Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius. Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM. Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.
Sveiki, Tai būvo standartine faceliftų opcija: vidines rankenėles apšviečiamos įjungiant gabaritines šviesas, o išorines veikia per tą patį kanalą kaip ir salono automatinis apšvietimas, t.y. atrakinot mašina, rankenėles šviečia, po to užgesta / išjungėt diegimą, rankenėles šviečia. Teoriškai – nesunkus mod‘as, bet vis vien užima daug laiko su laidynų ir relės pasikrapštymais. Aišku galima aplengvint sau gyvenimą ir nupirkt gatavus laidinus, bet tada teks perdaryt laidynu fiškes, nes prie-FL ir FL fiškių išdėstymas ir pinai skiriasi; apvalus pinai – prie-FL, platus – FL. Aš nusprendžiau, kad geriau perrinksiu laidynus taip kaip man reikia.
Keičiasi vidines rankenėles.
Jos jungiasi prie tam tikrų analogiškos spalvos laidų sujungimo taškų laidyne. Yra tiktai du laidai: pilkai / raudonas – pliusas, rudas – minusas. Laidus taip pat galima prilituot prie langu pakelėjo mygtukų.
Taip pat keičiasi ir išorines rankenėles, nes jos turi specialu laikiklį į kurį bus įkišta optinio kabelio galvutę. Šviesa po to perduodama laukan per plastikinę užlenktą dešrele, kuria kišasi i rankenėles skylę.
Laidyne taip pat yra optinis kebelis, per kuri šviesa patenka iš lemputes į rankenėlę. Kartais kai nešviečia kažkuri tai rankenėle, reikia tikrint ar dega lempute, ar persilaužė optinis kabelis. Pas mane vienas iš keturių kabelių buvo brokuotas, teko ieškot kito.
Surinkęs laidynus, įdėjau juos į dureles o tuos optinius kabelius ištraukiau laukan per rankenėlių skyles ir vėliau pajungiau prie rankenėlių.
Išorinių rankenėlių lemputes irgi turi tiktai pora laidų, vieną rūdą minusą ir vieną mėlynai/geltona pliusinį laidą. Visų rankenėlių pliusiniai laidai keliauja į saloną ir susirenka viename taške, kuris randasi virš vairo kolonėles. Poto iš ten vienas bendras laidas eina į išorinių rankenėlių relę.
Apšvietima valdo rele. Jinai dedasi už bardačioko, šalia kitų relių.
Pajungimas nesunkus, tik 5 laidai. Plačiau apie elektros schemas, gali paskaityt šitą temą: "WDS - wiring diagram systems".
Yra vienas laidas, kuris eina į tą sujungimo tašką apie kurį rašiau anksčiau. Vienas minusinis laidas.
Pora laidų, kuriuos reikia sujungt didelėje dėžėje, kurioje randasi visi sujungimai. Jinai randasi už bardačioko.
Ir vienas maitinantys laidas, kuris eina i F10 saugiklį po kapotu. Prie-FL‘e dešimtas saugiklis buvo užimtas, taigi įkišau tą laidą i F12, nes ten buvo laisvą koją. O F12 saugiklis jau nebenaudojamas nuo 95m, bet jis atlieka tokį patį veiksmą, pajungtas nuo spynelės. Ištuštinus saugikline nuo valdymo modulių, pravedžiau tą laidą pro gumine gofrą į saugiklines ertmę.
Ištraukiama pirma juostele su saugikliais ir iš jos reikia ištraukt fiksavimo pagaliuką (baltas). Tik dabar bus įmanoma įkišt naują saugiklio koją iš apačios. Kita koja jau egzistuoja, jinai jau užmaitinta iš kur reikia. Beliks tik įkišt saugiklį ir viskas.
Štai ir rezultatas.
Tokį modą manau, kad galima pritaikyt bet kuriame automobilyje. Sėkmės. E38 illuminated door handles освещаемые ручки подсветка ручек
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume