Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E36] M52B28 Galvos keitimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=36224 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | BMW_FANAS [ 08 Gru 2007, 22:10 ] |
Pranešimo tema: | [E36] M52B28 Galvos keitimas |
Sveiki, žodžiu apturėjau galvos keitimą. Pasidalinsiu patirtimi. Dabar neidealiai dar, nes šiek tiek yra kalenimo bei vibroja ant idle. Bet traukia gerai, netgi geriau nei per šiuos 1.5 metų. Jokio dūmelio. Je. Gedimo požymiai Kaip pasikeitė variklio darbas. Pirmas požymis, kad tik užkūrus minimum 30 sec variklis drebėdavo, visa mašina vibruodavo, tarsi nenorėtų dirbti. Panašiai būna su dyzeliukais žiemą, kad kai kuras pastingęs būna. Tiesa tokia vibracia būna tik kai mašina pastovi apie minimum 5-6 valandas. Tvarkinga mašina turi iškarto gražiai užsikurti ir negali būti jokių prasidirbimų, pramušimų ir pan. Užkūrei ir variklis dirba gražiai. Dar galima galvotiir kitaip. Jei 1.5 metų viskas buvo gerai, o dabar užkūrus kažkas kitaip, tai jau negerai. Kitas požymis buvo, kai ryte bandžiau užkurti, o starteris net variklio neprasuko. Jausmas panašus žiemą, kai akumas būna nusėdęs. Bet akumas naujas ir ne žiema. Taigi - vėl kažkas ne to. Po kelių bandymų užsikūrė. Tikriausiai buvo prisirinkę antifrizo cilindre ir gavosi hidrosmūgis. Na ir kitas požymis - žiauriai dūmija. Net ant laisvų iš dusliarkos eina tirštas baltas dūmas. O važiuojant gatve lieka baltų dūmų uždanga. Kitos mašinos net atstumo pradeda laikytis... Dar vienas - dūmų kvapas. Jis saldus. Aišku uostyti nepatartina, bet.. Kaip rasti tokią pat galvą? Kaip man aiškino. Galvos serijinį numerį sudaro 7 skaičiai. Pirmi keturi būna vienodi tiek 2.5 tiek 2.8 motorui. Tačiau likę 3 skiriasi per galvas. Kiek supratau jie ir lemia galvos tipą. Dar yra skaičius viename galvos kampe. Pas mane jis 42, dabartinės galvos yra 44. Kitų galvų kur tikrinau buvo 26, 28. Nežinau, ką jie reiškia, bet manau svarbūs ieškant galvos. Skirtumai Ant šito M52B28 variklio bloko tinka 2.5 galvos. Bet yra tokie skirtumai: * 2.5 motoro vožtuvai yra platesni, kažkur 7-8mm, o 2.8 yra siauresni, kažkur 6mm. Taigi vožtuvėlius ir velenėlius nelabai pavyks senus įdėti. * 2.8 turi daugiau aušinimo kanalų tarpuose tarp "clindrų". T.y. po 3 skyles, tuo tarp 2.5 tik po dvi. Tos dvi skylės iš trijų sutampa. Papildomos skylės tikslas - geresnis aušinimas ir mažesnė tikimybė, kad trūks galva. * 2.8 turėjo vieną temperatūros daviklį, su 4 laidais. 2.5 turi 2 daviklius po du laidus. Reikia paimti iš 2.8 daviklį ir "zagluškę" ir įdėti į naują galvą. * yra vizualūs skirtumai ant galvų išorės: paviršiaus raštas, spalva. Tai gali būti identifikatoriai nepatyrusiam žmogui, kuris ieško tokios pat galvos. Prieš dedant naują galvą reikia kažkaip išvalyti tepalo kanalėlius, kurie tepa velenėlius. Kai šlifuoja galvą, to kažkodėl nedaro, nors jaučiu užtektų po spaudimu su kokiu skysčiu prapūsti. Keista. Jei užsikimšę kanalai, nepakankamas tepimas.Tada yra žiaurus kalenimas, vibruoja stipriai variklis ir dyla dalys. Be to, jei neįsitikini ar gerai "purškia" tepalą ant velenėlių ir surenki galvą, gali tekti vėl viską ardyti, būtent dėl to kalenimo. Surinkus patikrinti tepalo lygį. Surinkimo metu jo yra prarandama. Pas mane kol kas dar juntamas šioks toks kalenimas. Greičiausiai reikės pilti valančio skysčio į tepalą. Aišku, matyt, ir darbo kokybė galėjo būti geresnė. Šiaip nelabai "sterili" darbo aplinka buvo, tikrai netokia kaip pelican parts straipsniuose. Visgi Lietuvoje svarbu ne kokybė, o kiekybė. Galvos dangtelio neišvalė, visur naudojamas tas pats skuduras ir pan. Bendras įvertinimas remonto balais kol as 7.5. Dalys Termostatas Tepalas Antifrizas Išmetimo kolektoriaus tarpinės Įsiurbimo kolektoriaus tarpinės Galvos tarpinė Dangtelio tarpinės Tepalo filtras Vožtuvų "dangteliai" Kainos Kainos yra apytikslės: Galva 1000 - 1500. Darbas 1000lt Dalys: tarpinės, tepalai, antifrizas ir kt.. 500Lt Rezultatas Mašina visiškai nebedūmija. Gražu. Ir traukia normaliai. Netgi kažkiek geriau. Na gal dėl to, kad seniai važiavau. Išvados Šiaip nelinkiu niekam tokių išlaidų ir nervų. Nes už**sa tokie rūpesčiai ir piniginę išsiurbia. be to visa Lietuva žino, kad šiai mašinai buvo tvarkyta galva. Be to reikia patikrintia kompą ir daviklius. Nes nuo antifrizo numiršta lambdos. O ir šiaip įdomu ar baveikia kita elektronika. Kompresiją reikia taip pat patikrinti, galima vėlgi spręsti apie galvos kokybę. Iki šiol kompresija buvo idealiai vienoda visuose cilindruose. Rezultatai po mėnesio Vėl nepatinka dūmingumas. Traukia ir kuriasi normaliai. Yra nuolatinis velenėlių ar kompensatorių garsas. Jis tikrai yra pašalinis. Bet nei didėja nei mažėja - tiesiog yra. Prie didesnių apsukų mažesnis, prie mažesnių didesnis. Po keitimo nuolatos patikrinkite tepalą dar kokį mėnesiuką. |
Autorius: | BMW_FANAS [ 09 Gru 2007, 00:36 ] | ||||
Pranešimo tema: | |||||
Keletas foto.
|
Autorius: | LaimisBMW [ 10 Gru 2007, 17:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Ten kur pazymejai nuotraukoje "trys ausinimo kanalai" tai du tie soniniai kiausio formos yra vandens kanalai, o tas apvalus per viduri ten ne kanalas, o galvos varztas ten sukasi |
Autorius: | BMW_FANAS [ 10 Gru 2007, 23:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Na ok Žodžiu, skylių skaičius nevienodas galvose. Tada dar blogiau aušinimo požiūriu. Bet ačiu už pastabas. Praėjo pora dienų. Variklio darbas malonėja, bet negi tie kompensatoriai taip ilgai "pumpuojasi"? Lakstau toliau |
Autorius: | vr6 [ 24 Gru 2007, 14:27 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW_FANAS rašė: Na ok Žodžiu, skylių skaičius nevienodas galvose. Tada dar blogiau aušinimo požiūriu. Bet ačiu už pastabas.
Praėjo pora dienų. Variklio darbas malonėja, bet negi tie kompensatoriai taip ilgai "pumpuojasi"? Lakstau toliau Jei voztuvai nuo 2.5 galvos didesni, tai turetu geriau dabar traukti tavo 2.8 , ar nera skirtumo? Beje, ar isiurbimo kolektorius nuo 2.8 ? |
Autorius: | BMW_FANAS [ 24 Gru 2007, 18:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Zinai su ta trauka - nuo nuotaikos priklauso Nematavau niekur. Kolektorius senas. Siaip darbo kokybe mazinu iki 6. |
Autorius: | vr6 [ 26 Gru 2007, 13:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Girdejau kad 2.5 isirbimo kolektorius didesnem angom, nei 2.8. Jei taip, tai uzmetus nuo 2.5 daugiau oro, na tada ir galios |
Autorius: | Andriux [ 27 Gru 2007, 01:58 ] |
Pranešimo tema: | |
vr6 rašė: Girdejau kad 2.5 isirbimo kolektorius didesnem angom, nei 2.8. Jei taip, tai uzmetus nuo 2.5 daugiau oro, na tada ir galios http://bmwnut.blogspot.com/2006/04/bmw- ... r-all.html
Ir dar: http://bmwnut.blogspot.com/2006/04/e36- ... mance.html Taspas |
Autorius: | Juozukas [ 27 Gru 2007, 18:22 ] |
Pranešimo tema: | |
na ir kaip su kalenimu ? |
Autorius: | BMW_FANAS [ 07 Sau 2008, 14:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: |
Juozukas rašė: na ir kaip su kalenimu ? Keistai... bet kaip ir nebera. Bent jau šaltam varikliui. Dažnai nesitikrinu, kad negadinčiau sau nervų Tiesa, tik užkūrus šaltą, būna negražus garsas(kalenimas), kol susitepa viduj viskas. T.y. kokia 0,5 sec. Senoj galvoj to nebūdavo. Šiaip važiuoja vėl smagiai, žiūrėsim kas bus toliau. |
Autorius: | PrakalejaS [ 07 Sau 2008, 15:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
["BMW_FANAS"] jeigu neklystu, tai tavo variklis labai tvarkingai gi dirbo O dėl kalenimo, tai reikėtų derinti tepalus: kalena dėl to, kad per skystas arba per tirštas tepalas prie tam tikros temperatūros. |
Autorius: | BMW_FANAS [ 07 Sau 2008, 18:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
PrakalejaS rašė: ["BMW_FANAS"] jeigu neklystu, tai tavo variklis labai tvarkingai gi dirbo O dėl kalenimo, tai reikėtų derinti tepalus: kalena dėl to, kad per skystas arba per tirštas tepalas prie tam tikros temperatūros. ["Prakalėjas"]Iki šio remonto..Blokas kaip blokas, o galva jau donorinė. Beje niekada neskubėkite remontuoti mašinos. Per skubėjimą š**ai gaunasi. |
Autorius: | PrakalejaS [ 07 Sau 2008, 18:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: Re: |
Per daug į depresiją nepulk. Atsimeni kaip mano variklis dirbo? Nu tai dabar visai kitas reikalas ir pagrinde viskas dėl to, kad pakeičiau tepalo gamintoją (buvo castrol, daugiau jaučiu prie jo nebegrįšiu ) ir šiek tiek priderinau markiruotę, vietoj 5W40 dabar 5W50, be abejo pilna sintetika. Kompensatorius ženkliai pritildė prie darbinės temperatūros. O užvedus viena kitą sekundė nesiskaito kaip rimtas kalenimas Beje, jeigu galvą keitei, galėjai ir kompensatorius iš senos galvos apkeisti. BMW_FANAS rašė: Iki šio remonto..Blokas kaip blokas, o galva jau donorinė.
Beje niekada neskubėkite remontuoti mašinos. Per skubėjimą š**ai gaunasi. |
Autorius: | doncew [ 26 Vas 2008, 00:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] M52B28 Galvos keitimas |
Sveiki, susiduriau su tokia pat situciaja kaip ir temos autorius. Skirtumas tik tas , kad galvos itrukima (kuris buvo nuo ausinimo kanalo iki ismetimo voztuvo 3 cilindre nuo priekio) atidaviau tvarkyt. Taisymas kainavo 150lt ( voztuvo lizdo isemimas, virinimas, naujo lizdo tekinimas ir ipresavimas, galvos slifavimas, patikrinimas). Aisku pries atiduodant galva ji buvo pilnai isrinkta ir isplauta, auto plovykloj. Pries surenkant pritrinti voztuvai. Kadangi visus darbus dariau pats ( padejo BMW 3 Series E36 Service Manual (Bentleys) ) kainavo tik naujos detales(galvos tarpine ir varztai,paskirstymo veleneliu grandine, voztuvu gumeles, voztuvu dangtelio tarpine, kolektoriu tarpines ir dar kelios smulkmenos) viso sumoj isejo apie 500lt. p.s dalys pirktos su nuolaidom. Rezultatas dingo kompensatoriu tarskejimas uzvedus ryte, pasilus nebera jokiu pasaliniu garsu, zymei pagerejo trauka ir variklio darbas |
Autorius: | LaimisBMW [ 02 Kov 2008, 05:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E36] M52B28 Galvos keitimas |
Galva Smilgynuose virinai ? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |