Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 09:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Geg 2011, 04:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.04
Amžius:
33
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 1996.11.
M sportfahrwerk
Labas visiems.
Pasistengsiu papasakoti smulkiau , kaip lengvai pakeisti sankabą. Ir bandysiu patarti , kokiu nors klausimu iš savo patirties. Asmeniškai aš keičiau : smagratį, sankabos diską, diskatorių, išminamąjį guolį, sankabos svirtį, sankabos apatinį hidraulinį cilindriuką ir atramą.

Taigi, važiuojam ant duobės. 8mm galvute ir x atsuktuvo pagalba nuimam variklio apsaugas ir matome visa grožį kurį reikės išardyti.


1.Pradedame nuimdami išmetimo vamzdžius ( duslintuvą ). Reikės 15mm galvutės , didesnio rakto ir prailginimo ,kad būtų patogiau prieiti prie keleivio pusėje esančių varžtų. Variklio skyriuje jų yra 6. Šešios galvutės. Tada einam link galo , atsukam keturias 13mm galvutes skardos kuri laiko duslintuvą. Ir pačiam gale nukabinam duslintuvą nuo laikančių gumų. Išnešam vamzdžius.

Paveikslėlis

2.Kardano eilė. Nuimam aliumines apsaugas.

Paveikslėlis

Atsukam traversą, laikantį greičių dežę. (13mm galvutė)

Paveikslėlis

( dėžę gerai būtų atremti )

Paveikslėlis

Pašalinus traversą galime prieiti prie kardano varžtų . Atsukam juos vieną pusę prilaikydami 18mm raktu, kitą gala sukdami, taip pat 18mm galvute.

Paveikslėlis

Atsukam dar pora 13mm varžtų , kad kardanas išsinertų.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Atremiam kardaną į šoną.

3. Svarbi dalis , kurią praleidus dežės nenuimsime.
Atsuktuvo pagalba nuimame šaibutę nuo bėgiu svirties ir ištraukiame ją.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Toliau , į save atverčiame dar vieną laikiklį ir taip jį išmauname.

Paveikslėlis

4.Atsukinėjame dėžę. Reikės 11mm, 10mm ir 8mm galvučių atsukti varžtus.

Paveikslėlis

Lengviau prieiti prie viršutinių dežės varžtų galime nusvėrę dėžę šiek tiek į apačią.
Atsuktuvo arba kalto pagalba atskiriame dėžę nuo variklio.

Paveikslėlis

Prilaikydami rankomis , šiek tiek paklibindami , tiesia trajaktorija nukeliame greičių dežę.
Variklio pusėje matome diskatorių, dėžės : svirtį, guolį , cilindriuką ir atramą.

Paveikslėlis

5. Išrenkame sankabą. Pirma atsukame diskatoriaus šešis šešiakampius varžtus ( 6mm galvutė ). Nuimame diskatorių. Prilaikom kad neiškristų sankabos diskas. ( Jei sankaba gerai pakaitinta, geriau varžtus pakeisti naujais )

6. Smagračio eilė.
Paveikslėlis

M52 variklio smagratis priveržtas 8 varžtais. Užkirtus smagrati , jie be didelio vargo atsisuks.
Paklibinam nestipriai smagratį ir ji nukeliame. ( Jis sveria ~12kg , neužsimeskite ant galvos. )

Taigi : Keičiame susidevėjusias dalis :

Smagratis:

Paveikslėlis

Išminamasis guolis.

Paveikslėlis

Diskatorius.

Paveikslėlis

Sankabos diskas.

Paveikslėlis

Sankabos svirtis. Svirties atrama su savaržėle.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ir cilindriukas.

Paveikslėlis

------------------------------------------------------------

Surinkinėjame viską atgal , tokio pat eiliškumo seka.



!!Nepamirškim , kad sankabos diską reikia išcentruoti , kitaip neuždesime greičių dežės!!

Patarimas "kaip iš akies" išcentruoti diską:
Dedam diską į vietą ( ilgesnė viduriuko su dantukais pusė eina į variklio pusę )
Uždedam diskatorių , vos prisukame, kad galėtume judinti sankabos diską, bet tuo pačiu kad jis laikytūsi.

Paveikslėlis

Atsistojame taip ,kad akių aukštyje matytume sankabos viduriuką. Susirandame du taškus ir žiūrime ,kad vienu kartu tiek plunksnos būtų lygios sankabos primajame žiede , tiek dantukai lygus antrajame .

Paveikslėlis

Priveržiame , dar karta pažiūrime , ir dedame dežę. Iš galo stumdami ir vangiai sukiodami guminę dežės dalį kuri jungiasi su kardanu.

Jei tarp dežės ir variklio liko >5mm tarpas - viskas gerai. Jei ~1cm - yra du variantai. Išimkite sankabos cilindriuką ( du 13mm varžtai) , arba blogai išcentravote sankabą.

---------------------------------------------------------
SACHS sankabos komlpektas ( sankabos diskas, diskatorius ir išminamasis guolis ) - 360lt.
Smagratis - 100-200lt (dėvėtas) , ~2700lt (naujas).
Sankabos svirtis - 20lt.
Atrama su savaržėle - 20lt ( Krasta auto).
Cilindriukas - 20-50Lt.

---------------------------------------------------------


*Viską dariau vienas, bet skubant geriau būtų pasitelkti dar vieną žmogų.


Jei viskas pasisekė , pajusit ryškų pasikeitima važevijo kokybėje.

Paveikslėlis

Sekmės darbuose !


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery