Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Vas 2025, 01:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
BMW_FANAS rašė:
Na bet aš nesuvokiu, kaip gamintojai negali softo padaryti, optimaliausio mašinai. Nes šitas arklių pakėlimas turi kažkokios neigiamos įtakos. Kitaip, esu giliai įsitikinęs, gamintojas taip ir rašytų softą, kaip tiuninguotojai. Įtariu, kad > 10 metu perspektyoj, mašinos būklė nukenčia ar susidėvėjimas. Gal gali kas minčių kokių pateikti? :)


Cia viskas del pinigu, kad ir pvz 3.0l dyzelis, prasidejo nuo 135kW, poto naujesnis 142kW, poto 170kW, dadejo 2 turbinas ir dar velniai zino kiek ispaudzia tos galios, nors variklis vienas ir tas pats. Bet modelis naujesnis ir galingesnis. Taip ir su tuo cipavimu. Kas ir butu jei butu visuose varikliuose vienoda galia, o dabar truputi naujesnis ir galingesnis. Nors skiriasi pagrinde tik kompai.
Jei cipuoji, tai nereiskia, kad masina lauzai :)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
nu nesakyk kad tik kompas skirias, yra daug smulkmenu kurios skirias nepadarysi su shipu is 135kw 170kw, nu padaryt gal ir imanoma, bet jis tarnaus maziau nei gamyklinis su 170kw

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
39
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
Linius rašė:
Ir vos ne 1 ltr. kuro sanaudos mieste sumazeja. http://www.chiptuning.lt/?page=main/bro ... uto_id=276

cia nesamones raso kaip ir visuose panasiuose puslapiuose,kaip gali visos masinos turet tokia pacia galia jai jos visos skirtingai eksloatuojamos,cia raso nauaji amisnai tiek,masina reik ant stendo sukt ir ziurek kas ten belike is tu arkliu, jauciu is kokiu 10 vienodu auto GAL kokia viena ir prisuktu tiek arkliu kiek gamintojai dave jai gamykloj.
http://www.signalas.lt/tiuningas.php?auto.218
pazek cia,juk raso ir ta pati.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Linius rašė:
Cia viskas del pinigu, kad ir pvz 3.0l dyzelis, prasidejo nuo 135kW, poto naujesnis 142kW, poto 170kW, dadejo 2 turbinas ir dar velniai zino kiek ispaudzia tos galios, nors variklis vienas ir tas pats. Bet modelis naujesnis ir galingesnis. Taip ir su tuo cipavimu. Kas ir butu jei butu visuose varikliuose vienoda galia, o dabar truputi naujesnis ir galingesnis. Nors skiriasi pagrinde tik kompai.
Jei cipuoji, tai nereiskia, kad masina lauzai :)


Nebesvaik viena karta, nusiramink.
M57d30(135kw) gal ir turi siek tiek panasumo su tuo, 142kw, kuri E39 ejo.
O jau tas M57TUD30 (150kw, kur E46 buvom) visia kitas variklis. Ir turis kitas, ir t.t. Net mase skirais per 40kg, o jis cia sapalioja apie vienodus variklius. Nieks ten nuo to motoro netinka i senesi 135kw.
170kw yra M57TU2d30, ten ir visai kitas variklis...
Truputi apsisiveisk pirma, po to nereiks nesamoniu rasineti...


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Nu apie dyzelinius ten nesigilinu labai, nelabai jie mane domina :)


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Linius rašė:
Nu apie dyzelinius ten nesigilinu labai, nelabai jie mane domina :)

apie benzus ir tas pats. Imkim kad ir ta pati m52b28 ir m52tubd28. ten nera tiek, kad antrasisi su dviem vanos. Skiriasi ten viskas. bendro turi tik pavadinima. Kaip ir m52 vs m54...


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Apie 3d,150kw 160 ir 170kw,praktishkai tas pats tik su kai kuriais patobulinimais,tokio kaip originalaus chip tuningo tai nebuna,gamintojas ides purkshtukus platesnius turbina galingesne electronikos patobulinimus ar dar ka nors,kaip wilkpedija rasho shis motoras originaliai pasirode 160kw,bet gamintojai sumazino iki 150kw(ziurint i ateiti :lol: )+dar rezervas,uztat ir entuziastai ishgauna be vargo +50 ag E46 :)
1.9 tdi linija iki pd ir pd 1.9tdi iki 2.0tdi labai kazkokie dideli skirtumai varikliu patobulinime shitu kategoriju?(lyginant atskirai kiekvienos grupes skirtingu galigumu versijas) :)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
to Irmantas: turiu dll skirta MS41 Siemensui, gal patartum kaip ji patikrinti ar vertas demesio? :)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Na jeigu tavo file'as Dll tai cia ne ecu file'as :|
turi buti arba be jokio pletinio arba bin :)


StandartinėParašytas: 25 Bir 2010, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.18
Amžius:
38
Pranešimai:
181
Miestas:
Kauno raj.
Automobiliai:
E36 328i M52 97`
ex Ereliukas
ex Pėškamobilis
sanimda rašė:
bmw gamintojiai uzdeda didesni rezerva, delto ir laiko ilgiau varikliai, čia mano spejimas toks :) idejus chipa sumazeja siurblio, (jei yra turbina tai turbinos) tarnavimo laikas, bei kitu agregatu pvz automatui nepatinka staigus pajudejimas is vietos, jis save saugo ir lagina, o chipas nori ispaust is auto beveik viska


Taip as ta pati esu girdejes, kad varikliai dirba tik ~80% pajegumu, perrasius programa ~100% pajegumu.
Bet tada aukoji agregatu ilgaamziskuma.. O man tai nepatinka asmeniskai..

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 25 Bir 2010, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3777
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
E36m3_Power rašė:

Taip as ta pati esu girdejes, kad varikliai dirba tik ~80% pajegumu, perrasius programa ~100% pajegumu.
Bet tada aukoji agregatu ilgaamziskuma.. O man tai nepatinka asmeniskai..

neturi ka veikti,archeologas?


StandartinėParašytas: 25 Bir 2010, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.18
Amžius:
38
Pranešimai:
181
Miestas:
Kauno raj.
Automobiliai:
E36 328i M52 97`
ex Ereliukas
ex Pėškamobilis
vytas85 rašė:
neturi ka veikti,archeologas?


Jop, darbe sedziu ramu, zmoniu nera. Tai skaitineju visokiausias temas :)

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 28 Bir 2010, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
E36m3_Power rašė:

Taip as ta pati esu girdejes, kad varikliai dirba tik ~80% pajegumu, perrasius programa ~100% pajegumu.
Bet tada aukoji agregatu ilgaamziskuma.. O man tai nepatinka asmeniskai..


nesamone totalia cia pasakiai.. esme ne variklyje, o uz variklio, sankaba greiciu deze ir t.t... ir isvis cia tie % is pirsto lauzti.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2010, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.18
Amžius:
38
Pranešimai:
181
Miestas:
Kauno raj.
Automobiliai:
E36 328i M52 97`
ex Ereliukas
ex Pėškamobilis
Linius rašė:

nesamone totalia cia pasakiai.. esme ne variklyje, o uz variklio, sankaba greiciu deze ir t.t... ir isvis cia tie % is pirsto lauzti.


Visko gali būti, kad iš piršto laužti :) Ne pats taip sugalvojau, o taip esu girdėjęs :)

Bet vistiek, gamintojo rezervas paliktas kažkoks..

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 01 Lie 2010, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
E36m3_Power rašė:
Visko gali būti, kad iš piršto laužti :) Ne pats taip sugalvojau, o taip esu girdėjęs :)

Bet vistiek, gamintojo rezervas paliktas kažkoks..


Tai aišku paliktas, ir ne mažas, kiekvienam šūdukui rezervas, atsargos koeficientai. Nu kiekvienam myzeriui. Sumautas kitaiskas guolis gali suktis 20 000 rpm su 10 000kN dianamine apkrova. Lakas ir tas turbūt su atsarga. LED lemputes.

Bet tai ne tam, kad entuziastai turėtų rezervo derinimams. O todėl, kad ne visada automobilis dirbs +20 oC, jūros lygyje, 40% oro drėgnume.

N kartų belekur rašyta ir šnekėta, pakėlei galią, pakelk ir kitus komponentus į atitinkamą lygį.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery