Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 18:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 587 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
Raidas rašė:
tai as net nezinau kaip dalys vadinas :/ net nezinau ko ieskot
bent parasyk kaip dalys angliskai vadinas, as jau susirasiu

raktinis žodis WVO.... toliau jau viska rasi jai tik norėsi.


StandartinėParašytas: 20 Kov 2011, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
Andrius S. rašė:
paprasaiku daug :D siaip butu idomu pabandyt butu :D
O jei aliejus naujas, ta prasme is bonkes? tinka ar turi buti atidirbes? :D

tinka ir naujas iš bonkės :D nors ir alyvuogių gali pilt :D tik kad jis parduotuvėj brangokas :D


StandartinėParašytas: 09 Bal 2011, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39
Visa diena prasedejau "ant aliejaus" ir nusprendziau pabandyt susimontuot i savaji TDS :) Nezadu pirkti "irangos" tai noreciau komentaro apie mano mintis.

Bagazineje statau lengvai isimama baka, stambu filtriuka ir siurbli aliejui. Galvoju apie 20 litru, prisireikus, tolimoms kelionems, butu galima pakeist i 50-70 litru.
Vedu slanga iki variklio.
Pries kuro filtra statau ~2 litru (nezinia kokia talpa iseitu pritaikyt) bakeli, kuriame stovetu tenas, sildomas nuo ausinimo skyscio.
Pries kuro filtra pjaunu kuro zarna, dedu trisaki sujungiu dyzeli su aliejum.
Pries trisaki tiek ant dyzelio zarnos, tiek ant aliejaus dedu elektrinius voztuvus.
Salone statau jungikli, kuris ijungia siurbli aliejaus bake, atidaro aliejaus voztuva, uzdaro dyzelio voztuva, atjungia siurbli dyzelio bake. Ir atvirksciai.
Jei gerai galvoju, tai nematau prasmes pirkti vokiskos "irangos" su mygtukais, lemputem ir kitu briedu. Variklis pasiekia darbine temperatura - jungukli perjungi ir viskas. Galu gale tokiai sistemelei nupirkus aliejaus kiekio davikli ir aliejaus temperaturos davikli, elektronikas megejas galetu automatizuot ijungima - jei aliejaus yra ir jo temperatura gera - paleisti sistema. Tai salone esantis mygtukas atliktu aliejaus sistemos atjungimo funkcija.

Klausimeliai:
1. Ka ziema pilt i aliejaus baka, kad neuzsaltu?
2. Kaip sukonstruot sistema, kuri atjungtu aliejaus siurbli kai po kapotu esantis sildomas bakelis pilnas?
3. Kaip paduot i tena ausinimo skysti? Su storu vamzdziu daug bedu, o jei idet plona - kris ausinimo sistemos efektyvumas.

Busiu dekingas uz komentarus


StandartinėParašytas: 10 Bal 2011, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.30
Pranešimai:
323
Miestas:
Vilnius
Aliejaus griztamaja pamirsai ir manau ne 2 litru, o max 0,5 bakeli.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2011, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Pranešimai:
6
Automobiliai:
Passat B2/32B
@Mr.Mantuxas: 1. Pilk 5-10% benzino, tada neužšals aliejus.
2. Padaryk abratke i baką bagažinėje. Tiesiog, kai bekelyje po kapotu yra per daug aliejaus, jis pats grįžta į baką bagažinėje. Tai turi dar vieną pliusą, nes aliejus bagažineje bus šiltas.
3. Pas mane kolkas yra beta versija padaryta, todėl tau galiu psiulyti padaryti, taip pat, kaip as dariau, be to išvis nereikės bakelio po kapotu. Padaryk iš vario ar žalvario tokią detalę: https://lh4.googleusercontent.com/_JOiw ... 011032.jpg Aušinimo skysčio žarna viduj turi 33mm skersmens. Parduotuveje nupirkau žalvarinį vamzdį sifonui 32mm skersmens. Reikėjo nušlifuoti chromuota paviršių, o po to prilituoti varinį 6mm skermens vamzdį prie to žalvarinio. Kai viską sulitavau, tai perpjoviau aušinimo žarną, idėjau sulituotą detalę ir dabar aūšinimo skystis šildo man aliejų.Taip atrodo visa sistema: https://picasaweb.google.com/mariecziek ... directlink dabar darysiu tiuningą, nes radau labai pigiai elektrinius vožtuvus, tai reikės juos pritaikyti.
Keletas pastabų. Varikliuose TDI ir tt. trumpiau truksta kuro sudeginimas, todėl nerekomenduojama jais važinėti nauduojant aliejų. Šaltas aliejus kenkia varikliui, todėl prieš įjungiant aliejaus padavimą i varikli, reikia kad variklis išiltų, prieš išjungiant varikli, reikia kelis kilometrus važiuoti su dyzeliu, kad neliktu aliejaus siurblyje. Siurblys turi buti TIK Bosh gamybos, nes jei turi LUCAS, tai yra labai didele galimybe, kad ji sugadinsi važinėdamas su aliejum. Rekomenduojama, kad aliejus prieš patekant į varikli, butų pašildytas iki 70 laipsniu dyzeliui, o net iki 120 laipsniu TDI, nes kitaip jis yra per tankus ir gali buti blogai sudegintas. Nauji varikliai VISIŠKAI netinka važinėti su aliejum. Kažkas jau rašė, kad >2000m netinka. Palmių aliejus visiškai netinka jokiam varikliui. Nebent nori pakiesti sau varikli, todėl gali su juo važinėti.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2011, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
dabar dėl tavo BETA šilumokaičio versijos. kiek suprantu pagal storumą vamzdžio tai tu ji žadi dėt ant pagrindinės radiatoriaus šlangos??? tai tokiu atveju žiemą tu nepavažinėsi :) nes žiemos metu tiesiog būna uždarytas termostatas ir tau tas visas pašildymas neveikts :) o vasaros metu ilgai teks laukt ir važiuot ant dyzelio kol atsidarys termostatas ir pradės šilt aliejus bent kiek :) na bent idėja nebloga :) daug geresnė už bakelį su kaitinimo tenu :D

MR.Mantukas: nelabai isivaizduoju apie ką tu čia šneki.... bakeli, kuriame stovetu tenas, sildomas nuo ausinimo skyscio.
esmė yra tokia kad aliejus turi i siurblį patekt bent 80laipsnių temperatūros. kaip visą tai pasieksi čia jau tavo reikalas. esmė kad neturi būti suardyta bendra dyzelio padavimo sistema, filtrai, grįžtamosios slangutės ir t.t. ir nesimaišytų bakuose aliejus su dyzeliu. tai visą tai tau pavyks padaryt be šilumokaičio ir perjungimo solenoidu tai valio :) laukiam nuotraukų ir komentarų... o jai visą tai darai tik tam kad pašildyt aliejų ir ji paduot į siurblį negalvodamas apie kuro grįžimą, sistemos sandarumą, oro kamščius ir visą kitą... na tokiu atveju pasilik tą idėją sau ir niekam nepasakok :) visi tavo užduoti klausimai yra šitoj temoj jau N kartų atsakyti, tada jai jau tiek laiko sėdėjai tai gal nepatingėk ir perskaityk :)


StandartinėParašytas: 10 Bal 2011, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39
Midzwin, kokie voztuvai? Kiek pinigu? O as apie griztama nepagalvojau :mrgreen: Gal ir sviestas sviestuotas su ta sildoma talpykla po kapotu, bet man kazkaip bus dusia ramesne, kad tikrai susilo aliejus :) Kaip matau is foto - statai atskira kuro filtra? Ar jis tiesiog papildomas? Gerai, kaip po kapotu daug vietos ;)


StandartinėParašytas: 10 Bal 2011, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Pranešimai:
6
Automobiliai:
Passat B2/32B
@Gedas666: Man pakanka pravažiuot apie 3km ir jau galiu perjungt dizelį į aliejų, o variklis pas mane paprastas dizelis 1,6l. Ta žarna kur pastačiau šilumokaitį įkaista greičiausiai, t.y. po dviejų minučių jau yra sušilusi. Kaip bus žiemą, dar nežinau, nes ta sistemą padariau prieš maždaug mėnesį.
@Mr.Mantuxas: Senos mašinos turi tokį pliusą, kad yra daug vietos po kapotu :D Neturiu vožtuvų nuotraukos. Gal rytoj padarysiu. tos vožtuvus nupirko mani tėvas, todėl nežinau kur juos pirko, bet kainuoja ~35lt už du vožtuvus ir gali ten perjunginėt iš vieno kuro į kitą, t.y. du įėjimai ir vienas išejimas. Parašyta kad tai vožtuvas skysčiams, bet kokiems skysčiams, to jau nežinau. Žinau kad juos reikia užsakinėt, nes išpirkom paskutinius :D Bet kai sužinuosiu kur juos gati, tai pasidalinsiu informacija. Dar prie jų reikės perėjimo (man iš 10mm į 6mm), todėl dar reikes damokėt.
Dabar dėl filtro. Nauduoju atskirą kuro filtrą dyzeliui. Gaila, kad nežinau kiek µm turi tas filtras. Iš to ka sužinojau internete, pakanka 1µm fitro, kad aliejus butų tinkamas nauduojimui ir šiukšles nekenktų varikliui.
Šildyti alieju galima dar iš išmetimo sistemos, nes ten yra gan aukšta temperatūra ir galėsi anksčiau perjungti į aliejų, bet yra vienas minusas. Jeigu aliejus pasieks aukštą temperatūrą, jis gali pakenkti siurbliui, ar kitoms detalėms. Nesu specjalistas, bet atrodo siūrblys turi plastmasines ar gumines detalės ir tėsiog aukšta temperatūra kenks detalėms. Šildymui gali nauduoti kokį nors eletrinį įtaisą. Mano draugas naudojo kaitinimo žvakes, bet tai turbut ne geriausias pasirinkimas. Aš to nebandžiau, nes mano generatorius pagal specifikaciją turi 45A(540W), todėl kaitinimo žvakės per daug elektros nauduotų :D


StandartinėParašytas: 10 Bal 2011, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
miedzwin rašė:
@Gedas666: Man pakanka pravažiuot apie 3km ir jau galiu perjungt dizelį į aliejų, o variklis pas mane paprastas dizelis 1,6l. Ta žarna kur pastačiau šilumokaitį įkaista greičiausiai, t.y. po dviejų minučių jau yra sušilusi. Kaip bus žiemą, dar nežinau, nes ta sistemą padariau prieš maždaug mėnesį.
@Mr.Mantuxas: Senos mašinos turi tokį pliusą, kad yra daug vietos po kapotu :D Neturiu vožtuvų nuotraukos. Gal rytoj padarysiu. tos vožtuvus nupirko mani tėvas, todėl nežinau kur juos pirko, bet kainuoja ~35lt už du vožtuvus ir gali ten perjunginėt iš vieno kuro į kitą, t.y. du įėjimai ir vienas išejimas. Parašyta kad tai vožtuvas skysčiams, bet kokiems skysčiams, to jau nežinau. Žinau kad juos reikia užsakinėt, nes išpirkom paskutinius :D Bet kai sužinuosiu kur juos gati, tai pasidalinsiu informacija. Dar prie jų reikės perėjimo (man iš 10mm į 6mm), todėl dar reikes damokėt.
Dabar dėl filtro. Nauduoju atskirą kuro filtrą dyzeliui. Gaila, kad nežinau kiek µm turi tas filtras. Iš to ka sužinojau internete, pakanka 1µm fitro, kad aliejus butų tinkamas nauduojimui ir šiukšles nekenktų varikliui.
Šildyti alieju galima dar iš išmetimo sistemos, nes ten yra gan aukšta temperatūra ir galėsi anksčiau perjungti į aliejų, bet yra vienas minusas. Jeigu aliejus pasieks aukštą temperatūrą, jis gali pakenkti siurbliui, ar kitoms detalėms. Nesu specjalistas, bet atrodo siūrblys turi plastmasines ar gumines detalės ir tėsiog aukšta temperatūra kenks detalėms. Šildymui gali nauduoti kokį nors eletrinį įtaisą. Mano draugas naudojo kaitinimo žvakes, bet tai turbut ne geriausias pasirinkimas. Aš to nebandžiau, nes mano generatorius pagal specifikaciją turi 45A(540W), todėl kaitinimo žvakės per daug elektros nauduotų :D

dėl tu perjungeju tai laukiu info platesnes:) gal ir neblgas variantas :) o jai pas tave ta slanga syla jau po 3km tai raiskia kad termostatas pastovei atidarytas :) tas nera gerai. padideja kuro sanaudos ir variklis nepasiekia darbines temperaturos :) na bet jai tau syla ir to uztenka tai gerai bus ir taip :) del visa pikto pasimatuok aliejaus temperatura iseinancio is to silumokaicio, jai bus BENT 70 laipsniu tai gali taip vazinet :)


StandartinėParašytas: 11 Bal 2011, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39
Siandienines aliejaus paieskos musa mano optimizma... Vazinet ir perkaliot po 20-30 litru kazkaip nekelia upo. Gedai, gak yra kazkokia kaina kuri tave tenkintu? :) Ar pas tave jo tiesiog nelieka?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2011, 23:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.10
Pranešimai:
6
Automobiliai:
Passat B2/32B
@Gedas666: Viskas pas mane gerai su tuo termostatu. Variklis įšilsta kaip reikia, galbut taip greitai, kad dar neisemiau kartono, kuris pas mane tarp radiatoriaus ir grotelių :D
Šiuo metu turiu 4 rutulinius vožtuvus ir perjungineju po du. Aišku turiu sustoti ir tada perjungti, todėl pavadinau tai beta versija. Kaip perjungineju. Atidarau vožtuvą kad kuras iš variklio patektų bakeli su aliejum. Uždarau kitą vožtuvą, kad kuras nepatektų i baką, tada atidarau vožtuvą su aliejum ir uždarau su dizeliu. Viskas. Kai padarysiu elektroninį perjunginėjimą, tai nereikės kiekvieną kartą atidarineti kapoto. Tiesiog mažai pinigų turėjau, todėl man pigiau buvo nupirkti rutulinius vožtuvus, negu moketi po 57lt už vieną eltrinį vožtuvą. Dabar nežinau kur net tokius buvau radęs :D
Va, radau kur galima butų nupirkti toius elektrinius vožtuvus papigiais: http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=28540 Reikės padaryti tik perėjimą, kad tiktų kuro žarnoms. Aha, neparašyta ar jis veikia nuo 12V, ar nuo 220V. Jeigu nuo 220V, tai reikia užsakinėti 12V rėlę.


StandartinėParašytas: 12 Bal 2011, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
Mr.Mantuxas rašė:
Siandienines aliejaus paieskos musa mano optimizma... Vazinet ir perkaliot po 20-30 litru kazkaip nekelia upo. Gedai, gak yra kazkokia kaina kuri tave tenkintu? :) Ar pas tave jo tiesiog nelieka?

kartais lieka, kartais ne :) taip kad jau sunkiai man išeina pardavinėt :D klientų jau turiu sociai :)


StandartinėParašytas: 12 Bal 2011, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39
Biomotorai gryba pjauna - nieko jie ten neturi. Yra po 1,8Lt nevalyto, po 2,2Lt valyto, bet jis pabales, gal vanduo neatskirtas? Yra sviezio rapsu aliejaus po 3Lt. Yra panaudoto techninio aliejaus lenkijoj po 1,3Lt (nelabai zinau kokia ten jo sudetis). Po 2,2Lt pirkti alieju nelabai yra prasme tiem kas nurasineja dyzelini kura imoneje - issiminusuoja PVM ir pelno mokestis, dar degalines nuolaida ir iseina, kad moki su 35% nuolaida - grubiai, siai dienai, 3Lt uz litra. Nebent alieju nupirkti, kad ir po tuos 2,2Lt, bet tada reikia dokumentu - atmetus mokescius reali kaina liktu 1,55Lt - butu normalu. Reikia bandyt Rusijoj paieskot simtais tonu :) Pas juos dar neatejo rimtos kuro kainos ir ekologija :)


StandartinėParašytas: 12 Bal 2011, 10:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
37
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
o kolegos as cia gal ir i sona, bet kokios to aliejaus sanaudos?

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 12 Bal 2011, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.09
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E39
1:1


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 587 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery