Sveiki, nutruko pas mane kaires puses rankinio trosas, tai nusprendziau pasikeist ir uzvien pafotkint darbu eiga. Visu pirma, kiek teko issiaiskint trosai yra keiciami iskart abu(kaires ir desines puses). Ieskaujau ivairiose daliu parduotuvese, bet visur buvo pasakyta kad tik originalas, taigi teko apsilankyt Krastoj. Detaliu kodai : Kaires puses : 6 780 016 (64.35Eur) Desines puses: 6 780 017 (64.35Eur)
Detales susipirkes kibau prie pakeitimo darbu, taigi: 1. Pasikeliam auto, nusisukam ratu varztus (17 gavlute), nusiemam rata:
2. Reikia nusiimt suporta su laikykliu (ar kaip jis teisingai vadinasi) tai reikes atsukt 2 varztus (18 galvute):
3. Pasikabinau kaip nors suporta, kad jis nekabedu ant stabdziu slangos, kad netycia netutruktu, as padariau taip:
4. Reikia nusiimt stabdziu diska, tai prireiks zvaigzdutes(atrodo TORX) formos galvute(dydzio neatsimenu), varzteli randasi stai cia:
5. Nusieme diska matome stai toki vaizda, cia yra musu rankinio stabdzio kaladeles, bet virsus troso laikyklis:
6. Cia yra trosas is vidines stupicos puses:
7. Toliau kad atkabint trosa yra du variantai: a) nusiimt rankinio kalades b) badyt istraukt troso laikykli ju nenuemus As pasirinkau varianta (b) ir atsuktuvu pagalva atstumiant kaladeles istraukiau troso laikykli, jis atrodo stai taip:
Cia nuimtas laikyklis:
8. Nueme laikyklis matome mus reikalingo troso galiuka:
dabar reikia ji istraukti, taip lengvai viskas nebus , is vidines stupicos puses paeme reples bandom ji issukti, man nepavyko ir vieta kur issikisa i stupica, luzo per puse. Viena puse liko stupicoj. Tokiu atveju istraukia i vidine puse trosa kiek galim, is isorines puses i troso skylute idedam koki ilgesni varzta (bent cm 15-20) tinkamo diametro, ir pora/keleta kartu trinktelnam plaktuku, viskas turetu iskrist. mano issimtas trosas issimtas is stupicos:
9. Dar troselis prie a/m remo yra prisuktas su varztuliu (10 galvute):
ji issukam ir vualia, cia darbas baigtas:
10. na ka purviniausia darbo dalys baigta. Toliau atsidaromt bagazine, issiemam kilima ir matom toki vaizda:
11. nusiemam sita dangteli (sesiakampes galvutes) ir matom rankinio valdymo mechanizma:
12. Atkabinam trosa nuo mechanizmo, paspaudziam tuos 3 baltus plastmasiukus, ir isstumiam i desine(lauko puse):
13. Kad istraukt trosa is mechanizmo reikia nuspaust stai si metaliuka aptiniam kampe gylumoj ir paspaudus traukt trosa:
14. Stai musu trosas jau guli atskyrai nuo automobilio :
Beliko viska surinkt atbuline tvarka ir viskas. A,j beja, kaip raso TIS`as po surinkimo reikia ijung degima ir 3 kart 5s intervale paspaust rankinio mygtuka. As tai padariau uzdejes atgal diska, kad patikrint ir laiko rankinis. Po visu surinkimo teisingiausia manau butu nuvaziuot i servisa kuris turi stabdziu stenda ir patikrint rankini. Na kaip ir viskas. Gal kam pades, jei kylo klausimo, klauskit kuom galesiu padesiu.
P.S. foto yra desines puses, bet kaires praktiskai identiska. P.S.S. vienos puses troso pakeitimas man uzeme apie 3h su parukymais ir pasnekejimas. P.S.S.S. Siam darbui man prireke siu irankiu: 'trisciotkes"; 10, 18,17 galvuciu; atsuktuvo (paprasto 2vnt);, mazu replyciu; sesiakampiu bei zvaigzduciu galvuciu komplekto; 2 palstmasiniu "stiazhkiu" (suporto pakabinimui); vario tepalo varztam sutept.
|