Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Pridegusiu cilindru valymas (ziedu pralaisvinimas). (M52B28) https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=19704 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | PrakalejaS [ 18 Sau 2007, 23:15 ] |
Pranešimo tema: | Pridegusiu cilindru valymas (ziedu pralaisvinimas). (M52B28) |
Variklis: M52B28 Problemos esme: yra itarimas, kad prikepe ziedai cilindre, truksta kompresijos, ryja tepala, variklis vibruoja. Girdejau tokias proceduras: zibalo ir priedu pylimo tiesiai i cilindrus ir priedai tiesiai i kuro/oro sistema. Gal galima butu isgirsti placiau kas ir kaip daroma, kokie ir kada rezultatai pasireiskia? |
Autorius: | Rytisss [ 19 Sau 2007, 08:41 ] |
Pranešimo tema: | |
girdejau daro varikliui vandens procedura. T.y. uzkurus varikli per isiurbimo kolektoriu po truputi suleidzia koki 10 l vandnes, kol tepalas pasidaro kakavos spalvos. Sako, jokia chemija geriau neisplauna kaip vanduo. Tik, aisku, sia procedura gali padaryti tik tas, kas tiksliai zino kaip ir ka daryti, nes neteisingai darant galima ir varikli uzlenkti. |
Autorius: | PrakalejaS [ 19 Sau 2007, 09:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Aisku malonu, kad yra bandoma atsakyti, bet noretusi ne siaip gandu lygyje, o konkreciai kas ir kaip. Ir noretusi isgirsti is tu kas ASMENISKAI tai dare arba mate kaip meistras atlieka. O ziedu keitimo operacija reiskia kapitalini, t.y. >3k lt, tai sakyciau yra labai nemazai, turint omeny, kad visuose cilindruose po 14.5, o viename 3 |
Autorius: | Vysta [ 19 Sau 2007, 11:08 ] |
Pranešimo tema: | |
PrakalejaS rašė: Aisku malonu, kad yra bandoma atsakyti, bet noretusi ne siaip gandu lygyje, o konkreciai kas ir kaip. Ir noretusi isgirsti is tu kas ASMENISKAI tai dare arba mate kaip meistras atlieka. O ziedu keitimo operacija reiskia kapitalini, t.y. >3k lt, tai sakyciau yra labai nemazai, turint omeny, kad visuose cilindruose po 14.5, o viename 3
cia kalba turbut apie E36 328...uzuojauta, jei ka...protingam zmogui noretusi patarti pirmiausia issiaiskinti kame saknys to cilindro kompresijos nebuvimo...ar jau zinai?...issuk zvake, pripilk kokius 50 g tepalo tiesiai i cilindra ir pamatuok jame kompresija...jei parodymai pakils - reiskia KOMPRESINIAI ziedai, nes tepalas laikinai uzsandarina ziedus...jei nepakils - reiskia ne ziedai, o voztuvas/voztuvai...bet cia tik teorines prielaidos... geriausius atsiliepimus esu girdejes ir esu bandes Wynn's specialaus flusho ziedams "atkepinti", bet paaiskejo, kad problema buvo ne zieduose, tad efektas neaiskus...bet bijau, kad esant kompresijai 3 atm pades tik remontas, sorry... |
Autorius: | PrakalejaS [ 19 Sau 2007, 11:10 ] |
Pranešimo tema: | |
gerai, matau nesusikalbame. Variklis issuka beveik 200AG su esama konfiguracija, trauka labai gera. Vibracija atsiranda tik dirbant ant laisvu apsuku (ir tai tik siltam variklyje). Zvakes visos vienodai sausos, kuro sanaudu padidejimo nera. kol kas yra dvi problemos - zinomi skaiciukai, kad 1 cilindre truksta kompresijos ir kyla itarimas, kad diafragma leidzia tepala i varikli. Dumu visiskai jokiu nera, esant dregnam orui baltai padumina, bet tikrai ne daugiau nei kitu masinu. Buvo padarytas pravalymas su wynns priedais pajungtais tiesiai i vaakuma, variklis nerealiai purtesi ir dumino, bet paskui vel viskas +- atsistojo i savo vietas. taigi griztame prie pradinio tasko - kaip isvalyti cilindre susikaupusias nuodegas, nes voztuvai ir visa kita yra tvarkinga. |
Autorius: | Karalaitis [ 19 Sau 2007, 11:40 ] |
Pranešimo tema: | |
kaip jau tau sakiau: nakciai i cilidrus pildavom zibala. ryte prasuki starteriu, be zvakiu, kad ispustu zibala is cilindru, isuki zvakes, motora ivairiais rezimai prasuki, matuoji kompresija. kiek servise darem - padedavo. aisku, taip darydavom TIK tom masinom kai jau dumelis melinas budavo, tepaliuka rydavo. nekalbu kai jau ir kitos bedos varikliui nudavo - indeklai ir tt. |
Autorius: | TAdzhius [ 19 Sau 2007, 13:26 ] |
Pranešimo tema: | |
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... sg-6237632 |
Autorius: | PrakalejaS [ 19 Sau 2007, 14:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Tom5 rašė: o kodel tu isitikines, kad cia del ziedu kompresija dingusi?
Ipylus tepalo, kompresija labai zymiai pasikeite, vadinas su voztuvais viskas tvarkoje. for TAdzhius: as nesakau, kad metodas blogas, as sakau, kad paskaicius visa ta aprasyma kai puse dergiasi, puse zvengia, tai tikrai net negalvociau to daryti... |
Autorius: | Tom5 [ 19 Sau 2007, 14:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Na tada tikrai ziedai, tai tik uzuojauta galima reiksti. Nemanau, kad koks cheminis issikisimas pades (bent jau neilgam), gal jie jau paprasciausiai sudile. |
Autorius: | Tom5 [ 19 Sau 2007, 14:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Toks labai idomus dalykas, vienas cilindras skaityk visai nedirba, palyginus su kitais (net per gera kompresija, tokio amziaus masinai), tai tarkim ziedai kalti, bet tai kodel butent 1 cilindre ir taip smarkiai, gal jau kazkada ten kas knibineta buvo? O negali tarkim buti stumuoklis pradeges? |
Autorius: | force [ 19 Sau 2007, 14:41 ] |
Pranešimo tema: | |
turejau tokia beda, L6 vienas cilindras be kompresijos, motoristas sake jog visada kencia 6 cilindras, jeigu pvz mazai ausinimo skyscio, visada kliuna ish pradziu 6 |
Autorius: | Taspas [ 19 Sau 2007, 16:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Kažkada savo Fordui dariau tokią procedūrą: paėmiau lašelinės įrangą (tokią žarnelę su adata gale ir žarnelės užspaudėju) iš vaistinės ir, laikydamas variklio apsukas 3000rpm, sulašinau per įsiurbimo kolektorių 250 ml vandens. Nepadėjo, nes bėda ne tame buvo, bet po to išardęs variklį labai nustebau, kai pamačiau kaip viskas atrodo po tos procedūros. Visa degimo kamera o ir vožtuvai atrodė kaip nauji, t.y. be jokių apnašų. Taip kad ir pats gali pabandyti šią procedūrą, tik vandens tavo varikliui reikės beveik puslitrio. |
Autorius: | PrakalejaS [ 19 Sau 2007, 17:45 ] |
Pranešimo tema: | |
As ne apie jo pasakymus kalbejau! konkreciai ir aiskiai paaiskino ir as tikiu, kad taip galima daryti, bet per kruva lopu jo issakytos mintys praranda verte. Butent tai norejau pasakyti, kad yra zmoniu, kurie supranta ir normaliai paaiskina, bet yra kruva lopiniu kurie apkakina ta reikala ir paskui neimanoma atskirti tikrai gerus patarimus ir blevyzgas (kaip sakant peace) Rytisss rašė: as tau siulau pavartyti to zmogaus dienorasti,paskui pabendrauk su juo ir tik po to spresk ant kiek jis nusisneka. Aisku paciam tokios proceduros daryti nepatarciau, palikciau tai tam, kas tikrai zino ka daro. O kas liecia mano motoro, tai siandien matavau kompresija ir padariau dar viena pravalyma su wynns chemija. rezultatas po pirmojo plovimo: 14.0-14.0-14.0-14.2-13.9(kaip nuo varganu 3 sakyciau liadas!)-13.5(nesivarginau net permatuoti) ye! o po antrojo plovimo, tai variklio darbas akivaizdiai gerokai pagerejo ir pritilo. Akivaizdu, kad masina stovejo kazkur italijoj kuri laika ir prikepe variklis. Taip, kad issisukau nuo labai rimtu investiciju. O procedura tokia: atjungiama viena is vaakuminiu slangu nuo daviklio (sorry, neradau per realoem, nurodyciau tiksliai, bet daviklis yra po oro padavimo gofra, tarp srauto matuokles ir kolektoriaus). Pajungiama slangute su reguliatoriumi (varztas, kuris reguliuoja skyscio srauta). Imama wynns bonkute ir ant silto variklio letai sumaitinamas varikliui. Variklio darbas nerealiai pasikeicia i blogaja puse, kratosi, purtosi, gesta, dumina per duslintuva. Sumaitinus skysti uzgesinamas variklis ir palaukiama ~30min. O tada uzvedus duodama prasisikti motorui, gazuojama tarpais, su palaikymais, su laisvu padirbimu. ir taip koki 30-60min. Variklis nedirba iskart idealiai, diena arba daugiau daugiau dumina. Bet rezultatas patys matote - nerealus! Labai siulau nusipirkus auto pasidaryti sita procedura. Nereikia nei tepalu keisti po sito, nei zvakiu, nei tarpiniu. Insipylei ir po 50-100km jauti akivaizdu efekta. Kaip sakant ačiū uz demesi ir pagalba, problem solved, galima apvalius deti i pasidaryk pats skyreli ateities kartoms |
Autorius: | Laurynas S. [ 19 Sau 2007, 22:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Na ka, sveikinimai, tik nepatingek po kokio menesio vel pasimatuoti... gal viskas bus gerai Tik vat labai smalsu, ar katalizatoriui toks "remontas" nedaro itakos... bet anyway, jei padejo ilgam laikui, tai super... seveikinimai SHKE |
Autorius: | BMW_FANAS [ 20 Sau 2007, 03:08 ] |
Pranešimo tema: | |
Sveikinu! Truksta poros detaliu: kur darei pravalima? Cia pats ar firmoj? ir gal pameni tikslu pavadinima Wynns? |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |