Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 00:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Tai dabar klausimas dar vienas, jau nebe į tema, bet vistiek:
ar turint du reduktorius, t.y. vieną neblokuotą su 3,07 perdavimu, ir kitą lsd 3,45 perdavimu. Galima iš jų padaryt vieną LSD su 3,07 perdavimu?
t.y. perdedant šitą detalę:
Paveikslėlis

gal kas nors esat taip darę? arba bent jau teoriškai žinot, kad tai imanoma padaryt? =D>


Paskutinį kartą redagavo MYCIUS 18 Vas 2009, 15:54. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
matai kame reikalas, jei nori isibegeti normaliai, be tampymusi ir dusimo, reik gaza spausti, kad tos apsukos atitinkamai ir kiltu. cia sportui toks dalykas gerai, kai dugnais eini, o kasdieniniam vaziavimui tai tik makalavimas su begiu rankena.
kaip sakant nereik tiketis tokio pat tolygaus greitejimo. apsukas gerai renka, bet per trumpos pavaros, bent man... as apskritai noreciau ilgesniu pavaru, net nei kad dabar yra...

MYCIUS - tai man rodos ta 1ltr gali ir uzmiestyje deti...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Kareiviskeliuose rašė:
Jaigu skirtumas tik 1 l, o pojuciai pasikeicia, tai nemanau, kad buvo verta keisti tau jy.


na, žiūrint ant kiek tie pojūčiai pasikeičia :mrgreen:
šiaip 1lirtas 100km yra gana daug, vien tik dėl reduktoriaus perdavimo #-o tas pagreitis tikrai nėra ant tiek didesnis, kad vertėtu pilt visu litru daugiau kuro..kad pavaras reikia sujunginėt greičiau tai taip, bet ant kiek mašina greičiau įsibėgėja iki 100km/h tai dar neaišku :oops:


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
all in music rašė:
MYCIUS - tai man rodos ta 1ltr gali ir uzmiestyje deti...


tai jau tikrai taip..tada reduktoriaus su didesniu perdavimu aš nenoriu :mrgreen:


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Mano manymu, tai paimkim taip, jei variklis dirba redline linijoje, ima kuro nemažai, degina daugiau nei dirbdamas nesukėlus apsukų (automobilis dirbdamas tokiu rėžimu per valandą sudegina maždaug tiek litrų degalų, koks yra jo darbinis tūris). Taigi, kuo didesnės apsukos, tuo didesnis ir kuro suvartojimas, todėl reduktorius tikrai turi įtakos kuro sąnaudoms ;)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 16:34 
  
 
 
Tai kaskiek pas jus tas pavaras reik permetinet?


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1406
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
Šiaip jei tinkamas perdavimas (numatytas gamintojo tam motorui) tai pavaras reiktų jungti ties tokiomis apsukomis, ties kuriomis auto važiuoja 100 km/h greičiu :)

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
tada man reikia junginet ties 3000rpm 8)
aisku,tada daug gyviau vaziuoja masiniukas...gal del to man ir srebia benza 1.6,kad jungiu prie 2000rpm a la visalaik apsikroves variklis:shock:

_________________
...nes tai BMW


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 17:47 
  
 
 
Vidma rašė:
Šiaip jei tinkamas perdavimas (numatytas gamintojo tam motorui) tai pavaras reiktų jungti ties tokiomis apsukomis, ties kuriomis auto važiuoja 100 km/h greičiu :)

Gal gali pasakyti is kur tokia gera informacija?


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
Manuale parasyta, kad normaliai vaziuojant, pavaras perjunginet ties 1500, ka ir darau


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Vytenis rašė:
Manuale parasyta, kad normaliai vaziuojant, pavaras perjunginet ties 1500, ka ir darau

cia gal perjungus pavaros turi buti ties 1.5 rpm?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
Cituoti:
cia gal perjungus pavaros turi buti ties 1.5 rpm?


nea, tiksliau saltam varikliui perjungt pavaras reikia nuo 1.5 iki 2.0 intervale, bet kai pripratau ant salto, tai ir ant karsto tas pat gaunasi :)


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:11 
  
 
 
O jau galvojau, kad galesiu pradet smagiau vazinet ir dar taip litus taupysiu :D 3,2 k rpm ne juokas juk


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.24
Pranešimai:
407
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
os manyciau kad kiekvienas pavaras perjungia pagal save (vairavimo stiliu tiksliau) o cia ne pagal kokias knygas, ar kitu patarimus


StandartinėParašytas: 18 Vas 2009, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
Na pavaru perjunginejimo riba keiciasi nuo to, ant kiek zadi apkraut varikli namo manymu, ka daugelis ir daro. Ir kiekvienas kai pajaucia savo masina tai ir jaucia kada reiktu perjungt geriausiai. Del sanaudu tai gali jos padideti ir daugiau, nes akseleracija padides, nes kaip sakoma "more torque - more fun" :)

_________________
Pavazinejes BMW, supranti kokie kiti automobiliai nevyke :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery