Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 01:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 07:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Tr|Th0n rašė:
kalbek tu kaip nori, bet jei tu orini 5 min, tai su laiku padziausi galva.
nei vienam dar nepadzioviau tik man padziove.as tos sistemos galima sakyt net neorinu as tik supilu antifriza o bepilant ji pati savaime nusiorina per nuorinimo kamstuka,tai ir viskas todel man nuorinimas ir trunka tiek kiek skysciui reik laiko subegt i sistema.o jei jus norit varykit pas meistrus as tai jau savo atvarynejau man jau gan.beto po viso mano mataro remonto as dabar jau menuo vazineju be ventiliatoriaus sparnuotes ir per karscius nors ir stovint kamstyja mataro temperatura neperlipo normos :wink: :idea: tai nezinau kaip ta galva galetu uzlinkt :?:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 09:28 
  
 
 
Cituoti:
tai tokie wspecai kad knisasi taip ilgai.nuorinimas trunka mazdaug apie 5min. pats tai dariau ne viena kart trumpai:jei pas jum ausinimo sistema sandari tai nuorint laaaaaabai lengva.atsuki dapilimo kamsti saltam varykliui,pili i ji ausini. skysti,tuo metu kai prisipildo issipletimo bakelis atsuki nuorinimo kamstuka esanti ant radiatoriaus.skystis pradeda pamazu dingt is issipletimo bakelio kol jis dar visas nedingo reik pastoviai dapilinet iki normos.stai ir viskas jis nebedingsta daugiau nebepili kaip norma.uzsuki kamsteli ir uzkuri masiniuka pavazinejus patikrini jei reik dapilt dapili jei ne vaziuoji.ir nereikia masinos statyti nosim i dangu kaip katrie tai daro viskas vyksta ant ligaus pagrindo sekmes orinime o tie specai isdegins jums daugiau kuro per 30min. nei kanors sumakaluos


as ir orinu panasiai. viskas labai gerai gaunas, o nuorinimas ir 5 min netrunka. atsuku abu nuorinimo varzus ir pro viena ju pilu antifriza kol pro kita begt pradeda. uzsuku ir vaziuoju :) viskas


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 09:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Chupakabra rašė:
Cituoti:
tai tokie wspecai kad knisasi taip ilgai.nuorinimas trunka mazdaug apie 5min. pats tai dariau ne viena kart trumpai:jei pas jum ausinimo sistema sandari tai nuorint laaaaaabai lengva.atsuki dapilimo kamsti saltam varykliui,pili i ji ausini. skysti,tuo metu kai prisipildo issipletimo bakelis atsuki nuorinimo kamstuka esanti ant radiatoriaus.skystis pradeda pamazu dingt is issipletimo bakelio kol jis dar visas nedingo reik pastoviai dapilinet iki normos.stai ir viskas jis nebedingsta daugiau nebepili kaip norma.uzsuki kamsteli ir uzkuri masiniuka pavazinejus patikrini jei reik dapilt dapili jei ne vaziuoji.ir nereikia masinos statyti nosim i dangu kaip katrie tai daro viskas vyksta ant ligaus pagrindo sekmes orinime o tie specai isdegins jums daugiau kuro per 30min. nei kanors sumakaluos


as ir orinu panasiai. viskas labai gerai gaunas, o nuorinimas ir 5 min netrunka. atsuku abu nuorinimo varzus ir pro viena ju pilu antifriza kol pro kita begt pradeda. uzsuku ir vaziuoju :) viskas
va teisingai zmogus kalba.tie specai atocentruose tik bapkes lupa ir sako(ojojoj cia reik pasiknist ir kainuos tau) :wink: taip kad neapsigaukit nes pinigai at medziu neauga :idea:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 11:02 
  
 
 
Cituoti:
va teisingai zmogus kalba.tie specai atocentruose tik bapkes lupa ir sako(ojojoj cia reik pasiknist ir kainuos tau) taip kad neapsigaukit nes pinigai at medziu neauga



jie ten vaizduoja, kad orinimas sudetingas darbas. juk nulupti litus tai reikia :)


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 11:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Chupakabra rašė:
Cituoti:
va teisingai zmogus kalba.tie specai atocentruose tik bapkes lupa ir sako(ojojoj cia reik pasiknist ir kainuos tau) taip kad neapsigaukit nes pinigai at medziu neauga



jie ten vaizduoja, kad orinimas sudetingas darbas. juk nulupti litus tai reikia :)
tai o kaip kitaip pragiventi.ir man buvo priseke tokiu babuciu pasaku tai as ir tikejau aisku tas buvo senei kai dar tik ruosiaus isigit pati pirma bmw tai tuo laiku(1997m.tas buvo)visi zegnodavosi kai pasakydavau kad pirsiu si bolyda :lol: :lol: :lol: .sakydavo oi viruti turesi problemu o ypac su nuorinimu tai as ir klausinedavau kaip ten kas,tai jie man tada pradedavo pasakoti apie pasauli :D :idea:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 13:53 
  
 
 
As tikrai meistram sutikciau geriau vezt, nei pats daryciau, bet vienas 2 sav. i prieki darbo turi kitas atostogauja trecias dar ka nors, ketvirtas su rankom ne is tos vietos. Taip kad tenka paciam daryt.. O bent jau M30 varikli nuorint tikrai nera sunku.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
ONYX rašė:
As tikrai meistram sutikciau geriau vezt, nei pats daryciau, bet vienas 2 sav. i prieki darbo turi kitas atostogauja trecias dar ka nors, ketvirtas su rankom ne is tos vietos. Taip kad tenka paciam daryt.. O bent jau M30 varikli nuorint tikrai nera sunku.
manyciau pas tave lygiai tokspats butu procesas kaip ir visu bmw motoru.tik tau pradzioj reiktu tikslia diagnozia nustatyt butent kodel tau pucia,ar del oro likusio ausinimo sistemoje,ar kur gaudo is lauko ar durniausias variantas tai trukusi galva.nors kai pas mano masina taip daresi tai problemu radau daug ir aisku paskutinta tai kas buvo tai galva.taip kad nusiorint pats gali o jau jei neiseis ta prasme vistiek taspats bus tai jau jieskok galvos arba gali buti tik tarpyne :idea:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 18:32 
  
 
 
Onyx jei tu Kaunietis, tai nuvaryk ant milikoniu kalno yra garazai ten gerai daro ir ima nedaug, as uz radiatoriaus patikrinima nuorinima ir vandens lygio dacika sumokejau 40 LT.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 19:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
40
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
karoce man irgi tas buvo. atvaziavau pas drauga i servisa tai jis pamatavo slegi ausinimo sistemoje, ir patikrino ar neleidzia galva arba tarpine i ausinimo sistema sudeginto kuro duju ir viskas pasirode ok. (pvz. dyzel servisas to agregato su kuriuo galima dujas atrast sistemoj berods neturi). nuvariau i krasta auto ten man nemokamai patikrino kamsti. pasirode kad jisai buvo uzsikimses, prapute ji ir viskas gerai pasidare, bet vistiek nusipirkau tanagroj kamsti uz 44 lt.
karoce slegis ten turi sistemoj but 1,4 - 1,6 atmosferos. ir slangai turi buti truputi kieti. o pas mane tas senas kamstis 2atm laike. tai geriau kamsti pakeisk. pakeitus kai karstas variklis turesi isgirst kaip kamstis veikia. o tasola jis gali isleidinet per slanguti jei uzsikimses.
tikuosi pades. :)

_________________
i don't drive fast, i FLY low


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
sanchez rašė:
karoce man irgi tas buvo. atvaziavau pas drauga i servisa tai jis pamatavo slegi ausinimo sistemoje, ir patikrino ar neleidzia galva arba tarpine i ausinimo sistema sudeginto kuro duju ir viskas pasirode ok. (pvz. dyzel servisas to agregato su kuriuo galima dujas atrast sistemoj berods neturi). nuvariau i krasta auto ten man nemokamai patikrino kamsti. pasirode kad jisai buvo uzsikimses, prapute ji ir viskas gerai pasidare, bet vistiek nusipirkau tanagroj kamsti uz 44 lt.
karoce slegis ten turi sistemoj but 1,4 - 1,6 atmosferos. ir slangai turi buti truputi kieti. o pas mane tas senas kamstis 2atm laike. tai geriau kamsti pakeisk. pakeitus kai karstas variklis turesi isgirst kaip kamstis veikia. o tasola jis gali isleidinet per slanguti jei uzsikimses.
tikuosi pades. :)
Tas kamstis irgi keliu rusiu yra.As turiu 2 -ant vieno raso 140,ant kito 200.Tai cia kaip suprantu ties kokia riba atsidaro voztuvas,tik nezinau kokioj matavimo sistemoj :lol:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2006, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
40
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
uzvaziuok i krasta ir pasiklausk. man atrodo kad 140 reik naudot.
140 cia kilopaskaliais tikriausiai. 1.4 bar.

_________________
i don't drive fast, i FLY low


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2006, 08:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.18
Amžius:
47
Pranešimai:
279
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E46 318d
Prie to paties paklausiu toki kvaila klausima.... o kam ausinimo sistemoje reikalingas tas slegis 1.4 bar.? Ar taip geriau ausinimo skystis cirkuliuoja ir vandens pompai lengviau dirbti, ar cia kazkame kitame reikalas? o jeigu nepilnai uzsukus kamsti vazineti, kad nesusidarytu slegis ir nekietetu tos slangos, kas butu tada?


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2006, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
Harlem rašė:
Prie to paties paklausiu toki kvaila klausima.... o kam ausinimo sistemoje reikalingas tas slegis 1.4 bar.? Ar taip geriau ausinimo skystis cirkuliuoja ir vandens pompai lengviau dirbti, ar cia kazkame kitame reikalas? o jeigu nepilnai uzsukus kamsti vazineti, kad nesusidarytu slegis ir nekietetu tos slangos, kas butu tada?
pabandyk jei iseis,tau visa antifriza isvarys :D :idea:


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2006, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.18
Amžius:
47
Pranešimai:
279
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E46 318d
As galvojau, kad cia kazkaip surista su pompos darbo palengvinimu ir geresne vandens cirkuliacija, bet jeigu tas slegis slangose vien tik del to reikalingas, tai galima vazineti ir nepilnai uzsukus kamsti....... :)
Thanks Dr.Zoidberg


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2006, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.18
Amžius:
47
Pranešimai:
279
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E46 318d
Tai as taip ir darau, tarp kitko........... ausinimo skyscio lygis normalus, tfu tfu tfu....... :) tik galvoju, kad taip nepakenkti vandens pompai.....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery