Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 05:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1042 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bal 2010, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
SSS base3.1 + Progman per INPA
Sveiki, paleidau sita reikala su Progman V32, viskas kaip ir veikia, tik siek tiek beda su anksciau kalbetu isoriniu maitinimo saltiniu, neleidzia koduoti kol nera 13V :)
Gal zinot koki itaisa pigu? :D


Paskutinį kartą redagavo fuc1s 02 Bal 2010, 20:50. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Bal 2010, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
progmanas ant vmware?nenustebk kai pakibs :shock: ir ne 13v o 13,7v ir amperu 30-60,ir stabilus maitinimas turi buti,o ne koks akumo pakrovejas...


StandartinėParašytas: 02 Bal 2010, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
O kodel turetu pakibt?
Kazkokio stebuklo ten nera, kiek bandziau ka daryt, nebuvo jokiu bedu.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2010, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
Žiūrint ką veiksi, koduosi ar programuosi ;]
Programuot per INPA ir vmware as tiesiog bijočiau... Kodavimas tai netaip baisu.
O dėl 13 voltų - jei neįperki BMW rekomenduojamo, tai gali rast dėvėtų alternatyvų po 1000 Lt ;]
Kitaip sakant smagu pažaist, bet šituos dalykus palikčiau specializuotiems servisams. O progmanas, neleisdamas dirbt be 13 su kažkiek voltų tai tik patvirtina.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2010, 18:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
ejs rašė:
Žiūrint ką veiksi, koduosi ar programuosi ;]
Programuot per INPA ir vmware as tiesiog bijočiau... Kodavimas tai netaip baisu.
O dėl 13 voltų - jei neįperki BMW rekomenduojamo, tai gali rast dėvėtų alternatyvų po 1000 Lt ;]
Kitaip sakant smagu pažaist, bet šituos dalykus palikčiau specializuotiems servisams. O progmanas, neleisdamas dirbt be 13 su kažkiek voltų tai tik patvirtina.


is uzsienio gali rasti nusipirkti ir uz 800lt + transportas.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2010, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
Galbūt, bet šiaip ar taip mėgėjiškam naudojimui neapsimoka to daryt ;]


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
Sveiki, gal galit pakomentuot placiau apie to itampos palaikytojo charakteristikas jei zinot?
Nes tokiu paprastu reguliuojamu 12-15V tai gana nebrangiai yra:) Bet ju amperai labai mazi, 0-5A. Kazkur buvau skaites, kad BMW rekomenduoja 13V 40A, gal tiksliau zinot?


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
13,7v 40-60A naujesniems reik 60A,bet svarbu STABILUMAS!!!
abejoju ar be 1000lt ka rasi normalaus


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
45 amperu pilnai sujungtam X5 E53 žinau kad užtenka ;] Šiaip jei nebijai rizikuot ir tikiesi kad nieks neįsijungs ir bus pilnai įkrautas akumas, tai gal ir 20 A užteks darbui.
Dėl įtampos - tu kalbi apie maitinimo šaltinius Zilitonam, Segom, barzdaskutėm ar panašiem buitiniam įrenginiam. Deja dauguma iš jų (zilitonų) turi viduje įtampos stabilizatorius, arba turi tiesiog kokį varikliuką, kuriam dzin kokia ten tą įtampa pareina. Noriu pasakyti, kad pigūs maitinimo šaltiniai neduoda stabilios įtampos, jau nekalbant apie tai, kad reikia užtikrintai stabilios.
Dairykis maitinimo šaltinio automobiliams, kurie turėtų Program funkciją. BMW mėgsta Deutronic pusės kilovato šaltinius, kokį ten modelį neprisimenu. Yra alternatyvų, kažką amerikietiško buvau matęs. Kitas variantas yra laboratorinai maitinimo šaltiniai, kur pvz. fizikai naudoja - jų elektrinės (bet ne mechaninės) charakteristikos dar geresnės, deja ir kaina smagesnė, kai reik 40 A @ 14.5 V.


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
Tai va ir ziuriu laboratorinius :) Seip jei palaikyt tik itampa tai uz 150lt nupirkutum nauja, bet jis soves duoda tik kokius 3-5A. O tie kurie sroves duoda daugiau, ziuriu kainuoja jau taip nepapigiai :)
O tas amerikietiskas gal "mastech" kazkaip vadinas? Deutroniko kaina tai zveriska :)


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
klausimelis fuc1s,kad programuot galvoji,o bent jau interfeisa koki turi?tikiuos ne su obd paprastu?
DK reiktu turet,nepamirsk,kaip progmanas dirba,ir kai tau pareis CAS,vat tada bus balius...
nebent,gal cia kalbi apie kodavima? :wink:


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.21
Amžius:
42
Pranešimai:
96
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 530d
As jau gavloju, kad Progmana reikia palikt ramybej, per dideles islaidos su tais pakrovejais...kodavimui uzteks NCS :) tik reikia apsisviesti kaip ten tuos profilius tvarkytis ir panasei.
Internete tik tokia pavirsine info, su kuria nesinori man zaisti ant savos masinos :)
Seip zmones sako kad programuoja su WinKFP sekmingai nesukdami galvos...
Tas interfeisas, DK, irgi toks sakyciau kaip megejiskams tikslams brangokas :)
O kuo baisi VmWare? Be DK su paprastu OBD2? Per INPA?
As nelabai susidures, ir nelabai kas papasakot turi:)

Dar patikslinim tas frazes kodavimas - programavimas.
Pvz. aktyvuoti langu uzsidaryma prie x km/h CAR/KEY MEMORY suprantu kaip uz kodavima?
ZCS rakto keitimas irgi kodavimas?
Bloko pririsimas - kodavimas ar kodavimas? :)

O kas tada programavimas?

Sitie terminai labai neaiskus, vieni vienaip vadina, kiti - kitaip. Kitam aktyvuotas langu uzsidarymas prie x km/h CAR/KEY MEMORY jau yra programavimas, o kitam - kodavimas.


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
zinai,mano manymu tau pakaktu pasoft 1.4.0
visa ka tu cia delioji,yra kodavimas o ne programavimas.programavimas yra bloko firmware perrasymas,liaudiskai kalbant.tik,visam tam reik ziniu...


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
programavimas - software updeitas, bet kaip sakiau, ta is tikruju reikia daryti, tik jei gamintojas praziopsojo koki rysku buga programoje, arba kietiems dalykams, kuriu nereikia kasdieniniam naudojimui ;]


StandartinėParašytas: 08 Bal 2010, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
taip, imk pasoft, ir galėsi koduot varneles dėliodamas. NCS yra inžinerinis softas, kuris tau net warning neišmes prieš susprogdnindamas mašiną. NCS perprast reikia daug bemiegių naktų ir turėt šiaip patirties, arba reik turėt manualus, kuriuos turi BMW inžinieriai, ir visiškai nenori jais pasidalinti ;]

Beje nemaišykit tokių dalykų su diagnostika: visi įprato susilituoti diagnostines galvas už 10 Lt ir tapt meistrais. Deja automobiliai darosi vis gudresni, reikalingos vis sudėtingesnės sistemos. Beje ir pats kodavimas yra sudėtingesnis procesas. Todėl nei dabar, nei po metų kitų už 10 Lt netapsit patys sau kodavimo meistrais.
Dar beje klaidas nusiskaitinėt pačiam, sutinku, naudinga - maža kas kada ten tam automobiliui užeina. Bet dėl kodavimo... Nusipirkot automobilį, nuvažiavot pas tuos kurie tuo užsiima, kartu susėdot, susidėliojot funkcijas kokių reikia ir važinėjat kol kitą auto nusipirksit...
Beje ir tas kodavimas nėra jau toks brangus jei žinot ko norit...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1042 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery