Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 19:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Tai va nusprendžiau į savo senuką E30 susidėt LSD. Paieška truko apie pusę metų, nes nesamoningų pinigų nenorėjau mokėt, tai šiaip ne taip radau E34 reduktorių su LSD už 200 litų. Apie LSD pritaikymus nėra daug info todėl teko šiek tiek surizikuot perkant, nes nebuvau 100 proc. įsitikinęs ar tiks.
Sužinojau, kad:
1)iš E34 su M30 motoru tikrai netinka, nes reduktorius ženkliai didesnis ir pats diferencialas didesnis todėl jo į E30 reduktorių niekaip nesukiši.
2) E30 (su didesniu reduktorium t.y. su M20 motoru) ir E36 compact reduktoriai vienodi
3) E30 (su M20 motoru) ir E36 reduktorių viduriai vienodi.
4) svarbiausia E34 iki 2,5 litro ir E30 (su M20 motoru), taip pat E36 reduktorių viduriai vienodi
Visi šie punktai gali būt ir ne visiškai teisingi, nes BMW modeliuose yra labai daug išimčių (visokių modifikacijų tiek orginalių tiek ir ne), bet čia aprašyti standartai t.y. didžioji dauguma mašinų.

Mano seno E30 reduktoriaus perdavimas buvo 3,23, o E34 3,73. aš palikau 3,23 perdavimą, t.y. keičiau mažąjį darntratį ir palikau 3,73 perdavimą.

Tepalą palikau tą patį kuris buvo E34'to reduktoriuje, bet kadangi į mano reduktorių buvo supilta mineralinė alyva tai jį teko gerai išvalyt.

P.S. neterškim šitos temos tegul ji lieka tik pasiskaitymui. Visi klausimai, pastabos, replikos ir t.t. tiesiai į PM. Visų dominančių klausimų atsakymus dėsiu į šitą temą.

P.S. ši tema gal ir nelabai patogi, nes netelpa į langą, bet foto dariau dideles, kad aiškiau viskas matytusi, manau tai didelių nepatogumų nesudarys.

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 18:21. Iš viso redaguota 4 kartus.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Čia foto plokštelės, kuri buna prie blokuoto reduktoriaus: pirmoji raidė S reiškia, kad reduktorius yra blokuotas, sekantys 3 skaičiai nurodo reduktoriaus perdavimą (šiuo atveju 3,73), t.y. nurodo kiek kartų apsisuka kardanas kai ratas apsisuka 1 kartą.
Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Taip atrodo E30reduktorius

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Išardytas reduktorius

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 10:21. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Taip atrodo E34 reduktorius

Paveikslėlis

Išardytas E34 reduktorius

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 10:22. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Čia yra diferencialas be LSD E30 reduktoriuje

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 10:22. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Šita foto yra reduktoriaus su LSD t.y. atsidarius reduktoriaus dangtelį galima iš kart pamatyt vizualiai kad yra LSD.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 10:23. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Diferencialų foto. Jie yra visiškai vienodi.

Kairėje E30 diferencialas be blokiruotės.

Dešinėje E34 diferencialas su LSD.

Šiek tiek skiriasi spidometro sparnuotės, dėl to gali truputį spidometro parodymai būt netikslūs.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 11:05. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Čia diferencialo guolių laikikliai (kairėje E30, dešinėje E34) jie taip pat visiškai vienodi, bet aš dėjau juos iš E34 reduktoriaus, kad nepradėtų varvėt tepalas, nes nekeičiau salnikų ir palikau E34 flančus kadangi jie buvo prisitrynę prie senų salnikų

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Sekanti foto - flančai ( prie jų tvirtinasi pusašiai) jie visiškai vienodi
Kairėje E30'to, dešinėje E34'to


Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 11:15. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Šitose foto yra E30 ir E34 diferencialų karūnos, didieji dantračiai, ( pirma foto su LSD, antra be LSD) aš palikau E34 perdavimą, ir pakeičiau mažuosius dantračius. Perdavimas 3,23 - 45 dantukai, 3,73 - 41 dantukas, todėl reik BŪTINAI pakeist ir mažuosius dantračius, nes kitu atveju gali sulaužyt visą diferencialą ir t.t.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 18:23. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 10:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Pirma foto E34 kardano tvirtinimas ( jis yra 6 varžtų, todėl E30'tam netinka)

Antra foto E30 kardano tvirtinimas ( jis yra 4 varžtų, todėl jį reik palikti, jis nusiima atsukus veržlę 30mm. raktu - geriasiai torseniniu(vamzdeliniu) - jo kaina apie 15 litų, nes aplink tą veržlę labai mažai vietos ir kitas galva arba kilpa nelabai telpa)


Paveikslėlis

Paveikslėlis

Prieš atsukinėdami veržlę (to reikės norint nuimti kardano tvirtinimą ir išmušti mažąjį dantratį ) nepamirškit išimti "kontašaibos".

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Mažieji dantračiai išsimuša atsukus veržlę, nuėmus kardano tvirtinimą, kalant su kuvaldėlę iš viršaus, tik reik pasinaudot kaltuku, kad nepažeist sriegio

Kairėje E30'to dantratis, dešinėje E34'to dantratis: jie yra beveik vienodi (neskaitant to , kad patys darntačiai kitokie kadangi skirtingas perdavimas)


Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
Išvados: iš E34 iki 2,5 litro reduktoriaus visos dalys tinka į E30'tą apart paties korpuso ir kardano tvirtinimo dalies todėl drąsiai galima daryt aprašytą modikikaciją. Taip pat galima ir iš E30 LSD dėt į E34 mažesnį reduktorių arba paprasčiausiai pakeist perdavimą jei pvz: E30 nebuvo tokio perdavimo kaip E34, o reik būtent tokio ir t.t.

Paties blokavimo elemento neardžiau, nes dar nėra tiek žinių ir drąsos, bet kai ji užluš tikrai teks ardyt ir tvarkyt tada ir idėsiu aprašymą kaip tai darosi.

Jei kas susidomėjo ir planuoja užsiimti tokiu darbu linkiu SEKMĖS, o visus iškilusius klausimus galit rašyt į PM tikrai padėsiu.

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
diferencialo guolio laikikliu maishyti netgi pusemis negalima, nes ten ideta guolio ishorinis ziedas, kurie yra parenkamai kiekvinam guoliui..
Svarbus ju pozicionavimas, nes jie turi guolio tepimo kanala..

Mazi varztukai skirti blokiruotes ardymui.

Kam ten ta maza krumpli ishiminejei? atsuki 10 varztu ir pakeiti didiji krumliarati, vsio.

Pabaigoje dar reikia sureguliuoti krumpliu tarpusavio padeti...


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.09
Amžius:
39
Pranešimai:
399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528iA M52B28 97' Touring
Skype:
bonnzza
pamiršau paminėt dėl guolių laikiklių pusių ir tepimo kanalų prieš ardant reik atkreik dėmesį kokioj pazicijoje jie stovi ir pasižymėt puses

_________________
BMW - Bolidas Mergom Wežiot


Paskutinį kartą redagavo Bonza 21 Sau 2007, 18:25. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 14:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.23
Amžius:
47
Pranešimai:
93
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330
romkasponka rašė:
Pabaigoje dar reikia sureguliuoti krumpliu tarpusavio padeti...


Gal gali placiau apie krumpliu reguliavima :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery