Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E38] Tamsėjantis veidrodėlis https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=136912 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | dionich [ 18 Kov 2015, 23:46 ] |
Pranešimo tema: | [E38] Tamsėjantis veidrodėlis |
Sveiki, Šiam modui reikės nuimt lubas, jei norit, galit pravest laidus palei originalią laidų magistralę, arba galit juos prilipdyt po priekine "stoikę", nuleist per panele į apačią ir vėliau juos pravest per salono kraštus i reikiamas vietas. Ten yra 5 laidai: maitinimas (bagažine), žeme (galine dešinė "stoike"), signalinis laidas (LCM, šviesos blokas po daiktadėžė) ir jei norit, dar pora laidu, kurie vėliau pasiskirsto i dvi poras ir kiekviena pora eina i vairuotojo arba keleivio durelę. Šitie laidai užtamsina šoninius veidrodėlius. Yra dar niuansas su maitinimu, apie šita dalyką parašysiu vėliau. Lubų išėmimo procedūra nesunki ištikruju, užims gera valanda, bet gana kruopšti. Aš tai išėmiau savo lubas ir išmečiau juos, nes jos jau atsiklijavo prieš gerą pusmetį. Vėliau dėsiu kitas. Nupirktas veidrodėlis. Taip pat būna veidrodėliai su signalizacijos lempute, netgi su kompasu. Kad ištraukt lubas, reikės: nuimt visas "stoikes", nuimt keleivio sėdynę, nuimt lubų rankenėles ir snapelius. Nuleiskit galinio lango užuolaidėlę. Išsukit sėdynės 4 žvaigždes tipo varžtus, atloškit ją atgal ir atjunkit sėdynės jungiklį. Kad atjungti, reikia ištraukti šoninę dalį. Atjunkit nuo sėdynės troselį. Išsiūkit diržo tvirtinimo varžtą ir galit traukt sėdynę lauk. Dabar grįžtam prie lubų. Nuimam visas lubų reikmenys. Nuimam galinius plafonus ir po jais atsukam 3 varžtus ir nuimam "stoikes", tempiam į priekį, nes jie fiksuojasi palei stiklo. Nuimam galines sėdynės sėdimą dalį. Tiesiog traukit ja su jėga i viršų, kad ištraukt iš fiksatorių, poto į priekį. Nuimam galvos atlošus. Traukiam su jėga į viršų. Apatinės sėdynės nugarine dalis tvirtinasi su pora varžtu. Poto tiesiog pakeliat sėdynę į viršų ir galit juos nuimt iš fiksatorių. Kaire sėdyne tiesiog biškeli nuimkit šalin, kad dasigaut iki palanges tvirtinimų. O dešine puse atitraukit toliau. Diržus galima nenuiminėt, jų ilgio užteks. Nuimama vaistinėlę, tiesiog patraukiama i viršų. Kad nuimt palang3, ištraukyt plastikinius fiksatorius salone ir atsukit 3 varžtus bagažinėje. Dabar nuimsim plastikinę apdailą palei dešinio borto. Pradedam nuo galines. Atsukam plastikinį varžtą ir atsargiai traukiam apdailą į viršų, yra tikimybe nulaužyt laikiklius Nuimam priekinio keleivio kojų zonos dešinę apdailą, po ja slepiasi šviesos blokas (LCM). Nuimama apdaila po daiktadėžė, ištraukiamas iš jos gongas. Nuimam priekinę dešinio borto apdailą. Vidurines „stoikes“ apatine apdaila nuimama taip: traukiat apatinę dalį, ten pora fiksatorių, poto nuimat žemyn. Viršutinė dalis nuimama tokiu pat principu. Ištraukiamas juodas fiksatorius. Nuimamos priekines "stoikes", pradekit nuo viršutinės dalies, jie tiesiog staigiai traukiami. Tingėjau viską ardyt iš kaires puses, tai sugebėjau nuimt viršutinę dalį neardant kitų dalių, sunkoka, bet įmanoma. Lubos dabar laisvos, pradekit nuiminėt pobiškeli jas iš durų kantų, atsargiai, palei perimetro, vėliau jos pačios nukris Ištraukiamos per galinę dešinę durelę. Kažkaip tikėjausi rast gatavu jungiklių nuo lietaus daviklio, bet nieko nebuvo, tiktai apšvietimas Laidus vedžiau palei magistralę, galinėj stoikei reikėjo nuimt pora metalinių apdailų. Dabar reikia išardyt bagažinės dešinės puses apdailą, ten tiktai reikia nuimt keletas plastikinių fiksatorių. Atsukam 3 varžtus ir ištraukiam saugiklynę. Kaip matot, jau buvau pasirengęs šiam modui prieš tai, kai dariau kitus modus ir buvau palikęs gatavą laidėlį. Veidrodėlis maitinamas 62 saugikliu, bet niuansas tame, kad saugikliai nuo 62 iki 68 maitinami per rele, o rele užmaitinama 19 saugikliu, kuris randasi po kapotu. Jei tingit organizuot ta rele, galit pasinaudot šalia esančiu tuščiu saugikliu kojelėmis. Jei netingit, galit paskaityt šia tema, ten rasit biškeli informacijos ir paveiksliuku šiuo klausymu. viewtopic.php?f=29&t=133637 Na pradėsim žiūrėt schemą. Schema lengva, yra: maitinimas, žemė, laidas i LCM ir dar pora laidų, kurie vėliau skirstomi i dvi poras ir keliauja i šoninius veidrodėlius. Šoniniai veidrodėliai veikia nuo vidinio veidrodėlio. Galit paskaityt mano tema apie BMW schemų naudojimą: viewtopic.php?f=29&t=126176 Maitinimo laidas nuvedamas per magistralę į bagažinę. Žemės laidas jungiamas prie jungiklio dešinėj galinei „stoikėj“. Krastoj nupirkti vat tokie 0,75mm-1mm pralaidumo jungikliai. Dalies numeris: 61 13 1 387 142 Ten yra jungikliai skirtingo pralaidumo, reikia parinkti tinkamą. Signalinis laidas atvestas į LCM šviesu bloką palei laidu magistrale po kilimu. Blokas tvirtinasi su 2 varžtais, išardomas vidurinis jungiklis ir įdedamas pinas i tam tiką vietą. Pinus turėjau nuo senų projektu. Testuoju veidrodėlį. Įjungiu diegimą ir uždengiu priekinį sensorių ir veidrodėlis pradeda tamsėt. Patogia automatika, dabar nereikės perjunginėt rankiniu būdu veidrodėlį kai važiuoji naktį. Komfortas Ačiū už dėmėsi ir sėkmės. |
Autorius: | dionich [ 20 Kov 2015, 22:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E38] Tamsėjantis veidrodėlis |
Pamirsau paminet del kodavimo. Veidrodelis veikia ir be kodavimo, blokuose nieko koduot nereikia. Bet vis delto imanoma itraukt sita opcija i ZCS. Ka as ir padariau |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |