Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=126836 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | aremigij [ 08 Rgs 2014, 16:58 ] |
Pranešimo tema: | [E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas |
Pastebėjau kad atvėsus orams (kai lauko temperatūra +2 ir žemesnė) automobilis rytais pradėjo sunkiai užsivesti, starteris suka variklį kokias 5s kai užsiveda dirba gražiai, pamaniau kad žvakės arba relė, diagnostika parodė pirmo cilindro pakaitinimo žvakės problemą. Išsukau žvakes tikrinuosi, pasirodo nei viena nekaista nors prietaisų skydelyje pakaitinimo spyruoklė pasirodo, bandau per inpa jas aktyvuoti tipo aktyvuojasi, bet kaisti nei viena nekaista. Išsiimu rėlę, pamatuoju su testeriu tarp pirmo cilindro zvakės kontakto ir pagrindinio +12V kontakto varža ~8MOm kituose ~6,8MOm, pamatuoju žvakes visu varža vienoda, sujungiu viską "oriniu montažu" jau 5 žvakės kaista, pirmo cilindro žvakė ne. Apkeičiu žvakes, pasitvirtina kad problema relėje. Kadangi relė jau pasmerkta ir žingeidumo vedamas pradedu skrosti rėlę, atsidarė pakankamai lengvai: (foto jau silikono dalis nukrapštyta) Vidaus išvaizda ideali, jokių nudegimų ar kitokių pažeidimų požymių nesimato, įdomus tas silikoninis gelis pasirodė (konsistencija turbut ne ka tvirtesnė nei pas olialia pupyčių naudojamą). Pasirodo dauguma laidelių vedančių nuo plokštės iki fyškų arba jau nutrūkę, arba nutrūksta po antro prisilietimo, prie plokštės laideliai laikosi puikiai, reikėjo nemažai lankstyti kol jie nuo ten nulūžo, probleminė vieta laidelių susijungimas su fyške. Manau kad rėlės gedimas užprogramuotas jos konstrukcijoje, kadangi ji nuolat vibruoja o gelis minkštas, laideliai prie fyškės kontaktu nuolat mikro judesiais lankstomi ir galiausiai nulūžta. Laideliai pagaminti iš kažkokio ypatingo metalo, labai minkšti ir lankstūs, fyškės kontaktai ir plokštės kaladėlės padengti tokiu pat metalu, paprastas lydmetalis su kanifolija prie jų visai nekimba, šią problemą išsprendžiau su dremeriu nušlifuodamas tą sluoksnį. Vietoj plonųjų laidelių prilitavau gal 2mm varinius daugiagyslius, viską užpurškiau keliais sluoksniais PCB plokštėms skirtu laku. Varža tarp pagrindio +12V kontakto ir žvakių tapo vienoda, visos žvakės kaista. Šiandien automobilis prie -9 laipsnių kaip rusai pasakytų "S pol abarota" užsivedė. Laikas parodys kiek toks sprendimas laikys, bet kolkas viskas veikia puikiai. |
Autorius: | DmK [ 29 Spa 2014, 13:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas |
aremigij rašė: Manau kad rėlės gedimas užprogramuotas jos konstrukcijoje, kadangi ji nuolat vibruoja o gelis minkštas, laideliai prie fyškės kontaktu nuolat mikro judesiais lankstomi ir galiausiai nulūžta. gedimo priezastis temperaturu svyravimai. rele aliuminine sedi ant variklio bloko, tai ziemos metu issivaizduojat kasdien nuo tarkim -10 iki 90 laipsniu. viskas pleciasi ir veliau susitraukia ko pasekoje kontaktai paprastai atsoka. manau patraukus rele toliau nuo variklio bloko problema dings. taip pat perlitavau savo rele. buvo originali (2008m), atlaike 6 metus arba 100tkm. vienintelis skirtumas kad kontaktai buvo uzpilti tokiu daug standesniu juodu brudu, kaip plastiku. zele tokia pat. buvo visu zvakiu klaida, tai pliuso kontaktai buvo atsoke. perlitavau visus. uzpiliau termoklijais. jau 3 savaites kaip be klaidu. |
Autorius: | Donatas93 [ 01 Lap 2014, 01:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas |
Pas mane pirmo cilindro laideliai buvo atsoke, taip pat susitvarkiau, kolkas be klaidu. Nebuciau pagalvojes kad galima remontuotis, laiku pamaciau sia tema, ačiū! |
Autorius: | giedrius530 [ 10 Gru 2014, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas |
Rele specialiai uzpildyta tuo geliu tam, kad sugertu vibracijas ir neatsipurtytu... |
Autorius: | Arunas B [ 27 Rgp 2015, 13:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas |
DmK rašė: gedimo priezastis temperaturu svyravimai. rele aliuminine sedi ant variklio bloko, tai ziemos metu issivaizduojat kasdien nuo tarkim -10 iki 90 laipsniu. viskas pleciasi ir veliau susitraukia ko pasekoje kontaktai paprastai atsoka. manau patraukus rele toliau nuo variklio bloko problema dings. taip pat perlitavau savo rele. buvo originali (2008m), atlaike 6 metus arba 100tkm. vienintelis skirtumas kad kontaktai buvo uzpilti tokiu daug standesniu juodu brudu, kaip plastiku. zele tokia pat. buvo visu zvakiu klaida, tai pliuso kontaktai buvo atsoke. perlitavau visus. uzpiliau termoklijais. jau 3 savaites kaip be klaidu. Beda ne del temperaturos skirtumu. Rele tiesiog is popieriaus padaryta. Pas m47n ta rele ne prie blokonprisukta ir lygiai taip pat genda. |
Autorius: | Davincis [ 15 Lap 2015, 09:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E60] Dyzelio pakaitinimo žvakių rėlės remontas |
Vyrai tik nedarykit taip kaip regimantas..... Zvakiu pakaitinimo sistema neturi saugiklio, tie laideliai esantys releja atlieka saigiklio reiksme. Ilitave per stora laideli ir trumpo jungimo atveju(kas tikrai daznai pasitaiko) sudeginsit puse pravotkes arba dar blogiau visa masina. Jei jau chalturinat, tai bent pasiskaitykit pries tai kokio storio ir varzos laidai ten turi eit:) |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |