Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 01:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Kov 2010, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.25
Amžius:
55
Pranešimai:
321
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 94'
Linius rašė:

inpa puikiai bendrauja :wink:


na, pas mane nebendrauja, bet nesu tikras, kad viskas tvarkoje mano įrangoje, nors iki šiol daug ką ir pavyko padaryti. Būtų labai įdomu, kas turi tokią sistemą, pamėginti patikrinti. Linkstu link to, kad modulis defektuotas, dar noriu patikrinti visų ratų apsisukimo greičio signalus su oscilografu, gal ten kažkas negerai. Jausmas toks, kad neįvyksta modulio inicializacija. Jeigu atjungiu visus ratų daviklių laidus, užrašas "Set tyre pressure" lieka iki užgesinu variklį, kaip ir su prijungtais laidais. Kiek pavyko išsiaiškinti, užrašas turi dingti pakankamai greitai. Bet jeigu tik atjungiu vieno rato laidą, po maždaug 1.5 km užsidega pranešimas "Tyrecontrol inactive", vadinasi sistema gali suprasti, kad nėra duomenų iš vieno rato ir atsijungia. Tačiau negali suprasti pradinio nustatymo duomenų.


StandartinėParašytas: 08 Kov 2010, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
o tu viska darai pagal si aprasyma:

Initialisation must always be carried out after every tyre pressure correction. For this purpose, the initialisation button is pressed (min. 6 seconds) with the ignition switched on until the "tyre pressure set" appears in the check control. After several minutes driving time during which the system carries out wheel identification and a plausibility check, the RDC adopts this tyre pressure as the setpoint to be monitored.


StandartinėParašytas: 08 Kov 2010, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.25
Amžius:
55
Pranešimai:
321
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 94'
Linius rašė:
o tu viska darai pagal si aprasyma:

Initialisation must always be carried out after every tyre pressure correction. For this purpose, the initialisation button is pressed (min. 6 seconds) with the ignition switched on until the "tyre pressure set" appears in the check control. After several minutes driving time during which the system carries out wheel identification and a plausibility check, the RDC adopts this tyre pressure as the setpoint to be monitored.


nu taip, kitaip ir neina padaryti. WDS'e net parašyta, kad degimas Pos.II, spaudžiam mygtuką ir laikome 6s, atsiranda užrašas "Set tyre pressure", tada vedam variklį ir važiuojam. Po kurio laiko užrašas turi dingti. Maždaug po 10 min važiavimo sistema jau būna pasiruošusi darbui, gali identifikuoti 50% slėgio skirtumus, po ilgesnio vairavimo, supranta jau iki 30% pokyčius. Gal kas realiai turi šią sistemą?


StandartinėParašytas: 08 Kov 2010, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
siaip tuose davikliuose yra licio baterijos, bet jei kurio nors nepagautu, tai gal pranestu... :roll:
jei eitu pasijungti inpa, tai visos problemos, kaip ant delno butu.


StandartinėParašytas: 08 Kov 2010, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.25
Amžius:
55
Pranešimai:
321
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i 94'
Linius rašė:
siaip tuose davikliuose yra licio baterijos, bet jei kurio nors nepagautu, tai gal pranestu... :roll:
jei eitu pasijungti inpa, tai visos problemos, kaip ant delno butu.


Na, trupučiuką nesupratai. Į BMW buvo montuojamos dvi sistemos RDC ir RDW (senas pavadinimas DWS). RDC sistema su ventiliais, kuri realiai apskaičiuota 6-7 metams, toliau reikia keisti ventilius, nes baterijos atskirai nesikeičia. Ji komplikuota ir nepatikima. RDW arba kitaip DWS sistema yra be ventilių, ji analizuoja rato apsisukimo greitį, paimdama duomenis iš ABS modulio. Kalba eina būtent apie antrąją. Aišku, būtu labai įdomu pasijungti su kita technika ir pasižiūrėti ar tikrai tas modulis nesimato.
Čia šiek tiek daugiau informacijos apie šių sistemų skirtumus:
http://www.meeknet.co.uk/E38/BMW_RDC_Run-Flat.pdf


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery