Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 00:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Situacija tokia:
Masina mano, tepalas originaliai 5w30, dabar dapilineju 5w40 (mano manymu tirstesnis, jei klystu pataisykite). Ryte atvaziavus i darba ir pastacius lygioj vietoj, per pietus randu tik trecdali tepalo normos :shock:
Variklis 100% garantuotas, kad ne laso nepraleidzia, pagal duslintuva (isvales seniai vidine dali) irgi nesimato, kad valgytu (sausas, neapsineses, zodziu svarus)... konpensatoriai po tepalo papildymo (nuo keitimo pravaziuota ~6000 km) nebekalena visiskai, AG masina prisuka padoriai. Atidarius tepalo pylimo kamsteli variklis tikrai prigesta, uzgesintam varikliui jauciamas labai lengvas benzino kvapas (kaip suprantu abu sitie rodikliai ir turi buti)...

Klausimas: kiek laiko turi praeiti, kol visas tepalas subega i karteri, kad matuokle rodytu su maziausia paklaida? kuris tirstesnis tepalas 5w30 ar 5w40? (Castrol TXT) Pagal mano logika, 5w30 jau per geras 11 metu masinai :oops:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
PrakalejaS rašė:
Klausimas: kiek laiko turi praeiti, kol visas tepalas subega i karteri, kad matuokle rodytu su maziausia paklaida? kuris tirstesnis tepalas 5w30 ar 5w40? (Castrol TXT) Pagal mano logika, 5w30 jau per geras 11 metu masinai :oops:
Nakteles turetu pakakti. Stenkis tuo paciu matuoti ir kas kokias 3-4 dienas. Nuo kasdieninio matavimo per meneis pusia litro su skudureliu sugersi :lol:

Mano manymu, 5w30 yra skystesni.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
5w30 skystesni uz 5w40.
del matavimo, jo, matuok kelias dienas is eiles, toj pacioj vietoj stovincia. o subegt 95 procentai tepalo subegs per pirmas 15min, o veliau jau lauk nelaukes, kibiras nebesuvarves.... :)


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Nu wat del sito tai as nesutikciau, nes kiek matuodavau, tai subegdavo gerokai ilgiau nei 15 min, kazkaip viskas ilgai uzsilaiko paciame variklyje. Tik atvaziavus ant silto variklio sitoje auto tepalo parodo vos ne ant minimumo, o palaukus per nakti subegdavo praktiskai iki max ribos. Bet taip jau gaunasi, kad palikti auto prie namu lygioj vietoj yra praktiskai neimanoma, o be to rytais sunku prisiversti dar pakelti kapota ir patikrinti, del to darau tai tik diena :oops:
Karalaitis rašė:
o subegt 95 procentai tepalo subegs per pirmas 15min, o veliau jau lauk nelaukes, kibiras nebesuvarves.... :)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
PrakalejaS rašė:
Nu wat del sito tai as nesutikciau, nes kiek matuodavau, tai subegdavo gerokai ilgiau nei 15 min, kazkaip viskas ilgai uzsilaiko paciame variklyje. Tik atvaziavus ant silto variklio sitoje auto tepalo parodo vos ne ant minimumo, o palaukus per nakti subegdavo praktiskai iki max ribos. Bet taip jau gaunasi, kad palikti auto prie namu lygioj vietoj yra praktiskai neimanoma, o be to rytais sunku prisiversti dar pakelti kapota ir patikrinti, del to darau tai tik diena :oops:


cia "tik atvaziavus", kaip suprantu, atvaziavai-uzgesinai, atsidarei kapota ir ziurejai, nieko nelaukes?
palauk 15-20min, ir pamatysi maksimuma, per diena dar gal gal koks simtas gr privarves... tepalas gi skystas


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
O katalizatorius sugeria sudegintus tepalus? Nes man kazkotais pradejo trukti tepalo, tiesa uzpylus 5w40 gerokai aprimo variklis ir daug geriau reaguoja. Tik wa tas tepalo trukumas tai erzina :evil:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
5x30 hmz man antras skaicius 30 visai nepatinka. juk antras skaicius turi but kuo aukstesnis? ar as klystu? kokie pagal kataloga tepalai eina tavo masinai?


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Pagal TIS'a 5w40 arba longlife... nu tepaluose viskas aisku - per skystas tokio amziaus motorui, bet labiau man rupi ne rusis tepalo, o kur nepastebimai jis dingsta, nes dumus tik baltus meta, kai dregna, niekur nepraleidzia, o tepalas dingsta, vadinas logiskai persasi mintis, kad sudegina. Vadinas pagal logika visus juodus, melynus dumus turetu sugerti katalizatorius. Kokie butu labiau patyrusiu zmoniu atsiliepimai siuo klausimu?
Juozukas rašė:
kokie pagal kataloga tepalai eina tavo masinai?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Sau 2007, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Kiek supratau papildei po 6000km Tai butu kalusimas, ar po papildymo uzvedei ir uzgesines bei palaukes kokia 2 min tikrinai lygi? O seip tai jei motoras degina daugiau nei jam priklauso tepalo tai dar galima nustatyt ir pagal zvakes. Jos turi ryskius alyvos pedsakus, centrinis elektroda padengtas sudegusia alyva Uzvedus varikli,pirmomis minutemis charakteringas balto-melyno dumo ismetimas Ir dar sakyciau ,kad perskysta alyva naudoji ,jau masina nepirmos jaunystes

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
46
Pranešimai:
141
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E83 X3 20d 05'
ex E34 520i 92'
Pirmiausia reikia suprasti ką reiškia šitė skaičiai (šiuo atvėju 5W30, 5W40). Pirmas skaičius ir raidė W(inter) prie jo nurodo, kad tepalas apskritai tinka naudoti žiemą, o pats skaičius rodo tepalo klampumą (tirštumą) esant žiemoms t'. Kuo šis skaičius mažesnis, tuo alyva žemų t' sąlygom skystesnė. Taigi žiemos sąlygom jų abiejų ( klampumas5W30 ir 5W40) identiškas (vienodai pakankamai skystos). O pvz. 0W yra dar skystesnė, t. y. nesutirštėja net esant labai žiemoms t'. Antras skaičius (čia 30 ir 40) nurodo tepalo klampumą esant aukštoms t'. Kuo šis skaičius didesnis (pvz. 30-40-50) tuo alyva tirštesnė (vėliau suskystėja) aukštu t' atžvilgiu (atlaiko labai aukštas t', aukštus sukius neprarasdama savo savybių). Taigi tam tikru aspektu 5W40 yra klampesnė, negu 5W30.
Imho norint pamatyti realų tepalo lygi varyklyje reikėtu duoti mašinai pastovėti per naktĮ (8-10 val. turėtu pakakti), kad visas tepalas subėgtu į karterį.
Mano supratimu jeigu matuoji tuoj pat po varyklio užgesinimo, tai kaip tik rodys didesnį lygį, negu yra realiai, bet čia galiu klysti, jeigu ką pataisykit.:roll:
To Prakalejas,
O tai kaip tau atrodo 11 m. atidirbęs motoras tepalo neturėtu valgyti, net jeigu jis ir gerame stovyje :?:
Be to įsivaizduoju tavo važiavimo styliu, visgi 2,8L :D

_________________
Think before you act!


Paskutinį kartą redagavo Javelin 11 Sau 2007, 23:04. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Paimta is: http://www.nordicgroup.us/oil.htm#Oil%20Viscosity

Oil Viscosity
The viscosity of multi-weight motor oil is specified using two numbers. The first number is the viscosity when the oil is cold. This is followed by the letter W (which stands for winter, not weight), which is followed by the number that indicates the viscosity when the oil is at operating temperature. The higher the number the thicker the oil.
Isvertus, kaip jau kazkas sake:
pirmas skaicius kuo mazesnis tuo alyva skystesne prie zemu temperaturu - gerai ziema; Antras skaicius reiskia tirstuma(skystuma) prie aukstu temperaturu kuo skaicius didesni tuo alyva TIRSTESNE, reiskiasi reikia mazesnio skaiciaus.

Thicker is Better Myth
The reason that oil viscosities have gotten thinner is because bearing clearances have become smaller. Using thicker oils will interfere with oil flow and the oil pressure will increase. In a worn engine it may be okay to increase the viscosity of the oil because the bearing clearances have become larger.
O cia sako kad TIRSTESNE alyva yra gerai tik nusidevejusiam varikliui;

Taigi vasarai ieskoti 10w30 :)


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Javelin rašė:
...Taigi tam tikru aspektu 5W40 yra klampesnė, negu 5W30...

Sutinku;


StandartinėParašytas: 11 Sau 2007, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Be to cia forume kazkada skaiciau, reiketu paieska stipriai panaudoti, jog pagal BMW jei tokie varikliai suvalgo 1l ar tai 7000-10000km tai cia is vis nevalgo. Rase kad taip ir turi buti. Jei neklystu...

P.S. issiminiau nes nukrito akmuo nuo sirdies tai perskaicius po to kai pravaziaves apie 6000km dapyliau beveik 1 litra tepalu, auto buvau nusipirkes tik pora menesiu;

P.P.S.
Dar pamastymui:
Oil change intervals with synthetic oil
Synthetic oils withstand higher temperatures before breaking down, and have more base stock and less viscosity modifiers. Synthetics wear out, become acidic, and eventually become saturated with suspended soot particles, just like regular oil. Again, an oil analysis is a good investment to determine the optimum oil change interval. Never exceed the manufacturer requirements for normal service.

In da LT: Sintetine alyva atlaiko aukstesnses temperaturas, o jei ir skyla (paveikta peraukstos temp.) tampa tirstesne, panasi i pusiau sintetine alyva tik su sodziu priemaisomis (kurios kaip suprantu nenuseda ant variklio pavirsiau bet lieka istirpusios).


StandartinėParašytas: 14 Sau 2007, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
pas mane tik uzgesinus warikli ir istraukus matuokle rodo gal pora milimetru maziau nei ryte patikrinus. ir keista kad net matuokles walyt nereik kai istrauki kai katik uzgesintas wariklis.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2007, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.25
Amžius:
45
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS 96m. buvo
dabar Subaru Outback 2005
Skype:
koba1979
O tu isitikines kad nepraleidzia niekur tepalo?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery