Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Vas 2025, 15:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
zmogui manau smegenine susukot :) dabar manau sedi galvoja gal toliau vaziuot su golfuku ir taupyt LT E39'tam :lol:

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 00:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Tai jau tikrai :)

Pirk E34 ir viskas. Manau tai aptimaliausias variantas tarp E36 ir E38,E39 modeliu. Atsizvelgiant i komforta, automobilio kaina ir islaikyma :) :P

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
beja kaina E34 ir E39 skiriasi :) daliu kainos taip pat :) nu nebent imsi ziauriai uzlaikyta E34, arba imsi is daug prasancio mazai duodancio :) na manau paskaites tema susidarysi nuomone ka pirkt :) P.S. pirkdamas dyzeli negalvociau, kad pilsiu zymeta "gazoli" :D

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 00:36 
  
 
 
MYCIUS rašė:
Dėl galinių ratų tai čia tik malonumas važiuot, bet.. žiemą mašina su priekiniais varomaisiai yra pravažesnė, nebent tame E34 būtų blokuotas reduktorius (LSD) (jei ir nebus tokio reduktoriaus galėsi įsidėt vėliau :) ), arba antiprabuksavimo sistema ASC+T (čia būna tik naujesnių metų).
Dėl detalių.. jų tikrai yra, kad ir kokios smulkmenės prisireiktų, bet kokia detalę rasi Krasta auto, tačiau ten kainos didelės. Na bet tikrai neproblema ir bet kokiok kitoj detalių parduovėj įsigyt filtru, stabdžių kaladėlių, diskų ir t.t.
Šrotuose irgi pilna E34 modelių, tačiau paskutiniuju metu jų po truputį jau mažėja - liaudis pereina ant E39, tai ir šrotai daugumoje pradeda ardyt E39. Dėl detalių kainų :roll: na jos bus tikrai brangesnės jei golfo..čia jau nelabai palyginami dalykai.
Dėl ekonomiškumo - na vėlgi nereikia tikėtis iš mašinos, kuri sveria pusantros tonos, kad ji bus labai ekonomiška. aš pats važinėjau ir dabar dar tebeturu su 3ltr 8 cilindru varikliu :lol: tai kadangi pravaziuodavau turbūt didesne dalį kilometru užmiestį nei mieste (arba 50/50), man vidurkis išeina 11,13ltr/100km..gal ir nemažai, bet mašina su V8 variklių ir 218ag - važiuoja smagiai :wink:
dėl mašinos komplektacijos, tai čia vienareikšmiškai - kuo ji pilnesnė, tuo geriau.
įdomu, kodėl nori kuo paprastesnio? :roll: juk gerai, kai yra visi elektriniai langai, elektrinis liukas, pilnas borto kompiuteris (kai perspėja apie kuria nors nedeganęią lempą, arb kai gali pasižiūrėk kiek mašina degina kuro, ar kiek tiksliai lauke temperatūros), beto kondicionierius, ir t.t. (būna ir parktronikai (atstumo jutikliai) ir el užuolaida galinė, ir sėdynės elektrinės su atmintimi šiuose modeliuose, bet čia jau retesnis variantas ir nekiekvienam to reikia)


na, pas mane yra viena beda del kurios labai bijau. laikas nuo laiko tenka grizti pas tevukus i kaima, o ten kaip zinia 6 km zvyrkelio. ir, tsakant jau ir golfas speja pavargt ir isbarsket nuo tu duobiu. savaime suprantama, leciau vaziuoji ir "gal viskas bus gerai" bet tarkim tokie dalykai kaip el veidrodziai, sedynes, klima, borto kompas, asmeniskai man - nafik reikia? veidrodi nusireguliuoji viena karta gyvenime ir gerai, sedyne irgi. pairkluot irgi ne problema, nes kai pareina ar nusikrato varikliukas tai va tada problema. salta ora atsisuki - pucia ir gerai, pasiskaiciuot kiek ryja, tepalus, lempas laiks nuo laiko pasitikrint butina paciam. et, as netikiu tais kompais masinoje. mano nuomone kuo daugiau mechanikos ne elektronikos tuo geriau, lengviau paciam pasitaisyt. artimiausiu metu turbut ir imsiu dairytis i 518. ir beje, kuo realiai skiriasi tie TOURING ir ne Touring?


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 00:41 
  
 
 
Turbo rašė:

Gal susibegam koki karta prie kokio serviso kur gales ispurtyt mano vaziuokle ar tai diagnostika padarys? Moki tu jei nieko neras, moku as jei ka suras ir dar alaus pastatau... Siais metais neplanuotas remontas isejo 160 lt. (neskaitau filtru, tepalu, kaladeliu ir dirzeliu keitimo)... Paskutini karta tvarkiausi seniau nei pries metus... Ir patikek ko manasis E34 tik nera mates... :D Zodziu normaliai priziurint, taisant geromis dalimis tie E34 dar vaziuos ir vaziuos... Turiu ir E39 ir E46 turejau ir e65 norint galeciau turet, bet mano atveju idealesnio uz E34 kol kas nera... ;) Bent jau negaila lauzyt... Galu gale kai ju tokios kainos dabar tai pasiemes pavaziavai nuo TA ik TA ir ramia sazine i savartyna gali varyt...


neplanuotas remontas 160 lt. o buvo planuotu? tuomet mano nuomone turi patvaria masina. mano akys dar tokios nemate. as jau pavarges nuo kisimu pinigu i golfa. kasmet turiu jau 1.5 metu ir jau 500 lt neplanuoto (:D) remonto buvo. ryja, netraukia.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 00:43 
  
 
 
ir dar. kuo kas yra "plyta"?


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 01:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
eginas rašė:

na, pas mane yra viena beda del kurios labai bijau. laikas nuo laiko tenka grizti pas tevukus i kaima, o ten kaip zinia 6 km zvyrkelio. ir, tsakant jau ir golfas speja pavargt ir isbarsket nuo tu duobiu. savaime suprantama, leciau vaziuoji ir "gal viskas bus gerai" bet tarkim tokie dalykai kaip el veidrodziai, sedynes, klima, borto kompas, asmeniskai man - nafik reikia? veidrodi nusireguliuoji viena karta gyvenime ir gerai, sedyne irgi. pairkluot irgi ne problema, nes kai pareina ar nusikrato varikliukas tai va tada problema. salta ora atsisuki - pucia ir gerai, pasiskaiciuot kiek ryja, tepalus, lempas laiks nuo laiko pasitikrint butina paciam. et, as netikiu tais kompais masinoje. mano nuomone kuo daugiau mechanikos ne elektronikos tuo geriau, lengviau paciam pasitaisyt. artimiausiu metu turbut ir imsiu dairytis i 518. ir beje, kuo realiai skiriasi tie TOURING ir ne Touring?


Tai jeigu tau nereikia tokiu dalyku kaip el. veidrodeliai, sedynes (ispindejimas :lol: ); klima; borto kompas tai ir pasilik golpa, pigiai ir barskanciai vaziuosi pas tevus per vieskeli :lol: Beje jeigu nori oldschool'o tai imk ziguli, bus lengva remontuoti.
Beto pavyzdziui buna 518'u, kurie turi daugiau "nereikalingu dalyku, kuriu tu neisvardinai, taip kad zmogau pagalvok ko nori, nes atrodai pasimetes. O seip Touringo galas kietesnis nei sedano, bent jau pas mane, bet daiktu transportavimo atzvilgiu touringas pranasesnis, nes beabejo vietos daugiau ne tik kroviniams, bet ir seip nakvynei. 2 pliusai Touringui: 1) Bagazines talpa ir 2) Isores originalumas, nes bent jau Vilniuje yra gana reta masina, kas man yra gerai :)

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 01:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Jeigu domiesi 518, tai apie plytas geriau neklausk :x :D

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
eginas rašė:
ir dar. kuo kas yra "plyta"?


apie tai as rasiau anksciau(gal pirmam lape) :? . ir siaip forume pilna informacijos.

kas leicia kebula tai turingas yra liaudiskai sakant "universalas" sedanas yra sedanas.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 09:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
eginas rašė:
na, pas mane yra viena beda del kurios labai bijau. laikas nuo laiko tenka grizti pas tevukus i kaima, o ten kaip zinia 6 km zvyrkelio. ir, tsakant jau ir golfas speja pavargt ir isbarsket nuo tu duobiu.
kuo realiai skiriasi tie TOURING ir ne Touring?


Porą metų turėjau E34 touringą, t.y. liaudyje vadinamą universalą, pikapą. Beje, jeigu rinktis E34, tai rekomenduoju 2,5l kubatūrą, nes 2 litriukai tokiam aparatui visgi per mažai :wink:
Kasdien tekdavo važinėti po 2km duobėtais sodų žvyrkeliais - patikėk, važiuoklei nekilo jokių problemų :!: Tuo tarpu kaimynai, važinėdami tais pačiais keliais, savo golfui (berods, 2-3 klasės) šarnyrus, traukes keisdavo kas 1-2 mėn., Mazdai - kas puse metų, su Opeliu (berods, Omega) - iš viso negirdėjau, kad pravažiuotų nebarškėdamas.
Noriu pasakyti, kad tos E34 važiuoklės detalės yra tikrai palyginus brangios (pvz., šarnyrą keičiau tik su visu pusašiu, kuris kainavo virš 300Lt #-o ), tačiau pačioj pradžioj (vos tik nusipirkus) pilnai susitvarkius važiuoklę - ji bus tikrai patvari ir ilgaamžė 8)
Čia svarbu, važiuoklę sutvarkyti visiškai - nuo amortikų iki traukių antgalių/šarnyrų :!:


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
eginas rašė:
na, pas mane yra viena beda del kurios labai bijau. laikas nuo laiko tenka grizti pas tevukus i kaima, o ten kaip zinia 6 km zvyrkelio. ir, tsakant jau ir golfas speja pavargt ir isbarsket nuo tu duobiu. savaime suprantama, leciau vaziuoji ir "gal viskas bus gerai" bet tarkim tokie dalykai kaip el veidrodziai, sedynes, klima, borto kompas, asmeniskai man - nafik reikia? veidrodi nusireguliuoji viena karta gyvenime ir gerai, sedyne irgi. pairkluot irgi ne problema, nes kai pareina ar nusikrato varikliukas tai va tada problema. salta ora atsisuki - pucia ir gerai, pasiskaiciuot kiek ryja, tepalus, lempas laiks nuo laiko pasitikrint butina paciam. et, as netikiu tais kompais masinoje. mano nuomone kuo daugiau mechanikos ne elektronikos tuo geriau, lengviau paciam pasitaisyt. artimiausiu metu turbut ir imsiu dairytis i 518. ir beje, kuo realiai skiriasi tie TOURING ir ne Touring?


na del el veidrodziu ir sedyniu, tai sutinku del tavo nuomones..bet pvz del el langu tai jau ne :D
mes patys turim sodyba iki kurios yra ~9km zvyrkelio, tai kartas nuo karto ten vaziuojam.. (su E39 nevaziuoju :mrgreen: ) tai vat del tu elektriniu langu..keik buvo/yra masinu seimoje, visos jos su el langais, ir nei vienai neteko tvarkyt to mechanizmo (varikliuko) :!: (tai ir ford sierra 86' ir renault 21 88' ir renault laguna 94' ir bmw E34 530 92' :mrgreen: )
o kad patogus dalykas tie el langai tai jau negalima ir gincytis - ypac norint atidaryt keleivio puses langa..

kas del vazinejimo zvyrkeliu, tai kaip jau ir rase tau, visu pirma nusipirkus masina, butina susitvarkyt vaziuokle nuo A iki Z :!: nes klibedamas vienas mazgas labai greitai isklibina ir kita...bet sutvarkius pilnai, tada ta masina (vaziuokle) tarnaus ilgai.

del tepalu ir kitu skysciu pasitikrinimo, tai jo..manau kiekvienas, bent truputi priziurintis masina zmogus, juos pasitikrina, nepriklausomai ar yra borto kompas ar ne.. o del lempu, tai tiesiog patogus dalykas tas borto kompas - juk pastebet, kai nebedega stabdziu lempa, nera taip jau paprasta :wink: bent jau man betkoks privalumas (navarotas) yra tik pliusas masinoje :roll: ir pirkdamas automobili, ziuriu kad tu "navarotu" butu kuo daugiau, nes po to vistiek stengciausi sudet viska (visus privlumus), kas imanoma :mrgreen: bet cia kiekvienam savo :wink:
touring - tai universalas:
Paveikslėlis
sedanas:
Paveikslėlis

o del variklio, tai tu dar pasiskaityk foruma..pasidomek gamintojo nurodomom kuro sanaudom.. :!: ir dar syki pagalvok, ar verta pirkt su 1.8 varikliu :roll:


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 02 Lie 2009, 11:21. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
MYCIUS rašė:

o del variklio, tai tu dar pasiskaityt formura..pasidomek gamintojo nurodomom kuro sanaudom.. :!: ir dar syki pagalvok, ar verta pirkt su 1.8 varikliu :roll:


ane? :D 518(tvarkingas) 10litru benzo, 11 duju (tesiogines). masina mums tarnauaj jau kokie 6metai +-. su 60litru duju nuvaziuoja virs 550km kazkur (mieste). bet kad 518as visiskai netraukia as jau rasiau. turbut zmogui ne to reikia :wink:

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 11:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
sickdog rašė:

ane? :D 518(tvarkingas) 10litru benzo, 11 duju (tesiogines). masina mums tarnauaj jau kokie 6metai +-. su 60litru duju nuvaziuoja virs 550km kazkur (mieste). bet kad 518as visiskai netraukia as jau rasiau. turbut zmogui ne to reikia :wink:


tai as ir nesakau, kad 520i ar 525i ims maziau kuro :roll: jokiu budu [-X
bet tas suvartojamo kuro skirtumas bus minimalus arba jo isvis nebus :roll: o kw skaicius skiriasi gan zenkliai..
tai del to ir siulau zmogui dar syki pagalvot, ar tas + 0.5ltr ar 1ltr simtui kilometru bus toks brangus, kad verta aukot malonu vairavima.. :roll:

nors is kitos puses - ne tik kuro suvartojimas skaiciuojasi masinos islaikymui.. bet kokiu atveju 4cil variklio aptarnavimas bus pigesnis nei 6cil..

na ir paskutine mintis: dar labai priklauso, kur zmogus ketina vazinet su ta masina - ar vien mieste, ar pvz 50/50 miestas/uzmiestis..
jeigu tik mieste - tada ir as buciau uz 518 varianta..bet jeigu yra nemazai (50 ar daugiau procentu) pravaziuojama uzmiescio keliais, tada beabejones ne maziau 2.5 varikliu :wink: cia mano tokia nuomone.. :oops:


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
beveik su viskuom sutinku, prudrsiu tik tiek kad ir uzmiesti su 518 nera didesniu problemu, tikrai daug KM savo laiku su juo praminiau, o ir dabar kai prispaudzia reikalas ir reikia pigiai nuvaziuoti kazkur buna pajamu.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
39
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
gerbiamas sickdogai :) tu miesto sanaudos pateiki panevezio miesto. prasau isisamoninti, kad vilniuje jos bus kur kas (manau drasiai 2L>) didesnes. tai tiek.

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery