Cia prasides eksperimentas su veidrodeliu perdarymu. Yra trys budai, kuriuos manau kol kas tik as sugalvojau:
Pirmiausiai uzdejus angliska veidrodeli keleivio puseje, suverciamas stikliukas iki galo i vairuotojo puse, tada siek tiek grazinama atgal. Toliau paimama uz veidrodzio ir jis lenkiamas i masinos puse tol, kol matomumas bus geras (matysis masinos sonas).Nuimamas stikliukas, toliau ant 4 varzteliu nuimama juoda plastmase(lankelis), atsegama aplink veidrodelio lanksta esanti pusapvale plastmase. Nuemus pasizymima kurioje vietoje atsiranda trikampiukas ( vieta sujungta su spyruokle kur veidrodelis is dvieju daliu sujungtas per "zuviesa". Ant vieno ratuko duobute, ant kito- iskilimas. I kuri ikrenta ir uzsifiksuoja). Pas angla uzdejus ant europinio jis bus mazesnio rato palei laikrodzio rodykle ziurint is virsaus nei europinio keleivio puseje. Taip pat ir keleivio puseje pas angla arba europiniame pas vairuotoja (bus didesnis ratas).
1. Imamas plonas graztelis ir toje vietoje kur pazimeta horizontaliai tarp lankstu- "zuviesu" igreziama pailga duobute, i kuria ikris ir uzsifiksuos veidrodelis.
2. Jei nera noro grezti, o gal ir galimybiu. Manau galima ji pasukus tiek kiek reikia ( ziureti aprasyma virsuje), uzklijuoti tarpeli su metaliniu dvikomponenciu plastelinu (uztvirtinti tokiu budu).
Sis budas tiktu man, nes ne karto neprireike ju uzlenkti. Kam daugiau gali reiketi.
3. Nieko nedaryti ir pirkti tik brangesnius europinius veidrodelius nei anglo.
(Perkama tada kai stikliukas parudaves, korpusas suskiles, dangtelis masinos spalvos sutrukes).
Tai padarius surenkama viskas atgal ir patikrinama ar matomumas geras.
Gali tekti sukeisti stikliukus vietomis jei ant veidrodziu butu toks uzrasas: masina atrodo per veidrodi arciau, nei ji yra istikruju.
Veidrodeliui nuimti du varzteliai yra po apsyfke, trecias po guma ten kur baigiasi shedow line arba chromuota juostele. Ji atsivercia ir matosi jis, ten nieko ardyti nereikia.
p.s. patentuota