Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] Hidraulinė bagažinė https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=142739 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | dionich [ 12 Kov 2016, 03:52 ] |
Pranešimo tema: | [E38] Hidraulinė bagažinė |
Sveiki, Šitas modas atsirado 97 metais trečią mėnesį, o mano mašina 96metų, dėlto man teko keist visą galinį dangtį, nes jame yra papildomų skylių mygtukui ir kitiem dalykam. Mėlynas dangtis – donoras, pilkas – iš mano mašinos. Skirtumai iškarto matosi. Dar bus reikalinga: - pompa su šlangomis ir cilindru - kairysis dangčio vyris. Jeigu pas jus sena mašina kaip ir pas mane, tai dešinysis irgi skiriasi - valdymo modulis - rele, randasi už bardačioko (pilka, maža, dalies kodas ant paveiksliuko) Rele. Dangtyje dar bus šitie dalykai: - mygtukas - varikliukas kartu su perlenkta svirtele (paprastoj bagažinėje svirtele tiesia) - pora guminiu stopų (jie skiriasi nuo paprastu) - padėties daviklis Dėlto imkit visą dangtį su visais laidais su visais komponentais, nes vis tiek greičiausiai, kad jūsų bus papuvęs. Taip pat nereikės surinkinėt dangčio elementų, viskas jau bus savo vietose. Na ok, pradedam. Reikės tam tikroje vietoje padaryt skyle korpuse. Nerašysiu kaip, esat jau suaugę ir kaip pamatuot gumos gabalą ir padaryt skyle sugalvosit patys Kišam cilindrą tiesiai iš bagažines per skyle laukan – taip, tai įmanomą Nereikia nuleidinet skistį, atsukinėt šlangus ir t.t. Dapilam alyvos. Alyva galit pirkt originalia - 30€, galit pilt ATF - jūsų reikalas. Bet galu gale kai dangtis jau veikė, vis vien teko dapilt biškeli nors prieš tai dapiliau iki lygio. Lygis pažymėtas rutuliuku ant rezervuaro. Tvirtinam pompą plastikiniais varžtais. Tvirtinam valdymo moduli. Teks nuimt benzino užpylimo varikliuką (juodas kairėje), nes varžtai bus paslėpti po juo. Dabar renkam dangčio komponentus. Kaip jau rašiau, keičiasi svirtele. Spynele ir pats užraktas nesikeičia, viskas liek tas pats. Per ta svirtelę užmaunamas papildomas varikliukas ir įkišamas į tam skirtą skylę. Tvirtinamas dangčio daviklis ir mygtukas. Vedam šitų elementų laidus i bagažinę. Dabar atidarom WDS, žiūrim schemą. Plačiau čia: WDS – wiring diagram schemes. Nieko sunkaus nėra, pasižiūrim kur eina kiekvienas laidas, pasižiūrim elementu nuotraukas ir viskas taps aišku kas yra kas ir kur randasi ir kur ką reikia vest. Maitinimas: dedam naują saugiklį i bagažines saugiklynę. Įkišau i paskutinę laisvą vietą. Modulio žemė jungiasi taške šalia dešines lempos. Visi dangčio elementai jungiasi prie valdymo modulio fiškes: - Mygtuko vienas laidas (išviso trys laidai) - Dangčio pozicijos daviklis O taip pat: - Pompos variklis - Pompos vožtuvai Jų minusai jungiasi bagažinėje esančiuose taškuose, pasižiuresit pagal WDS. Yra k-bus laidas, kurį reikia pratempt iki bardačioko ir rast laidų tašką. Ten yra pora tokiu spalvų tašku, patikrinkite, kad pasijungėt prie reikiamo. Naudokit tęsterį (multimetrą). Google jum i pagalba. Likusieji du mygtuko laidai jungiasi prie poros taškų, vienas randasi už galines dešines sėdynes nugarėles. Kitas taškas randasi virš bagažines saugiklynės. Dabar štai toks įdomus momentas. Paprastoj mašinoj be hidraulines bagažines yra vienas laidas, kuris eina iš GM bloko iki dangčio ir jungiasi prie vieno iš spyneles daviklių. Štai taip atrodo schema. O jei yra hidrauline bagažine, tai tas laidas iš GM bloko iš pradžių eina i valdymo moduli o poto jau iš modulio i dangčio spynelės daviklį. Pavaizdavau ši laidą. Dangčio spynelės daviklio fiške randasi tarp šitų trijų fiškių, man rodos geltona. Teks rast tą laidą, atsekti jį bagažinės laidų pynėje, nukirpti ir pravest pro valdymo bloką. Su dangčiu baigta, dabar lendam į bardačioką. Ten teks įkišt pilką relę ir ją pajungt. Ruošiam laidus ir pinus ir kišam tą relę į bet kokį relių laikiklį, ten jų krūva. Vedam minusą iki galines dešines stojkes, vieną laidą iki GM bloko, o taip pat pora maitinimo laidų į vieną ir tą patį laidų tašką, kuris randasi ten pat dėžėje kur jungėm k-bus laidą. Ta rele maitina papildomą motoriuką, kuris prakištas pro sulenktą svirtelę dangtyje. Štai ir viskas. Dabar beliko pasikeisti komplektaciją, įtraukti i ZCS naują opciją ir užprogramuot keletas blokų. Apie tai plačiau Kodavimas su NCS Expert. Taip pat po ZCS keitimo atidarom GM bloką su NCS expertu ir patikrinam, kad butu uždėta varnele ant šitos opcijos, jei nėra – uždedam. Jei pas jus mašina pagaminta po 97m trečio mėnesio, tai jum nereikės keist GM bloko. Jei senesne, tai teks dar pasikeist GM bloką į naujesnį, nes senesnis nežino kaip valdyt tą hidraulinį dangtį. GM blokas keičiasi plug'n'play - nieko daryt nereikes, tiktai teks irašyt į jį savo mašinos VIN kodą ir sudėt varneles pagal mašinos komplektaciją. Viskas. Po GM bloko keitimo, nepamirštam pririšt raktelį prie signalizacijos, nes signos smegenys randasi kaip tik GM bloke. Pamiršau apie tai ir veltui išleidau visą dieną važinėdamas po šrotus ir kišdamas visus GM blokus iš eiles Šita instrukcija tinka pre-FL rakto pririšimui. Kiek atsimenu FL raktui yra kažkokia tai kita instrukciją, o gal aš ir klystu. Na štai ir viskas. Sėkmės E38 hydraulic trunk retrofit E38 установка гидравлической крышки багажника, гидравлика багажника |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |