Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Vas 2025, 23:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.30
Amžius:
42
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
"E39 530d M57 02"
artas_x rašė:
numeri gal galite duoti tuo rasu kapiniu serviso , arba tiksliai pasakyti kaip ji rasti

Akmenuotu keliuku pavaziuoji i kalniuka, truputi pakyli, ir po kaire gal sesi plytiniai garazai tai ju kur ant duru uzrasyta q8 :) Gena tel 868754842.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2009, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.19
Amžius:
52
Pranešimai:
188
Miestas:
Kaunas-London
Automobiliai:
ex E30 318 coupe 85`
ex E30 325E 88'
ex E46 318 98'
ex E34 525TDS
touring 93'
E39 touring
paieskoj E60/61 RHD
Sveiki,restauravo mano E34 prieki visus sarnyrus,traukiu antgalius,aisku gumines ivores kestos naujomis,stabilizatoriaus traukes taipogi naujos,vairo traukiu svytuokle su ivoremis,pravaziuota Kauno duobemis apie 30k km,jokie bedu ,gal kada priekinius amortizatorius reiks keisti nes vienas jau silpnokas,zodziu alternatyva naujoms detalems tikrai gera,juolab nesitaskant tukstanciais

_________________
Gimusiems šliaužioti-dangus nepasiekiamas


StandartinėParašytas: 22 Lap 2009, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
na,yra kitu gamintoju,be lemforderio.
Meyle,Hayd ir panasiai...jos ne tokios brangios,bet kokybe irgi gera

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 08 Gru 2009, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
MP BMW rašė:
Restauruoti verta tik sarnyrus, nes pakankamai brangus, nes kai pradeda restauruoti vidines stabilizatoriaus gumas ir vairo antgalius kurie nera labai brangus ir sako ,kad daug sutaupe tai cia yra gryna nesamone o kokybe tikrai prastesne restauruotos detales :!: Sarnyrus ir tuos visiem sakau ,kad statytis naujus bet ne kiekvienam kisene leidzia uz tokia kaina keistis tada lieka alternatyva juos restauruoti.


na cia kiek galvu, tiek nuomoniu...is savo patirties isitikinau, kad restauruota detale (traukiu antgaliai ir pan) laiko ilgiau nei nauji...restauravimas restauravimui nelygus...o naujo sdetales buvo tikrai ne pigiausios...Visada buvo dedamos naujos, tik paskui pabandyta restauruot...dabar visada rstauruojama...paskutine restauracija - pries 4 metus stabilisatoriaus traukuciu antgaliai...dar ir siandien kaip nauji (tfu kaip ka tik atrestauruoti) :lol:

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Restauruota detale NIEKADA ne priligs kokibiskai ir naujai, pasikartuosiu NIEKADA.
Ir kalbam ne tik apie ilgaamziskuma bet ir darba.
Tad nereikia apgaudineti save ir kitus su ta restauracija.
O jei kalbeti realiai, toks remontas tik is zmoniu "bednumo" ir "skupumo". Paprasciausiai pasirenkamas alternativinis variantas vaziavimui su uzmustu klibanciu sarniru, restauruotu- uzspaustu, bet ne klibanciu ir tiek.....
Gal tai ir geriau kisenei,gal tai net geriau ir saugumui bet BMW praranda dali savo geruju savybiu. Uztad asmeniskai ne restauruoju o keiciu [-X

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 10 Sau 2010, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
vairo truakes (obuolius) isviso negalima restauruoti nes jie nusilanksto ir luzta.idomu ar moketum savo E39 uz sakes po 400lt?ne visi gi gali :) o cia iseina taip jai negali ipirkti orginalios tai vazinek su golfu2.
pvz E46 sake kainuoja nei daug nei mazai 450lt del vieno sarnyro nelabai kas nori ja pirkti,todel renkasi restauracija kaip alternatyva nes atrestauruoti kainuoja apie 50lt.beto kodel neperkate nauju vairo koloneliu,stiprintuvu,varikliu ir t.t o restauruojate arba perkate is srotu.vokieciai ir visi kiti tokiu atveju gi meta masinas i siukslina.tai gal ir cia jau laikas taip daryti :mrgreen:

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2010, 15:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
nu ir nusiperki ta nauja E46 sake ir pamirsti ta vieta.
Kalba buvo apie sudarnakius maciau. O jus kitokie? Jei toje pacioje E46 sakeje, nesugebate nustatyti, kuris sarnyras kliba. :D Bede i viena, o pasirodo visai kitas. :) Aisku, rode ta restauruojama, kuris prie rato. O laisvas buvo vidurinis, kuris ala nerestauruojamas. Nusipirkau kita sake, ir dzin man ant tokiu "meistru".


StandartinėParašytas: 10 Sau 2010, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
markius1 rašė:
pvz E46 sake kainuoja nei daug nei mazai 450lt del vieno sarnyro nelabai kas nori ja pirkti,todel renkasi restauracija kaip alternatyva nes atrestauruoti kainuoja apie 50lt.beto kodel neperkate nauju vairo koloneliu,stiprintuvu,varikliu ir t.t o restauruojate arba perkate is srotu.vokieciai ir visi kiti tokiu atveju gi meta masinas i siukslina.tai gal ir cia jau laikas taip daryti :mrgreen:


Naudotos, bet orginalios dalys automobilio charekteristiku nekeice (zinoma jai geros), ko nepasakysi apie restauruota vaziuokle.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2010, 15:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
ablasiejus rašė:
nu ir nusiperki ta nauja E46 sake ir pamirsti ta vieta.
Kalba buvo apie sudarnakius maciau. O jus kitokie? Jei toje pacioje E46 sakeje, nesugebate nustatyti, kuris sarnyras kliba. :D Bede i viena, o pasirodo visai kitas. :) Aisku, rode ta restauruojama, kuris prie rato. O laisvas buvo vidurinis, kuris ala nerestauruojamas. Nusipirkau kita sake, ir dzin man ant tokiu "meistru".

o tu nieko nemaisai :?: vienas dalykas tai ar pas mus isvis buvai kitas tai kad mes E46 prie rato sarnyra dedame nauja o kitas kur prie traverso restauruojasi.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 10 Sau 2010, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
nebepasakok. Kalba ejo ne apie paprasta E46 sake, o M. O naujo sarnyro dejimas=tai nuo E36 ipresavimas.
Kas nori keiciamu sarnyru e46-yra meyle hd sakes.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2010, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Gal neperseniausiai kas keitet vairuotojo traukes? ir galite papasakoti apie kainu lygi arba pasiulyti isigyti.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2010, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.25
Amžius:
55
Pranešimai:
321
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 94'
tų traukių ten milijonas :) Traukių atgaliai kainavo po 35 LTL be PVM (MEKKA ar Febi nepamenu). Centrinė apie 240 be PVM. Bet čia viskas E38, E39 skirtis turėtų nežymiai.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2010, 02:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
edvinb rašė:
.. kurios musu keliais ilgai nelaiko, moket man atrodo debiliska kaina....

Gal vienas pavyzdys:

Mano draugas ir klientas turi BMW E39. Lietuvoje pravaziavo 250 000 km. Nusipirko is salono (ne nauja) pas fricus su tikra rida 120 000 km. Patikrinus is karto defektu vaziuokleje neradau. Vaziuokle originali.
Po 40 000 teko keisti pirma pora priekiniu apatiniu sakiu. Dar po 30 000 km teko pakeisti kita pora priekiniu si karta virsutiniu sakiu .Pravaziavo 90 000 km. Vel teko keisti viena pora (apatines). Dar vaziuoja toliau. Po 40 000 km keiciam dar viena pora sakiu, si karta vel priekines virsutines. Mina toliau ir po 50 000 km keiciam priekines apatines. Vsio.

Rezume:
Per 250 000 km tarnauja tik antras komplektas virsutiniu sakiu ir trecias komplektas apatiniu.
Visa laika buvo dedamos Lemforder detales. Ratai vasara 16 coliu, ziema 15 coliu. Masina intensyviai exploatojama musu keliais. Zmogus,is karto pasakau,pedantas. Kiekvienas snaresys masinoje- ir varo pas mane. Bet ir jo E39 vaziuoja turbut geriausiai is visu mano matytu 39.O maciau as ju labai daug ir vazineti teko ne su viena.
Dar per ta rida buvo pakeisti veina pora galiniu palukiojanciu sarnyru ir keleta poru priekiniu stabilizatoriaus traukiu,viena karta priekiniai amortizatoriai.

Kas dar gali pasakyti, kad E39 vaziuokle NELAIKO???
Gal dar pavyzdziu su E36, E30, E34. Esu remontaves nemaza kieki ir situ.
Dekite kokybiskas detales ir viskas laikys [-X :idea:

Originalios "sakes" yra Lemforder.
Mes dejom visa laika tik Lemforder, bet ne OE is Krastos. Pirktos arba Sanciuose arba Autralitoje. Kaina siaip didziausia is aftermarket, bet ir kokybe geriausia. Ilgalaikis testas musu keliais tai irode.
Kalbu apie mano auksciau pamineta BMW E39.

Galiu dar viena pavyzdi apie BMW vaziuokle.
Zmogus turi BMW 325i E36.
Nusipirko, is karto sutvarke vaziuokle (priekis pilnai), gale pakeite amortiku atramas. Darbai atlikti buvo kazkur kitur.....Detales Delfi,Meile,Febi ir kitas su..as. Pravaziuoja 30 000 km. Skundziasi..... priekyje ir gale kazkas bilda.

Atvaziuoja, defektuoju. Isvada: parejo sarnyrai isoriniai, parejo vairo antgalis ir viena vairo trauke, atejo galas stabilniko traukutem, reikia keisti gale sailentblokus prie kebulo, kliba galiniai plaukiojantys sarnyrai,dungsi galiniu amortiku atramos. Zmogus pradejo tiketi silpna BMW vaziuokle.... Kas antras tepalo keitimas su vaziuokles remontu... taip jam gaunasi ir taip jis man sake ir taip jam sake BMW "specai"
Tvarkau automobili. Dejom OE sarnyrus (turejo Autralita),kartu pakeitem sakiu galinius sailenus Boge, pakeitem abi vairo traukes ir abu antgalius (taip norejo zmogus).Pakeitem stabilizatoriaus traukutes(Lemforder), pakeitem gale sailenus (Boge), idejom gale plauk.sarnyrus Lemforder ir pakeiciame galiniu amortiku atraminius (Boge). Beda tame, kad viena antgali negavo Lemforder, o nusipirko Delfi, kitokiu nebuvo.
Atvaziuoja po 20 000 patikrai, be nusiskundimu, profilaktiskai. Laisvumu ir defektu nerasta, isskyrus mazus ir negilius itrukimus vairo antgalio gumoje. Delfi pradejo reikstis. Juokiames ir stebime toliau, nekeiciame apsaugos. Zmogus sako stebesim Delfi iki galo. Atvaziuoja dar po 20 000. Skundziasi siek tiek padidejusiu vairo laisvumu ir lengvu garsu....
Apziurime vaziuokle. Viskas gerai iskyrus klebanti vairo antgali. Delfi atejo galas. Pakeiciame Delfi ir idedame Lemforder.
Po 25 ooo vel profilaktiskai apziurime vaziuokle. Defektu nerasta.Vaziuoja toliau. Po 15 000 atvaziuoja, juokiasi, gal dabar rasim defektu. Vel vaziuokleje viskas gerai. Zmogus sako "taip neidomu", "kazkaip keista" ir "jau noreciau kazka pakeisti" bet labai patenkintas. Apskritai BMW savininkas megejas "paspausti", kartais truputeli "padriftina",kartais tampo priekaba ir tampo krauta.

Reziume:
E36 vaziuokle yra pakankamai atspari musu keliams, BET reikia deti kokybiskas detales ir TEISINGAI jas keisti [-X
Naturalus klausimas:
KAM TEN KAZKA RESTAURUOTI JEI VIENA KARTA PAKEITUS KOKYBISKA DETALE IR TAI ATLIEKANT KOKYBISKAI 80 000 km NETURIME PROBLEMU :?:
Jei kazkas galvoja kitaip arba neturi pinigu naujom detalem- viskas gerai, mes gyvenam laisvoj valstybej, BET nereikia savo skupuma arba bednuma aiskinti BMW vaziuokles "nepatikimumu-silpnumu" :!:

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 04:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
truputi pravaliau tema kad nereiktu ilgai ir nuobodziai skaityti

Stenkites nenukrypti nuo temos, nes tema reikalinga sendiena ir bus reikalinga dar veliau, tai kad nereiktu naujokams ilgai skaityti visu nuomones apie restauravima rasykit tik faktus

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 02:26 
  
 
 
nu va vakar ir as nuvariau savo bemke i RIMSAVA, tai pakeite du sailentblokus, abi traukes obuolius ar kaip ten ir remontavo abu zarnyrus, dar plius stabdziu kaladeles pakeite ir subalansavo tai isviso suplojau 650lt (cia viskas priekyje)
kazkaip tikejausi kad bus minksciau, bet gal taip ir turi but, dave metu garanti ir bandysim vazinet:)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery