Ant daugelio automobilių yra įmontuotas koks nors siauresnis ortakis kuris slopina į variklį patenkantį oro garsą, tuo pačiu apsunkindamas variklio darbą ir mažindamas motoro naudingumo koeficientą. Trumpai tariant - kuo sunkiau kvėpuojantis variklis, tuo didesnės kuro sąnaudos bei mažesnė trauka. E39 kėbule yra sumontuota siauresnis ortakis priešais oro filtro dėzę, ir jį pašalinus pagerėja akseleratoriaus jautrumas, šiek tiek pagerėja kuro ekonomika (labai nežymiai), šiek tiek pagerėja trauka ir atsiranda daugiau garso iš variklio skyriaus. Visi šie išvardinti dalykai mano nuomone yra pliusai, tačiau kitas gal nesutiktų su paskutiniuoju teiginiu, dėl variklio garso. Manau pagyvėjusio variklio garsas yra malonus ausims. Šis "mod'as" tinka visiems E39 (o gal ir E38 kur yra tokio tipo oro dėzė) su I6 motorais ir tokio tipo oro dėzėmis.
Veiksmų eiga paprasta: Išimame oro filtrą, atsukame pažymėtą varžtą
Atkabiname "chamutą". Įprastai jis bus originalus BMW kuris yra vienkartinis, todėl patartina po ranka turėti keletą kabelių surišėjų (
cable ties) kad būtų su kuo suveržti angą kai viską dėsite atgal.
Ištraukus slopintuvo galą iš ortakio, įspaudžiame nurodytą vietą ir ištraukiame slopintuvą.
Išimtą slopintuvą dėkit kur norit
Jeigu nepatiks gautas rezultatas jį galima betkada įdėti atgal.
Reikalingi įrankiai: 10mm galvutė atsukti vieną varžtą ir replės nutraukti "chamutą". Užtruksit 10 min, jeigu ne mažiau.