minusa("-"), kiti trys pliusai :wink:

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 10 Lie 2011, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
UDE rašė:
na ne is tos puses ziurom. as zinau ir pigiau nei 30 lt uz alternatyva :wink: ir ~45 lt uz kazka labai panasaus i orginala is amazon. Taciau ten paveikslelis zinoma gali buti bet koks todel ir sakau kad uz "kazka". Apie remkomplekta orginalu as net minciu neturiu :wink:
Taigi dar lieka atviras vienas klausimas-kas butu blogai(o gal jokio skirtumo?!) jei butu pajungta tiesiogiai, apeinant varzas/uztrumpinant jas. Klausiu siaip del smalsumo, nes esu mates tokiu variantu. bent jau ta 0.2 , kuri dazniausiai nusprogsta

P.S. mazas pastebejimas...i ruda laida duodam mase/minusa("-"), kiti trys pliusai :wink:

taip, sumaisiau :!:

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 10 Lie 2011, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
trumpai ir aiskiai ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 122 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery