Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Gru 2024, 05:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Bal 2009, 22:15 
  
 
 
Kadangi žiemos metu turėjau neaiškiu problemu su elektra, norėčiau salone įsitaisyti voltmetra ir ampermetrą situacijai stebėti - krauna/nekrauna, srebia/nesrebia. Manau, paprasčiausia būtų imt porą pigiaiskų turginių testerių po 20 Lt ir sukišt juos į bardačioką ar pan. Ar esat kas taip pasidare?
Jei ampermetra jungsiu nuosekliai salia akumo ar nekils pavojus sudegint visa masina ir kokio dydzio saugikliai reikalingi?
http://holdenpaedia.oldholden.com/index.php/Ammeter
Cia radau buda su suntavimu, kaip toks metodas? Tada panaudociau analogine strele.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 09:57 
  
 
 
Na pasirodo didžiausia problema yra rasti Zero Centered ampermetra. Radau kazkur tarp "tuning parts" 111 Lt, kaip suprantu su shuntu, bet kaina vistiek nezmoniska. Turit minciu kur rast?


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
Isidedi obc ir voltmetras jau yra :)


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
O gal srovei matuoti geriau butu deti koki sroves trafa? Taip neatsirastu papildomos varzos ir kontaktu grandineje.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 12:22 
  
 
 
sakalas, gera mintis. bet tada reiketu kalibruotis (kaip ir su shuntu), o atskaitos nera.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Sukalibravimui galima naudoti multimetra. Mintis tokia, kad nuosekliai jungiamas multimetras (A) matuojantis amperus, o ant to pacio laido dedamas sroves trafas (TR) ir potenciometru (R) sukalibruojama.
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Manau jog trafai turetu buti sukalibruoti ir parasyta tikslumo klase :roll:

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 10 Bal 2009, 16:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Na manau yra. Reiktu paieskoti.
Kazkur esu mates tokias mini replytes, is kuriu iseina du laidukai ir jungiasi i paprasta multimetra ir ten isejime matuojama itampa jau tiksliai.
Va kazkas tokio: http://www.yeint.fi/index.php?main=270&productCat=878&productID=5446


StandartinėParašytas: 11 Bal 2009, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.21
Amžius:
40
Pranešimai:
137
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex. E36 320i
E39 523i M52TU '99
Nikas:
Pokstas
kam ta srove matuot masinoj ? Itampos pilnai uztenka matyt, o tai pilnas OBC parodo ne seip sau ideta tokia funkcija, o sroves ir nereikia.

_________________
BMW E36 M50B20 sedan


StandartinėParašytas: 12 Bal 2009, 10:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Dr.Zoidberg rašė:
Kaip ruošiesi transformatoriaus pagalba matuoti nuolatinę srovę ?


O tai tipo kai nuolatine srove teka laidininku apie laidininka nesusikuria magnetinis laukas? Tai kaip Tavo manymu tada matuoja sroves reples? Pazek aprasyma, jos skirtos matuoti tiek kintamai tiek nuolatinei.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2009, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.01
Amžius:
41
Pranešimai:
346
Automobiliai:
TT E39 525 98'
Dr.Zoidberg rašė:
Kaip ruošiesi transformatoriaus pagalba matuoti nuolatinę srovę ?

Teisingai! =D> =D> =D> =D>

_________________
Turtingas ne tada kai gali nusipirkti prabangų automobilį, turtingas tada kai gali prabangų automobilį "drožti"...


StandartinėParašytas: 14 Bal 2009, 07:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.14
Amžius:
41
Pranešimai:
153
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 530d 2000 135kW
mechanine, sedanas
Ai gal ir jo..... Sory... Apsirikau...
Nuolatinei srovei galima matuoti tik magnetinio lauko stipri.
O tekant kintamai, trafo apvijas kertantis magnetinis laukas ir sukuria EVJ...

Pataisykit jei dar ka nors maisau..?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery