Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E46][E39] M47 Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=58634 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | marcelo [ 17 Sau 2009, 19:51 ] |
Pranešimo tema: | [E46][E39] M47 Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
!! Iškarto perspėju kad imdamiesi šio darbo patys rizikuojate prisidaryti nemažai bėdų jei kartais žvakes persuktumėt ar panašiai. Neprisiimu jokios atsakomybės dėl tokių atvejų. !! Taigi, norėdamas sutaupyti kelis šimtus litų už žvakių keitimą servise nusprendžiau tą pasidaryti pats. Įrankių daug nereikės, bet patartina juos visus turėti vietoje ![]() Jums reikės: - Pakaitinimo žvakės (4vnt.) - WD - Atsuktuvo su žvaigždučių(angl. torx) antgaliais (tiksliai nepamenu nr. sorry) - Atsuktuvo su šešiakampio antgaliais (tiksliai nepamenu nr. sorry) - Rakto 10mm su gan ilga (patartina ~5cm) galva žvakėms - Rakto su 11mm kai kuriems varžtams atsukti - 10mm vamzdelio (ar panašiai) EGR vožtuvo atsukimui Prikabintas failas: 1. Nuimam visas variklio apsaugas, salono filtrą (jis yra prie lango), kai kurias gumas (kad netrukdytų), detalę į kurią įdedamas salono filtras, taip pat berods 5 torx varžtais tvirtinama detalė(Pažymėta jos buvimo vieta nuotraukoje) Atsukam ir padedam į šalį EGR vožtuvą kad netrukdytų. Štai kaip atrodo viską nuėmus: Prikabintas failas: 2. Priėjimui prie žvakių reikia nuimti kolektoriaus dangtį. Nuo jo nuimam tris guminius dangtelius kad prieiti prie varžtų nuotraukoj pažymėtų varžtų kuriuos reikia atsukti. Varžtas nr.1 foto nematomas nes jis yra giliau. ![]() ![]() Sunumeruoti varžtai yra kito dydžio(11mm berods) nei tie kurių daug. Prikabintas failas: ![]() ![]() Įsitikinę kad atsukot visus varžtus atsargiai nuiminėkite dangtį kad netyčia nenupultų ir nenukristų į apačią tarpinės. Pačiam teko ilgai pasikankint kol ištraukiau dvi tad niekur neskubėkite ![]() (bus tęsinys...) |
Autorius: | marcelo [ 17 Sau 2009, 20:03 ] |
Pranešimo tema: | [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas (2 dalis) |
tęsinys.. Taigi atsargiai nuėmus dangtį, atjunkite laidą(nuotraukoje pažymėta žaliai) ir štai jūs jau pasiekėte žvakes. Spustelėję iš abiejų šonų nuimkite laidus nuo žvakių. Belieka atsargiai išsukti žvakes ir pakeisti naujomis. Išsukimą gali palengvinti WD bet dėl to negarantuoju. ![]() ![]() Prikabintas failas: Štai kaip atrodė mano(įtariu niekada nekeistos žvakės) šalia naujos Bosch: Prikabintas failas: Jeigu pačių žvakių keitimas pavyko sėkmingai, belieka susukti viską atgaline eiga. Štai tiek ! Visiems linkiu sėkmės ![]() |
Autorius: | kamikazeee [ 17 Sau 2009, 20:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
kad zvakes nenuluztu patariu pasildyti varykli iki darbines temperaturos ir tada pradeti visa ardima. |
Autorius: | tumbler [ 19 Sau 2009, 15:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
ir dar nepirkit pigiu zvakiu, nes vienas nupirko po 7lt ir po uzvedimo jos "issove" visos ![]() tao yra ju viduriai isluzo ir issoko. o dar klausimas, ar daroma taip, kad pakeitus zvakes, jas reik su vandeniu papurkst ir paziuret, ar niekur nesifonina? nes jei kazkur pucia ora, variklyje nebus kompresijos. ![]() |
Autorius: | pižonas [ 19 Sau 2009, 20:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
jei kas planuojat keisti pakaitinimo žvakes 3.0 ltr motorui, įmeskit fotkes plz ![]() marcelo mldc, geras postas ![]() |
Autorius: | marcelo [ 19 Sau 2009, 23:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
šaunu jeigu kam padės mano patirtis ![]() o dėl 330 tai siūlyčiau bandyt kreiptis į '1skorpionn11', jis keitė žvakes 3.0 varikliui ir manau turėtų turėt bent keletą foto. kita vertus nemanau kad labai kažkas smarkiai turėtų skirtis nuo 320 nebent kad viskas kompaktiškiau sudėta ir kai kur gali būti sunkiau prieiti. bet čia tik spėlionės, pats nemačiau kaip ten kas ![]() |
Autorius: | kamikazeee [ 20 Sau 2009, 00:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
keiciau 3.0d , skirtumas ten 6 zvakes ![]() |
Autorius: | Germany [ 26 Sau 2009, 15:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
o isiurbimo kolektoriaus tarpiniu nekeitet ? nes skaiciau kad nuemus ji reiktu ir tarpines pasikeist, beto jos irgi truputi kainuoja jei 6 cilindru tai 12 ar 13 tarpiniu ![]() |
Autorius: | shnaps [ 12 Vas 2009, 10:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
sanimda rašė: o isiurbimo kolektoriaus tarpiniu nekeitet ? nes skaiciau kad nuemus ji reiktu ir tarpines pasikeist, beto jos irgi truputi kainuoja jei 6 cilindru tai 12 ar 13 tarpiniu ![]() Tai tos tarpines lyg 6lt kainuoja. O kam ju 12? Kiek cilindru, tiek ir tarpiniu ![]() |
Autorius: | Broliux [ 16 Vas 2009, 16:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
4 cilindruos yra 8 tarpines 4 ysiurbimo kolektoriaus ir 4 morkvines kazkokios. |
Autorius: | runcikas [ 16 Vas 2009, 22:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
Broliux rašė: 4 cilindruos yra 8 tarpines 4 ysiurbimo kolektoriaus ir 4 morkvines kazkokios. na jei jau kalbat apie kolektoriaus tarpines, tai ju yra 9 (m47 motorui) ir 13( m57 motorui). O jei dar kyla kokiu klausimu pasiziurekite realoem ![]() |
Autorius: | Germany [ 25 Kov 2009, 23:45 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas | ||
Nekuriant naujos temos parasysiu kaip patikrinti pakaitinimo zvakes m57 varikliui nenuimant isiurbimo kolektoriaus, turetu kazkas panasaus buti ir m47 1. atidarom kapota ![]() 2. nuimam salono filtro deze, (keleivio puses) jei kils klausimu kaip ta padaryti rasykit i pm 3. atsukam 4 varztus ir nuimam kompiuterio dangteli 4. susirandam fiske tokia kur nuotraukoje pavaizduota, pas E46 turetu but truputi kitokia nes maziau cilindru, bet speju panasi tik maziau laideliu. 5. ten matome 6 storus laidelius ir po siokio tokio tarpelio 4 plonus, paimame testeri, minusa prie korpuso (as dejau prie abs bloko, aliumines dalies), o testerio pliusini laida kisame i kekviena lizda kur stori laidai, jeigu nustatete cipimo funkcija tai prilietus pliusa prie storo laido turetu sucypt, jeigu necype patikrinkite laidus, gal minusas blogai prisilietes, jeigu vistiek necypia tai zvake mirus, patikrine visus 6 storu laidu lizdus zynosite kiek zvakiu yra gyvu ir kiek mirusiu Kiek turi rodyti varzos prilietus nezinau, gal specelistai kolegos pasakys ![]() ![]() jei radote netikslumu, rasykit ![]()
|
Autorius: | kid [ 26 Kov 2009, 22:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
varza ne daugiau 2 om |
Autorius: | mar1us [ 31 Geg 2009, 12:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
keisdamas zvakes , kai nuiminejau "ipurskima" ar kaip ten tiksliai vadinasi tas visas juodas blynas su oro padavimais, tai viena gumine pameciau , bet nuo varzto , o ne tarpines nuo angu, tai paverziau, ten pasalinio efekto neturetu buti, bet pasisaugokit jus ![]() |
Autorius: | BMW_FANAS [ 03 Bir 2009, 15:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas |
Dėl tepalo: jei išsukant sušlapma sriegis, tai kaip tada su veržimo momentu. Nes kai keičiau sau benzui, tai niutonmetrai buvo buvo parašyti "sausam" veržimui. Siūlau atkreipti dėmesį į šį faktą ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |