Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Vairo stiprintuvo tepalo keitimas [E34 M50] https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=12966 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Hellscream [ 03 Rgp 2006, 01:01 ] |
Pranešimo tema: | Vairo stiprintuvo tepalo keitimas [E34 M50] |
Siandien pakeiciau sau vairo stiprintuvo tepaliuka. Vairas tikrai maloniau pradejo sukiotis, standesnis net kazkiek pasidare. Neatsakau uz tai, kad procedura buvo visiskai teisinga, bet kaip ten bebutu - tepaliukas pakeistas, viskas veikia, bent jau kolkas... Prasom (tekstas rusu kalba): http://www.E34.nm.ru/Pages/Garage/power_steering.html |
Autorius: | Hellscream [ 03 Rgp 2006, 14:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Dar trumpas proceduros aprasymas lietuviu kalba: 1) Jeigu ant stiprintuvo skyscio bakelio parasyta "ATF Oil Only" - perkam 2 litrus (2 butelius po litra) ATF tepalo Dexron II arba Dexron III markes. Beje, iprastu budu viso tepalo (apie 1.2 litro nuleist neimanoma), taigi kad geriau praplaut istema ir nuleist daugiau seno tepalo, procedura atliekama 2-jais etapais. 2) Atsukam stiprintuvo skyscio bakelio dangteli. Lendam po masina ir nuo vairo stiprintuvo pompos atsukam is pradziu didesnia slanga (pompos apacioje). Prisukta 22 mm varztu. Surenkam visa isbeganti skysti i is anksto paruosta tara. Poto atsukam mazesne slanga (19mm arba 20mm varztas) ir surenkam is jos isbeganti tepala. Didesne dalys tepalo isbegs is pirmos storesnes zarnos, is mazesnes isbegs nedaug. Tokiu budu surenkam apie 0.6 litro tepalo. 3) Prisukam abi zarnas i vieta (atsargiai! Nepameskit aliumininiu tarpiniu ziedu prie zarnu varztu. Juos rekomenduoja keist i naujus, bet dazniausiai tinka ir seni). Dabar lendam lauk ir pripilam i bakeli naujo tepalo iki max ribos ant dangtelio matuokles. Uzkuriam masina ir kelis kart (pakanka 2-4 kartu) susukam vaira iki galo i kiekviena puse. Tokiu budu sistema nusiorina, skyscio lygis bakelyje sumazeja, todel vel pripilam iki max ribos ir vel kokius 4 kartus susukam vaira iki galo i kiekviena puse. 4) Ugesinam varikli ir vel lendam po masina. Vel atsukam is pradziu didesne, poto mazesne slanga ir nuleidziam visa skysti. Viskas lygiai taip pat, kaip buvo aprasyta auksciau. Kai visas skystis nubegs, vel gerai prisukam zarnas i savo vietas, nuvalom tepala aplink pompos ir slangu kokiu skudureliu. Ateityje tai pravers, norint lengviau nustatyti, ar nera kokiu nutekejimu prie tepalo zarnu prisijungimo vietu. 5) Vel pripilam i bakeli naujo tepalo iki max ribos ant dangtelio matuokles. Uzkuriam masina ir vel keleta kartu susukam vaira kaip ir anksciau. Tepalo lygis vel nukris, todel vel pripilam iki max ribos. Vel kelis kartus susukam vaira. Jei skyscio lygis vel kazkiek nukrito, davedam iki normos. Viskas, uzsukam dangteli, patikrinam, ar tepalas neprasiskverbia pro zarnu varztus prie pompos. Jei kazkiek prasiskverbia, truputi paverziam sujungimo varztus. Jei viskas pavyko gerai - dziaugiames rezultatu ir vaziuojam su atliktos pareigos jausmu i visas keturias puses. Sekmes darbuojantis prie masinos! |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |