Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Vas 2025, 06:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.23
Pranešimai:
768
Automobiliai:
ex. [E36] 328i
Taip, tai važiuoklė patikrinta.
Rezultatai:

Priekis. Dešiniojo rato apatinis šarnyras "plaukioja" ir ar tai ne šios mašinos, ar ne toks įdėtas.

Galas. Abudu, galinio tilto sailenblokai. Prie to pačio, rankinį stabdį dar susitvarkyti.

Daugiau pasak meistrų, viskas ok. Puse velnio sakyčiau :) Važiuoklė bus ok, liks tik liambda.


p.s. Laukiau, kol pasakys "vairo kolonėlė", tačiau tyla, musiau viskas ok. Tiesa, kaip pasireiškia tas vairo kolonėlės gedimas? "Muša" vairą? Sunkiai sukasi vairas?

p.s.s. mašina tai monstras...kuo toliau, tuo sunkiau važinėti pagal KET taisykles ir laikytis leistino greičio.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Deficitas rašė:
p.s. Laukiau, kol pasakys "vairo kolonėlė", tačiau tyla, musiau viskas ok. Tiesa, kaip pasireiškia tas vairo kolonėlės gedimas? "Muša" vairą? Sunkiai sukasi vairas?

Kliba ir/arba skysty leidzia, nuo klibejimo atsiranda vibracija prie didesnio greicio.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.23
Pranešimai:
768
Automobiliai:
ex. [E36] 328i
Vairo stiprintuvo skystį?


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.18
Amžius:
51
Pranešimai:
151
Automobiliai:
Ex E36 328 coupe
Ex E39 530D touring
Deficitas rašė:
Vairo stiprintuvo skystį?

taip vairo stiprintuvo(skysti),o is kur ponas istraukei,kd.pas tave butent vairo kolonele bloga..?

_________________
auksines valandos..


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.18
Amžius:
51
Pranešimai:
151
Automobiliai:
Ex E36 328 coupe
Ex E39 530D touring
Deficitas rašė:
Taip, tai važiuoklė patikrinta.
Rezultatai:

Priekis. Dešiniojo rato apatinis šarnyras "plaukioja" ir ar tai ne šios mašinos, ar ne toks įdėtas.

Galas. Abudu, galinio tilto sailenblokai. Prie to pačio, rankinį stabdį dar susitvarkyti.

Daugiau pasak meistrų, viskas ok. Puse velnio sakyčiau :) Važiuoklė bus ok, liks tik liambda.


p.s. Laukiau, kol pasakys "vairo kolonėlė", tačiau tyla, musiau viskas ok. Tiesa, kaip pasireiškia tas vairo kolonėlės gedimas? "Muša" vairą? Sunkiai sukasi vairas?

p.s.s. mašina tai monstras...kuo toliau, tuo sunkiau važinėti pagal KET taisykles ir laikytis leistino greičio.


sailenblokai nebrangus daiktas,o sarnyra matyt tau restauruos..?
jei netingesi brukstelk kada kas ten buvo,kd.rankinis neveike taip kaip turi veikti,(nezinau ar atskiros kaladeles yra pas e 36 gal rankiniui..?)dar lb.smalsu,kiek kainuos rankinio remontas ir del ko jis nenori dirbti)

_________________
auksines valandos..


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 19:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Jai gale stabdziai diskiniai, kaladeles atskiros, veikiancios bugniniu stabdziu principu, rasi jas nuemes st. diska. jai gale bugniniai stabdziai, rankinio kaladeles bendros.
Bugniniai stabdziai gale gamykliskai buna tik pas 316i/318i, bet irgi pagal pageidavimus pirkdamas nauja masina galejai ir diskinius gale pasirinkt.
O del rankinio tai pirmiausia, siulau pasitemt is salono trosa, prie rankinio stabdzio rankenos, geriausia prieit nusemus apdaila, aplink rankiny. Du raktai reikalingi 9 ir 12.


Paskutinį kartą redagavo Xolen 10 Bal 2008, 19:38. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.23
Pranešimai:
768
Automobiliai:
ex. [E36] 328i
albinaas rašė:
taip vairo stiprintuvo(skysti),o is kur ponas istraukei,kd.pas tave butent vairo kolonele bloga..?


Neištraukiau, tačiau meistrelis leptelėjo, kad "krekždžių" ir šiaip bmw liga - vairo kolonėlė. Tad įdomu buvo.

Nežinau ar restauruos ar pakeis. Leptelėjo tik kainą - 80 lt, tai ir nežinau, tiek kainuoja naujas ar atrestauruotas.

Pranešiu apie važiuoklės darbus ir rankinį.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
40
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Kai dauguma E36 pravazevusios >300000km, klibancios koloneles liga nelaikyciau :roll:


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.18
Amžius:
51
Pranešimai:
151
Automobiliai:
Ex E36 328 coupe
Ex E39 530D touring
Xolen rašė:
Kai dauguma E36 pravazevusios >300000km, klibancios koloneles liga nelaikyciau :roll:

siaip idomu butu statistiskai ar is bendro suopracio kurios klases bmw daugiausia buna''nubege''tu paciu metu..speju,kd.7 turetu buti daugiausia,5 maziau,o 3 kl.tu paciu metu maziausia rida turetu but.gal kas uzargumentuos kitaip?

_________________
auksines valandos..


StandartinėParašytas: 10 Bal 2008, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
35
Pranešimai:
162
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520i M50 91' M-Tech
Skype:
edzhyx
3 ir 5 klasės Lietuvoje populiariausios tarp BMW.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2008, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.18
Amžius:
51
Pranešimai:
151
Automobiliai:
Ex E36 328 coupe
Ex E39 530D touring
Deficitas rašė:
Taip, tai važiuoklė patikrinta.
Rezultatai:

Priekis. Dešiniojo rato apatinis šarnyras "plaukioja" ir ar tai ne šios mašinos, ar ne toks įdėtas.

Galas. Abudu, galinio tilto sailenblokai. Prie to pačio, rankinį stabdį dar susitvarkyti.

Daugiau pasak meistrų, viskas ok. Puse velnio sakyčiau :) Važiuoklė bus ok, liks tik liambda.


p.s. Laukiau, kol pasakys "vairo kolonėlė", tačiau tyla, musiau viskas ok. Tiesa, kaip pasireiškia tas vairo kolonėlės gedimas? "Muša" vairą? Sunkiai sukasi vairas?

p.s.s. mašina tai monstras...kuo toliau, tuo sunkiau važinėti pagal KET taisykles ir laikytis leistino greičio.


joo su bmw vaziuojant yra ta problema del greicio zenklu supaisymo.su kitom masinom kaip su masinom,vaziuoji sau ir vaziuoji,o va su BMW atrodo,kd.vaziuoji,o is tikruju virsiji(ant kokiu 30)leistina.nes nesijaucia greicio..sunku bmw vairuoti del to,-pastoviai turi numetineti gaza ir i spyda smaksoti b...,-o tas nukreipineja demesi nuo kelio ir dailiai atrodanciu priesingos lyties atstoviu

_________________
auksines valandos..


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.23
Pranešimai:
768
Automobiliai:
ex. [E36] 328i
Ar yra labai didelis kažkoks tai skirtumas tarp telapų "mobil1", "shell" ir "Castrol"? Išsirinkau tris gamintojus, dabar beliko išsirinkti vienintelį. Pirksiu 10w40 tepalus, pusiau sintetinius, manau pakaks [E36] 328, "nedrožiu" bent jau kolkas bolido.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2008, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
35
Pranešimai:
162
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520i M50 91' M-Tech
Skype:
edzhyx
Gerų atsiliepimų teko girdėti apie Mobil Super S 10W-40, bet čia jau OT, pasinaudok paieška.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2008, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.23
Pranešimai:
768
Automobiliai:
ex. [E36] 328i
Sveiki, klausykit, važiuojant dideliu greičiu, girdisi oro švilpimas ties liuku. Sakau gal gumos šaibom nuėję... Yra įdomu, kas užsiima tarkime gumų pakeitimu? Atrodo nėra sunku, bent jau prie liuko, tačiau vistiek, geriau kas moka. Ant galinio stiklo taip pat įdomu, kur stiklas "susijungia" su bagažine, kampe, tarpelis ir išvis nėra gumos. Pro šalį praeidamas "užmečiau" akį į kitą "coupe", žiūriu irgi tas pats. Čia gal taip turi būti? Jei nesupratot, galėsiu foto įmesti, šiaip tik įdomu.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2008, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.23
Pranešimai:
768
Automobiliai:
ex. [E36] 328i
Sveiki, kaip ir žadėjau informuosiu apie rankinį stabdį ir jo gedimą. Vairuotojo pusėje kaladėlėms "kapiec", o keleivio - nieko nėra...tuščia, nei kaladėlių, nei spyruoklių, nei įtempėjų ir t.t..tuščia. Tai kaip čia rankinis veiks? :)

Paveikslėlis

Viską kaip ir turiu, spyruokles, kaladėles, liko tik įsigyti (5;6;3;7) detales.

Norėjau paklausti, ar jos tiks nuo bet kokio E36 modelio? nes pas mane ventiliuojami diskai. Ar nėra svarbu diskas, detalės visur tos pačios? Ačiū.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery