Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] Oro pagalves valdymo bloko keitimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=26042 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Hellscream [ 15 Geg 2007, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | [E34] Oro pagalves valdymo bloko keitimas |
Oro pagalves valdymo bloko pakeitimo procedura. Si procedura tinka E34 modeliams pagamintiems iki 1993 09. Velesniu metu laidos modeliai turi kita SRS sistema, su kitokiu bloku. http://www.E34.nm.ru/Pages/Garage/airbag.html Tekstas rusu kalba. Trumpas proceduros aprasymas lietuviu kalba: Jei jums ant skydelio uzsidege arba mirgsi AIRBAG lempute, gali but kelios priezastis: jus nuiminejot vaira ir pamirsot atjungti akumuliatoriu, gali but suluzes kazkuris is smugio davikliu, gali but defektingas oro pagalves duju generatiorius (piropatronas), laidai arba net pats oro pagalves valdymo blokas. Tikslia priezastio parodys tik diagnostika. Beje, jei oro pagalve issove avarijos metu ar del kitu priezasciu, keist reikia visas SRS sistemos dalis, nes jos vienkatrines. Po avarijos reikia keist ne tik oro pagalve, bet ir daviklius + valdymo bloka. SRS valdymo ir diagnostikos blokas yra paneleje, vairuotojo puseje, is kaires ir apacioje nuo vairo. 1) Atjungiam "-" akumuliatoriaus klema. Tada atsukam varzta (1), (2) ir (3) (ziureti nuotraukas nuorodoje). Atsukam visus varztus kaires paneles apacioje, virs pedalu ir nuimam panele. 2) Nuemus panele matom mazdaug toki vaizda, kaip 3-oje nuotraukoje. Oro pagalves valdymo blokas parodytas strelyte. Apskritimai parodo tas vienas, kur yra ji laikantys varztai. Iki ju prieit labai sunku del apribotos vietos ir kruvos laidu. Todel nuimam nuo balto plastikinio kronsteino kuo daugiau fiskiu ir jungciu ir patraukiam jas kartu su laidais kur nors i sona, kad palengvint priejima iki varztu. Apsiginkluojam terksle su ilgu (apie 15 cm) prailgintuvu. Kompa laiko torks-varztai (varztai su vidines zvaigzdes formos galvute), todel mums reikes torks galvuciu/antgaliu komplekto. Atsukam 2 torx varztus bloko kaireje ir 2 desineje. Tada atsukam dar 2 varztus, kurie laiko balta plastikini laidu kronsteina, nes jie taip pat prilaiko SRS bloka. Varztai prisukti gana stipriai. Kol atsukau, as sugebejau saulauzyt du kiniertiskus raktus, bet su normaliu brangesniu komplektu viska atsukau normaliai. 3) Atsargiai nuimam valdymo bloka ir atjungiam 3 jungtis blogo uzkakalineje puseje (melyna, balta ir geltona jungtis). Atsargiai, nenutraukyt laidu, jie ploni ir gana trumpi! 4) Istraukiam bloka. Atkreipkit demesi i strelyte ant SRS bloko etiketes, kuri turi rodyt i prieki automobilio vaziavimo kryptimi. Nauja bloka reikes sumontuot teisingai. 5) Sumontuojam nauja gera bloka, prijungiam visas jungtis ir surenkam viska atbuline tvarka. 6) Prijungiam akumuliatoriu. Pries prijungiant akumuliatoriu, isitikinkyte, kad viskas tvarkingai ir teisingai sujungta! Geriau, jei prijungimo metu pries vairo pagave niekas nesedetu (maza kas...) Net jei viska sujunget gerai ir jus isitikines, kad naujas blokas yra geras, gali degt AIRBAg lempute. Taip gali buti, jei pvz. naujas geras blokas buvo anksciau neteisingai nuimtas ir i ji isirase klaida. Jums reikes tiesiog nunulint klaida ant diagnostinio stendo. Sekmes darbuojantis prie mashinos! |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |