Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Gru 2024, 04:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Kov 2011, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Sveiki,
kaip ir daugeliui, atėjo laikas ir mano kuro siurblio tarpinėm leisti kurą :mrgreen: ,
todėl jos buvo keičiamos. Tie kas domėjosi kainom žino, kad keitmo kainos svyruoja ~250 - 400lt. O už 250 keisti nesinori, nes už tiek radau tik keistus servisus :lol: Todėl šiek tiek pasidomėjus keitimas buvo atliktas savarankiškai. Nors skaitant postus darėsi baisu, atrodė, kad tas siurblys yra kažkokių ne žemiškų jėgų tvarinys ir pačiam jį ardyt yra beprasmiška, nes viską tik sulaužysi :D darbai buvo pradėti ir atlikti sėkmingai, todėl dabar galiu pasakyti, kad nėra ten labai sudėtingas mechanizmas, aišku, viską reikia atlikinėti labai atsargiai ir tiksliai, nes tikslumas ten daugiausiai ir lemia, jei rankas turit ne kreivas, tai mano trumpas darbų aprašymas padės patiem pasikeisti tarpines ir nemokėti didelių pinigų kažokiem servisam, o dar ir daugiau suprasti apie automobilio mechanizmų veikimą :) Kiek žinau ši problema kankina ne vien m41d18 (318tds) siurblius, bet ir m51d25 (325tds, 525tds, 725tds) siurblius, todėl gal padės ir kitiem :wink:


Visų pirma reikia nusipirkti tarpines,dviejų kaina apie ~40LT(kainos tiksliai neatsimenu), ir tokį trikampį specifinį raktą , kuris kainuoja ~30Lt ir su juo reikės atsukti tik 1 varžtą :mrgreen: Pats viską pirkau šiaurės miestelyje, parduotuvėje kur viskas varikliam ir siurbliam. Rakto nuotrauką pridėsiu vėliau, bet manau, kad parduotuvėje supras kokio jums rakto reikia.

Tarpinės BOSCH
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kad būtų lengviau reikia nuardyti kuo daugiau dalių, kurios dengia siurblį, kad priėjimas prie siurblio būtų kuo laisvesnis.

Paveikslėlis

Kad pakeisti pirmą tarpinę reikia atsukti varštus pažymėtus žalia spalva, o kad antrą raudona spalva

Paveikslėlis

Bet prieš keičiant 2 tarpinę reikia būtinai pasižymėti siurblio padėtį :!: , nes slankiojant tą visą atsuktą dalį reguliuojasi kuro riebumas. Pasižymėti reikia labai kruopščiai, nes ten reguliuojasi labai jautriai ir pastūmus tik 0,1mm jau yra didelis poveikis :twisted:
Paveikslėlis

Pakeitus apatinę tarpinę antras svarbus žingsnis yra pataikyti burbuliuką į skylutę siurblyje, nes nepataikius jo į vietą ir užvedus variklį tą burbuliuką nulaužią ir tuomet prisireiks keisti visą el. dalį. Kaina naujos ~1200Lt [-X
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Viršutinę tarpinę pakeisti nesunku, tai nėra net nuotraukų :lol:

Viską gražiai atlikus ir atgal surinkus galima bandyt užvedinėti ir nelaistys kuro ant žemės.

SVARBU
Jei netiksliai pastatysit el. dalį, tai gali iškilti neskalanumų, jei bus patraukta į automobilio priekį, tai variklis labai sunkiai rinks apsukas, o jei pastumsit į kitą pusę, tai laikysis labai aukštos apsukos, todėl stenkitės viską atstatyti tiksliai į vietą.
Norint jautresnės mašinos, tai galima padaryti pariebinus mišinį, pastūmus el.dalį atgal 0.4mm nuo žymės. Pas mane dabar maždaug tiek patraukta, tai variklis tapo daug gyvesnis mažų apsukų diapazone :twisted:


StandartinėParašytas: 27 Gru 2011, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.16
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E36 95' 318tds
Viskas taip, kaip ir parašei, bet turiu kelias pastabas.
Trikampio rakto pirkti nebūtina, galima ant to trikampio varžto dėti 7 mm galvutę ir per ją pakalus ji užsimauna (aišku kalimas proto ribose).
Čia nuotraukose parodytos vienodos tarpinės, bent pagal kodą, iš tiesų jos nėra vienodos, todėl geriau pirkti visą remontinį komplektą. Nespėjau nufotkinti kodo, bet pirkau per tarpininką, kuris pristatė į vietą ir sumokėjau 50 lt, kiek su meistrais kalbėjau apie 30-35 Lt reali to komplekto kaina (bosch'o firmos).
Nukėlę siurblio dalį su burbuliuku stenkites neliesti to žiedelio su duobute, nes jis sukiojasi, tada nekils problemų su įtaikymu surenkant.
Dėl padėties, siurbliuose, į kuriuos dar nebuvo lįsta (pagal meistrą) priekinėje siurblio dalyje esanti skylė turėtų būti užlieta kažkuo panašiu į vašką, tada padėtį atstatyti nekyla jokių problemų, nes kitaip nepavyks įkišti.
O šeip dėl keitimo neverta varyt pas meistra, nes darbo pusvalandžiui, jei jau nuimtas kolektorius, o ir įrankių stebuklingų nereikia ;)


StandartinėParašytas: 28 Gru 2011, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Ačiū už vertingas pastabas. =D>

Čia keičiamos tik viršutinės tarpinės, dar viena yra žemiau, bet jos nenuimant siurblio pakeisti nelabai išeina, todėl prieš atliekant darbus reikėtų įsitikinti ar nereikia keisti ir žemiau esančios.
Jei viskas gerai, tolesnių tarpinių keitimo aprašymas bus, nebent kas nors padarys tai ankščiau :)


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Sveiki,
atėjo laikas tolimesniems darbams siurblio nuėmimui ir jo tarpinių keitimui, kadangi viską pasikeisti nėra sunku pasidalinsiu šiokiu tokiu darbų aprašimu, kad patiems būtų lengviau tą patį padaryt :)
Tarpines pirkau http://www.autura.lt/lt/ viskas komplektas tik 25LT

Visų pirma ardom viską aplink siurblį, nes priėjimas prie varžtų yra siaubingai nepatogus.
Nuotrauka, kaip atrodė išardyta vieta apie siurblį :lol:
Paveikslėlis

Tai nuėmus viską aplinkui ir atsukus kuro padavimo vamzdelius, pradedam atlaisvinti siurblį, bet prieš tai pasižymime tikslią siurblio padėtį, kad atgal jį statant degimo laipsnis būtų tas pats. Ten yra du varžtai juos tiesiog išsukam, dabar siurblys juda į šonus, bet neišsitraukia, todėl reikia nuimti variklio dirželį kuris suka generatorių, pompa ir t.t. Tuomet nuimam dirželio įtempėją, visą tą jo mechanizmą:

1. Atsukam detalę Nr. 4 įstatę šešiakampį beroc 18
2. Ištraukiam detalę Nr. 1
3. Atsukam detalę Nr. 2, jai atsukti reikia rakto 50, turbūt tokio neturėsite, bet galima pasidaryti iš kokio nereikalingo 46 ar kitokio arba šiaip kažką sugalvoti :lol:
Paveikslėlis

Tuomet ten matosi varžtas kuris dar laiko mūsų siurblį prijungtą prie dantračio kuris sukamas grandinės.
Taigi jungiam bėgį ir atsukinėjam tą varžtą. Dabar siurblys yra laisvas reikia tik ištraukti ji, jis ten ant tokios "šponkės" todėl gali reikėti horizontaliai trinktelėti ir plaktuku, bet tik atsargiai, nesugadinant srėgio :wink:
Paveikslėlis

Viskas, siurblys išimtas dedam kur patogiau ir keičiam tarpines, pačios siurblio giliau neardžiau, o tas aplink esančias tarpines pasikeisit ir be aprašimo.

Tuomet viską atbuline tvarka surinkinėjam ir bandom kurti 8)
Man asmeniškai užsikūrė tik iš trečio karto, sukant po 5sec., bet tai yra normalu, nes kuras iš visur buvo ištekėjęs ir reikėjo palaukti kol bus pripumpuotas iš bako :) Bet svarbiausia siurblį pastatyti atgal į vietą ir viskas bus tikrai tvarkoje, o jei neužtaikai, tai variklis gali ir neužsivesti, tuomet teks varyti į servisą ir reguliuoti degimą.
Jei kas neaišku galite klausti, pabandysiu padėti :D


StandartinėParašytas: 28 Vas 2012, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.30
Amžius:
38
Pranešimai:
47
Automobiliai:
E36 325td 94'
Viskas labai gerai, tik nebutina issimti siurblio lauk, kad pakeisti visas tarpines, na bent mus tai pavyko, aisku pasiknisti reikejo daug :)


StandartinėParašytas: 26 Bir 2013, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.21
Amžius:
32
Pranešimai:
88
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 320d 03' tour
ex E39 525tds 99' tour
As ta detale nr1 su sesiakampiu viduj kazkaip visa isroviau su visu kelmu, tai nereikejo to 50 rakto. Nzn kaip cia gavosi taip :D galvoju dabar ar nebus problemu idedant atgal prie korpuso?


StandartinėParašytas: 27 Bir 2013, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.01
Amžius:
32
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 sedan M41D17 97'
Jeigu detalę išrauta su detale Nr.2 iš pačio bloko ir ten nėra sriegio, įtempėjas gali nesilaikyti, būti pasviręs, ko pasekoje dirželis gali nukristi arba guolis gali kur nors trintis ir čirkšti. Aišku, kad taip važinėt negalima!
Jeigu bloke dar yra likęs sriegis, tai geriausia būtų įsigyti tvarkingą įtempėjo mechanizmo komplektą. (Detelės Nr. 1,2,4, jeigu reikia ir 7)

Radau kelias nuotraukas, su šių detalių sriegiais:
http://imageshack.us/a/img823/9537/9rs8.jpg
http://imageshack.us/a/img855/6508/sldn.jpg
Kokybė prasta


StandartinėParašytas: 27 Bir 2013, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.21
Amžius:
32
Pranešimai:
88
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 320d 03' tour
ex E39 525tds 99' tour
Pas mane nuo bloko atsisuko visas kai sukau su sesiakampiu ir tiek, siaip visi sriegiai ir t.t. vietoje, taip kaip ir foto. Tik tavasis jau isardytas i 2 dalis. Tai manau as taip pat pries dedant atgal, ji isardysiu i 2 dalis (nr 4 ir nr 2 atskirsiu) ir poto nr 2 versiu prie bloko ir tada ant virsaus ta kita prijungsiu su visu korpusu. Manau taip bus saugiau ir busiu uztikrintas, kad viskas tvarkingai prisiverze. Beto ten prie detales nr 2 verta pasikeisti tarpine, nes kartais per ja leidzia tepala! :) Kadangi kaliega sake nearde vidines tarpines kaip supratau, tai siurbli reikia rinkti ne gulscioje padetyje, o stacia, kadangi ten yra spyruokles judancios 2, plunzeris, kelios verzlikes viduje ir t.t, kurios juda ir tiksliai viska atitaikyti galima tik tokioje padetyje. Nieko sunkaus vidine tarpine pakeisti nera, taciau reikia siektiek atidumo ir tikslumo. Na ir, kad ramiau miegotumet galima pasikeisti rieboksli prie siurblio verzles ( riebokslio duomenys: 17 28 7,3). Na ir pagrindini siurblio manzeta. Tai geriau nepagaileti ir nusautu daugiau zuikiu vienu suviu. ;) Sekmes.

Cia kelios foto kaip atrodo siurblio vidus ir salia su rodykle pavaizduota nuimta dalis, ant kurios yra tarpine (per ja man ir pradejo leisti, guma buvo sukietejusi).

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 07 Sau 2014, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
32
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
O kai isiimant siurbli, tj y kai ismusama is zvaigzdutes jo velenelis. Ta pati zvaigzdute nepakrenta, ar nepasislenka i sona? nes gi vis vien įtempėjai laiko įtempe grandines. ar nera keblumu su siurbliu įstatymu atgal į tą zvaigzdute?


StandartinėParašytas: 08 Sau 2014, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Viskas su ta zvaigzde gerai, ji pasilieka toje vietoje ir nei degimas pabega nei kazkas panasaus.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2014, 16:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.20
Pranešimai:
170
Sveiki, turiu toki klausima kurioje vietoje yra tas varštas kuriam reikia to trikampio specifinio rakto, nes aš pradejau keist tarpines E36 2,5tds su plastmasiniu isurbimo koliku, ir nusiemes kolika niekaip nerandu kur tas varštas :D o gal čia kalbama apie ta kuris iš pirmo žvilksnio atrodo kad ji reikia atsukt su minusiniu atsuktuvu ? :D


StandartinėParašytas: 16 Vas 2014, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
32
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
Euphor rašė:
Sveiki, turiu toki klausima kurioje vietoje yra tas varštas kuriam reikia to trikampio specifinio rakto, nes aš pradejau keist tarpines E36 2,5tds su plastmasiniu isurbimo koliku, ir nusiemes kolika niekaip nerandu kur tas varštas :D o gal čia kalbama apie ta kuris iš pirmo žvilksnio atrodo kad ji reikia atsukt su minusiniu atsuktuvu ? :D




Nu aš irgi nemačiau jokio specifinio varžto :D gal jei kas jau yra anksciau ardes siurbli tiesiog tą varžtą pakeitė į normalų


StandartinėParašytas: 04 Sau 2015, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.06
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E34
Ką manot ar yra pas mus pigiau tokių komplekčiukų? Internetu kažkaip nerandu nieko pas lietuvius http://www.ebay.com/itm/Diesel-injectio ... 9c&vxp=mtr


StandartinėParašytas: 06 Kov 2015, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
32
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
Jo. Kaune auturoj. Savanorių pr. Mokėjau 20 lt kažkas tokio.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2016, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.04.22
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E36 m50b20 turbo m43b18
Kur galima butu nusipirkti dabar kuro siurblio tarpines? Ar kitaip sakant rem komplektą


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery