Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E30] 4.4ltr V8 sportui https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=86719 |
Puslapis 1 iš 11 |
Autorius: | EdgaBMW [ 16 Bir 2010, 23:01 ] |
Pranešimo tema: | [E30] 4.4ltr V8 sportui |
Ka gi, kadangi daug kas parekomendavo sia tema ideti i sia skilti nes forumieciu automobiliuose ji nelabai tinkama tai ta ir darau. Su salyga, kad motoras dirba, liko tokios smulkmenos kaip kardanas, reduktorius ir pan. Manau liepos pabaigoje bandysim pajudet. Pagrindas driftas, bet praeita rudeni teko kacergineje pirma karta pralekt, tai laaaabai patiko, todel manau neapsiribosim per daug Auto: E30 316i 88m. Cia kas jau padaryta Variklis: m62b44 - 286Ag ir 420Nm (standarte, kiek gyvu neaisku ) m60b30 mechaninė 5bėgių dėžė ismetimo kolektoriai nuo X5 4,4 siek tiek perdaryti m21d24 radiatorius custom variklio ausys m30 vienos masės smagratis ir perdarytas m62 varikliui m30 sankabos komplektas (planuose 6lapeliu keramika ir diskatorius dvigubom plunksom) Važiuoklė: E36 priekiniai coilai E36 "stupicos" E36 vairo kolonėlė E36 priekinės šakės perdarytais šarnyrais Reguliuojami priekiniai atraminiai Galiniai Koni sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai E36 galinės compact šakės su suportais Galinio balkio floroplasto salenblokai Armuotos stabdžių šlangutės Kėbulas: Tik nupirkus iš karto išardytas iki negaliu, panaikinti korozijos židiniai. Perdažytas baltai su tam tikrais elementais Perdarytos viršutinės traverso ausys, tam kad variklį galima paleist maximaliai žemyn Išpjautas zapaskės bliūdas Išimtas bakas (planuose daryti bagažinėje iš aliuminio) M-tech2 apdaila R17 8,5J ET13 ratai Planuose dar visko daug daug, pradedant 320mm stabdziais, stabilizatoriais, lankais ir t.t. todel net nerasysiu, nes tingiu zinau m'techas kreivas, lupa nedazyta, galinio buferio nera ir pan. http://www.youtube.com/watch?v=GGKv5a58n0M Siuo momentu zaidziu su visais bakeliais ir ju tvirtinimais, t.y. ausinimas, vairo stiprintuvas, sankaba ir pan. |
Autorius: | MENDOZA [ 17 Bir 2010, 23:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
super |
Autorius: | trepsis [ 17 Bir 2010, 23:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
Zodziu jis nevertas, jis vertas tik PLOJIMU |
Autorius: | Jonas T. [ 18 Bir 2010, 08:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
Geras, matytas jau ne kartą forumuose, bet tik dabar perskaičius planus ir įsižiūrėjus į fotkę pastebėjau, kad gi be lankų. Šiaip įdomu, kodėl toks sprendimas, nes kaip suprantu sportinę mašiną dažniausiai pradeda nuo lankų konstruot? ar net neplanavai dėt? |
Autorius: | EdgaBMW [ 18 Bir 2010, 23:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
Jonas T. rašė: Geras, matytas jau ne kartą forumuose, bet tik dabar perskaičius planus ir įsižiūrėjus į fotkę pastebėjau, kad gi be lankų. Šiaip įdomu, kodėl toks sprendimas, nes kaip suprantu sportinę mašiną dažniausiai pradeda nuo lankų konstruot? ar net neplanavai dėt? Planavau ir jie bus, tiesiog dar nedabar. Siuo metu svarbiausias darbas paziuret kaip vaziuoja. Ziema bus dedami lankai ir sis tas prie variklio Kadangi salonas visas isrinktas nesudetinga tik langus isimt. |
Autorius: | sickdog [ 19 Bir 2010, 08:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
kadangi autosporte esu visiskai zalias todel butu idomu suzinoti kur su 340 galima sportuoti isskirus drifta ? ar yra kazkokios kalses su tokiais zveriskais motorais ? kiek kazkada maciau (aisku labai nedaug) tai daug maz visi apie 2.0 l motorai... kazin po keliu ratu lakstymo benzas pasibaigs heh. na o siaip masina atrodo ispudingai, retai kada megstu visokius perdirbimus, bet sita stebejau nuo pat pradziu ir man labai patinka. kas svarbiausia bent jau is foto viskas atrodo graziai ir tvarkingai kas man labai patinka, o tai buna deda ten kazka o bendras vazidas lupenu lupena. vot. |
Autorius: | Julius P. [ 19 Bir 2010, 11:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
Čia trūksta esminės nuotraukos: to kas po kapotu. Šiaip įdomiausia kaip jinai valdysis. Nors neturėtų būt blogai, M62 nors ir didelis, nėra labai sunkus. |
Autorius: | EdgaBMW [ 19 Bir 2010, 14:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
Julius P. rašė: Čia trūksta esminės nuotraukos: to kas po kapotu. Šiaip įdomiausia kaip jinai valdysis. Nors neturėtų būt blogai, M62 nors ir didelis, nėra labai sunkus. prasom Del svorio: kalbeta apie tai jau n kartu. M62 motoras yra tik 3kg sunkesnis uz m50. Plius visa vaziuokle prieki reguliuojama ir pan. |
Autorius: | EdgaBMW [ 19 Bir 2010, 15:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
sickdog rašė: kadangi autosporte esu visiskai zalias todel butu idomu suzinoti kur su 340 galima sportuoti isskirus drifta ? ar yra kazkokios kalses su tokiais zveriskais motorais ? kiek kazkada maciau (aisku labai nedaug) tai daug maz visi apie 2.0 l motorai... kazin po keliu ratu lakstymo benzas pasibaigs heh. na o siaip masina atrodo ispudingai, retai kada megstu visokius perdirbimus, bet sita stebejau nuo pat pradziu ir man labai patinka. kas svarbiausia bent jau is foto viskas atrodo graziai ir tvarkingai kas man labai patinka, o tai buna deda ten kazka o bendras vazidas lupenu lupena. vot. yra open klase, A3000+ kadangi viska darau savo malonumui, todel man visiskai tas pats su kokiais priesininkais teks vaziuot |
Autorius: | tuoms [ 20 Bir 2010, 19:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
open ,GT arba X1,nes astuoni cilindrai pagal reglamenta.O siaip tai nesvarbu.Svarbu yra dalyvauti,o zinant kas si modeliuka ruosia,tai ne vienam bendroje iskaitoj ispirs i s----. |
Autorius: | Supergreitis [ 20 Bir 2010, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
o kokiam cia reglamente kalba eina apie cilindrus? |
Autorius: | tuoms [ 20 Bir 2010, 21:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
bachurs rašė: o kokiam cia reglamente kalba eina apie cilindrus? 2010 m. lietuvos ziediniu lenktyniu ciampionato BALTIK OPEN klases tech. reikalavimai.(lasf puslapyje) |
Autorius: | Supergreitis [ 20 Bir 2010, 23:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
nepyk, bet apie cilindrus nieko nematau: "4.1.4 Variklis Leidžiama pakeisti standartinį variklio bloką taip pat cilindrų galvutę į kitus to paties gamintojo standartinį variklio bloką ir/ar cilindrų galvutę. Variklio bloką ir cilindrų bloką galima modifikuoti šalinant medžiagą, bet originali forma ir originalus žym÷jimas turi išlikti. Variklis turi išlikti originaliame variklio skyriuje. Alkūninio veleno ašies krypties keisti negalima. Variklio darbo tūrį galima modifikuoti. Kiti variklio komponentai – laisvi. Įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai – laisvi. Turbo automobiliams (skaičiuojant darbinį tūrį) taikomas koeficientas – 1,7. Automobiliams kuriuose naudojamas mechaninis turbo įpūtimas (kompresorius) taikomas koeficientas – 1,4. Priverstinio įpūtimo sistema gali buti naudojama tik tokio tipo kokia buvo naudojama ant to variklio bloko standartiniame automobilyje. Tai reiškia – jei variklis su tokiu bloku yra neturbininis jis turi tokiu ir išlikti, jei standartin÷je versijoje naudojama išmetamosiomis dujomis varoma turbina – ją pakeisti kompresoriumi arba bet kokia kita įpūtimo sistema draudžiama. Mechanin÷s įpūtimo sistemos gamintojas laisvas. Pvz. “Garrett” kompresorių galima pakeisti į “KKK” ir atvirkščiai. “Intercooler’is” – laisvas. Tepimo sistema – laisva. Kuro ir oro padavimo sistemos kaip ir jų išoriniai mechanizmai, radiatoriai – laisvos. Kitų apribojimų varikliui n÷ra." |
Autorius: | tuoms [ 21 Bir 2010, 22:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
bachurs rašė: nepyk, bet apie cilindrus nieko nematau: "4.1.4 Variklis Leidžiama pakeisti standartinį variklio bloką taip pat cilindrų galvutę į kitus to paties gamintojo standartinį variklio bloką ir/ar cilindrų galvutę. Variklio bloką ir cilindrų bloką galima modifikuoti šalinant medžiagą, bet originali forma ir originalus žym÷jimas turi išlikti. Variklis turi išlikti originaliame variklio skyriuje. Alkūninio veleno ašies krypties keisti negalima. Variklio darbo tūrį galima modifikuoti. Kiti variklio komponentai – laisvi. Įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai – laisvi. Turbo automobiliams (skaičiuojant darbinį tūrį) taikomas koeficientas – 1,7. Automobiliams kuriuose naudojamas mechaninis turbo įpūtimas (kompresorius) taikomas koeficientas – 1,4. Priverstinio įpūtimo sistema gali buti naudojama tik tokio tipo kokia buvo naudojama ant to variklio bloko standartiniame automobilyje. Tai reiškia – jei variklis su tokiu bloku yra neturbininis jis turi tokiu ir išlikti, jei standartin÷je versijoje naudojama išmetamosiomis dujomis varoma turbina – ją pakeisti kompresoriumi arba bet kokia kita įpūtimo sistema draudžiama. Mechanin÷s įpūtimo sistemos gamintojas laisvas. Pvz. “Garrett” kompresorių galima pakeisti į “KKK” ir atvirkščiai. “Intercooler’is” – laisvas. Tepimo sistema – laisva. Kuro ir oro padavimo sistemos kaip ir jų išoriniai mechanizmai, radiatoriai – laisvos. Kitų apribojimų varikliui n÷ra." 4. Klasės : 1. “A1600” - Sportiniai automobiliai iki 1600cm3 2. Super Production (FIA ir nacionalinių federacijų homologuoti ar buvę homologuoti Super Production automobiliai atitinkantys Baltijos žiedinių lenktynių čempionato (BaTCC) techninius reikalavimus su išimtimis ilgų distancijų lenktynėms) 3. “A2000” - Sportiniai automobiliai nuo 1600 iki 2000cm3 4. “A3000” - Sportiniai automobiliai iki nuo 2000 iki 3000cm3 5. “A3000+” - Sportiniai automobiliai virš 3000cm3 6. GT (Porsche GT3 Cup, Porsche RSR, Ferrari Challenge, visi buvę ar dabar homologuoti FIA GT3 automobiliai, visi automobiliai su daugiau nei 6 cilindrų motorais, visi buvę ar dabar homologuoti FIA GT2 automobiliai (GT2 automobiliams nustatomi papildomi apribojimai). 7. “X1” – Eksperimentiniai (išskirtiniai) automobiliai 8. “D“ – Dyzeliai |
Autorius: | EdgaBMW [ 06 Lie 2010, 00:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E30] 4.4ltr V8 sportui |
darbai nestovi vietoje. Viskas po truputi juda i prieki. Nupirkti pastatomi wilwood pedalai, padarytas tepalo elemento kronsteinas, ausinimo bakelio kronsteinas bei pajungtas ausinimas. Pravesti laidai gaugems ir ideta panele |
Puslapis 1 iš 11 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |