Sita problema pasireiskia siem modeliam:
318tds (1995-1998) (E36)(M41 Motoras)
325td (1991-1998) (E36)(M51)
325tds (1993-1998) (E36)(M51)
318d (2001-2003.02)(E46)(M47)
320d (1997-2001.09)(E46)(M47)
525td (1992-1995) (E34)(M47)
525tds (1990-1995) (E34)(M51)
520d (1999-2003) (E39)(M47)
525td (1996-2000) (E39)(M51)
525tds (1995-2000) (E39)(M51)
725tds (1995-2000) (E38)(M51)
Sveiki. Vazineju su 318tds. Ilga laika po kapotu barskejo dirzo itempejas (1 nuotrauka). Ko tik as nebuvau prisigalvojes, galvojau prailgint verziamaji stumokliuka (1 nuotraukoj nr.7) kad stipriau verztu dirza, bandziau tepti skriejika (1 nuotraukoj nr.11). Niekas nepadejo. Nusipirkau kita naudota stumokliuka, niekas nepasikeite. Tada sugalvojau ji isardyti (Nuotrauka 2). Beje ardymui prireike rimtu stakliu, nes stumokliukas vyriskai uzpresuotas
.
Stai kas paaiskejo. Tas stumokliukas turi saratuka/voztuveli (Nuotrauka 3, nr.1). Taigi jis dirba kaip amortizatorius, jame turi but tirstos alyvos, tada stumokliukas stabilizuojasi ir neleidzia itempejui vibruoti kaip papuola.
Taigi jeigu pas tave vienas is virsuj isvardintu modeliu ir po kapotu ant laisvu apsuku kazkas nemaloniai makaluojas, tau tereikia numauti stumokliuko guma ir pripilti i ji tirsto (as pyliau organini) tepalo, kaip parodyta 3 nuotraukoj nr.2. Visi barskejimai dingo per 2 sekundes. Dar girdejau kad pas kitus ten buna papuole siuksliu, tai gali reiketi ji praplauti ar prapusti su kokiu kompresorium pries pilant tepala.
Mane sita problema labai erzino, o kad ja isspresti tereikejo tik tiek. Tikiuosi kazkam pagelbejau. Sekmes