Viskas, cia bus Last page:Ryte pusryciai at 8am. Ateinam, o ten Doug'as sedi - krapsto signalo migtuka pirkta cigonu turguje. Suprask kelioninis harlis tures normalu horna!
Siek tike nustemba mus pamates, manau tikrai nesitikejo, kad po tokio vakaro mus isvys sutartu laiku pusryciams. Pavalgome skaniai - pajudam link Serbijos. Pajudejome greitai susipokave, atsisveikine su Doug'u, prisilinkeja gero kelio ir pasizadeja dar pasimatyti, gal net in baltics! Liepiau atvaziuot su enduriku, kad butu ka rodyt daugiau!
Brrr... man kazkaip nejauku buvo apie ja galvot, maniau ten karas, kaimai nualinti, zmones saudomi tiesiog siaip- pramogai. Nu, cia taip galvojau kazkodel.
Bet va, atvaziavom, kavine prie koloneles. Lauke, viskas kulturingai.
Zodziu sekantis stop benzo, nes jau kuris laikas ducati rezervas ziba. Pasipilde ir pagere espreso kavytes (ta mes dareme kelionei ypatingai daznai, db i kava net ziureti nenoriu) pajudame link Sofia miesto, nuo jo tiesiai link Serbijos. Doug'as prigrasino, kad serbija bus vaziuoti smagu ir grazu, bet nesaugu del keliu be aptvaru - nors db galvoju, kad gal ne taip supratau ta jo 'be aptvaru'... Tik ivaziave i Serbija stojom kuro, nu bet taip kaip sakiau, galvoju, kad ten saudosi ir zudosi, tai taip nejauku buvo, bet pakeliui pamaciau dagiau Porsche, BMW X6 ir kitokiu pabaisisku masinu, nei Vilniaus senamiestyje... o sedint koloneleje isgirstam garsa, toki pikta - dvasinga, pakeliam akis, o ten Ferrari F40.. JOFANA!!!! akys ant kaktos. I kolonele uzsuka dar vienas kelioninis motociklas, nepamenu koks, bet krepsiais apkrautas. Pagal numeri - italas. Kaip paskiau subendraves issiaiskinau - keliauja is Italijos i Turkija poilsio.
Papasakojau kaip mes vaziavom i Bulgarija ir kaip griztam - pasake "ohoo crazy trip!".. Pafotkinau juos su ju fotiku, padariau nuotrauka su savuoju... atsiveikinome.
Iki Nis miestelio nuo sienos ~100 km - kelias tikrai nuostabus, serpantinai, pakylame iki 964 metru auksti kalnuose, pasidaro salta... realiai salta. Pradedam leistis zemyn, prasideda tuneliai po 30-400 metru, virs kelio kabo kalnai ir t.t. Tegul kalba iliustracijos, buvo tikrai awesome!
Beje, zinokit, kad per Serbija vaziuojant musu lietuviska zalia korta negalioja. Net per Romunija negalioja ir jei gerai supratau - bulgarija irgi ne ta zona
--- nelegalai visu 100%
Nei kiek nepavarge pasiekeme Nis, ten autostrada - kuri vede per visa serbija, tiesa ties Belgradu ji nutruksta trumpam, miesta reikia apvaziuoti per jo centra ar panasiai, bet navigacija be didesnio sunkumo praveda, dar papildomai stebime zenklus su nuoroda i Budapesta (Vengrija).
Teko palaimai grandine patempt.
Grozejausi gamta.
Uz Belgrado vel i autostrada... praktiskai be nuotykiu iki pat sienos. Ant sienos elgemes kiek naglokai, Tomas privaziavo muitininka, pasake, kad nori i prieki pries eile... jis uzleido! Vel akys ant kaktos. Patikrino pasus, kaip ir dzin, nieko ypatingo, bet atejo muitininkas- tikrintojas... pradejo kalbet savo pauksciu kalba, as jam jau aiskiai rodau visuom kuom, kad nieko nesuprantu, tada jis Cygariety? Sakau NE. Sako Napytky? Sakau NEPOMESCHIAETSA!... praleido, ta pati su likusiais dviem.
Kadangi ivaziavom temstant ir tiksliai zinojom, kad vaziuosime Vengrijos autostrada iki Budapesto buvome priversti isigyti keliu vinetes - nekainavo daug, bet ... nu uzknisa, mes to kelio matem kelias valandas, o pirkom uz visa savaite. Pshikishkai
Budapeshta pasiekem greitai, bet buvo uzejes vienas tarpas kelio, kur buvo NU TAIP SALTA, kad net isijungiau paziuret kiek temp rodo - buvo 11C... bbrrrrr... sustojom, apsidejom ka turejom ir toliau patraukem, suplanuota nakvyne, reikes IMT hosteli arba B&B... pravaziuojame suostene, pradedam dairytis, net navigacijai liepiau ieskot -rado ir nuvede, o ten pasirodo FULL HOUSE. Kitur, pagal rodykles - vel FULL. Dar.. full.. viesbutyje net ziurejom!!! FULL.. nu jei full tai [CENZŪRA], ka daryt, vaziuojam nakti i slovakija, nors patys suprantam, kad jei atminsim daugiau nei iki 2.00am - bus užpakalis kita diena keltis anksciau i gazuot i lietuva, o like dar ~1200 km! ir dar per lenkija!!!
Minam. Sutemo nevaikiskai, bet net nepastebejome kaip pradejo svisti, uzkilome i Slovakijos kalnus, kazkiek statesniu kalnu posukiu, bet jau visai nejuokinga, itesiog vaziujoji, ramiai - motociklas patapes dalimi taves, atrodo, kad nu va taip turi but ir ne kitaip - artejame prie nirvanos. Ivaziuojame i koki tai miesteli, prasikrapstom akis, o ten hostelis! - IMAM.
Uzeinam, sako nelabai turime geru kambariu likusiu, yra vienas toks... belekoks. Sakau, nesvarbu, duok cia - imam viska kur yra lova! Uzlipam i antra auksta, namas toks 1919 metu statybos - fainas, turi kazka tokio. Nu tai va, uzlipam, o ten plackartas su daug loveliu, plius dar vienas kambarys su trim lovom, atskiras dusas ir dvi dvieju aukstu lovos... ROJUS!!! imi kuria nori lova ir nieko tau uz tai nebuna. Palaima griebe dviaukste -nzn kodel, bet nelipo i antra auksta... Pries miega dar uzeina tas pats velnias kur kambari uzrode (10EUR/para/person beje) - sako ateikit valgyti: It's free, gratis.. uzeinam, o ten po baliaus vis dar stalai luzta nuo maisto. Palaima randa vyno asoty - nu ir jis dingsta greitai. Fainei zodziu prikimsom ir miegot, keltis, kad gaut pusryciu reikejo ant 9.00 ju laiku, musu 10 - mum geriau, nuejus miegot ~3am - nieko kito nesinori.
Pabudome be didesnio vargo, bet akis atmerk trauma - nesigauna nors tu ka! Bet zinom, kad reikia vaziuot - per langa dangus super zydras, jokio bebeselio. Taip smagiai jauciasi, kad bus galima smaugt, o link Krokuvos visai grazus kelias. Pusryciams gauname po tris keptus kiausinius, su paprika ir t.t - bet atkasam, kad yra ir kumpio, o sumai kumpis BLOGIS - truputi juokemes, paskiau nelabai, bet padraske kiausinienes palikom. Pradejome krautis daiktus, atleke vadybininkas/savinikas- sako dar 13EUR uz pusrycius please. Koks plyz... gaiduva brrr.. Beje, motociklus laikeme hostelio kieme, saugiai taip - patiko. Ivareme per pagrindini iejima
Anava taip graziai pasikrove viska pajudejome i Krokuva - sekmadienis, grazus oras... taip suprantu, kad buvo visas savaitgalis grazus, nes per radija nugirstu, kad keliai i pagrindinius miestus uzkimsti. Aukscio rekorda, be keliu metru 1 km pasiekeme Slovakijos kalnuose, pagal vietas atapzystu, kad pries kelis metus ten jau esu buves, ieskojome sniego, bet kaip ir ana karta -cia sniego nebuvo. Judame - belekiek baikeriu keliuose, sveikinasi/mojuoja - gerai yra.
Beje, irodymas, kad meluoja kazkas vienas: arba spidikas, arba GPS.
Dar vienas refilingas ant slovakijos:
Cia pries Krokuva palaima pamete varzteli nuo sankabos kojeles, nors ji pati laikosi, bet reikia galvot kaip sustvirtinti - padeda plastikiniai dirzeliai (universaliau nei popieriaus klijai - don't u agree?)
Privaziuojame Krokuva ir pazadeti kamsciai pasirodo, pradedam smaugti kelio pasoneje (serviso zona vadinama). Pralekiam keliautojus is Suomijos turbut arba Olandijos - jie greitai susimojuoja ir soka i pakele paskui palaima - taip kamsciais mynem ~30-40 km... buvo ne vienas uzvires, ne vienas sugedes.... po kurio laiko palaima pamete uzsienecius su adventure baikais, nelabai jie tilpo tarp masinu su soniniais krepsiais (kita karta reikia pagalvot labai smarkiai ar reikia ju, ar jie netrugdys). Krokuvos miesta pakeles magistralem pravaziuojam greitai, bet paskiau prasideda paprastas kelias link Varsuvos - o jis pilnas visokio plauko vairuotoju, pradedam lekt - negraziai truputi, bet nestovesi gi paskui kiekviena, taip? Taip lekem lekem ir stojom pavalgyt - nu labai skaniai, net man patiko, nors as visiskai nesu Lenkijos maisto fanas.
Radom brangiu masinu
is plastiko.
Pailsejom ir truktelejom i Varsuva - rode navigacija, kad ja pasieksime ~20val vakaro - negerai, ypac zinant, kad iki Vilniaus dar 7-8 val kelio su pastovinejimais. Vel per radija pasigirsta, kad lenkai grizta namo is kalnu ir kelias Krokuva-Varsuva ypatingai uzkrautas trafiko, o kadangi esu vaziaves prie kelias savaites tuo keliu, zinau, kad autostrada pas juos remontuojama (~70km iki varsuvos) ir judejimas tik vienos puses, viena juosta! - prilekem ir ta nesamone, siaubas.. nieko pikto daugiau apie ta tauta nesakysiu, bet vel visus pradedam lenkti serviso juosta. Kazin ar jie mus pamate, nes pralekem labai neletai - dar pries mus kazkiek laikesi 'pirda', bet ir ji pasitrauke, nes sumis labai intensyviai jam i subine kvepavo! - pralekem ~40 km kamscio, jauciat???? isukome jau i normalias dvi juostas ir ka sau galvojat, per radija sako - taip, viskas gerai, bet kamsciai nuo krokuvos varsuvos mieste padidejo.. Nu tai kaip buvo, taip ir pamatem - kamsciai ~15 km iki varsuvos oro uosto. Atsisukau i Sumi, sakau - kaip norit as tai tarp masinu, jei kas susitinkam prie oro uosto. Ir pagnal... sumio laukiau gal 5 min, jis greitai atleke, o palaima su afrika nevisur matyt tilpdavo, jo dar kazkiek palaukem.
Veliau per Varsuva pervaziavom greitai, sustojome Statoile -vakarienes, buvo jau 9.00 vakaro. Visi rase zinutes, kad blogas oras lietuvoje, kad lija, kad dabar tai jau bus... o virs varsuvos miesto saule leidosi, dangus su keliais debeseliais, bet nelija ir net nepanasu. Pajudame pagere kavos, sumustiniu pakimse link lietuvos. Judame magistrale iki nusukimo i Lomza, o ten pasimato pirmi lietaus lasiukai, taip iki pat lietuvos!
Nu, bet reikia vaziuot, nieko nebus. Temo kazkiek, o paskiau i svisti pradejo, truputi persilauzimas ivyko del miego, jau nieko nesinorejo - dar stojom karta kuro. Bandem isilauzti i juju kompiuterius
Nuo Augustovo - jei neklystu, pajudejom i lietuva - vilniu, kuro daugiau neturejo trukt. Pakankamai greitai pasiekem siena, paskiau Lazdijus ir Alytu - ten staBtelejom atokvepio, buvo visai sviesu.
Iki Vilniaus 100 km. Lija. Nesmagu vaziuot, jau pradejo slapti pirstines... Pagnali, bet taip sakyciau, buvo nemalonu vaziuot, sunku - nuovargis. Paciame vilniuje stot atsisveikinti vieta suderino sumis - koraluose. Atsiglebesciavome, palaima pabuciavo savo afrika... 6.00 ryto... NAMAI. Pasiunciau paskutini tos keliones MMS yvl, padariau nuotrauka kilometrazo ant spydiko.
Paskutines dienos kilometrazas be keliu desimciu 1200 km! Bet vaziuota ~20 valandu. Nenormaliai skaudejo subines, nekalbu apie riesus, jie visai buvo atrofuoti. Ne karta pacioje kelione meslungis sutraukes pirsta buvo - taip nevaikiskai stabdis pasispausdavo, o viena karta ir visai nepajudinau paspaut priekinio - nu tokia beda su tais nutirpimais. O baisiausia, kad pradedi nejausti, kad jis jau nutirpes. Subine tik visada jauti, tai kaip su endurke atsistojes, tai kojas istieses, tai vienaip issilenkes, tai kitaip. Realiai tai truputi sado-mazo toks ilgas vaziavimas. Pirma diena keliones buvo ok, suprantu, kad ~700 km gerais keliais galima iveikti. O jei autostradomis tai ir 1000km - nu bet autostradu per rytu europa nelabai yra, very few kaip sakoma.
Va ir pasakojimo pabaiga, o kas klause tas maladec.Siokia, tokia statistika megejams:
Bendro kelioneje susukta kilometru 4980
Su Ducati baku galiu nuvaziuoti ~250 km (kazkur 10 ltr tam reikalui reikia)
Suma su Palaima vaziavo gramas i grama, bet pas juos i bakus netoli 20 ltr tilpdavo.
Suzas su Atwin valge ~5,5-6,0ltr/100km.
Palaima supyle beveik 2 ltr tepalo i motora tik griztant atgal.
Buvo vienas grandines patempimas.
Sunaudotas =1 balionelis grandines tepiklio, buvo pradetas naujas. Trys motociklai, tepem kiekviena vaziuojama ryta!
Kiek sunaudojau sumoje kuro - neatsakysiu, dar nesuvedziau kuro cekiu.
Pinigu kelione isleista ne daugiau 2000 lt/vienam (bent jau maciau ataskaita korteles).
Viesbutis Lenkijoje - kur stojome del lietaus kainavo netoli 100EUR/trims.
Visur kitur, hosteliuose ir bungaluose kainuodavo ~10EUR/zmogui.
Maistas skanus buvo Vengrijoje ir Bulgarijoje, viena karta lenkijoje pakeliui namo (pataikem).
Pigiausiai pavalgeme pas Doug's Motocamp'e - 13EUR (su gerimais, maistu, palaima net nakti karta mesos gavo ir visokiais kitokiais gardumynais, kaip antai Rake), ir beje, cia visiems trims tiek kainavo in total!!!! Sakau jums pas ji reikes grizt, gera vieta - dvasinga!
Overall daugiau maziau viskas vyko sklandziai - aaa, buvo viena vieta, kur palaimai grandine tempem autostradoje Serbijos, nes anam pasirode, kad pradzioje nereikia, bet vaizuojant jau buvo pradejus dauzyt i svirti - negaziai taip. Tai va, patempe sumis, labiausiai ir pagnali.
Labai rekomenduoju advrider.com foruma, per ji susipazinau su ne vienu keliautoju. Beto buvo patarimu. Gerai ten - daug visko.
FINISH.