Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Gru 2024, 04:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Gru 2009, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
As kolektoriaus tarpiniu nekeiciau,pries dedamas sutepiau jas karsciui atspariu silikonu ir viskas gerai buvo


StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.01
Amžius:
50
Pranešimai:
5
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 520d '00
Dėl pakaitinimo žvakių lūžimo - tai jos lūžta :( . Beišsukant vieną nulaužiau ... Variklis buvo karštas, atlaisvinamųjų pripurškta. Turėjau vargelio kol iškrapščiau (misija neįmanoma pagal variklių meistrus).


StandartinėParašytas: 26 Gru 2009, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.06
Amžius:
41
Pranešimai:
341
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 540i 06'
ką turi omeny iškrapštei ? tipo nulaužtą žvakę? :?

aš esu radęs vilniuje vieną rimtą meistrą. Bet jis pasakė kad vieną žvakę nugręžt kainuotų ~500Lt. ir tai dar nėra garantijos kad nebus komplikacijų. O tokiu atveju jau reiktų ardyti variklį :(

_________________
I would love to change the world, but they won't give me the source code.. :D


StandartinėParašytas: 26 Gru 2009, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.19
Amžius:
52
Pranešimai:
188
Miestas:
Kaunas-London
Automobiliai:
ex E30 318 coupe 85`
ex E30 325E 88'
ex E46 318 98'
ex E34 525TDS
touring 93'
E39 touring
paieskoj E60/61 RHD
sanimda rašė:
Nekuriant naujos temos parasysiu kaip patikrinti pakaitinimo zvakes m57 varikliui nenuimant isiurbimo kolektoriaus, turetu kazkas panasaus buti ir m47


metodas 100% nepatikimas,tikrino butent taip pakaitinimo zvakes servize,rode kad visos veikiancios,nors kuresi per salcius labai sunkiai gal is kokio 25 karto,kitam servize patikrino atjungus zvakes ir rado 2 neveikiancias,pakeitus jas rezultatas puikus,kuriasi is pirmo karto

_________________
Gimusiems šliaužioti-dangus nepasiekiamas


StandartinėParašytas: 01 Sau 2010, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
idomiai, as savo pirma taip tikrinau, paskui dar tikrinau nuemes kolektoriu ir numoves laidus, irgi visos ok buvo tik varza mazesne (kas yra logiska nes laidu nebera) :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 02 Sau 2010, 03:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.05
Amžius:
42
Pranešimai:
194
Miestas:
PNEVEZYS
Automobiliai:
VW Multivan 2,5 tdi 99 ex E39 525 M51 97' ex E34 525 M51 94' ex E30 M21 88-85 KLASIKA!!!
tai tam servize gal tau tikrino fiskes nenujeme nuo reles, tai ir rode kad varza yra :)


StandartinėParašytas: 02 Sau 2010, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
kartais apsigaunama matojant varzas kartais ne... esme kad ji kaista bet kaista ne pilnai visa.. as manau reiketu profilaktiskai pasikaitaliot... 3 valandos darbo ir viskas ore..


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.19
Amžius:
52
Pranešimai:
188
Miestas:
Kaunas-London
Automobiliai:
ex E30 318 coupe 85`
ex E30 325E 88'
ex E46 318 98'
ex E34 525TDS
touring 93'
E39 touring
paieskoj E60/61 RHD
Dar yra didelis skirtumas tarp nauju ir senu, bet vos veikianciu

_________________
Gimusiems šliaužioti-dangus nepasiekiamas


StandartinėParašytas: 13 Sau 2010, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.09
Amžius:
37
Pranešimai:
79
Miestas:
Birštonas-Kaunas
Automobiliai:
ex E36 318i 91
ex E34 524td 90
ex E39 530d 98
ex E39 525tds 97
E39 528i 96
Skype:
andriucha66666
O man buvo toks atvejis, tikrinant zvakes su lemputes pagalba pasirode kad viena zvake gera, o is tikruju ji buvo uztrumpinus. Ir del to buvo sudeges bagazineje po plasmase(kur daug storu laidu ateina) esantis 100a saugiklis, per kuri eina srove i pakaitinimo zvakiu rele.


StandartinėParašytas: 19 Bir 2010, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.02
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E30 325 m20b25
Jurgis rašė:


taip tikrindamas zvakes per laidus gali labai apsigauti, nes zvakes gerai veikiancios turi kaisti tik pats zvakes galiukas, o kartais taip buna kad kaista kazkur per vidury! tai uztai ir rodo kad zvake gera bet ji savo funkciojos neatlieka! taigi nepatingekit nusiimt kolektoriu issisukt zvakes ir pasitikrint ant akumuliatoriaus kaip jos kaista!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2010, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
53
Pranešimai:
59
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS M51 '97
diesel power rašė:
tai tam servize gal tau tikrino fiskes nenujeme nuo reles, tai ir rode kad varza yra :)


Va va, aš taip ir išsidūriau, kai paskaičiau sanimda instrukciją viewtopic.php?p=604745#p604745 , tai 5-tame punkte apie fiškės nuėmimą nieko neužsiminta, nors žiūrint į nuotrauką galima tai ir įtarti :)
Taigi "patikrinau" aš žvakes neištraukdamas fiškės, visi šeši laidai supypsėjo. Po to dar net įtampą ant jų išmatavau - ant visų vienodai pasiduodavo apie 11,5 V, kuomet įjungdavau degimą. Tai padariau išvadą, kad viskas OK, ir ... su visam susiėmiau už galvos, nebežinodamas kas dar gali būti blogai ?!
Kas keisčiausia, kad dar padarė po to man gyvą diagnostiką (daugiausia tikrino siurblio parametrus) ir pasakė, kad VISKAS idealu, net ir pakaitinimo žvakių klaidos neduoda (vadinasi tipo aš gerai jas pasitikrinau).

Bet kai šiandien tokios "idealios būsenos" auto ryte vėl užkūriau tik iš kokio 10-to karto, po to kai išliejau 3 litrus verdančio vandens ant siurblio bei atsinešęs įstačiau sekantį šiltutėlį akumą (per naktį atsargai šviežiai pakrautą, 850A startinės srovės :D) ... tai nervai nebeišlaikė ir nutariau, kad žvakes vis tik pakeisiu.

Ir ką sau manote - 2 iš 6 bosh'ų negyvi (vizualiai visos žvakės puikios, tačiau 2jų iš jų varža - begalybė). Kitų keturių varža - ~ 1 omas.
Taigi žvakutės, žvakutės ...

Tikiuosi mano vargai tuo kart baigėsi.

P.S. Suprantama tik kuriam laikui, iki kito karto, nes BMW tai ne Toyota, kurias tik vairuoti reikia :D
BMW kaip moteris, ją privalu pažinti ir rodyti dėmesį :D , nuolat ...


StandartinėParašytas: 03 Sau 2011, 22:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
marcelo rašė:

ką turi omeny iškrapštei ? tipo nulaužtą žvakę? :?

aš esu radęs vilniuje vieną rimtą meistrą. Bet jis pasakė kad vieną žvakę nugręžt kainuotų ~500Lt. ir tai dar nėra garantijos kad nebus komplikacijų. O tokiu atveju jau reiktų ardyti variklį :(



~500 uz viena zvake be garantiju ? :D

Taigi man nuluzo 2 zvakes,o 2-ju buvo sugadinti sriegiai, vos issisuko.

2 zvakiu isemimas ir visu sriegiu sutvarkymas isejo 70lt (su nuolaida) :) bet teko imt galva, darbas - 200lt, galvos tarpine 185lt, viso iseina 455lt, gali kaip man reiket pakeist dar galvos dangtelio tarpine, ismetimo kolektoriaus tarpine ir purkstuku "tarpines".


StandartinėParašytas: 05 Lie 2011, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8032
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Jurgis rašė:
metodas 100% nepatikimas,tikrino butent taip pakaitinimo zvakes servize,rode kad visos veikiancios,nors kuresi per salcius labai sunkiai gal is kokio 25 karto,kitam servize patikrino atjungus zvakes ir rado 2 neveikiancias,pakeitus jas rezultatas puikus,kuriasi is pirmo karto

metodas patikimas, norint suzinoti ar pacios zvakes veikiancios. aisku fiske su laidais reikia atjungti nuo reles, nes pacioje releje iseinantys kontaktai iki zvakiu uztrumpinti. kad sanimda tuo neparase, tai reikia truputi savo galva galvoti, tuo labiau nuotraukoje viskas matoma. Servisui, kuriam tau tikrino - respect :lol:
Bet! jei zvake turi varza, net gi patikrinta vizualiai - kaista, tai dar nereiskia kad BC atpazins ja kaip sveika!
viewtopic.php?p=970345#p970345
reikia matuoti srove, tada bus aiskiai matyti, ar zvake veikia, ir kas svarbiausia - kaip veikia.


Siandien keiciau sau zvakes, nepatingejau, padariau keleta nuotrauku.
Kadangi procedura truputeli skyriasi nuo E46, paviesinsiu savo darbus, zvakiu keitimas E39 M47 varikliui.

Instrumentas, reikalingas atlikti sia operacia E39:
Sesiakampis raktas 5mm, ilga galvute 10mm, galvute 11mm, treksle (ar panasiai), atsuktuvas.

Paveikslėlis

Darbo eiga:
1. Atidaryti kapota
2. Nuimti oro paemija, 3 varztai (M6, sesiakampis 5)
3. Nuimti virsutine variklio garso izoliacija, 4varztai, klipsas per viduri.
4. Nuimti sonine variklio garso izoliacija, kur tepalo filtras. Tepalo matuokle geriau istraukti. 3 varztai. Atkreipkyt demesi istatant 2 kreipianciosios apacioje.
5. Atsukti galines variklio garso izoliacijos tvirtinimo varzta, 1 varztas
6. Atsukti pliusine klema, 2 varztai M6, raktas 10mm.
7. Atjungti isiurbimo kolektoriaus slegio davikli, is galo nuspaudziam spyruokle ir tempiam kistuka zemyn.
8. Atjungti EGR voztuva, atsukam 2 chomutus, numaunam vakuumine slangele. Patarciau nenuimineti nuo kolektoriaus, jei tik nesiruosiat ji valyti. Nepatogus prieimas, + nereikes keisti tarpines.
9. Nuimti garso izoliacija isiurbimo kolektoriuje, atsuktuvo pagalba 3 vnt.
10. Atsukti isiurbimo kolektoriu: 8 varztai M6 raktas 10mm is virsaus, ir 5 verzles M7 raktas 11mm is apacios. Atsargiai su verzlem, nuleks – begsyt pesciom ieskoti iki parduotuves. Nestandartinis sregis M7.
11. Atjungti zvakiu laidus, specialiose vietose nuspausti ir traukti i save.
12. Issukti pakaitinimo zvakes. Ilga galvute 10mm.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

EGR voztuvas buvo valytas pries kokius 300km, jau atrodo taip:

Paveikslėlis

Tarpines nekeiciau, jos gan elastingos ir issikisa is savo lizdu:

Paveikslėlis

Senos (visos sveikos) ir naujos zvakes, :

Paveikslėlis


Viskas, nuemus kolektoriu prie progos galima pravalyti EGR voztuva, spaudimo davikli. Renkam viska atgal. TIS’e nurdyta isukti zvakes sausai, bet kaip mechanikas negalejau sau tai leisti ir aisku sutepiau, kaip ir pries 2 metus. Speju sausai reikia sukti tik del uzsukimo momento, nes labai mazas jis, 18Nm. Nevisi turi dinamometriniu raktu, tuo labiau tokio mazo diapazono, o jei kas ir turi – kada jis buvo kalibruotas paskutini karta? Verziau is rankos, vaikiskai. Svarbu nepersistengti, sregis smulkus, galvute aliuminine, sugadinti sregi labia paprasta. Jeigu turyte vaiku – leiskyte jiems verzti, tikrai nesugadins ten nieko.

Kollektoriaus nuimimas http://tis.bmwcats.com/doc1059571/
Zvakiu keitimas http://tis.bmwcats.com/doc1045365/
Verzimo momentai http://tis.bmwcats.com/doc25046/

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 27 Kov 2012, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.19
Amžius:
37
Pranešimai:
192
Miestas:
Rokiskis
Automobiliai:
E39 530d M57 Touring '03 Manual
E39 530d M57 Touring '99 Auto Ex
E34 524td '92 Auto Ex
Skype:
nepiktybinis19
Nikas:
Saulius
Jei kam butu aktualu,draugas nusipirko E46 320d su viena is keturiu nulauzta pakaitinimo zvake.Bande issukti pats,pridare dar labiau zalos.Bet va radom sita zmogu Panevezyje,manem jog dar vienas eilinis aferistas,skelbiantis,jog viska moka,o dazniausiai jie nieko nemoka,tik pinigus paimti.Bet ne nuvarem jam auto i Panevezy ir per 1h ta zvake issuko,buvo sudeta visos keturios naujos bosch zvakes.Uz darba paeme tik 150lt.Rekomenduoju ji kaip rimta meistra!Apie ji placiau:


Nulūžo pakaitinimo žvakė? Galime išsukti NEARDANT variklio. Patyres meistras apsiims daryti tokius darbus, kurių kiti nenori daryti. Profesionalus dyzelinių variklių pakaitinimo žvakių keitimas, nulūžusių/lūžusių, prikepusių, užrūdijusių, išsukimas/išėmimas, sriegio atstatymas, aliuminio virinimas, variklio galvučių restauravimas, variklių remontas. Profesionalūs aliuminio suvirinimo darbai, priimami ir nestandartiniai suvirinimo darbai. 865088251

Vietovė: Panevėžys
Autorius: Rolandas
Tel.Nr. 865088251

_________________
[E39] 530d M57D30 '03


StandartinėParašytas: 11 Sau 2013, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
241
Miestas:
Siauliai - Kursenai
Automobiliai:
EX.E36 316i Sedanas M40 91-92
Jeep Cherokee 4.0L 88m.
E46 320d Touring 2003 facelift
EX.E46 316i Sedanas 99
E53 3.0d 2004 facelift
Gal kam pravers :)


Prikabinti failai:
2003 E46 320d - DIY Removal Of Snapped M10 Glow Plug(Pic Heavy).pdf [513.06 KiB]
Atsisiųsta 3089 kartus(ų)

_________________
BMW = Power
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery