Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Gru 2024, 05:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2009, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
E60 3l d automatines greiciu dezes karterio tarpines ir kompo pajungimo jungties sandarintojo pakeitimo procedura. Darbus reiktu atlikti atvesus varikliui ir greiciu dezei. Nuimame apsauginius palstmasinius gaubtus, pirma variklio po to griciu dezes, reikalingas kryzminis atsuktuvas, 8mm galvute 10mm galvute. Nuleidziame tepala atsukus isleidimo kamsti, kamstis jei gerai pamenu atsisuka 10mm sesiakampiu. Karterio varztams atsukti reikalinga T27 zvaigzdute, nesugalvokit kazka burti su T25 ar kazkuo panasiu nes nieko nesigaus. Pirkdami karterio tarpine ne pro sali nusipirkti kokius tris karterio varztus nes kiek teko man atsukineti tai bent po viena varzta kiekvienai masinai tenka grezti, o jei tie varztai aprudyja tai gali ju ir daugiau nei trys neatsisukti. Nuemus karteri reiktu tureti karterio dydzio, arba didesni svaru inda, kad padeti po deze nes tepalas pastoviai varva, o sis tepalas nera pigus taip kad ji varvinti ant zemes mano manymu jau yra prabanga ;) Nuemus karteri isimame sena tarpine ir pakeiciame nauja, isvalome nuosedas ir nuvalome magnetus jame. Atgal prisukinejant karterio varztus reikai juos verzti is leto po truputi. Verzimo eiliskumas ratu pagal karterio perimetra. Pats karteri yra plastmasinis ir jis bijo sukraipymu, o netolygiai verziant varztus gan nesunku yra ji suskaldyti. Prisukus karteri reik uzpilti tepala neuzvestai masinai kol prades begti lauk is uzpilimo skyles, po to uzvedus vel dapilti kol prades begti, tada pakelus galinius ratus ir isjundus dsc pravaziuoti visomis pavaromis ir vel patikrinti tepalo lygi.


Prikabinti failai:
DSC05042.JPG
DSC05042.JPG [ 51.55 KiB | Peržiūrėta 8070 kartus(ų) ]
DSC05043.JPG
DSC05043.JPG [ 43.61 KiB | Peržiūrėta 8075 kartus(ų) ]
DSC05045.JPG
DSC05045.JPG [ 44.3 KiB | Peržiūrėta 8064 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 03 Rgs 2009, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kompo pajungimo jungties sandarintojo pakeitimui reikia nuleisti tepala, nuimat dezes pagalve su jos kronsteinu, nuimti dezes karteri, atjungri pajungimo jungti isidemeti kokioje padetyje sandarintojas stovi, istraukti sandarintojo fiksatoriu (ziurint is galo apacioje desineje puseje baltas fiksatorius matosi foto) ir istraukti sandarintoja. Jei tepalas pro ta sandarintoja bego tai jis turetu issitraukti labai lengvai, ikisant nauja atgal reikia ji sutepti dezes tepalu ir isikis jis labai standziai. Kainos siu detaliu tiek tarpines tiek sandarintojo ir reikalui esant karterio varztu tikrai nera dideles pas bmw atstovus. Pats karteris jei butu trukes, jau siek tiek brangiau kainuoja. Uk jo kaina 160£


Prikabinti failai:
DSC05041.JPG
DSC05041.JPG [ 52.89 KiB | Peržiūrėta 8061 kartus(ų) ]
DSC05040.JPG
DSC05040.JPG [ 40.33 KiB | Peržiūrėta 8054 kartus(ų) ]
DSC05046.JPG
DSC05046.JPG [ 43.74 KiB | Peržiūrėta 8067 kartus(ų) ]
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery