Pabandysiu aprašyt E46 keleivio sedynės svorio daviklio keitimą, dėl kurio dažnam meta Airbag klaidą. Žinoma ėjau sunkesniu keliu, nes kiti deda apgaviką ir pamiršta apie problemą.
Taigi kaip nusiimt sedynę manau rasit, viso yra 5vnt. 16" varžtai, keturi laiko sedynę ir vienas diržą. Išpradžių atsukam priekyje, atstumę sėdynę iki galo atgal. Tuomet einam sukti galinių atstumę sėdynę į priekį ir pakėlę į max padėtį. Toliau:
1. Kai sėdynė jau ant darbastalio, reikia nuimti jos nugarėlę. Rekaro tipo sedynės nugarėlė nusiima lengviau nei paprastos. Rekaro sėdynės nugarėlės apačioje išimam dvi šponkes ir pačią nugarėlę truktelim žemyn ir vuolia - nugarėlė nuimta.
Paprastos sėdynės apačioje taip pat yra dvi šponkes kurias reikia išimti. Toliau reikia užkišti plokščią atsuktuvą į tarpą nugarėlėje tarp medžiagos ir dermantino ir truktelti į viršų, tuomet pamatysit kaip išsitraukia medžiaga iš nugarėlės. Ištraukę medžiagą pamatysit dar 2 šponkes, jas išimat ir vuoalia - nuimta
* Tolesnio darbo patogumui galima nuimti sėdynės atlošą nuo sėdimos dalies. Tai daroma 2 varžtų (T25 atrodo) šonuose atsukimu ir atlošo truktelėjimu į viršų. P.S. Jei yra priputimo funkcija sėdynėse, nepamirškit atjungti fiškių.
2. Taigi turim ant stalo sėdynę.
Iš pradžių nuimamas dangtelis aplink rankenėles ir dangtelis kitoje pusėje prie diržo sagties. Juos laiko po vieną varžtą gale (T15) ir keli fiksatoriai, kuriuos reiks atsargiai atsuktuvu atlaisvint, juos pamatysit apvertę sėdynę. Toliau reikės atsukti 4 varžtus prie valdymo rankenėlių( parodyta foto ). Viską atsukus pamatysit kaip nuimti pačią odą su porolonu nuo metalinės dalies.
3. Rekaro tipo sedynėje papildomai reikės atlenkti slankiojančios pagalvėlės laikiklius, kurie yra:
4. Turim pliką sėdynę ir jos minkštą dalį:
5. Nors pas mane Rekaro tipo salonas, kaip donorą emiau paprastą sėdynę. Svorio davikliai juose vienodi.
6. Taigi atėjo laikas sunkiausiam darbui - medžiagos/odos atskirimo nuo prolono, tam kad prieiti iki pačio daviklio ir jį pakeist. Medžiaga/oda pritvirtinta metaliniais žiedeliais prie porolono griaučių. Paprastoje sėdynėje jų mažiau, rekaro - daugiau. Kur jie randasi matot foto:
Rekaro:
Paprasta:
Visų žiedelių atlenkinėti nebūtina, galima tik vienos pusės - kairės arba dešinės. Priėjimo daviklio pakeitimui pakaks.
7. Šioje foto matot kaip daviklis atrodo donore. Raudonai pažymėti žiedeliai kuriuos reikia atlenkti rekaro sedynėje, + žaliai kaip paprastoje.
8. Išimtas daviklis. Apipieštose vietose matosi įtrūkimai, dėl to turbūt ir meta Airbag klaidą, nes trukęs kontaktas
9. Daviklis ant sėdynės laikosi ir nesliduoja nes yra priklijuotas. Taigi užklijuojam ant daviklio dvipusę lipnią juostelę (rekomenduoju TESA) ir lipdom ant porolono.
10. Taigi kaip ir viskas, dabar atvirkštine tvarka viską surenkam.
Būtini įrankiai:
Tinkamo dydžio galvutės T15, T25 , 16", plokščias atsuktuvas, bei replės lenktu galu
Sekmės darbuose
P.S. Naudinga info ta tema skaitantiems rusiškai:
http://tis.bmwcats.com/doc1050147/