Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 02:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Gru 2008, 10:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
jums prireiks galvuciu (zvaigztutes) nuo 10mm iki 16mm (as nusipirkau komplekta (10-20mm uz 55lt atlaike puikiai, tikrai neapsimoka po viena galvute pirkt)) ir paprastu galvuciu ar raktu (8, 10, 13, 14, 16 galejau gal koki ir praleist, geriau turet visa komplekta). ardymas prasededa nuo duslintuvo nuemimo, tada nuimam kardana, duslintuvas nusiima lb lengvai prieki 6 varstai prie kalektoriaus prisukti ir gale vienas, guma prisukta, ir duslintuvas jau ant zemes, tada nuimam karscio izoliacijas ten aliumines tokios, kad prieit prie kardano, tada nuimam ji, po to atsukam traversa kuris laiko deze, tokiu budu deze siek tiek pasvyra i apacia ir eina lengviau prieit prie virsutiniu jos varstu. pries tai dar galima nuimt sankabos cilindruka (patogiau ji nuimt, nei atjungt vamzdeli ir po to zaist su nuorinimu). na ir tada atsukinejam deze, visus aplink ja esancius varstus, virsuj kai kuriu varstu net matyt neina, tik ranka apciuopt (virsuj vieno varsto atsukinet nereikia jis laiko tik starteri, nors viena varsta starterio reikia atsukt, as kaip pirma kart ardydamas atsukau visus), na ir ka maunam deze zemyn. tada atsukam diskatoriu ir viskas nuardyta :) nuiminejant sankaba paziurekit i kuria puse sankabos disko slicai ilgesni, kad nauja taip pat uzdet :) ai dar pagal viska reiktu turet nusitekinus toki veleneli kad nucentruot sankaba, kad eitu lengvai sukist deze prie variklio, bet man mums pavyko is akies pataikyt :mrgreen:
tai va tiek, gero remonto :wink:
ai dar pamirsau paminet, kad reikes raktams ivairiu prailginimu, kardaneliu ir t.t.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2009, 16:43 
  
 
 
o pakeitus sankaba kokiu rezimu reikia vazineti kad ji apsidirbtu ?


StandartinėParašytas: 04 Vas 2009, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
kiek sankaba? tai yra diskas ir diskatorius?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2009, 09:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
sankabos komplektas, t.y. diskatorius, sankaba ir isminamas guolis kainavo ~380lt Sachs


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
studentas rašė:
sankabos komplektas, t.y. diskatorius, sankaba ir isminamas guolis kainavo ~380lt Sachs

idomu 528 yra palukiojantis ar paprastas smagratis?


StandartinėParašytas: 06 Vas 2009, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
Andrelisklp rašė:
idomu 528 yra palukiojantis ar paprastas smagratis?

kiek domejausi visu E39 yra plaukiojanti sankaba, jei neklystu nuo M52 varikliu jau pradejo det i visus sankabas tokias :roll: nors buvo ir M50 su tokiom :roll:


StandartinėParašytas: 07 Vas 2009, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
37
Pranešimai:
139
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
ex E34 520i
ex E39 528i
ex E28 518i
E28 524tdA
E36 325tds touring
E39 visiem plaukiojancios, nes beveik ir ant visu m50 jau tokie smagraciai stovi


StandartinėParašytas: 08 Kov 2009, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
117
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
Prie to pacio, kad nekurt naujos temos, E39 520 '96 mechanika, jeigu pajudant is vietos labai sunku padaryt kad masina nesutrukciotu, t.y. susitampo (jeigu duodi gausiai daug gazo nesijaucia tampymosi) ir perjungus begejantis i aukstesne pavara, atleidus sankaba jauciamas paveluotas sukibimas, t.y. apsukos uzsilaiko, paskui krenta, paskui jau kabina. Ka pakeitus sios problemos issiprestu, ar uzteks tik diskatoriu sankaba pakeist?


StandartinėParašytas: 09 Kov 2009, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
geriausia yra keist visa komplekta jau tiek nuardzius, nera jau jis toks brangus, kad po viena dali tik keist :wink:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery