Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

Ar ALPINA nėra pervertinama?
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=35&t=30348
Puslapis 17

Autorius:  g.p. [ 16 Rgp 2007, 16:47 ]
Pranešimo tema:  Ar ALPINA nėra pervertinama?

Noriu šiek tiek patenkinti savo smalsumą ir užvesti mandagią diskusiją, ar ALPINA nėra pervertinama.

Jeigu nuodugniai pavartytume automobilių katalogus, pamatytume, kad techniniais parametrais ALPINA kaip ir nelenkia pačio BMW gamintojo aukščiausių specifikacijų modelių. ALPINA modeliai sugretinus juos su BMW modelių gama atsiduria tarsi viduriuke, tačiau įvertinus juos pinigais, šie pasirodo ne ką mažesni ar net didesni nei M serijos modelių. Kodėl taip? Už ką reikia mokėti tokius pinigus? Už dirbtinai kuriamą ribotą seriją?

Tai tiek. Būtų šaunu išgirsti argumentuotų pasisakymų.

P.S. Top Gear išbando BMW Alpina Roadster V8

Autorius:  Aiva [ 16 Rgp 2007, 21:32 ]
Pranešimo tema: 

Mane asmeniskai ALPINA zavi isskirtumu ir kumeliu gausa po kapotu 8)

Autorius:  BMW_U [ 16 Rgp 2007, 21:37 ]
Pranešimo tema: 

Aiva rašė:
Mane asmeniskai ALPINA zavi isskirtumu ir kumeliu gausa po kapotu 8)


na del isskirtinumo tai galeciau dar ir pasigincyti. nes tas kuris nesidomi bmw, tuo tarpu ir alpina, tai pamates uz keliolikos metru nepasakytu jog ten alpina, daugiu daugiausiai kazkiek lengvai patiuninguotas bmw...tad nepasakyciau jog ji tokia isskirtine jei nevisi ja atskirti gali

Autorius:  Piktas_pinigas [ 16 Rgp 2007, 21:40 ]
Pranešimo tema: 

BMW_U rašė:
Aiva rašė:
Mane asmeniskai ALPINA zavi isskirtumu ir kumeliu gausa po kapotu 8)


na del isskirtinumo tai galeciau dar ir pasigincyti. nes tas kuris nesidomi bmw, tuo tarpu ir alpina, tai pamates uz keliolikos metru nepasakytu jog ten alpina, daugiu daugiausiai kazkiek lengvai patiuninguotas bmw...tad nepasakyciau jog ji tokia isskirtine jei nevisi ja atskirti gali

Tai automobilis suprantanciam. O suprantanciam visai dzin kas isoreje :)

Autorius:  tankas [ 16 Rgp 2007, 22:19 ]
Pranešimo tema: 

Piktas_pinigas rašė:
Tai automobilis suprantanciam. O suprantanciam visai dzin kas isoreje :)


Labai teisingai pastebeta.

Autorius:  Julius P. [ 16 Rgp 2007, 23:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar ALPINA nėra pervertinama?

G3D45 rašė:
Jeigu nuodugniai pavartytume automobilių katalogus, pamatytume, kad techniniais parametrais ALPINA kaip ir nelenkia pačio BMW gamintojo aukščiausių specifikacijų modelių. ALPINA modeliai sugretinus juos su BMW modelių gama atsiduria tarsi viduriuke, tačiau įvertinus juos pinigais, šie pasirodo ne ką mažesni ar net didesni nei M serijos modelių. Kodėl taip? Už ką reikia mokėti tokius pinigus? Už dirbtinai kuriamą ribotą seriją?

haia.
Nežinau, kiek čia tie mano pasakymai "argumentuoti", nes apie save galiu pasakyt, kad "šiek tiek žinau apie Alpina".
Ne viskas vertinama AG, esančiais po kapotu. Alpina tik paskutiniu metu leidžia tik po vieną variantą kiekvienos klasės (velnias žino kodęl čia taip,
bet rodos, kad taip yra dabar... tk E90 turi jau du modelius D3 ir visiškai šbviežutį B3 biturbo). Anksčiau Alpina turėjo pakankamai plačią gamą praktiškai kiekvienos klasės modelių. Būdavo ir modelių kurie, taip sakant outperformindavo tos klasės, BMW M. Jei paėmus dabartinius B5, B6, B7 (beje, variklis visur tas pats), tiek B5 outperformina M5, tiek B6 - M6, o B7 - 760i.

Bet kalba ne apie tai, kalba apie tai, kad Alpina ir M yra skirtingi auto. Filosofija, jei taip gurdriai išsireikšti skiriasi. BMW M siūlo vairuotojui sport performance, o Alpina - touring performance. Tai yra galia, dinamika su komfortu. Alpina varikliai yra kūriami kiek kitaip nei M varikliai, Alpina siekia padaryti "smagesnį" variklį ilgam ilgam važinėjimui.
Tuom jie, mano manymu, pagrinde ir skiriasi nuo BMW M.

Be to Alpina vistik yra labiau išskirtinis automobilis vien del to, kad tai yra atskiras, nepriklausomas, mažas gamintojas. Yra tie visi tokie niuansai, kaip lentelės su automobilio numeriu ir pan. Aišku tai galima vertinti kaip viso labo "gražią pasaką", bet.. yra kiti dalykai... jų varikliai renkami praktiškai rankomis, sėdynių apmušalai, salono apdaila. Jie viską padaro su skoniu, labai saikingai ir išlaikytai. Kaip beje ir BMW, tik kiek aukštesniame lygije. Rezultate, tu gauni kitoki automobili nei BMW, tegul tai ir BMW M, automobilį su "personal touch", "ne tokį serijinį".

Va. O šeip tai į klausimą apie jų vertę bendrai geriausiai atsako jų kainos, tiek naujų, tiek naudotų. Alpina modeliai labai gerai išlaiko kainą. O apie Alpina vertę tau pasako irgi paprastas momentas - ar tu tiek už ją mokėtum ar ne :)

Autorius:  Aiva [ 16 Rgp 2007, 23:52 ]
Pranešimo tema: 

Va dar Paliava paminejo tai ka pirmiau pamirsau pamineti, kad ALPINA yra praktiskai ranku darbo masina. O ir ta "grazi pasaka", lentele su automobilio numeriu, parodo isskirtina demesi kiekvienam automobiliui.

Autorius:  Nachalas [ 23 Spa 2007, 20:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Ar ALPINA nėra pervertinama?

paliava rašė:
G3D45 rašė:
Jeigu nuodugniai pavartytume automobilių katalogus, pamatytume, kad techniniais parametrais ALPINA kaip ir nelenkia pačio BMW gamintojo aukščiausių specifikacijų modelių. ALPINA modeliai sugretinus juos su BMW modelių gama atsiduria tarsi viduriuke, tačiau įvertinus juos pinigais, šie pasirodo ne ką mažesni ar net didesni nei M serijos modelių. Kodėl taip? Už ką reikia mokėti tokius pinigus? Už dirbtinai kuriamą ribotą seriją?

haia.
Nežinau, kiek čia tie mano pasakymai "argumentuoti", nes apie save galiu pasakyt, kad "šiek tiek žinau apie Alpina".
Ne viskas vertinama AG, esančiais po kapotu. Alpina tik paskutiniu metu leidžia tik po vieną variantą kiekvienos klasės (velnias žino kodęl čia taip,
bet rodos, kad taip yra dabar... tk E90 turi jau du modelius D3 ir visiškai šbviežutį B3 biturbo). Anksčiau Alpina turėjo pakankamai plačią gamą praktiškai kiekvienos klasės modelių. Būdavo ir modelių kurie, taip sakant outperformindavo tos klasės, BMW M. Jei paėmus dabartinius B5, B6, B7 (beje, variklis visur tas pats), tiek B5 outperformina M5, tiek B6 - M6, o B7 - 760i.

Bet kalba ne apie tai, kalba apie tai, kad Alpina ir M yra skirtingi auto. Filosofija, jei taip gurdriai išsireikšti skiriasi. BMW M siūlo vairuotojui sport performance, o Alpina - touring performance. Tai yra galia, dinamika su komfortu. Alpina varikliai yra kūriami kiek kitaip nei M varikliai, Alpina siekia padaryti "smagesnį" variklį ilgam ilgam važinėjimui.
Tuom jie, mano manymu, pagrinde ir skiriasi nuo BMW M.

Be to Alpina vistik yra labiau išskirtinis automobilis vien del to, kad tai yra atskiras, nepriklausomas, mažas gamintojas. Yra tie visi tokie niuansai, kaip lentelės su automobilio numeriu ir pan. Aišku tai galima vertinti kaip viso labo "gražią pasaką", bet.. yra kiti dalykai... jų varikliai renkami praktiškai rankomis, sėdynių apmušalai, salono apdaila. Jie viską padaro su skoniu, labai saikingai ir išlaikytai. Kaip beje ir BMW, tik kiek aukštesniame lygije. Rezultate, tu gauni kitoki automobili nei BMW, tegul tai ir BMW M, automobilį su "personal touch", "ne tokį serijinį".

Va. O šeip tai į klausimą apie jų vertę bendrai geriausiai atsako jų kainos, tiek naujų, tiek naudotų. Alpina modeliai labai gerai išlaiko kainą. O apie Alpina vertę tau pasako irgi paprastas momentas - ar tu tiek už ją mokėtum ar ne :)

Labai isamus paaiskinimas, manau ne vinam pravers =D>

Autorius:  eeddyy [ 05 Lap 2007, 17:44 ]
Pranešimo tema:  alpna

labai geras paaiskinimas ir man praverte :D

Autorius:  Bavaras [ 06 Lap 2007, 13:54 ]
Pranešimo tema: 

Nu pasakyta neblogai,bet nervina visi tie "outperformina",negi nera lietuvisko atitikmens? :D Ir dar,taip ir nesupratau,kam skirta Alpina,kuo ji ilgaamziskesne nei M?

Autorius:  Kriugeriux [ 06 Lap 2007, 14:40 ]
Pranešimo tema: 

Alpina manau yra isskirtinis modelis iskirtiniems zmonems juk kiekvienas zmogus turi savo asmenini "zaisliuka" kam Alpina Kam MB Mclaren ar AMGg o kam muscle car o kad ir RS awdiuxa... dar vienas nusipirkes 21 volga ar kokia tais caika.. manau masinos kuriamos pagal zmogaus poreikius ir alpina ieina i KOLEKCIONIERIU sarasa nes ju masiskai negamina yra konkretus skaicius... paziurejus viena ar kita modely ju buvo pagaminta 5-7 pozicijos ir manau ja turintis zmogus gali labai tuo didzuotis... o performanse ir t.t cia jau savaime suprantamas dalykas as manau Alpina turi labiau MOraline isliekama verte nei performans`ine ar ilgamziskumo

Autorius:  aukor [ 06 Lap 2007, 15:26 ]
Pranešimo tema: 

Pirkejus reikia palepinti isskirtinumu. Nesvarbu kokiu, bet jei klientas uz tavo darba gali sumoketi gerokai daugiau nei uz standartini, tai ir gaminami Alpina, AMG ir t.t. modeliai. Kada gali sau leisti daugiau nei paprastas pilietis, tai tau turi buti ir atitinkama pasiula produkto ;) Vienam gal kvaila atrodo sedeti ant rankomis siutos sedynes ir uz tai dar gerokai primoketi, o kitam tai didziulis bonusas.

Autorius:  avarezas [ 06 Lap 2007, 15:41 ]
Pranešimo tema: 

Klausime yra ir atsakymas: Alpina nera pervertinama

Autorius:  Kriugeriux [ 06 Lap 2007, 15:47 ]
Pranešimo tema: 

arba jai tu supranti kas tai tai vertini jai ne tai nevertini

Autorius:  g.p. [ 06 Lap 2007, 20:02 ]
Pranešimo tema: 

Kriugeriux rašė:
Alpina manau yra isskirtinis modelis iskirtiniems zmonems juk kiekvienas zmogus turi savo asmenini "zaisliuka" kam Alpina Kam MB Mclaren ar AMGg o kam muscle car o kad ir RS awdiuxa... dar vienas nusipirkes 21 volga ar kokia tais caika.. manau masinos kuriamos pagal zmogaus poreikius ir alpina ieina i KOLEKCIONIERIU sarasa nes ju masiskai negamina yra konkretus skaicius... paziurejus viena ar kita modely ju buvo pagaminta 5-7 pozicijos ir manau ja turintis zmogus gali labai tuo didzuotis... o performanse ir t.t cia jau savaime suprantamas dalykas as manau Alpina turi labiau MOraline isliekama verte nei performans`ine ar ilgamziskumo

Link ten ir lenkiu, kad Alpina tikslas yra dirbtinai sukurti kažkokį deficitą, iš kurio puikiai pasipelnyti. Imamas masinis modelis, kuriam nereikia išleisti milžiniškų kūrimo kaštų, o tik modifikuoti... Audi RS ar M-B AMG juk lenkia kitus modelius, o čia taip nėra (nebėra).

Puslapis 17 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/