Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Vas 2025, 05:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Kitas

Ar OSD gali duoti naudos ? (oro srauto derintojas)
Apklausa baigėsi 11 Rgs 2010, 13:38
Manau kad gali 15%  15%  [ 11 ]
Manau kad negali 39%  39%  [ 29 ]
Gali, bet labai nedaug 28%  28%  [ 21 ]
Neturiu nuomones 18%  18%  [ 13 ]
Viso balsų : 74
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Bal 2010, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Degauss rašė:
sveiki, buvau cia neseniai vykusiame namu pasaulyje (paroda Kaune) tai vienas pardavejas bande man issiulyt magnetukus kurie statosi ant kuro padavimo slanguciu variklio skyriuje ir pasak jo: - tinkamai surikiuoja kuro molekules taip, kad jos daug efektyviau dega ir nepalieka slaku, rezultatas - mazesnes kuro sanaudos, ismetamuju CO duju sumazejimas :) vel gi alternatyva kazkokia, ar pigus triukas? sako chrysler patentas siems magnetams yra kaina - 80lt (parodos metu) priklausomai nuo variklio statosi 1 arba 2 nuo 2 litru kubaturos :)
gal gerbiamas Automobiliams.lt apie tai galetu ka pakomentuoti?

Magnetai šiaip jau yra veikiantis dalykas, kiek teko susidurti, tik labai svarbu, kaip sudėti ir kokie, tie kurie pavaizduoti, man yra nežinomi. Tačiau ne HAFC komplekte jie egzistuoja, aišku ryškiai didesni ir galingesni, tačiau pats faktas tai taip. Tik Lietuvos atstovai(buvę) kauniečiai neatlaikė bendro pesimistų spaudimo ir tas produktas rinkoje yra pasmerktas.

Bet gryžtam prie klubiečių ir OSD. Tik vakar grižau iš ligoninės, tai pratesim paieškas vilniečių, kurie pratęstuotų ir pagaliau pateiktų rezultatus. Tarp kitko turėjom labai įdomų BMW'istą iš Moldavijos. Jis lankėsi Lietuvoje ir sumontavom jam. Jo rezultatai:
[2010.04.06 18:20:04] Telebokštas: na meste uže?
[2010.04.06 18:26:35] vitalik: net esce v litve kogda proedu napeshu rezultat no pomoemu tiaga uvelicelasj
[2010.04.06 18:28:06] Telebokštas: eto radujet...
[2010.04.12 13:31:42] vitalik: privet proehal 900km a ranshe proezal 750 ta cto ekonomiia na leco

tai yra lygiai 20 %.
Aišku pas jį žvakės yra mirę, bet joms jis jau nebeturėjo pinigų....
Automobilis BMW 525 2,5 96m.

Jei kas turit idėjų, kaip vilniečius pritraukti, tai siūlykit...


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Bmw automobiliai, kuriems tinka OSD:

1986-2010 BMW 3 serijos
1986-2010 BMW 5 serijos
1986-2010 BMW 7 serija
1994-2008 BMW M Roadster
1999-2004 BMW E55
2000-2003 BMW Z8
1988-2010 BMW M3
1988-2010 BMW M5
2004-2010 BMW X3
2000-2010 BMW X5
2008-2010 BMW X6
2003-2010 BMW Z4


Duomenys pagal amerikiečius. Mes neesame turėje reikalų su tiek BMW automobilių, tačiau automobiliai su pusiau mechaninėmis oro srauto matuoklėmis rezultatus išgauna prastesnius, nei su elektroninėmis.


Taigi vieną testinį automobilį jau turime, prašau pasisiūlyti dar 2...


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
na ir as pasibandyciau, tik domina,kokiu budu yra montuojama ta OSD?
ar bus pjaustomos originalios slangos ir pan?ar jis vietoj OSM statomas?

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
markius rašė:
nieko pjaut ten nereikia,jis statosi i šlanga už osm,arba prieš pat droselio sklende.

Vat ir nieko panašaus. Jis statosi į oro srauto matuoklę, ir nereikia nieko pjaustyt, tik jį(OSD) ir tik tais atvejais kai yra pusiau mechaninė oro srauto matuoklė, kitais atvejais jo pjaustyti nereikia. Bet, kadangi noras pabandyti, buvo išreikštas, tai kaip ir minėjau,,, bus padaryta, net ir žinant, jog rezultatas bus mažas, arba tiems, kam dėjom su pusiaumechaninėm , buvo" ne kas" pačiuose automobiliuose. Pabandyti, bet kuriuo atveju verta. Praneškit laiką ir pirmyn.... Aišku skirta tam klubiečiui kuris sutiko pratęstuoti. Taigi jau bus 2 automobiliai...
lauksim TREČIO...


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
markius rašė:
beja kas nutiko šitam forume? http://www.scc.lt/?tema=6097&page=24

Beveik tas pats, kas vos nenutiko ir šiame forume, kada priėjo laikas sumontuoti, tai visi "pasislėpė krūmuose" užrakino temą ir laukia rezultatų, o Jų nėra, nes nei vienas iš prisižadėjusių neatvažiavo, atsirado neatidėliotinūų reikalų... Tačiau aršiausias visgi žada ką nors atsiūsti. Ta prasme per pm tebebendraujam, bet įtariu, kad reikės prašytis pagalbos pas kitus adminus... tiems irgi labai nesmagu, nes nuo senbuvių gavo bart už "pliurpėjimą"..., o po rezultatų tektų pagal viską ir atsiprašyt, kad klubo žmones negavo normaliai pabendrauti ir gauti galimybę pasibandyti ir gauti ekonomijos. Bet nieko, sėkla pasėta, pavasaris bus ir daigai...


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
markius rašė:
niekaip aš ten neižiuriu osd.matau tik laikiklius kuriu laiko ten kazka.o jei ten yra osd tai simetrija ten niekaip nesigauna vadinasi ji neveikia.


Veikia veikia, mes su spalvotais dūmais bandėm...
Neveltui prie aprašymo šitų matuoklių yra labai svarbūs žodžiai:
Tiekėjas - Meat Doria, Italija. Gamintojas - BOSCH, Vokietija ( Made in Germany! ). Naujas originalus BOSCH gamybos oro srauto matuoklis daugumai dyzelinių BMW automobilių, kurių išmet.dujų norma yra EURO4 (D4). Kodai ant korpuso: BOSCH 0928400529, 0928400504; orig. 13627788744, 7788744, Hoffer 7516144, Meat Doria 86144.
Na ir aišku kaina šitų matuoklių yra teikianti pamąstymų...
Škoda dar 1990 m jau darė tokius dalykus, Mitsubishi pernai outlanderius jau padarė su OSD versija...
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: taip atrodo iš priekio...
Atvaizd0095.jpg
Atvaizd0095.jpg [ 68.11 KiB | Peržiūrėta 7574 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
Failo aprašymas: o taip iš galo..
Atvaizd0093.jpg
Atvaizd0093.jpg [ 48.42 KiB | Peržiūrėta 7558 kartus(ų) ]

Ir kaip matot ji yra visiškai apvali, o viduje toks pat "dalykėlis", kaip ir naujojoje bmw...matuoklėje, o grotelės iš galo nuo oro filtro pusės yra specialiai išskirtos tam "apskritimui", kuris ir užsuka orą...


Paskutinį kartą redagavo telebokstas 02 Geg 2010, 18:32. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
markius rašė:
aš apie tai
citata "AndriuS @ 2010-03-15, 16:44 rašė:
Buvau viso sito mazo cirko liudininkas...
manau kad bent savo varda apginti, ir reputacija, veiks ar neveiks turejo ja sumontuoti, bet taip kaip matyt ir taip zino jog nera ka ginti, liepe ja pirkti.
Apsisukom ir isvaziavom.. "

jusu atsakymas citata " Kam gadinti, jeigu įdėt bet kaip, tai kam išvis dėt?"


Na va, tai kas liepė pirkt, jei buvot vietoj, tai reiškia aš liepiau pirkt, nes nieko apart manęs ten nebuvo.. Juk buvo paaiųkinta, kad tai yra pusiau mechaninė oro srauto matuoklė....Tai kuris meluojam?
Ar čia cirkas, jei buvo aišku, kad po montavimo OSD eis šį šiukšlyną?
Ir kas buvo suinteresuotas daryti cirką?


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.18
Amžius:
35
Pranešimai:
13
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E36 m43 94'
Sveiki..ka manote apie etanoli (e85),jis gerokai pigesnis uz benzina ir ar nebandete niekas jo isivarvinti vietoj benzino?:D .


StandartinėParašytas: 02 Geg 2010, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
reikia maisyt su benzu, ant gryno nevaziuos :wink:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 04 Geg 2010, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
_cezzka rašė:
po kiek km jie ruosiasi pranest rezultatus? :)



Markis jau gryždamas į Kauną, turėtų pamatyti skirtumą(kompas vis viena turėtų rodyti, realiai tai viską parodys bakas, kiek nuvažiuos .. Walerka irgi gryždamas į Elektrėnus turėjo matyti, šį bei tą. Pas abu automobilius sirtumas HC parodymuose prieš ir po buvo akivaizdžiai matomas. Abu viską matė, ir abu turi parodymų duomenis... Manau bent pirmines versijas turėtų paskelbti, bet čia jau Jų asmeninis reikalas. Jūs klubiečiai, galite to paprašyti. iš Jų...
Gyvai šitie žmonės yra šilti ir nėra jokios problemos bendravime. Man buvo malonu, už tai kad klubas tokius turi....


StandartinėParašytas: 05 Geg 2010, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
markis rašė:
Pajungtas kompiuteris tikrai rodė akivaizdžiai kitus skaičius prieš OSD pajungimą ir po. Bet to, ko nesuprantu, sunku vertinti, o ir objektyvus vertinimas būtų tik su nepriklausomu testiniu kompiuteriu. Dar priedo patikrino mano žvakes, teisingiau vieną. Stendas vizualiai labai informatyvus, bet vėl gi, to ko pats iki galo neiščiupinėju, nelabai pasitikiu. Stendas parodė, kad mano žvakė bloga, nors jos naujos ir pirktos iš patikimo importuotojo. Būtų tikrai įdomu žvakes pasitikrinti kažkur kitur, tada tikrai galėčiau teigti, kad stendas rodo teisybę :)

Situacija paprasta, kaip 2 kapeikos, jeigu dujų analizatorius rodo apie 900 HC, tai jau yra ~300 virš galimų 600, ir tai jau (600) yra tragedija, nes turėtų būti kokie 240, o jei dar yra kataliztorius, tai tikrieji skaičiai tada iš vis šiurpūs... Kai šitaip nedega mišinys, tai pirmiausiai kalta aukšta įtampa, toliau gali būti diržas peršokes per dantį ir t.t. Bet, kada prie tokio nedegimo(kitas šonas buvo ~800), po OSD įdėjimo HC tampa ~ 600, abejuose šonuose, tai nemanau, kad blogai. Bet automobilis akivaizdžiai serga. Jeigu butų buvęs skirtumas tik koks 50, net nebūčiau palikęs OSD, nes tai neturėtų iš vis jokios reikšmės. Ir dabar sutvarkius sudegimą, rezultatas, bus tikrai ryškai geresnis, nes toks HC yra tikrai siaubingas. Tačiau mūsų tikslas buvo OSD. Kuris ir net taip nedegant mišiniui, duoda rezultatą, o jeigu degtų normaliai, koks jis tada būtų? O žvakę(pirmą pasitaikiusią, kurią buvo patogiausia pasiekt), juk tikrinom ant kito stendo, kur yra kompresija ir tikrinom tik prie 11-12 atmosferų), ji aplink žaizaravo, kaip fejerverkas. Ir juk priėjom išvados, kad babinų "pypkės", ko gero"parėjusios". O paprašėt kaip pavyzdį parodyt kaip dirba nauja žvakė, tai ten davėm ~ 20 atmosferų, ir kibirkštis buvo tik gale kontaktų.., juk pamenat? Tarp kitko tokių stendų nelabai kiekvienas servisas turi...
Taip, kad bendrom jėgom reikia surasti priežąstį, ją pašalinti, o tada jau rezultatas tikrai atsivers kitokiame lygyje...


StandartinėParašytas: 06 Geg 2010, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.25
Amžius:
55
Pranešimai:
321
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 94'
automobiliams.lt rašė:
Situacija paprasta, kaip 2 kapeikos, jeigu dujų analizatorius rodo apie 900 HC, tai jau yra ~300 virš galimų 600, ir tai jau (600) yra tragedija, nes turėtų būti kokie 240, o jei dar yra kataliztorius, tai tikrieji skaičiai tada iš vis šiurpūs... Kai šitaip nedega mišinys, tai pirmiausiai kalta aukšta įtampa, toliau gali būti diržas peršokes per dantį ir t.t. Bet, kada prie tokio nedegimo(kitas šonas buvo ~800), po OSD įdėjimo HC tampa ~ 600, abejuose šonuose, tai nemanau, kad blogai. Bet automobilis akivaizdžiai serga. Jeigu butų buvęs skirtumas tik koks 50, net nebūčiau palikęs OSD, nes tai neturėtų iš vis jokios reikšmės. Ir dabar sutvarkius sudegimą, rezultatas, bus tikrai ryškai geresnis, nes toks HC yra tikrai siaubingas. Tačiau mūsų tikslas buvo OSD. Kuris ir net taip nedegant mišiniui, duoda rezultatą, o jeigu degtų normaliai, koks jis tada būtų? O žvakę(pirmą pasitaikiusią, kurią buvo patogiausia pasiekt), juk tikrinom ant kito stendo, kur yra kompresija ir tikrinom tik prie 11-12 atmosferų), ji aplink žaizaravo, kaip fejerverkas. Ir juk priėjom išvados, kad babinų "pypkės", ko gero"parėjusios". O paprašėt kaip pavyzdį parodyt kaip dirba nauja žvakė, tai ten davėm ~ 20 atmosferų, ir kibirkštis buvo tik gale kontaktų.., juk pamenat? Tarp kitko tokių stendų nelabai kiekvienas servisas turi...
Taip, kad bendrom jėgom reikia surasti priežąstį, ją pašalinti, o tada jau rezultatas tikrai atsivers kitokiame lygyje...


Viską, ką parašėte yra tiesa, bet kaip jau ir minėjau, tikrai objektyviam vertinimui reikėtų tuos matavimus atlikti su nepriklausomu kompiuteriu. Ir tikrai sutikčiau tai padaryti, kur nors Kaune. Dar vienas psichologinis momentas, kad yra sudaryta labai neigiama nuomonė ir nori nenori, tos abejonės atsiranda savaime. Jūsų sąžiningumu aš net neabejoju, kas liečia pinigų grąžinimą, nes mane norėjote paleisti, net nesusimokėjus, nors manęs visiškai nepažinojote, tuo labiau, kad aš net ne iš Vilniaus. Kad kažkas su mašina netvarkoje, aš jaučiu, nors iš išorės, kaip sakėte, motoras dirba gerai. "Pypkės" tikrai jau išsitampusios, to neneigsiu, nes žvakes pats keičiau ir jaučiau, kad jos labai jau "laisvos". Išmetimo sistemą taip pat reikia jau remontuoti, bet vis dar neprisiruošiu, nerandu patikimų žmonių :) Vienas katalizatorius keistas gal prieš 5 metus, bet neoriginaliu, tai tikėtina, kad ten jau nieko ir nelikę, o kitas taip ir likęs originalus, bet tikėtina, kad irgi tik vamzdis. Prieš pusantrų metų technikinėje dėl išmetamų dujų tikrai klausimų nekilo, bet tai jau buvo senai. Mane labiausiai nustebino mano žvakės kibirkštis išorėje ir tas neramina, ieškosiu, kur galima būtų pakartoti panašų testą. Bet faktas, kad pati mašina kartais švelniai "mušasi" elektrostatiniu krūviu, prisilietus prie korpuso, tikriausiai rodo, kad tai tiesa. Na, bet kokiu atveju, nesigailiu, kad apsilankiau, gal atsirado daugiau klausimų, nei atsakymų, bet tai ir yra progreso varomoji jėga :)


StandartinėParašytas: 06 Geg 2010, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.18
Amžius:
64
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
markis rašė:

Viską, ką parašėte yra tiesa, bet kaip jau ir minėjau, tikrai objektyviam vertinimui reikėtų tuos matavimus atlikti su nepriklausomu kompiuteriu. Ir tikrai sutikčiau tai padaryti, kur nors Kaune. Dar vienas psichologinis momentas, kad yra sudaryta labai neigiama nuomonė ir nori nenori, tos abejonės atsiranda savaime.

Jokiu budu, apie Jūsų automobilį ne neigiama nuomonė, o tai, kad reikia surasti priežąstį, dėl ko nedega kuras. tai yra problema, kurią reikia šalinti, o tada jau tikėtis dar gresnių rezultatų. Aišku galima palikti ir taip kaip yra, bet tada nepamatysite labai didelio OSD poveikio. Nes jeigu skauda koją, ir pakeitus avalynę į patogęsnę, skausmas bus gal būt mažęsnis, tačiau jis nepraeis... Jį reikia gydyti.
markis rašė:
Jūsų sąžiningumu aš net neabejoju, kas liečia pinigų grąžinimą, nes mane norėjote paleisti, net nesusimokėjus, nors manęs visiškai nepažinojote, tuo labiau, kad aš net ne iš Vilniaus. Kad kažkas su mašina netvarkoje, aš jaučiu, nors iš išorės, kaip sakėte, motoras dirba gerai. "Pypkės" tikrai jau išsitampusios, to neneigsiu, nes žvakes pats keičiau ir jaučiau, kad jos labai jau "laisvos". Išmetimo sistemą taip pat reikia jau remontuoti, bet vis dar neprisiruošiu, nerandu patikimų žmonių :) Vienas katalizatorius keistas gal prieš 5 metus, bet neoriginaliu, tai tikėtina, kad ten jau nieko ir nelikę, o kitas taip ir likęs originalus, bet tikėtina, kad irgi tik vamzdis. Prieš pusantrų metų technikinėje dėl išmetamų dujų tikrai klausimų nekilo, bet tai jau buvo senai. Mane labiausiai nustebino mano žvakės kibirkštis išorėje ir tas neramina, ieškosiu, kur galima būtų pakartoti panašų testą. Bet faktas, kad pati mašina kartais švelniai "mušasi" elektrostatiniu krūviu, prisilietus prie korpuso, tikriausiai rodo, kad tai tiesa. Na, bet kokiu atveju, nesigailiu, kad apsilankiau, gal atsirado daugiau klausimų, nei atsakymų, bet tai ir yra progreso varomoji jėga :)


Nepriklausomas kompas aišku, kad pliusas, bet mūsų du skirtingi negali rezultatą rodyti tą patį, problema išlieka,- nedega mišinys. Su OSD sudega geriau, bet tai kas lieka, jokiu atveju neįsipaišo į išsprestą problemą.
Dėl "kratymo", tai čia aukšta įtampa neturi jokios reikšmės, jeigu jį "atsispindėtų" automobilio korpuse, tai prisilietus atsigultum, nes ten yra apie 24000 voltų..." Krato" dėl sintetikos, rūbai, sėdynių užvalkalai ir t.t.


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.05
Amžius:
43
Pranešimai:
80
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
ex E36 M50B25 94
E39 530D crash test
E46 330 Ci
_cezzka rašė:
po kiek km jie ruosiasi pranest rezultatus? :)


pravaziavau 520 km , beveik visas kelias uzmiestis , tai sprendziandt is OBC parodymu kuro kiekis sumazejo ,apie 0.4l , ant traukos realiai skirtumo nelabai pajutau , bet ir taip trauka nesiskundziu :D
o kas liecia del kuro sudeginimo HC tai tesiog buvo padaryti du matavimai be osd ir su osd
ant laisvu ,be osd HC buvo apie 500 (mech .kuro nesudegimas)
su osd apie 350

prie 2500 rmp be osd 460
su osd 220

tai jai spresti is skaiciu , tai tikrai jis kazka daro :) pagerina sudegima


StandartinėParašytas: 11 Geg 2010, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
as galvoju ar man pasikeistu sanaudos jei i E36 2.8 ideciau m50 isiurbimo kolektoriu, gal kas zinot ?

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 439 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery