Realiai, 3D navigacija, didelis ekranas, galimybė pasijungt išorinį dvd ir pan.
Kaip supratau tu anglų nelabai mėgsti, vertimai.vdu.lt išverstas tekstas apie mk1 upgreidą i mk4
Kodas:
Sekantis yra reziumė ir kai kurios pamokos, studijuotos iš mano MKI į MKIV naujovinimo projektą. Aš turėjau tai daug lengvesnis negu daug žmonių; aš pradėjau nuo 1998 E38, gamintų 7/1997, kuris atvyko įrengtas MKI navigacija, televizija, ir DSP.
Mano pirmas projektas buvo "paprastas" naujovinimas nuo MKI ir 4:3 parodymas į MKIV ir 16:9 parodymas. Kadangi aš jau turėjau MKI, tai tiktai reikalingas 3 dalių: naujas MKIV nav kompiuteris, 16:9 parodymas, ir pakeitimo navigacijos kamieno jungimo vadovavimas. Tiktai man reikėjo apytiksliai 2 valandų, kad išardyčiau viską ir įdiegtų naujas dalis. Kiečiausia dalis, kuri buvo vis dar gana lengva, nunešė MKI kamieno jungimo vadovavimą ir to su MKIV vadovavimu pakeitimą. Tai reikalingas, kad aš nuneščiau navigacinį kompiuterių skliaustą, DSP amp ir skliaustus, ir telefoninius skliaustus.
Greitos Pamokos:
Video modulis, kuris dirba su MKI navigaciniu kompiuteriu nedirbs su MKIV sistema, tokiu būdu jūs turėsite nunešti šią dalį.
Jei jūs patobulinate automobilį, kuris buvo iš pradžių įrengtas televizija, jūs turite peradresuoti mėlyną kaištį, kuris buvo iš pradžių prijungtas prie televizijos modulio ir jungti ją prie navigacinio kompiuterio. Mėlynas kaištis ant-840 kamieno, jungiančio vedantį saugos diržą, nedirbs kai jungtas prie navigacinio kompiuterio. Kad padarytumėte peradresavimą, jūs turėsite išvynioti dalį audeklo kasetės ir paskui iš naujo suvynioti mažai, kad duotumėte jums ilgį, kurio jums reikia.
Yra keli registravimas, kad jums reikia PN 61-12-8-381-219, jei jūs darote naujovinimą ar retrofit. Tai yra kabelis MKIII & MKIV-compatible televizijos moduliui, tokiu būdu jums nereikia to, jei jūs neįdiegiate naujo televizijos modulio.
Dalys aš Įdiegtas:
65.90.6.951.629-01 MKIV Navigacijos Kompiuteris
16:9 Parodymas (daug PNs)
61.12-6 907840 Navigacijos, Jungiančios Vedantį Saugos diržą MKIII & MKIV
Dalys aš Nuneštas:
65-90-8-375-128 Originalus MKI Navigacinis Kompiuteris
65-50-8-375-553 Originalus MKI televizijos Imtuvinio derintuvo Modulis
65-90-8-377-978 Originalūs MKI Trimble Modulis
65-52-8-369-563 Originalas 4:3 Parodymas
65-90-8-360-955 Navigacija, Jungianti Vedantį Saugos diržą MKI
_________________________________
Mano Kitas Projektas: Radijo Naujovinimas
Po to, kai aš gavau MKIV navigaciją ir 16:9 platus ekranas vietoje, aš pastebėjau, kad mano INFO IR SELECT mygtukai ant mano 16:9 parodymas nedirbo teisė. Aš turėjau vieną iš ankstyvų PI AUTOBUSO radijo modulių su oro grupe. Kitiems, INFORMACIJA aktyvintų oro grupę (net nepaisant to, kad tai parodys RDS & PTY). Mano SELECT mygtukas nepadarė nieko, kuris reiškė, kad aš negalėjau pakeisti peržiūros pasirinkimo radijui, kasetei, ir kompaktiniam diskui. Aš taip pat nusprendžiau, kad aš norėjau RDS & PTY, tokiu būdu aš pradėjau radijo naujovinimo projektą.
Radijo naujovinimas atrodo paprastas, bet tai buvo nuliūdę ir daug darbo reikalaujantis. Aš nupirkau vieną iš "Naujo Generolo" Sirius-paruošti radijo moduliai, siejiklio kabeliai, ir I-autobusų kompaktinio disko keitiklis. Aš negavau jokio garso apskritai, kai aš įdiegiau naują radiją. Radijas įjungtų ir atrodytų normalus, bet jis išjungs po to, kai pora minučių, ir DSP pasirinkimas dingtų iš meniu pasirinkimo. Aš paėmiau tai į labai kantrią BMW parduotuvę (Įvykdantis Importą), ir mes pabandėme kiekvieną koduojantį pasirinkimą ant GT-1, bet niekas nedirbo. Vyresni DSP stiprintuvai nėra suderinami su nauju generolo radiju.
Taip, aš nupirkau naują DSP stiprintuvą nuo eBay. (Aš iš tikrųjų nupirkau du, bet tai yra kita istorija.) radijas nedelsiant pagamindavo garsą su nauju amp, bet tai vis dar išsijungs po poros minučių. Aš maniau, kad viskas, kurį aš turėjau padaryti buvo, užkoduoja amp, ir aš būčiau padarytas. Tai nedirbo taip pat, bet aš studijavau didžiulį kiekį apie kodavimą. Aš praleidau bent jau 8 valandas visoje sumoje, prijungtoje prie GT-1. Pirmiausia, kompiuteris net nepripažintų, kad amp buvo automobilyje. Labai svarbus daiktas, kurį mes studijavome yra, kad jūs turite panaudoti KONVERSIJOS kelią, kad koduotumėte amp. Kai mes padarėme tai, GT-1 galėjo surasti amp, ir atrodė, tai dirbo tinkamai. Tačiau, kai mes nunešėme automobilį nuo kompiuterio, išjungėme automobilį, ir iš naujo pradėjome automobilį, radijas atnaujino savo seną elgesį išjungimo po poros minučių. Tame punkte, aš pasidaviau ir atidėjau originalų radiją automobilyje.
Keli žmonės manė, kad aš turiu pakeisti savo automobilio bateriją, kad keisti daiktai vyksta su elektronika, kai jūs turite senstančią skystą tešlą. Mano baterija buvo originalas, tokiu būdu aš pakeičiau tai. Tai turėjo per vėlai iš naujo įdiegti mano originalų radiją, todėl, kad aš jau pardaviau tai. Kai, kitas valdybos narys pardavė Naujam Generolo radijui, kuris nebuvo Sirius Paruoštas, aš nupirkau tai ir įdiegiau tai mano automobilyje. Tai dirbo tobulai ties pirmu bandymu.
Vienintelė problema yra tokia, kad mano INFO mygtukas neparodytų RDS, PTY, ir Nav-minutės pasirinkimo tinkamai, ir aš negavau radijo skilimo ekrano vaizdo. Taip, aš padariau šį pokštą, kad gaučiau tai dirbanti teisė: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/69743
Aš taip pat įdiegiau I-autobusų kompaktinio disko keitiklį, ir tai reikalingas mažos elektros instaliacijos. Aš turėjau sukurti 3 segtukų I-autobusų sujungėją, todėl, kad jis neegzistavo mano automobilyje. Aš nupirkau kaištį ir tris segtukus nuo BMW ir kažkokį laidą nuo Radijo Lūšnos, kad sukurčiau tai. Aš tik prijungdavau į I-autobusą, Valdžią, ir Pagrindas vadovauja mano plokščiame segtuke į apskritą segtuko radijo siejiklį, kad aš galėčiau nunešti viską, jei aš kada nors norėjau į. Joks grandiozinis sumanymas, bet tik stiliaus pirmenybė.
Pagaliau, aš taip pat įdiegiau radijo Aux Įvesties Komplektą. Tai lengva ir pigu padaryti tuo metu, kai jūs turite viską lauke, ir jūs galite visada valdyti aux įvestį į kitą vietą automobilyje kada nors vėliau.
Greitos Pamokos:
Jei jūs gaminate automobilį anksčiau 9/1998, jūs turbūt turite PI AUTOBUSO radijo modulį ir PI AUTOBUSO kompaktinio disko keitiklį. Jei jūs patobulinate savo radiją, jūs turite patobulinti savo kompaktinio disko keitiklį.
Naujas Generolo radijas nedirbs su DSP amps anksčiau 9/1998. Jūs galite vizualiai identifikuoti naujesnį, suderinamą DSP amp todėl, kad tai turi lygias puses ir kampinę viršūnę (karščio kriauklės pelekai) aplink kaiščius.
Kai jūs užkoduojate DSP amp jūsų automobilyje pirmą kartą, jūs turite panaudoti KONVERSIJOS kelią.
Jei jūsų navigacija ar radijas daro juokingus daiktus, tikrinkite savo automobilio bateriją.
Dalys aš Įdiegtas:
65.12-6 933089 Naujas Generolo Radijas (Ne Paruoštas Sirius)
65.12-6 907035 I-autobusų kompaktinio disko Keitiklis
65.12-6 905119 DSP Stiprintuvo
61.12.6.913.957 Apskritas Segtukas į Plokščią Segtuką Svarbiausias Radijo Saugos diržo Siejiklis
61.12.6.913.955 Naujas Generolo Radijo Čiuptuvėlio Siejiklis
61.12.6.924.785 10 segtukų į 12 segtukų Radijo Garso įvesties Siejiklį
61.12.0.140.716 Kompaktinio disko Keitiklio Garso įvesties Kabelis
82.11-0 149390 Aux Įvesties Siejiklio Komplekto Naujam Generolo Radijui
61.13-0 006 663 I-autobusų kompaktinio disko Keitiklio Segtukas (0.75 mm ²) - aš panaudojau 3 jų
61.13-8 377072 I-autobusų kompaktinio disko Keitiklio Kaištis
Nuoroda į puslapįTaigi, neatrodo keitimas labai baisiai, tik va už mkIV pinigėlio nemažai prašo
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)