Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 12:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Sau 2007, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Variklis: M52B28
Problemos esme: yra itarimas, kad prikepe ziedai cilindre, truksta kompresijos, ryja tepala, variklis vibruoja.
Girdejau tokias proceduras: zibalo ir priedu pylimo tiesiai i cilindrus ir priedai tiesiai i kuro/oro sistema. Gal galima butu isgirsti placiau kas ir kaip daroma, kokie ir kada rezultatai pasireiskia?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Paskutinį kartą redagavo PrakalejaS 23 Sau 2007, 12:16. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 08:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
girdejau daro varikliui vandens procedura. T.y. uzkurus varikli per isiurbimo kolektoriu po truputi suleidzia koki 10 l vandnes, kol tepalas pasidaro kakavos spalvos. Sako, jokia chemija geriau neisplauna kaip vanduo. Tik, aisku, sia procedura gali padaryti tik tas, kas tiksliai zino kaip ir ka daryti, nes neteisingai darant galima ir varikli uzlenkti.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 09:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Aisku malonu, kad yra bandoma atsakyti, bet noretusi ne siaip gandu lygyje, o konkreciai kas ir kaip. Ir noretusi isgirsti is tu kas ASMENISKAI tai dare arba mate kaip meistras atlieka. O ziedu keitimo operacija reiskia kapitalini, t.y. >3k lt, tai sakyciau yra labai nemazai, turint omeny, kad visuose cilindruose po 14.5, o viename 3 :oops: :evil:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
PrakalejaS rašė:
Aisku malonu, kad yra bandoma atsakyti, bet noretusi ne siaip gandu lygyje, o konkreciai kas ir kaip. Ir noretusi isgirsti is tu kas ASMENISKAI tai dare arba mate kaip meistras atlieka. O ziedu keitimo operacija reiskia kapitalini, t.y. >3k lt, tai sakyciau yra labai nemazai, turint omeny, kad visuose cilindruose po 14.5, o viename 3 :oops: :evil:


cia kalba turbut apie E36 328...uzuojauta, jei ka...protingam zmogui noretusi patarti pirmiausia issiaiskinti kame saknys to cilindro kompresijos nebuvimo...ar jau zinai?...issuk zvake, pripilk kokius 50 g tepalo tiesiai i cilindra ir pamatuok jame kompresija...jei parodymai pakils - reiskia KOMPRESINIAI ziedai, nes tepalas laikinai uzsandarina ziedus...jei nepakils - reiskia ne ziedai, o voztuvas/voztuvai...bet cia tik teorines prielaidos...
geriausius atsiliepimus esu girdejes ir esu bandes Wynn's specialaus flusho ziedams "atkepinti", bet paaiskejo, kad problema buvo ne zieduose, tad efektas neaiskus...bet bijau, kad esant kompresijai 3 atm pades tik remontas, sorry...

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
gerai, matau nesusikalbame. Variklis issuka beveik 200AG su esama konfiguracija, trauka labai gera. Vibracija atsiranda tik dirbant ant laisvu apsuku (ir tai tik siltam variklyje). Zvakes visos vienodai sausos, kuro sanaudu padidejimo nera. kol kas yra dvi problemos - zinomi skaiciukai, kad 1 cilindre truksta kompresijos ir kyla itarimas, kad diafragma leidzia tepala i varikli. Dumu visiskai jokiu nera, esant dregnam orui baltai padumina, bet tikrai ne daugiau nei kitu masinu. Buvo padarytas pravalymas su wynns priedais pajungtais tiesiai i vaakuma, variklis nerealiai purtesi ir dumino, bet paskui vel viskas +- atsistojo i savo vietas.
taigi griztame prie pradinio tasko - kaip isvalyti cilindre susikaupusias nuodegas, nes voztuvai ir visa kita yra tvarkinga.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
kaip jau tau sakiau: nakciai i cilidrus pildavom zibala. ryte prasuki starteriu, be zvakiu, kad ispustu zibala is cilindru, isuki zvakes, motora ivairiais rezimai prasuki, matuoji kompresija.

kiek servise darem - padedavo. aisku, taip darydavom TIK tom masinom kai jau dumelis melinas budavo, tepaliuka rydavo. nekalbu kai jau ir kitos bedos varikliui nudavo - indeklai ir tt.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.14
Amžius:
41
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... sg-6237632

_________________
BMW E34 M50B25TU


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Tom5 rašė:
o kodel tu isitikines, kad cia del ziedu kompresija dingusi?

Ipylus tepalo, kompresija labai zymiai pasikeite, vadinas su voztuvais viskas tvarkoje.
for TAdzhius: as nesakau, kad metodas blogas, as sakau, kad paskaicius visa ta aprasyma kai puse dergiasi, puse zvengia, tai tikrai net negalvociau to daryti...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Paskutinį kartą redagavo PrakalejaS 23 Sau 2007, 12:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
42
Pranešimai:
175
Miestas:
Kaunas
Na tada tikrai ziedai, tai tik uzuojauta galima reiksti.
Nemanau, kad koks cheminis issikisimas pades (bent jau neilgam),
gal jie jau paprasciausiai sudile.


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
42
Pranešimai:
175
Miestas:
Kaunas
Toks labai idomus dalykas, vienas cilindras skaityk visai nedirba, palyginus su kitais (net per gera kompresija, tokio amziaus masinai), tai tarkim ziedai kalti, bet tai kodel butent 1 cilindre ir taip smarkiai, gal jau kazkada ten kas knibineta buvo? O negali tarkim buti stumuoklis pradeges? :roll:


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
turejau tokia beda, L6 vienas cilindras be kompresijos, motoristas sake jog visada kencia 6 cilindras, jeigu pvz mazai ausinimo skyscio, visada kliuna ish pradziu 6 :)


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Kažkada savo Fordui :oops: dariau tokią procedūrą: paėmiau lašelinės įrangą (tokią žarnelę su adata gale ir žarnelės užspaudėju) iš vaistinės ir, laikydamas variklio apsukas 3000rpm, sulašinau per įsiurbimo kolektorių 250 ml vandens. Nepadėjo, nes bėda ne tame buvo, bet po to išardęs variklį labai nustebau, kai pamačiau kaip viskas atrodo po tos procedūros. Visa degimo kamera o ir vožtuvai atrodė kaip nauji, t.y. be jokių apnašų. Taip kad ir pats gali pabandyti šią procedūrą, tik vandens tavo varikliui reikės beveik puslitrio. :roll:

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
As ne apie jo pasakymus kalbejau! konkreciai ir aiskiai paaiskino ir as tikiu, kad taip galima daryti, bet per kruva lopu jo issakytos mintys praranda verte. Butent tai norejau pasakyti, kad yra zmoniu, kurie supranta ir normaliai paaiskina, bet yra kruva lopiniu kurie apkakina ta reikala ir paskui neimanoma atskirti tikrai gerus patarimus ir blevyzgas (kaip sakant peace)
Rytisss rašė:
as tau siulau pavartyti to zmogaus dienorasti,paskui pabendrauk su juo ir tik po to spresk ant kiek jis nusisneka. Aisku paciam tokios proceduros daryti nepatarciau, palikciau tai tam, kas tikrai zino ka daro.

O kas liecia mano motoro, tai siandien matavau kompresija ir padariau dar viena pravalyma su wynns chemija. rezultatas po pirmojo plovimo:
14.0-14.0-14.0-14.2-13.9(kaip nuo varganu 3 sakyciau liadas!)-13.5(nesivarginau net permatuoti) :-({|= ye! o po antrojo plovimo, tai variklio darbas akivaizdiai gerokai pagerejo ir pritilo. Akivaizdu, kad masina stovejo kazkur italijoj kuri laika ir prikepe variklis. Taip, kad issisukau nuo labai rimtu investiciju.
O procedura tokia:
atjungiama viena is vaakuminiu slangu nuo daviklio (sorry, neradau per realoem, nurodyciau tiksliai, bet daviklis yra po oro padavimo gofra, tarp srauto matuokles ir kolektoriaus). Pajungiama slangute su reguliatoriumi (varztas, kuris reguliuoja skyscio srauta). Imama wynns bonkute ir ant silto variklio letai sumaitinamas varikliui. Variklio darbas nerealiai pasikeicia i blogaja puse, kratosi, purtosi, gesta, dumina per duslintuva. Sumaitinus skysti uzgesinamas variklis ir palaukiama ~30min. O tada uzvedus duodama prasisikti motorui, gazuojama tarpais, su palaikymais, su laisvu padirbimu. ir taip koki 30-60min. Variklis nedirba iskart idealiai, diena arba daugiau daugiau dumina. Bet rezultatas patys matote - nerealus! Labai siulau nusipirkus auto pasidaryti sita procedura. Nereikia nei tepalu keisti po sito, nei zvakiu, nei tarpiniu. Insipylei ir po 50-100km jauti akivaizdu efekta.
Kaip sakant ačiū uz demesi ir pagalba, problem solved, galima apvalius deti i pasidaryk pats skyreli ateities kartoms :twisted:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Paskutinį kartą redagavo PrakalejaS 12 Spa 2007, 12:52. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Sau 2007, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.26
Amžius:
44
Pranešimai:
1340
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E9 3.0 CSi M30 '72
E24 635 CSi M30 '89
E31 850 Ci M70 '93
K43 K1200R '08
Na ka, sveikinimai, tik nepatingek po kokio menesio vel pasimatuoti... gal viskas bus gerai :wink: Tik vat labai smalsu, ar katalizatoriui toks "remontas" nedaro itakos... bet anyway, jei padejo ilgam laikui, tai super... seveikinimai SHKE :)

_________________
Protect me from what i want


StandartinėParašytas: 20 Sau 2007, 03:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.05
Amžius:
40
Pranešimai:
515
Miestas:
Vilnius, Panevežys
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Skype:
mindaugas.lukosius
Sveikinu!
Truksta poros detaliu:
kur darei pravalima? Cia pats ar firmoj?
ir gal pameni tikslu pavadinima Wynns?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery