Nusprendžiau sukurti temą, nes į mane kreipės keli žmonės privačiai su klausimais, kodėl jiems pilna tepalo aušinimo skystyje. Bėdos visiems buvo tos pačios tepalo aušinintuvo korozija. Aprašysiu keitimo eigą E39 automobiliui tepalo aušintuvo. Prisegu žemiau nuotrauką dėl kurios problemos dažnai būna ši problema.
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Apibrėžta raudonai yra būtent ši vieta kaltininkas, kodėl tepalas atsiranda aušinimo sistemoje
2015-01-24 020 (Small) (Small) (Custom).jpg [ 95.34 KiB | Peržiūrėta 18481 kartus(ų) ]
Taip pat gali būti ir tarpinės kaltos, kurias keičiant tepalo aušintuvą pasikeičiau prie to pačio. Jos pažymėtos nr. 8 ir nr. 11 šioje nuorodoje
https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 59/0/0/0/0 pirkau tarpines iš šios nuorodos. Tepalą aušintuvą naują su visu tepalo filtro korpusu pirkau per skelbimus už 20eur
1. Nuimame isiurbimo kolektorių. ( darbo eiga aprašyta kito nario kolektoriaus nuėmimas temoje
viewtopic.php?f=29&t=58634 )
2. Atjunginėjame visas šlangas atsijungiame ir nuo aušintuvo, kad nuimti detalę
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: nuimame flanšą pažymėta raudonai
2015-01-24 007 (Small) (Custom).jpg [ 107.49 KiB | Peržiūrėta 18481 kartus(ų) ]
3. Tada bus imame lyg ir 13 galvutę su prilgintuvu ir atsukame aušintuvo 3 varžtus. Vienas viršuje du iš apačios, manau rasite.
4. Nusiėmę visą korpusą su tepalo filtru, nes nerekomenduoju imti atskirai šių detalių, nešates ant stalo ir skiriat per pusę ir ieškot vizualių pažeidimų, jei jų nesimato, vežkit tikrinti ant oro kompresoriaus.
Prieš nuimant aušintuvą rekomenduoju iš variklio bloko išleisti aušinimo skystį.
https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 59/0/0/0/0 išleidimo varžtas pažymėtas nr. 10
Pridedu vaizdo medžiagą kaip atrodė mano procedūra keitimo
https://www.youtube.com/watch?v=gn-YxWy4Szo Daugiausiai problemu kėlė aušinimo sistemos išplovimas, kad išplauti gerai sistemą reikėjo panaudoti nemažai vandens, bet viskas vistiek nepasišalino, todėl ant gryštamo šlangutės rekomenduoju statyti filtriukus benzininio automobilio, ir juos keisti kartą per savaitę.
Šiame video matosi, kaip esu idėjęs filtriuką
https://www.youtube.com/watch?v=DHSdGJxigJY čia idėtas nuo dyzelio, bet geriau nuo benzininio, nes dyzelinio per stambus sietelis ir seno tepalo likučiai vistiek prasisunkia pro jį tai tam uždėjau vėliau benzininį filtriuką.
Temas tikslas, kad neskubėtumėt varikliams galvų kelti nepatikrinę tepalo aušintuvo (šiame forume skaičiau, vienam nariui buvo panašios bėdos, nukėlė variklio galvą ir nieko nerado kainavo nemažai pinigų ir daug nervų)
Jei kažko nedarašiau papildykit mane