Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Vas 2025, 23:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
angelas_ rašė:
Na matai, ten hebra pagrinde visi MKIV susideje, daugiausia navarotu jis turi. Ir kompas navi galingiausias, perspective view labai graziai atrodo. =D> :)
O ekrano dydis tai nelabai svarbu is esmes. Bet as kitais metais pas save keisiu savo MKII i MKIV ir 4:3 keisiu i 16:9 :)



matai man to ekrano visiskai pakanka, mane grinai domina ka galima butu is jo ispausti maximum nededant daug pastangu :lol: (nes buna kad laiko nera arba tingiu siektiek :lol: ), taigi man ir rupi butent ka galima su 4:3 padaryti gero. beje sprendziant is kaikuriu aprasimu pas mane bus tas MKI turbut, nes deze komapktu panasi ir kalba virisku balsu navigacija o ne moterisku.

beje perspective view jau ant mano senuko nebeveiks?

sparcy rašė:
MKI nesijungs neturi I-BUS'o. Bet, kaip suprantu softą jam galima perrašyt. O spalvas ir kt. pakeist su NaviTweak.
Nufotkink savo "teliką", tai ką jis rodo paspaudus "SET",o taipogi koks ten CD ar DVD skaitytuvas.


nufotkinsiu,gal sien idesiu nuotraukas. galima placiau aks per velnias tas I-BUS ir navi tweak ir kaip ji naudoti ?

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 17:22 
  
 
 
sickdog rašė:
matai man to ekrano visiskai pakanka, mane grinai domina ka galima butu is jo ispausti maximum nededant daug pastangu :lol: (nes buna kad laiko nera arba tingiu siektiek :lol: ), taigi man ir rupi butent ka galima su 4:3 padaryti gero. beje sprendziant is kaikuriu aprasimu pas mane bus tas MKI turbut, nes deze komapktu panasi ir kalba virisku balsu navigacija o ne moterisku.

beje perspective view jau ant mano senuko nebeveiks?

Perspective view yra tik MKIII ir MKIV. Be to, MKIII truputi kartais stabdo jis,taip kad geriausia ji naudot su MKIV.


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.03
Amžius:
39
Pranešimai:
162
Automobiliai:
E46 320d
angelas_ rašė:
Perspective view yra tik MKIII ir MKIV. Be to, MKIII truputi kartais stabdo jis,taip kad geriausia ji naudot su MKIV.

Pas mane MKIII "Perspective view" niekur nera, nei tam slaptam meniu, dariau update, bet parase kad jau naudoju naujausia versija. Tai kaip man ji isijungti?


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 17:47 
  
 
 
wowfka rašė:
Pas mane MKIII "Perspective view" niekur nera, nei tam slaptam meniu, dariau update, bet parase kad jau naudoju naujausia versija. Tai kaip man ji isijungti?


O ka raso prie SW kai ieini i Set meniu punkta?


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.03
Amžius:
39
Pranešimai:
162
Automobiliai:
E46 320d
angelas_ rašė:
O ka raso prie SW kai ieini i Set meniu punkta?

SW 3-1/63


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 18:10 
  
 
 
wowfka rašė:
SW 3-1/63


Sorry, panasu kad busiu apgaves tave.. :oops: Panasu kad "Perspective View" yra MKIV navarotas... Va stai cia yra truputi papildomos info... :)


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 20:08 
  
 
 
sickdog rašė:
nufotkinsiu,gal sien idesiu nuotraukas. galima placiau aks per velnias tas I-BUS ir navi tweak ir kaip ji naudoti ?

NavTweak kaip suprantu, redaguoją "mikroprogramą" - ja galima keisti, spalvas, šriftus, tekstus, garsus.
NavCoder per i-bus jungtį galima įjungti/išjungti tv veikimą važiuojant, keisti lempų režimus (pvz. įjungus trumpas, kartu įjungia priešrūkinius), keisti navigacijos kalbas ir pan.
Deja, dabar labiau pasidomėjau ir perskaičiau, kad navtweak neredaguoja mk1 ir mk2 :( Taigi lieka tik "rankinis" būdas - redaguoti "hex" režime ... pvz 26 softe, logotipas prasideda nuo B1 F4 18 ... nebent sėst, pasiredaguot su navtweaku mk3 softą, tada žiūrėt diffą ir ieškot loginės sekos :) Na žodžiu tam reik noro ir laiko. Pirmo gal ir rasčiau, su antru sunkiau, bet kol mano kūdikis nepaūgės...


StandartinėParašytas: 15 Lie 2008, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tai va pas drauga greiciausiai MK1. sien jau mirget nustojo, bet is pradziu vaizdas buvo pasislinkes i sona siek tiek ( tipo kaip ant PC monitoriaus eina paslinkt vaizda reguliuojant, tai ten taip), po to vaizdas atsistate i vieta, ti sone kokia 1cm juosta zalia tai atsiranda tai dingsta, sake kartais vaizdas dingsta ir vel atsiranda. kame cia gali but beda?


StandartinėParašytas: 16 Lie 2008, 08:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
sparcy rašė:
NavTweak kaip suprantu, redaguoją "mikroprogramą" - ja galima keisti, spalvas, šriftus, tekstus, garsus.
NavCoder per i-bus jungtį galima įjungti/išjungti tv veikimą važiuojant, keisti lempų režimus (pvz. įjungus trumpas, kartu įjungia priešrūkinius), keisti navigacijos kalbas ir pan.
Deja, dabar labiau pasidomėjau ir perskaičiau, kad navtweak neredaguoja mk1 ir mk2 :( Taigi lieka tik "rankinis" būdas - redaguoti "hex" režime ... pvz 26 softe, logotipas prasideda nuo B1 F4 18 ... nebent sėst, pasiredaguot su navtweaku mk3 softą, tada žiūrėt diffą ir ieškot loginės sekos :) Na žodžiu tam reik noro ir laiko. Pirmo gal ir rasčiau, su antru sunkiau, bet kol mano kūdikis nepaūgės...


oho, idomus dalykai cia, gaila kad pas mane greiciausiai mkI ir tas neveiks. zadejau foto bet uzmirsau, pastaciau masina i aikstele ir prie namu tik prisiminiau :oops: . o parastas upgreidas mk1 iki naujausios versijos realiai kazka duoda gero ar cia tik laiko gaisinimas? apie MK4 upgreidus truputi paskaiciau, idomu, bet tokiem kaip mk1 info aisku maziau...

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 16 Lie 2008, 11:15 
  
 
 
Realiai, 3D navigacija, didelis ekranas, galimybė pasijungt išorinį dvd ir pan.
Kaip supratau tu anglų nelabai mėgsti, vertimai.vdu.lt išverstas tekstas apie mk1 upgreidą i mk4
Kodas:
Sekantis yra reziumė ir kai kurios pamokos, studijuotos iš mano MKI į MKIV naujovinimo projektą. Aš turėjau tai daug lengvesnis negu daug žmonių; aš pradėjau nuo 1998 E38, gamintų 7/1997, kuris atvyko įrengtas MKI navigacija, televizija, ir DSP.

Mano pirmas projektas buvo "paprastas" naujovinimas nuo MKI ir 4:3 parodymas į MKIV ir 16:9 parodymas. Kadangi aš jau turėjau MKI, tai tiktai reikalingas 3 dalių: naujas MKIV nav kompiuteris, 16:9 parodymas, ir pakeitimo navigacijos kamieno jungimo vadovavimas. Tiktai man reikėjo apytiksliai 2 valandų, kad išardyčiau viską ir įdiegtų naujas dalis. Kiečiausia dalis, kuri buvo vis dar gana lengva, nunešė MKI kamieno jungimo vadovavimą ir to su MKIV vadovavimu pakeitimą. Tai reikalingas, kad aš nuneščiau navigacinį kompiuterių skliaustą, DSP amp ir skliaustus, ir telefoninius skliaustus.

Greitos Pamokos:

Video modulis, kuris dirba su MKI navigaciniu kompiuteriu nedirbs su MKIV sistema, tokiu būdu jūs turėsite nunešti šią dalį.

Jei jūs patobulinate automobilį, kuris buvo iš pradžių įrengtas televizija, jūs turite peradresuoti mėlyną kaištį, kuris buvo iš pradžių prijungtas prie televizijos modulio ir jungti ją prie navigacinio kompiuterio. Mėlynas kaištis ant-840 kamieno, jungiančio vedantį saugos diržą, nedirbs kai jungtas prie navigacinio kompiuterio. Kad padarytumėte peradresavimą, jūs turėsite išvynioti dalį audeklo kasetės ir paskui iš naujo suvynioti mažai, kad duotumėte jums ilgį, kurio jums reikia.

Yra keli registravimas, kad jums reikia PN 61-12-8-381-219, jei jūs darote naujovinimą ar retrofit. Tai yra kabelis MKIII & MKIV-compatible televizijos moduliui, tokiu būdu jums nereikia to, jei jūs neįdiegiate naujo televizijos modulio.

Dalys aš Įdiegtas:

65.90.6.951.629-01 MKIV Navigacijos Kompiuteris
16:9 Parodymas (daug PNs)
61.12-6 907840 Navigacijos, Jungiančios Vedantį Saugos diržą MKIII & MKIV

Dalys aš Nuneštas:

65-90-8-375-128 Originalus MKI Navigacinis Kompiuteris
65-50-8-375-553 Originalus MKI televizijos Imtuvinio derintuvo Modulis
65-90-8-377-978 Originalūs MKI Trimble Modulis
65-52-8-369-563 Originalas 4:3 Parodymas
65-90-8-360-955 Navigacija, Jungianti Vedantį Saugos diržą MKI
_________________________________

Mano Kitas Projektas: Radijo Naujovinimas

Po to, kai aš gavau MKIV navigaciją ir 16:9 platus ekranas vietoje, aš pastebėjau, kad mano INFO IR SELECT mygtukai ant mano 16:9 parodymas nedirbo teisė. Aš turėjau vieną iš ankstyvų PI AUTOBUSO radijo modulių su oro grupe. Kitiems, INFORMACIJA aktyvintų oro grupę (net nepaisant to, kad tai parodys RDS & PTY). Mano SELECT mygtukas nepadarė nieko, kuris reiškė, kad aš negalėjau pakeisti peržiūros pasirinkimo radijui, kasetei, ir kompaktiniam diskui. Aš taip pat nusprendžiau, kad aš norėjau RDS & PTY, tokiu būdu aš pradėjau radijo naujovinimo projektą.

Radijo naujovinimas atrodo paprastas, bet tai buvo nuliūdę ir daug darbo reikalaujantis. Aš nupirkau vieną iš "Naujo Generolo" Sirius-paruošti radijo moduliai, siejiklio kabeliai, ir I-autobusų kompaktinio disko keitiklis. Aš negavau jokio garso apskritai, kai aš įdiegiau naują radiją. Radijas įjungtų ir atrodytų normalus, bet jis išjungs po to, kai pora minučių, ir DSP pasirinkimas dingtų iš meniu pasirinkimo. Aš paėmiau tai į labai kantrią BMW parduotuvę (Įvykdantis Importą), ir mes pabandėme kiekvieną koduojantį pasirinkimą ant GT-1, bet niekas nedirbo. Vyresni DSP stiprintuvai nėra suderinami su nauju generolo radiju.

Taip, aš nupirkau naują DSP stiprintuvą nuo eBay. (Aš iš tikrųjų nupirkau du, bet tai yra kita istorija.) radijas nedelsiant pagamindavo garsą su nauju amp, bet tai vis dar išsijungs po poros minučių. Aš maniau, kad viskas, kurį aš turėjau padaryti buvo, užkoduoja amp, ir aš būčiau padarytas. Tai nedirbo taip pat, bet aš studijavau didžiulį kiekį apie kodavimą. Aš praleidau bent jau 8 valandas visoje sumoje, prijungtoje prie GT-1. Pirmiausia, kompiuteris net nepripažintų, kad amp buvo automobilyje. Labai svarbus daiktas, kurį mes studijavome yra, kad jūs turite panaudoti KONVERSIJOS kelią, kad koduotumėte amp. Kai mes padarėme tai, GT-1 galėjo surasti amp, ir atrodė, tai dirbo tinkamai. Tačiau, kai mes nunešėme automobilį nuo kompiuterio, išjungėme automobilį, ir iš naujo pradėjome automobilį, radijas atnaujino savo seną elgesį išjungimo po poros minučių. Tame punkte, aš pasidaviau ir atidėjau originalų radiją automobilyje.

Keli žmonės manė, kad aš turiu pakeisti savo automobilio bateriją, kad keisti daiktai vyksta su elektronika, kai jūs turite senstančią skystą tešlą. Mano baterija buvo originalas, tokiu būdu aš pakeičiau tai. Tai turėjo per vėlai iš naujo įdiegti mano originalų radiją, todėl, kad aš jau pardaviau tai. Kai, kitas valdybos narys pardavė Naujam Generolo radijui, kuris nebuvo Sirius Paruoštas, aš nupirkau tai ir įdiegiau tai mano automobilyje. Tai dirbo tobulai ties pirmu bandymu.

Vienintelė problema yra tokia, kad mano INFO mygtukas neparodytų RDS, PTY, ir Nav-minutės pasirinkimo tinkamai, ir aš negavau radijo skilimo ekrano vaizdo. Taip, aš padariau šį pokštą, kad gaučiau tai dirbanti teisė: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/69743

Aš taip pat įdiegiau I-autobusų kompaktinio disko keitiklį, ir tai reikalingas mažos elektros instaliacijos. Aš turėjau sukurti 3 segtukų I-autobusų sujungėją, todėl, kad jis neegzistavo mano automobilyje. Aš nupirkau kaištį ir tris segtukus nuo BMW ir kažkokį laidą nuo Radijo Lūšnos, kad sukurčiau tai. Aš tik prijungdavau į I-autobusą, Valdžią, ir Pagrindas vadovauja mano plokščiame segtuke į apskritą segtuko radijo siejiklį, kad aš galėčiau nunešti viską, jei aš kada nors norėjau į. Joks grandiozinis sumanymas, bet tik stiliaus pirmenybė.

Pagaliau, aš taip pat įdiegiau radijo Aux Įvesties Komplektą. Tai lengva ir pigu padaryti tuo metu, kai jūs turite viską lauke, ir jūs galite visada valdyti aux įvestį į kitą vietą automobilyje kada nors vėliau.

Greitos Pamokos:

Jei jūs gaminate automobilį anksčiau 9/1998, jūs turbūt turite PI AUTOBUSO radijo modulį ir PI AUTOBUSO kompaktinio disko keitiklį. Jei jūs patobulinate savo radiją, jūs turite patobulinti savo kompaktinio disko keitiklį.

Naujas Generolo radijas nedirbs su DSP amps anksčiau 9/1998. Jūs galite vizualiai identifikuoti naujesnį, suderinamą DSP amp todėl, kad tai turi lygias puses ir kampinę viršūnę (karščio kriauklės pelekai) aplink kaiščius.

Kai jūs užkoduojate DSP amp jūsų automobilyje pirmą kartą, jūs turite panaudoti KONVERSIJOS kelią.

Jei jūsų navigacija ar radijas daro juokingus daiktus, tikrinkite savo automobilio bateriją.

Dalys aš Įdiegtas:

65.12-6 933089 Naujas Generolo Radijas (Ne Paruoštas Sirius)
65.12-6 907035 I-autobusų kompaktinio disko Keitiklis
65.12-6 905119 DSP Stiprintuvo

61.12.6.913.957 Apskritas Segtukas į Plokščią Segtuką Svarbiausias Radijo Saugos diržo Siejiklis
61.12.6.913.955 Naujas Generolo Radijo Čiuptuvėlio Siejiklis
61.12.6.924.785 10 segtukų į 12 segtukų Radijo Garso įvesties Siejiklį
61.12.0.140.716 Kompaktinio disko Keitiklio Garso įvesties Kabelis

82.11-0 149390 Aux Įvesties Siejiklio Komplekto Naujam Generolo Radijui
61.13-0 006 663 I-autobusų kompaktinio disko Keitiklio Segtukas (0.75 mm ²) - aš panaudojau 3 jų
61.13-8 377072 I-autobusų kompaktinio disko Keitiklio Kaištis


Nuoroda į puslapį

Taigi, neatrodo keitimas labai baisiai, tik va už mkIV pinigėlio nemažai prašo :(


StandartinėParašytas: 16 Lie 2008, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
mhz.. as ne to klausiau, turbut neaiskiai parasiau. o su anglu darugauju be problemu :D . any way ačiū, vistiek idomu.

trumpai: masinoi yra MKI ar verta daryti softo atnaujinima tam paciam irenginiu su MKI, ar paskutine MKI softo versija duoda kazkokiu apciupiamu bonusu?

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 16 Lie 2008, 16:55 
  
 
 
sickdog rašė:
mhz.. as ne to klausiau, turbut neaiskiai parasiau. o su anglu darugauju be problemu :D . any way ačiū (rašykime lietuviškai), vistiek idomu.

trumpai: masinoi yra MKI ar verta daryti softo atnaujinima tam paciam irenginiu su MKI, ar paskutine MKI softo versija duoda kazkokiu apciupiamu bonusu?

a, netaip supratau, o softą atnaujint nematau prasmės, paprastai su naujausiais ateina ir naujos problemos


StandartinėParašytas: 16 Lie 2008, 18:24 
  
 
 
sparcy rašė:
...paprastai su naujausiais ateina ir naujos problemos


Softo updeitinimas - senu problemu sprendimas ir galimai nauju atsiradimas.. :wink:


StandartinėParašytas: 17 Lie 2008, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
taigi reziume bus kaip buve turbut nieko nekeisiu :lol:

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 17 Lie 2008, 08:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tai negi niekas nezino del mano aprasytos problemos? :roll:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 106 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery