Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Vas 2025, 06:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Povilkami rašė:
sukimo momentas yra tas skaičius, kuris tau pasako, kuri mašina geriau "trauks".


Tai, kuris būtent skaičius yra tas sukimo momentas?
Pvz., 222/4300. Ką reiškia tas 222 ir ką reiškia 4300? :oops: :oops: :oops:


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
158
Miestas:
Šiauliai
čia toks sukimo momentas prie tokiu apsuku nm/rpm :)


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 22:11 
  
 
 
Tai, kuris būtent skaičius yra tas sukimo momentas?
Pvz., 222/4300. Ką reiškia tas 222 ir ką reiškia 4300? :oops: :oops: :oops:[/quote]

Na tai ir parašyta, kad prie 4300 apsukų mašina trauks geriausiai (t.y. pasieks maksimalų sukimo momentą). Prieš tai ar po to mašina trauks jau ne taip gerai (bet skirtumas gali būti nedidelis). Mazdos RX-8 pvz. max sukimo momentas jeigu neklystu yra prie 6000 apsukų. Tai tik pagalvok koks yra važiavimas - jeigu nori kad mašina trauktų geriausiai, tai turi myžint iki baisiausių apsukų. O kai antra pavara išsuki sankryžos ant 2000 apsukų, ir koks nors gaidukas puola lenktyniaut, tai tu ilgai dar ilgai lauksi, kol mašina pradės "traukti". Arba turėsi perjungt pirmą pavarą. Tokias problemas iš esmės eliminuoja automatinė dėžė. Ji persijungia kai jai reikia. Na tik triukšmas didesnis jeigu sukimo momentas yra prie aukštesnių apsukų.

Būtent dėl sukimo momento 2.8 variklis yra gerokai "komfortabilesnis" važiuot nei 2.5, nors turi tiek pat AG. O turi tiek pat AG nes jis kažkaip virš 5300 apsukų labai pridūsta, staigiai ir stipriai krenta sukimo momentas.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
... Visgi nusipirkau 520 (M50).
Nors ir su VANOSu 8) , nors iš esmės ir smagus mašiniukas 8) , nors ir su tokiu dažnai teks mokėti baudas už viršytą greitį :oops: , bet vistiek jisai traukia ne taip smagiai kaip tikėjausi :cry:
Netrukus imsiu pardavinėti arba keisti į 525i.

P.S. Ačiū už išaiškinimus dėl sukimo momento :!:


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
43
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
Bimberiux rašė:
... Visgi nusipirkau 520 (M50).
Nors ir su VANOSu 8) , nors iš esmės ir smagus mašiniukas 8) , nors ir su tokiu dažnai teks mokėti baudas už viršytą greitį :oops: , bet vistiek jisai traukia ne taip smagiai kaip tikėjausi :cry:
Netrukus imsiu pardavinėti arba keisti į 525i.

P.S. Ačiū už išaiškinimus dėl sukimo momento :!:


nu jei su vanos'u tai turetu labai jau daug nesiskirt nuo M20B25 jei viskas tvarkinga, nes nuo zemu apsuku geras sukimo momentas. Bet kokiu atveju jei keisi imk M50B25 tai bent tikrai pajausi, bet kiek atsimenu toki jau turejei, tai net ir ner ka pasakot :)

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 14:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
49
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
MariusNr1 rašė:
nu jei su vanos'u tai turetu labai jau daug nesiskirt nuo M20B25 jei viskas tvarkinga, nes nuo zemu apsuku geras sukimo momentas. Bet kokiu atveju jei keisi imk M50B25 tai bent tikrai pajausi, bet kiek atsimenu toki jau turejei, tai net ir ner ka pasakot :)


Taip, prieš 2 metus džiaugiausi 525i (su M50B25), todėl dabar ir nusivyliau dvilitriniu, kuris tinka tik "iš bėdos" (kad nepamirščiau, ką reiškia BMW), juolab pakliuvo modelis su beveik idealiu salonu ir "itališku" kėbulu (tipo, be rūdžių).

"Kartą paragavęs gero dalyko ... "


StandartinėParašytas: 23 Bal 2008, 16:23 
  
 
 
Gal kas nors gali pasakyti tiksliai kokie turi buti bmw 520i 1990m. seno variklio įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų tarpeliai??


StandartinėParašytas: 08 Geg 2008, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.30
Amžius:
33
Pranešimai:
158
Miestas:
Šiauliai
man rodos 0.25 jei ka kolegos pataisykit čia saltam kiek atsimenu :roll:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery