Sveiki,
Nusipirkau užlenkiamus veidrodėlius, bet pasak pardavėjo jie neveikė, bet dar skleidė gyvybes garsus. Pagalvojau, kad reikia imk, išardyt, pasiziureti ką galima padaryt.
Biškeli teorijos ... panaudosim paveiksliuką iš TIS:
Pro apatinės veidrodėlio dalies skyle įdėtas velenėlis. Ant pačios dalies guli guolis. Ant viršaus uždedamas pats veidrodėlio korpusas. Toliau yra pora krumpliaračių, vienas iš jų sliekinis. Uždedama spyruokle ir visas šitas mėsainis užsifiksuoja su fiksatorium. Viršuje stovi varikliukas su dangčiu. Apačioje yra daviklis, kuris veikia kaip paprastas mygtukas. Kiek supratau jo paskirtis yra tokia, kad jei veidrodėlis netyčia užlenkiamas su ranka, tas velenėlis prasisuka ir paspaudžia mygtuką. Paspaudus mygtuką, veidrodėlių lenkimo funkcija nebeveikia.
Veidrodėliai gali nebeveikti, dėl:
1. Supuvusių laidų
2. Prikeptu prie korpuso ar supuvusių krumpliaračių
3. Supuvusio guoliuko
4. Sugedusio varikliuko
Dėl pirmo punkto viskas aišku, reikia žiūrėt vietoje kas ne taip.
Dėl varikliuko: viename puslapyje žmogus rašo, kad rado varikliuko analogus: Mabuchi FK-280, FK-260 SA. Juos galima nupirkt iš ebay, su siuntimu gaunasi apie 15$.
Manau daugumoj, kaltas bus supuvęs guoliukas, nes jis yra padarytas iš metalo. Mano atveju buvo supuvęs ir guoliukas ir prikepę mechanizmai.
Atsukam 4 varžtus, nuimam juodą rėmelį. Varžtus galima pašildyt su lituokliu, kad lengviau butu atsukt.
Atsukam apatinio dangtelio varžtą, nuimam dangtelį.
Išardom jungiklį, ištraukiam visus kištukus (pinus).
Ištraukiam laidus pro guminę tarpinę.
Daviklio laidus nukerpiau, vėliau sulituosiu juos atgal. Pavaizdavau paveiksliuke ta mažą mygtuką. Reikia paziureti ar jisai dar veikia ar ne.
Laidus galima traukti.
Laidai ištraukti. Kaip matome varikliuką laiko 3 varžtai. Varikliukas išeis kartu su dangčiu, jie laikosi tarpusavyje. Atsukam varžtus ir su atsuktuvu atidarom dangtį ir viska ištraukiam.
Varikliukas su dangčiu.
Testuojam varikliuką su 12v, galite panaudot akumuliatoriaus pakrovėją.
Krumpliaračių sistema. Mano atveju, didelis krumpliaratis prikepę prie korpuso, o jis turi suktis laisvai.
Su atsuktuvu ir plaktuku numušam fiksatorių.
Fiksatorius nuimtas, atsilaisvina spyruokle.
Išardom veidrodėlį i 2 dalis ir matom visą tragediją.
Guoliukas irgi visas surūdijęs. Problema yra tame, kad analogo niekur nėra, nei parduotuvėse, nei ebay, niekur, reiškia reikes reanimuot šita, arba gaminti kaip nors analogą. Jisai susideda iš 3 dalių: vidurinės plastikinės dalies, kurioje įdėti rutuliukai, ir 2 dangteliu iš abiejų pusiu.
Išmušam prikepta krumpliarati. Bukit atsargus, čia aliuminines dalys, juos lengvai galima sulaužyti.
Visas detales buvau valęs su metaliniu šepečiu. Pora dienu jas laikiau WD-40, pora dienu Coca-Coloi. Rezultatas buvo neblogas
Išardžiau guoliuką ir su švitriniu popierių nuvaliau visus rutuliukus. Jei netaisyt guoliuko, veidrodėliai visties veiks, bet lenksis su mažesniu greičiu ir mechanizmai veiks su didesne apkrovą, greičiau viskas susilaužys.
Kai surinkau veidrodėlio dalys, viršutinį fiksatorių prispaudžiau su prailgintą galvutę su kūno mase. Jis užsifiksavo.
Štai ir viskas.
Instaliacija Jei instaliuojat tokius veidrodėlius, jum reikes vairuotoju durų modulio su užlenkimo mygtuku. Gali būt, kad papildomai reikes keleivio durų modulio (nesu tikras).
Kad pasikeist veidrodėlius, reikes nuimti durų apmušalus. Apie tai galit pasiskaityt
čia.
Veidrodėliams reikia 4 papildomu laidu. Štai pajungimo schema. Apie BMW WDS schemas galit pasiskaityt
čia.
Papildomai reikes aktyvuot šita opcija su diagnostiniu laidu. Apie kodavimą galit pasiskaityt
čia.
Vienas žmogus klausė manęs, kaip padaryt, kad veidrodėliai veiktu automatiškai nuo pulto. Kiek žinau automatinis užsilenkimas buvo tiktai faceliftuose, bet galiu ir klysti. Ebay yra moduliai, kurie naudoja centrinio užrakto signalą kad užsilenkt veidrodėlius ir atvirkščiai. Vėliau bandysiu tokius dėt, nes pas mane pre-faceliftas.
Ačiū už dėmėsi.
Sėkmės.