Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Gru 2024, 17:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2014, 16:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Pastebėjau kad atvėsus orams (kai lauko temperatūra +2 ir žemesnė) automobilis rytais pradėjo sunkiai užsivesti, starteris suka variklį kokias 5s kai užsiveda dirba gražiai, pamaniau kad žvakės arba relė, diagnostika parodė pirmo cilindro pakaitinimo žvakės problemą. Išsukau žvakes tikrinuosi, pasirodo nei viena nekaista nors prietaisų skydelyje pakaitinimo spyruoklė pasirodo, bandau per inpa jas aktyvuoti tipo aktyvuojasi, bet kaisti nei viena nekaista.
Išsiimu rėlę, pamatuoju su testeriu tarp pirmo cilindro zvakės kontakto ir pagrindinio +12V kontakto varža ~8MOm kituose ~6,8MOm, pamatuoju žvakes visu varža vienoda, sujungiu viską "oriniu montažu" jau 5 žvakės kaista, pirmo cilindro žvakė ne. Apkeičiu žvakes, pasitvirtina kad problema relėje. Kadangi relė jau pasmerkta ir žingeidumo vedamas pradedu skrosti rėlę, atsidarė pakankamai lengvai:
(foto jau silikono dalis nukrapštyta)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Vidaus išvaizda ideali, jokių nudegimų ar kitokių pažeidimų požymių nesimato, įdomus tas silikoninis gelis pasirodė (konsistencija turbut ne ka tvirtesnė nei pas olialia pupyčių naudojamą). Pasirodo dauguma laidelių vedančių nuo plokštės iki fyškų arba jau nutrūkę, arba nutrūksta po antro prisilietimo, prie plokštės laideliai laikosi puikiai, reikėjo nemažai lankstyti kol jie nuo ten nulūžo, probleminė vieta laidelių susijungimas su fyške.
Manau kad rėlės gedimas užprogramuotas jos konstrukcijoje, kadangi ji nuolat vibruoja o gelis minkštas, laideliai prie fyškės kontaktu nuolat mikro judesiais lankstomi ir galiausiai nulūžta. Laideliai pagaminti iš kažkokio ypatingo metalo, labai minkšti ir lankstūs, fyškės kontaktai ir plokštės kaladėlės padengti tokiu pat metalu, paprastas lydmetalis su kanifolija prie jų visai nekimba, šią problemą išsprendžiau su dremeriu nušlifuodamas tą sluoksnį.

Paveikslėlis

Vietoj plonųjų laidelių prilitavau gal 2mm varinius daugiagyslius, viską užpurškiau keliais sluoksniais PCB plokštėms skirtu laku. Varža tarp pagrindio +12V kontakto ir žvakių tapo vienoda, visos žvakės kaista.

Šiandien automobilis prie -9 laipsnių kaip rusai pasakytų "S pol abarota" užsivedė.
Laikas parodys kiek toks sprendimas laikys, bet kolkas viskas veikia puikiai.


StandartinėParašytas: 29 Spa 2014, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
aremigij rašė:
Manau kad rėlės gedimas užprogramuotas jos konstrukcijoje, kadangi ji nuolat vibruoja o gelis minkštas, laideliai prie fyškės kontaktu nuolat mikro judesiais lankstomi ir galiausiai nulūžta.

gedimo priezastis temperaturu svyravimai. rele aliuminine sedi ant variklio bloko, tai ziemos metu issivaizduojat kasdien nuo tarkim -10 iki 90 laipsniu. viskas pleciasi ir veliau susitraukia ko pasekoje kontaktai paprastai atsoka.

manau patraukus rele toliau nuo variklio bloko problema dings.

taip pat perlitavau savo rele. buvo originali (2008m), atlaike 6 metus arba 100tkm. vienintelis skirtumas kad kontaktai buvo uzpilti tokiu daug standesniu juodu brudu, kaip plastiku. zele tokia pat. buvo visu zvakiu klaida, tai pliuso kontaktai buvo atsoke. perlitavau visus. uzpiliau termoklijais. jau 3 savaites kaip be klaidu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 01 Lap 2014, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.05
Pranešimai:
54
Automobiliai:
E46 318
E46 320d
Pas mane pirmo cilindro laideliai buvo atsoke, taip pat susitvarkiau, kolkas be klaidu. Nebuciau pagalvojes kad galima remontuotis, laiku pamaciau sia tema, ačiū!


StandartinėParašytas: 10 Gru 2014, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.12.25
Pranešimai:
176
Automobiliai:
E39 530d 2003 ex

E61 535d 2006
Rele specialiai uzpildyta tuo geliu tam, kad sugertu vibracijas ir neatsipurtytu...


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2015, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
DmK rašė:
gedimo priezastis temperaturu svyravimai. rele aliuminine sedi ant variklio bloko, tai ziemos metu issivaizduojat kasdien nuo tarkim -10 iki 90 laipsniu. viskas pleciasi ir veliau susitraukia ko pasekoje kontaktai paprastai atsoka.

manau patraukus rele toliau nuo variklio bloko problema dings.

taip pat perlitavau savo rele. buvo originali (2008m), atlaike 6 metus arba 100tkm. vienintelis skirtumas kad kontaktai buvo uzpilti tokiu daug standesniu juodu brudu, kaip plastiku. zele tokia pat. buvo visu zvakiu klaida, tai pliuso kontaktai buvo atsoke. perlitavau visus. uzpiliau termoklijais. jau 3 savaites kaip be klaidu.


Beda ne del temperaturos skirtumu. Rele tiesiog is popieriaus padaryta. Pas m47n ta rele ne prie blokonprisukta ir lygiai taip pat genda.


StandartinėParašytas: 29 Spa 2015, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
42
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
E91 318d
Skype:
tesliukas
Nikas:
RegimantasV
Pas N47 (318, 320d 2008m) irgi ne ką geriau padaryta. Išskerdžiau ir aš sąvają, tokia pati konstrukcija, perlitavau normaliais laidais. Naujos kaina kosminė.


Prikabinti failai:
20151029_151711_2.jpg
20151029_151711_2.jpg [ 104.35 KiB | Peržiūrėta 27956 kartus(ų) ]
20151029_172444_1.jpg
20151029_172444_1.jpg [ 91.79 KiB | Peržiūrėta 27956 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 15 Lap 2015, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
Vyrai tik nedarykit taip kaip regimantas..... Zvakiu pakaitinimo sistema neturi saugiklio, tie laideliai esantys releja atlieka saigiklio reiksme. Ilitave per stora laideli ir trumpo jungimo atveju(kas tikrai daznai pasitaiko) sudeginsit puse pravotkes arba dar blogiau visa masina. Jei jau chalturinat, tai bent pasiskaitykit pries tai kokio storio ir varzos laidai ten turi eit:)

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery